Zwierzęta w naszej szkole Podsumowanie ankiet przeprowadzonych wśród uczniów i nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie ZELÓW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
z przeprowadzenia ewaluacji wewnętrznej Gimnazjum nr 1 w Rydułtowach
Advertisements

MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Ankieta na temat Psa i Schroniska.
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
opiekun grupy projektowej katarzyna krzymińska
Nasze kochane zwierzaki
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
Koty.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ W KOWALEWIE ZA ROK SZKOLNY 2011/2012.
SPOTKANIE Z RODZICAMI styczeń 2012.
Koty-moja pasja Kocie historie… .
Do naszej szkoły w klasach IV-VI uczęszcza : 50 chłopców 62 dziewczęta Niewielką przewagę stanowią dziewczęta.
Zwierzęta.
ZWIERZĘTA.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Raport o Zwierzętach Naszej Dzielnicy – Ursus Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Warszawie ul. Orłów Piastowskich 47 Klub Ekologiczny Błękitni,
EWALUACJA WEWNĘTRZNA II
Schronisko dla bezdomnych zwierząt
Projekt edukacyjny z matematyki
Aleksandra Wasilewska
Dominika Hamulczuk Krystyna Sobkowicz
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Bezpieczna szkoła- Bezpieczny uczeń
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Ankieta – Nasze pojęcie o schroniskach? W dniu w naszej szkole, przeprowadziliśmy wśród równoległych klas, ankietę dotyczącą schronisk oraz.
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach W ankiecie Egzaminy i diagnozowanie zewnętrzne przeprowadzonej dla nauczycieli wzięło udział
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
PODSUMOWANIE ANKIETY. Czy udzielasz się aktywnie w działalność samorządu? TAK – 16% NIE – 84%
Helena Bechlerowa. "O kotku, który szukał czarnego mleka".
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Zwierzęta i ich potrzeby. Co to jest potrzeba??? Potrzeba, tak odczuwany przez jednostkę stan braku czegoś, co w związku ze strukturą organizmu, indywidualnym.
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
Dostępność Internetu a wyniki egzaminów próbnych Dr Jacek Stańdo Politechnika Łódzka.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
Podsumowanie ankiety przeprowadzonej w kwietniu 2012 r. wśród rodziców uczniów klas IV - VI na temat przestrzegania norm społecznych w naszej szkole. W.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
PRACA DŁUGOTERMINOWA MOJA KLASA W LICZBACH.
Wizyta w schronisku dla zwierząt.
Ankieta „Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci?”. Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci? W badaniu ankietowym przeprowadzonym w kwietniu 2014 r. wzięło udział.
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Zwierzęta domowe Anna Rak.
Nasi czworonożni przyjaciele Prezentacja projektu Szkoła z klasą 2.0 realizowanego w klasie II SP w Łężanach.
ZDROWIE- Twój przyjaciel ! Temat projektu:. Oto zespół realizujący projekt – KOŁO BIOLOGICZNE 3 osoby były nie obecne podczas wykonywania zdjęcia, ale.
Widz idealny. Telewizja w liczbach Przeciętnie żyjemy 80 lat. 8 godzin śpimy, czyli przesypiamy 26 lat. 8 godzin uczymy się w szkole i w domu, 8 godzin,
Stosowanie procentów w życiu codziennym. Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
Analiza wyników ankiety na temat Internetu Opracowali D.Gliniak i B.Prus Zespół Szkół Budowlanych im. Generała Józefa Bema we Wrocławiu.
Wyniki badań ankietowych w Szkole Podstawowej nr 6 w Inowrocławiu Inowrocław, maj 2011 r. Jak rozwijamy nasze zainteresowania?
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
Nasze gimnazjum w liczbach. Statystyka to nauka o pozyskiwaniu i analizowaniu danych dotyczących zjawisk masowych, których atrybutem jest losowość.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Wpływ żywienia i pielęgnacji na stan jamy ustnej psów Oliwia Mazurkiewicz.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
WAŻENIE TORNISTRÓW 2016.
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Dla zwierzaka.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
3 lutego 2017 roku odbył się konkurs „Mistrz Bezpiecznego Internetu” dla klas 4 – 6, w którym wzięło udział 49 uczniów.
ODCZYTYWANIE DIAGRAMÓW
ZAGADKI Smacznie śpi w swojej gawrze W czasie białej zimy
Zapis prezentacji:

Zwierzęta w naszej szkole Podsumowanie ankiet przeprowadzonych wśród uczniów i nauczycieli Szkoły Podstawowej nr 4 im. H. Sienkiewicza w Zelowie ZELÓW

Liczba zwierząt uczniów naszej szkoły

Psy Najwięcej psów na osobę mają następujące klasy:

Najczęściej spotykane imiona psów

Najciekawsze imiona psów - Milion - Dolar - Kazia - Wojtek - Karol - Cwaniak - Pieścioch - Kłopot - Głupek - Pyrdek - Baryła - Laluś - Skuter - Goldi

Koty Koty Najwięcej kotów na osobę mają następujące klasy:

Najczęściej spotykane imiona kotów

Najciekawsze imiona kotów - Pan Mirosław - Kleszczyk - Jadzia - Ogon - Prykuś - Zenek - Marianka - Piszczałek - Mimi - Cyganka

Inne zwierzęta Poza tym 6 uczniów posiada żółwia, 6 – świnkę morską, 5 – papugę, 4 – krewetki, 2 osoby mają myszki i jedna małpkę.

Pozostałe informacje Średni wiek psów wynosi 4,5 roku, a kotów prawie 3 lata. Ze schroniska wzięliśmy 21 zwierząt, najwięcej psów. Naszymi zwierzątkami najczęściej opiekujemy się wspólnie. Tak wskazało 148 uczniów. Na zabawę z nimi poświęcamy dziennie niestety mniej niż pół godziny (tak wskazało 100 uczniów), a tylko 32 uczniów odpowiedziało, że więcej niż 1,5 godziny.

Zwierzęta naszych nauczycieli

Nauczyciele wybrali dla swoich psów następujące imiona: Kumpel, Kiler, Tekila, Rambo, Ramzes, Medor, Bary (2), Bryś, Luna, Łatka, Łatek, Peres, Mruczek, Ares, Tofik, Bambi, Atos, Saba, Sara, Sonia, Fado, Nuka, Kama. A koty nazwali: Mecenas, Łatek, Plastek, Puszek, Tygrys.

Inne zwierzątka nauczycieli: rybki (2 osoby), królik miniaturka, chomik, myszka i krewetki. Średni wiek psa to 6,5 roku, a kota 3 lata. Jeden nauczyciel wziął zwierzątko ze schroniska. Podobnie jak uczniowie, nauczyciele swoimi zwierzątkami opiekują się najczęściej wspólnie, a na zabawę ze swoimi milusińskimi poświęcają niestety mniej jak pół godziny.

Wnioski W naszej szkole na jednego ucznia przypadają prawie dwa zwierzątka, a dokładnie 1,7, a na jednego nauczyciela jedno zwierzątko. Wydaje nam się, że zbyt mało zwierząt wzięliśmy ze schroniska. Zarówno my, jak i nauczyciele, opiekujemy się zwierzątkami najczęściej wspólnie, to znaczy my, nasi rodzice i rodzeństwo. Martwi nas natomiast czas spędzany na zabawie z naszymi zwierzątkami. Zarówno my – uczniowie, jak i nauczyciele, najczęściej wskazywaliśmy mniej niż pół godziny.

Drodzy nauczyciele!!! Zadawajcie nam mniej prac ustnych i pisemnych, a zaoszczędzony czas wykorzystamy do zabawy z naszymi zwierzątkami!!!

Wyniki ankiet i prezentację opracowali uczniowie koła matematycznego pod kierunkiem Barbary Klewin