Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Miejski obszar funkcjonalny – Puławy
Advertisements

Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
OFERTA DLA PRZEMYSŁOWEGO ODBIORCY ENERGII ELEKTRYCZNEJ CENTROZAP S.A. Biuro Energetyki Ul. Wańkowicza Katowice Tel. +48(32) Fax. +48(32)
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
OFFSET DEFINICJE I DOŚWIADCZENIA Witold Wiśniowski Warszawa.
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Kontrakty typu „zaprojektuj i wybuduj” – prawa i obowiązki Stron
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Cykle życia oprogramowania
DOKUMENTACJA KOSZTORYSOWA
System eksploracji danych z wykorzystaniem dokumentów XML
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Koszty kwalifikowalne marzec 2010 r. Wydział Leader DROW Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w ramach działania Funkcjonowanie lokalnej grupy działania,
Współpraca tłumacza z BT przed zdobyciem i po zdobyciu certyfikatu normy PN:EN Autor: Magdalena Gałczyńska Firma: BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych.
STUDENCI POLSCY PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, INICJATYWA, FIRMY Główne wyniki badań Warszawa, Czerwiec 2002.
PROJEKT SIECI KOMPUTEROWYCH
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
ALM (Asset Life Cycle Management) - wsparcie procesów biznesowych w obszarze zarządzania cyklem życia majątku. Centralny Ośrodek Informatyki Górnictwa.
POZYSKIWANIE KLIENTA.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
Oferta ośrodków KSU dla MŚP: usługi informacyjne Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A.
Zespół Szkół Licealnych i Zawodowych w Olecku zaprasza do rozpoczęcia nauki w zawodzie TECHNIK URZĄDZEŃ SANITARNYCH ul. Gołdapska Olecko Tel.
Nowe oblicze doradztwa – poradnictwo zawodowe dla pracodawców
Tomasz Bogdan – Prezes Zarządu Certus Partnerzy Sp. z o.o.
czego się spodziewasz”.
Internet na obszarach wiejskich szanse i możliwości Bartosz Margol Biuro Programów Wiejskich Fundusz Współpracy.
Strefa Klienta Multitechniki. Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy.
Jak rozliczać karnety? Jak prowadzić programy lojalnościowe?
„Coaching i jego standardy na polskim rynku szkoleniowym”
Co teraz? Papiery, dokumenty, kalendarze, terminarze...
Technik Organizacji Reklamy
Kluczowe czynniki sukcesu
Programy wspomagające projektowanie instalacji sanitarnych
Internetowego Biura Rachunkowego
Technik Organizacji Reklamy
XI FORUM FIRM INFORMATYCZNYCH
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO w Sosnowcu ul
„Myśl przyszłościowo – kształć się zawodowo” Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Henryka Pobożnego w Legnicy.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Przykłady analiza i projektowanie
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
Przemysł poligraficzny (Dla Bartes125 z zadane.pl – blackshooter)
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich, styczeń 2014 r.
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
Prezentacja Informacyjna. O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte.
Bitmoney.pl Wykonali: Babiej Dominika, Racki Adrian, Karalus Jarosław, Sulich Dariusz, Selwesiuk Łukasz, Makaruk Maciej, Krzysztof Sadowski Politechnika.
Budynki klasy A a koncepcja Facility Management. Definicja Facility Management Termin Facility Management (FM) nie posiada precyzyjnego odpowiednika w.
Fast Move jest przedsiębiorstwem działającym w projekcie „Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo” w Zespole Szkół im. Cypriana Kamila Norwida.
KOSZULKI, KUBKI, PORTFELE, TORBY Z NADRUKAMI I LO IM. JANA SMOLENIA W BYTOMIU.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
Przedsiębiorstwo „Xero-as” prowadzi działalność produkcyjno – usługową. W naszej ofercie można znaleźć:  nadruki na wszelkie powierzchnie płaskie (koszulki,
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
Pranie & Prasowanie Prezentacja końcowa #3 Autorzy: Maciej Jabłoński Agata Krakowiak Rafał Mirgos Sylwia Muranowicz Kamil Popiela Przemysław Traczyk.
Najwyższa Izba Kontroli Departament Komunikacji i Systemów Transportowych Informacja o wynikach kontroli zabezpieczenia interesów Skarbu Państwa w umowach.
Tytuł projektu Wywiady #1. Które założenia testowaliśmy? Które KONKRETNIE hipotezy z modelu biznesowego (BMC) poddaliście sprawdzeniu?
DEBATA TRANSPORTOWA CYFRYZACJA LĄDOWYCH TERMINALI KONTENEROWYCH
Nazwa, logo i motto firmy
Zarządzanie sklepem internetowym
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
Zapasowe miejsca pracy – zasady wyboru i funkcjonowania.
Zarządzanie sklepem internetowym
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Przyprawia o zawrót głowy ? Poznaj nasze rozwiązanie ...
Zrealizujemy Twoje inwestycje
Zapis prezentacji:

druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski Marcin Słonecki

BMC#1

Wywiady Grupa testowa: Osoby zajmujące się projektowaniem, pracujące w branży:  Budowlanej;  Architektonicznej;  Drogowej;  Elektrycznej.

Wywiady#1 Testowane założenie: Zwiększenie efektywności pracy pracownika przez zwolnienie go z obowiązku sporządzania dokumentacji projektów w postaci papierowej Zadawane pytania: I. Czy w państwa firmie drukuje się dużą ilość dokumentów? II. Kto zajmuje się drukowaniem? III. Czy pracownicy mają czas na drukowanie? IV. Czy mają państwo specjalne urządzenia do drukowania i oprawiania? V. Czy myśleli państwo o możliwości zlecenia wykonania tych prac zewnętrznym firmom?

Wywiady#2 Testowane założenia: Channels Dobrze świadczone przez firmę usługi będą polecane wśród osób z danych branży. Customer relationship Klient chętnie podejmie stałą współpracę na uzgodnionych warunkach dotyczącą kompleksowych usług poligraficznych z firmą, która wyręczy jego pracowników. Revenue model Klient zgodzi się płacić za prywatną, fachową usługę więcej niż w ogólnodostępnych printpointach przy regularnych czasowo opłatach.

Co wynikło z wywiadów#1?  Duże zainteresowania firm branży budowlanej, architektonicznej i drogowej ze względu na konieczność wykonywania wydruków dużych formatów.  Idea akceptowana przez firmy specjalizujące się jedynie w projektowaniu, które sporządzają dokumentacje dla firm wykonawczych.  Rozwiązanie nie akceptowane przez firmy wykonujące dokumentacje tylko w formacie A4 ze względu na tanie urządzenia tego typu.  Rozwiązanie akceptowane przez firmy wykonujące dużo wydruków dużych formatów ze względu na duże koszta związane z zakupem i eksploatacją ploterów oraz koniecznością wysyłania pracowników do print pointów.

Co wynikło z wywiadów#2?  W większości firmy są zainteresowane / rozważyłyby proponowane przez nas usługi.  firmy są zainteresowane dłuższą współpracą i chętne do negocjacji cen.  firmy są w stanie zapłacić większą kwotę za usługi w stosunku do printpointów przy zapewnieniu wysokiej jakości usług.  Są dobre rokowania nie tylko na pozyskanie klientów, ale ich utrzymanie.  Pytani są zainteresowani w podobnym stopniu rozliczaniem się oddzielnie z zamówień, bez stałych, regularnych opłat, jak również wykupieniem usługi czasowej.  Przy wyborze miejsca, w którym klient może wykonać daną usługę, wbrew założeniom, nie koniecznie kieruje się opinią znajomych z branży.  Okazuje się, że w większości przypadków lokalizacja odgrywa znaczącą rolę

Zmiany w założeniach  Poprzez współpracę z firmą, klient zwiększa efektywność pracy projektanta przez zwolnienie go z obowiązku sporządzania dokumentacji w postaci papierowej.  Współpraca podejmowana z klientami wykonującymi wydruki w dużych formatach.  Dobrze świadczone przez firmę usługi będą polecane wśród osób z danych branży, jednak głównym źródłem pozyskiwania nowych klientów będzie Internet.  Klient chętnie podejmie stałą współpracę na uzgodnionych warunkach dotyczącą kompleksowych usług poligraficznych z firmą, która wyręczy jego pracowników.  Klient zgodzi się płacić za prywatną, fachową usługę więcej niż w ogólnodostępnych printpointach przy rozliczaniu się oddzielnie z każdego zamówienia, bądź przy wykupieniu usługi czasowej.  Duże znaczenie dla klienta może odgrywać lokalizacja punktu wydruku/odbioru

BMC#2

Co potem?  Kontrola pracy firmy kurierskiej  Rozwijanie strony internetowej  Spotkania z kolejnymi, potencjalnymi klientami  Rozwijanie strategii zniżkowej  Rozwijanie wyposażenia poligraficznego  Kolejne badania, dotyczące możliwości pozyskania nowych rodzajów klientów  Szukanie lokalizacji punktów odbioru/wydruku