Promocja Ulicy Piotrkowskiej Spotkanie Grupy Roboczej 17 kwietnia Justyna Jedlińska Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ Sztab.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Advertisements

Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
STEPNICKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA NIE TYLKO DLA ORŁÓW
{Instytut Adama Mickiewicza}
Brama Miasta Konferencja Prasowa, 11 marca 2013.
Ocena procesów zachodzących na obszarze Euroregionu
Optymalizacja udziału Województwa Małopolskiego w działaniach realizowanych w ramach europejskich sieci współpracy. 1.Rola instytucji kultury w kształtowaniu.
Fundacja MaMa Działania na rzecz rodziny w organizacji pozarządowej.
PLAN PRACY ŚWINOUJSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ NA 2008 ROK Zatwierdzony uchwałą zarządu ŚOT W dniu 12 maja 2008r.
Z KLASAMI INTEGRACYJNYMI im. OBROŃCÓW WESTERPLATTE
Niech nas zobaczą! Grupa Pewnych Osób. Początek Jesień 2007 Akcja!
Magdalena Dul Winnice jako specyficzny produkt turystyczny Polski - metody promocji   PRACA DYPLOMOWA MAGISTERSKA Promotor: Prof. nadzw. dr hab. inż.
Ryszard Solski, Sigma International
Agnieszka Nawrocka Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Organizator Stowarzyszenie Gospel Al. Daszyńskiego 15a/10
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Inicjatywy lokalne w ramach Priorytetów VI, VII i IX Mrągowo, Szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Jakie Centrum Obywatelskie w Łodzi? Forum Pełnomocników 19 czerwca 2012.
Gdańsk miastem wolności.
5 grudzień styczeń 2010 PROJEKT MARKETINGOWY.
Kotlina Dobrego Światła i Smaku. Cel projektu Promocja najnowocześniejszych metod oświetlania środowiska człowieka, Promocja Polskiej kuchni i zdrowego.
Łódzkiego Obszaru Metropolitalnego w kontekście aktualizacji
Targowe Usługi Promocyjne
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Magdalena Florek Warszawa
Ośrodek Działań Ekologicznych Źródła
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.
Festiwal filmowy DEKADY FILMU OFERTA DLA KONESERÓW KINA I MECENASÓW KULTURY + Copyright by Kultura +
LED – zwiększenie oszczędności energii poprzez przejście na oświetlenie LED w przestrzeni publicznej Prezentacja Projektu.
YEPP Bielany – Spotkanie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych Warszawa,
Dr inż. Maciej Białecki: Kreatorzy wizerunku miasta
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
Wykonała: Alicja Gruszfeld. Klikając w ten link Miasto stołeczne Warszawa otworzy nam się główna strona Miasta Stołecznego Warszawy.
Warszawskie Centrum Innowacji Edukacyjno-Społecznych i Szkoleń.
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Wspieramy budowanie marki
Projekt zrealizowany przez Stowarzyszenie „Malownicza Gmina”
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
1 SKUTECZNE DZIAŁANIA ODDOLNE Inicjatywa Obywatelska LUDZIE DLA MIASTA Stowarzyszenie Architektów Polskich SARP Oddział Gorzów Wielkopolski Mgr inż. arch.
Najbardziej i najmniej popularne miejsca w Pile..
Gmina Gródek nad Dunajcem na Śliwkowym Szlaku
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
Zakład Geografii Turyzmu i Rekreacji
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
BITON Bank Informacji Turystycznej dla Osób Niepełnosprawnych Projekt w ramach ogólnopolskiego konkursu PFRON „Równe szanse, równy dostęp”
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA GDAŃSKA GDAŃSK W NOWEJ PERSPEKTYWIE STUDIUM UWARUNKOWAŃ.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
1. 2 Projekt pilotażowy powstał z chęci efektywnej promocji pozytywnych zachowań w sporcie i życiu w ramach idei „fair play” oraz kształtowania postaw.
Program Rewitalizacji Księżego Młyna „Dylematy rewitalizacji XIX-wiecznej zabudowy w strefach wielkomiejskich Warszawy i Łodzi” Łódź, 23 czerwca 2014 r.
Teresa Białecka – Krawczyk Dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź, r. SPOSÓB ZARZADZANIA ULICĄ PIOTRKOWSKĄ.
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW BĘBŁA przeprowadzonego w ramach projektu „SAMORZĄD Z INICJATYWĄ” Bębło, 22 Maja 2012r. Małgorzata Głuszak.
ROCZNY PLAN DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH NA 2016 R. dla RPO WiM na lata (RPD) 1.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Propozycje wyzwań, celów strategicznych i programów opracowanych w ramach obszaru USŁUGI SPOŁECZNE.
Wzmacnianie odporności Warszawy na zmiany klimatu Leszek Drogosz, Dyrektor Biura Infrastruktury Urzędu Miasta st. Warszawy.
Budżet w liczbach Za nami już trzy edycje: 2012, 2013, 2014 Kwota do podziału (przeszłość): 10 mln Liczba projektów: 265, 217, 207 Liczba uczestników:
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Urząd Miasta Łodzi maja 2010 r.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
Budżet w liczbach Za nami już trzy edycje: 2012, 2013, 2014 Kwota do podziału (przeszłość): 10 mln Liczba projektów: 265, 217, 207 Liczba uczestników:
Data i miejsce: r., Centrum Sztuki FORT, Warszawa
Warsztat refleksyjny Kluczbork 22, r.
Zapis prezentacji:

Promocja Ulicy Piotrkowskiej Spotkanie Grupy Roboczej 17 kwietnia Justyna Jedlińska Dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź r.

Członkowie Grupy Roboczej uczestniczący w spotkaniu r. –Małgorzata Błażewicz - Akademia Muzyczna –Wojciech Bednarek- Prezes Stowarzyszenia Neo –Maja Bednarek - Właścicielka Agencji Artystycznej Neo –Agata Nowicka - Patio Centrum Sztuki WSHE –Aurelia Mandziuk - Patio Centrum Sztuki WSHE –Ryszard Mamenas - Prezes PTTK Łódź –Marta Michalak - Miasto Dialogu –Magda Urbańska - Łódź Destination Alliance –Adam Radoń - Dyrektor Międzynarodowego Festiwalu Komiksu –Andrzej Berut - Dyrektor Biura Analiz Medialnych i Wydawnictw UMŁ –Joanna Orzechowska - studentka Geografii Turyzmu i Hotelarstwa UŁ –Jan Skrzypiński - Właściciel BP Cosmotrip –Ryszard Bonisławski - Dyrektor Centrum Informacji Turystycznej –Jacek Grudzień - dziennikarz Radia Łódź i TVP3 –Stanisław Radomiński –Krzysztof Magnuski - Właściciel Agencji Reklamowej Presto –Piotr Rajchert - Dyrektor Delegatury Łódź-Śródmieście UMŁ –Marek Janiak - Prezes Fundacji Ulicy Piotrkowskiej

Wnioski z konsultacji społecznych Strategia działań na Ulicy Piotrkowskiej Działania krótkoterminowe dotychczas realizowane, nowo podjęte Plany strategiczne Stworzenie strategii marki -ul.Piotrkowska

Strategia Marki Ulica Piotrkowska - do kogo kierujemy promocje ? - co ma wynikać ze strategii ? - jakie wartości chcemy promować ? - jaka jest przyszłość ulicy? - jakie funkcje będą dominujące ? 1. działania nakierowane na mieszkańców Miasta 2. działania ukierunkowane na zewnątrz, jako element promocji całej Łodzi

Strategia Ulicy Piotrkowskiej 1.KROK - co mieści się w produkcie ? 2. KROK – jak go promować ? Produkt Turystyczny Ulica Piotrkowska - działania nakierowane na mieszkańców Miasta (edukacja, budowanie poczucia dumy) - działania ukierunkowane na zewnątrz, jako element promocji całej Łodzi

Promocja może wyprzedzać stan faktyczny, może być „na wyrost”, ale nie można w ten sposób działać bez końca.

Działania krótkoterminowe, operacyjne

Wielopłaszczyznowa akcja edukacyjna dla mieszkańców tablice informacyjne na obiektach mapy, foldery, ulotki, t-shirty zaangażowanie mediów badanie świadomości mieszkańców programy edukacyjne w witrynie CIT Spacery z Przewodnikiem PTTK Rozsyłanie do szkół pakietów wielko-formatowych zdjęć Łodzi Godzina wychowawcza o ul. Piotrkowskiej Warsztaty architektoniczne Kampania billboardowa dla Łodzian

Estetyka Reklamy – należy narzucić wzorce Riksze - koncesje i ujednolicenie, szkolenia dla obsługi Oświetlenie wyremontowanych budynków- kreowanie atrakcji Likwidacja budek gastronomicznych i handlu „z kartonów” Nagradzanie za estetyczne witryny Wyszukiwanie dobrych wzorców i kreowanie ich w mediach (np. na stronach portalu miejskiego) Nagradzanie pkt. gastronomicznych ożywiających program kulturalny

Produkt Turystyczny Utworzenie miejsc dystrybucji i produkcji ciekawych widokówek, materiałów Wyznaczenie miejsca do parkowania autokarów Kary za tzw. „martwe sklepy” i zamknięte witryny Transport autokarowy z Dworca Łódź – Chojny (podczas remontu Dworca Łódź – Fabryczna) Stworzenie wydawnictwa proponującego spędzenie: popołudnia, dnia, 2 dni na ulicy

Imprezy i Atrakcje Parada Wolności, w nowej formule Wydanie odrębnego Kalendarza Imprez na ul.Piotrkowskiej Nowe atrakcje (np. pierwsze kino Kolskich) Tylko atrakcje prestiżowe, duże Pasaże i bramy tematyczne zagospodarowane przez uczelnie artystyczne Hejnał grany przez łódzkich znanych muzyków Zaangażowanie mieszkańców w organizację wydarzeń

Marka „Piotrkowska” istnieje jeszcze na zewnątrz, wśród Polaków, natomiast wśród Łodzian już nie.

Dziękuję za uwagę