MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pory Roku.
Advertisements

Opracowały mgr Agnieszka Wilczyńska-Wełna ,
Powraca wiosna.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Krajobraz stepu.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
WIOSNA.
Gdzie jest wiosna? Autorzy projektu: Uczniowie klasy II
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Tworzymy nasz kodeks Zakładamy kącik przyrodniczy.
Rozwijamy odpowiedzialnych, ciekawych życia, pełnych pokoju młodych ludzi, posiadających wiarę w siebie i szacunek dla innych. Dzieci same motywują się
21 marca - Pierwszy dzień wiosny
PREZENTACJA PODSUMOWUJĄCA MIESIĄC MARZEC
Grupa 4- latki Ul. Hallera
Halina Bienienda Dorota Jezusek Regina Domogalla
PRZYRODA BUDZI SIĘ DO ŻYCIA
Spis Treści  1. Czy ktokolwiek z Twoich znajomych, rodziny, przyjaciół skorzystał bezpośrednio z funduszy europejskich? 1. Czy ktokolwiek z Twoich znajomych,
Pierwsze dni wiosny.
Główne założenia reformy programowej w szkole podstawowej:
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
Luty / Marzec Czekamy na wiosnę.
Przyroda budzi się do życia.
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
Zawsze zastanawiały mnie zmiany zachodzące w przyrodzie
„Nie boję się jutra”. Regularność prowadzonych zajęć i wykwalifikowana kadra zapewniają uczniom możliwość zdobycia rozlicznych umiejętności intelektualnych.
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII POSZUKIWANIE WIOSNY POSZUKIWANIE WIOSNY Ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych Ścieżka edukacyjna.
Przedwiośnie i wiosna Pory życia.
„Mali konstruktorzy i poligloci”
Zwiastun wiosny Rośliny, Zwierzęta.
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
Klimat w Polsce.
Wiosenne przebudzenie
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
Świadome planowanie – świadomy wybór, czyli zajęcia z doradztwa zawodowego w gimnazjum Dorota Cebulak, Jolanta Wydmuch – doradca zawodowy w Gimnazjum nr.
WIOSNA ZWIASTUNY.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Działania: Działania: Cykl zajęć edukacyjnych związanych z środowiskiem leśnym, prowadzonych w ciągu całego roku szkolnego 2014/2015 w wszystkich grupach.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
ZMIENNA POGODA ANNA RAK PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO „Mali konstruktorzy i poligloci”
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa II zabytki Krakowa 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Zajęcia rozpoczęliśmy od określenia jaka jest pogoda, pora roku, dzień tygodnia i zaznaczenia tego w zeszycie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I rzeczowniki 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Program Edukacji Ekologicznej „Człowiek i przyroda – jeden świat”
Warsztaty przyrodnicze w Leśnym Kompleksie Promocyjnym „Lasy Doliny Baryczy” w Żmigrodzie Uczestnicy warsztatów – uczniowie klasy IIa i IIIa Szkoły Podstawowej.
„Zielona edukacja – twórcze ogrody”
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Innowacja pedagogiczna „Mistrzowie Kodowania” w ramach pilotażowego wdrożenia programowania w edukacji formalnej Szkoła Podstawowa nr 8 w Skoczowie.
Nauczyciel – teoria i/czy praktyka
Zapis prezentacji:

MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne

CELE ŚRODKI DYDAKTYCZNE METODY I FORMY PRACY PRZEBIEG ZAJĘĆ SPIS TREŚCI

CELE Ogólne poszerzanie i porządkowanie informacji na temat wiosny; poznawanie kwiatów i ptaków zwiastujących nadejście wiosny; wzbogacanie słownictwa uczniów; zdobycie umiejętności posługiwania się komputerem; ocena umiejętności czytania ze zrozumieniem; Uczeń potrafi wypowiedzieć się na temat wiosny; zna ważne daty i święta, które obchodzimy wiosną; potrafi wymienić kwiaty i zwierzęta, które zwiastują wiosnę; potrafi rozwiązywać zagadki i czytać ze zrozumieniem; potrafi włączyć i wyłączyć komputer oraz uruchomić prezentację; czyta ze zrozumieniem;

ZAGADNIENIA Wiosna Zjawiska atmosferyczne Kształtowanie mowy

METODY I FORMY PRACY ŚRODKI DYDAKTYCZNE Metody i formy pracyŚrodki dydaktyczne burza mózgów; pogadanka praca w grupach gry interaktywne praca z komputerem komputer przeglądarka internetowa

Zwrócenie uwagi na otaczającą nas przyrodę: kwiaty, zwierzęta i ptaki. PRZEBIEG ZAJĘĆ 1.Witamy się z uczniami. 2.Pytania wprowadzające: Jaka pora roku do nas przyszła? Czy ktoś może powiedzieć, kiedy zaczyna się astrologiczna wiosna? Jak moglibyście opisać wiosnę? Jaka jest? Co się dzieje o tej porze roku?

Wiosna to wyjątkowa pora roku: cała przyroda budzi się do życia, kwitną drzewa, rosną kwiaty, rozwijają się zwierzęta i owady, niektóre zwierzęta budzą się ze snu zimowego, a ptaki powracają z ciepłych krajów; dzień jest coraz dłuższy, a noce coraz krótsze; temperatura na zewnątrz jest coraz cieplejsza. 21 MARCA

ZADANIE DLA UCZNIÓW Praca z komputerem praca w grupach

ZADANIE DLA UCZNIÓW Grupa I szuka ciekawostek na temat ptaków wiosennych.

ZADANIE DLA UCZNIÓW Grupa II szuka ciekawostek na temat wiosennych kwiatów.

ZADANIE DLA UCZNIÓW Grupa III szuka ciekawostek na temat pogody wiosennej.