Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobądź zamek Króla Maszyn prostych. 1.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przekształcenia geometryczne.
Advertisements

Sale 3D: Serwer 1 Strona projektu Film - ankieta Serwer 2
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
  OK konspekt z chemii.
MASZYNY PROSTE © 2009r..
Projekt „AS KOMPETENCJI’’
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Lekcja fizyki Równia pochyła.
Maszyny proste.
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Maszyny proste.
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
„DAJCIE MI PUNKT OPARCIA, A DŹWIGNĘ ŚWIAT” - Archimedes
Jak na co dzień ułatwiamy sobie pracę
Ruch – jako zjawisko przyrodnicze
Ocenianie Kształtujące
PROJEKT MGP Nazwa szkoły: ID grupy: Kompetencja: Temat projektowy:
INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w Gimnazjum - INTERBLOK Gimnazjum im. Królowej Jadwigi.
Hospitacja – na co warto zwrócić uwagę!
Temat: Równoległoboki i romby oraz ich własności.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
STRATEGIE OCENIANIA KSZTAŁTUJACEGO
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Szkoła Podstawowa nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
Ocenianie Kształtujące
RÓWNIA POCHYŁA PREZENTACJA.
Co chcieliśmy osiągnąć?
Idea oceniania kształtującego
OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIET NAUCZYCIELI.
Lekcja fizyki: W poszukiwaniu maszyn prostych
Maszyny proste.
OCENIANIE KSZTAŁTUJĄCE OK
Siły, zasady dynamiki Newtona
Ocenianie kształtujące w edukacji matematycznej i przyrodniczej
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
Paragraf 1.5 Sporządzamy wykresy.
Paragraf 1.4 Pomiar ciśnienia.
Paragraf 1.3 Gęstość substancji.
Paragraf 1.2 Siła ciężkości Co to jest nanosekunda?
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Jak wyznaczyć masę przedmiotu codziennego użytku bez użycia.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Skąd człowiek czerpie energię ? 1.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Natural Sciences, Natural English. Przemiany energii mechanicznej w rzucie pionowym.
Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień
Energia Maszyny proste..
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
EDUKACJA MATEMATYCZNA skuteczna, przyjazna dziecku i nauczycielowi Arkadiusz Mroczyk.
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Ocenianie Kształtujące
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Ocenianie kształtujące , jest to ocenianie , które polega na pozyskiwaniu przez nauczyciela i ucznia w trakcie nauczania potrzebnych informacji. Pozwalają.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Cel lekcji dla ucznia Na dzisiejszej lekcji, pracując indywidualnie i w parze, nauczysz się redagować ogłoszenie, by wykorzystać tę umiejętność.
Co chcieliśmy osiągnąć?
MASZYNY PROSTE. Maszyna – urządzenie pozwalające małej sile pokonać większą siłę.
Ocenianie kształtujące
Na wiejskim podwórku… klasa 1d Monika Downar 22 maja 2019 r.
Zapis prezentacji:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobądź zamek Króla Maszyn prostych. 1

Zadanie na dobry początek Drugoklasistko! Drugoklasisto! Bardzo proszę rozwiąż piktogram, a dowiesz się jaki będzie dzisiejszy temat lekcji. Miłej pracy. Fot. 1 Fot. 2 Fot. 3 Fot. 4

Cele lekcji w języku ucznia: utrwalisz umiejętność rozpoznawania i zastosowania maszyn prostych nauczysz się rozwiązywać zadania rachunkowe o dowolnym stopniu trudności

Kryteria sukcesu dla ucznia: rozpoznasz maszyny proste, rozwiążesz zadania rachunkowe, zagrasz w grę dydaktyczną zgodnie z jej zasadami

Pytanie kluczowe dla uczniów: Czy udało się zdobyć zamek i wejść do komnaty króla?

Informacja o tym, co uczniowie już wiedzą z poprzednich lekcji (powiązanie z wcześniejszą wiedzą): Uczeń: wymienia rodzaje maszyn, wyjaśnia i demonstruję zasadę działania maszyn prostych, zna zasady przekształcania wzorów, potrafi współpracować w parze i grupie

Gry dydaktyczne: X A B C D E F G H

ZADANIE NA PODSUMOWANIE Określ, czy poniższe stwierdzenia są prawdą (P), czy fałszem (F): A Dźwignia dwustronna to drążek lub belka sztywna, na której po obu stronach osi obrotu, działają dwie siły: siła użyteczna i siła działania. PF B Maszyny proste to urządzenie ułatwiające wykonanie szybkości poprzez zmianę wartości lub kierunku działania siły. PF C Równia pochyła jest to płaszczyzna nachylona pod pewnym katem do poziomu. PF DDźwignia dwustronna jest w równowadze, jeżeli m 1 r 2 =m 2 r 1.PF

9 Zadanie domowe do lekcji: Zachęcam Cię do rozwiązania krzyżówki lub ułóż samodzielnie krzyżówkę. Rozwiąż krzyżówkę podaną obok. Możesz też samodzielnie ułożyć analogiczną.

Informacja Zwrotna dla koleżanki/kolegi z pary Drugoklasistko! Drugoklasisto! Proszę o napisanie zdania podsumowującego do koleżanki/kolegi z którym/ą pracowałeś/łaś na dzisiejszej lekcji. Dziękuję za szczerą wypowiedź (imię) ………..…………………………., na dzisiejszej lekcji …………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………

Informacja Zwrotna dla nauczyciela: Drugoklasistko! Drugoklasisto! Proszę o napisanie zdania podsumowującego do nauczyciela fizyki po dzisiejszej lekcji. Dziękuję za szczerą wypowiedź Zaciekawił mnie fakt, że …………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………

12 Nume r AutorTytułŹródłoLicencja Fot. 1 Mountaineer Summitting Island Peak mmitting_Island_Peak.jpg CC BY 3.0 PL Fot. 2 Lukas RieblingZamek Hohenzollern e:Burg_Hohenzollern.JPG CC BY 3.0 PL Fot. 3 Jan Matejko Wacław II Czeski %C5%82aw_II_Czeski.jpg Domena publiczna Fot. 4 dbluemer mine / Domena publiczna

Izabela Okrzesik – Frąckowiak Izabela Czechowska