MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Pakiet edukacyjny do lekcji MOJA OJCZYZNA
Advertisements

REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Scenariusz lekcji dla klasy II liceum ogólnokształcącego
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
„Weihnachten - die schönsten Tage im Jahr“
Do wiernych i oddanych przyjaciół Zippiego w naszej szkole należą: dzieci z oddziału przedszkolnego działającego przy naszej szkole oraz uczniowie klasy.
Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION.
Co to jest TIK?.
SCENARIUSZ ZAJĘĆ ZINTEGROWANYCH KLASA 1
Gdzie jest wiosna? Autorzy projektu: Uczniowie klasy II
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
Pedagogika szkoły wyższej
Sieć Internet jako źrodło wiadomości o sztuce..
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
Ocenianie Kształtujące
 Z dniem 1 września 2008 r. wprowadzony został do realizacji w naszej szkole „Program zintegrowanej nauki języków obcych w szkole podstawowej”.  Jest.
LEKCJA DLA III KLASY GIMNAZJUM
Pieszy - uczestnikiem ruchu drogowego Edyta Górska
POLSKA GRA JĘZYKOWA „MÓJ PIERWSZY QUIZ”. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich.
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
„Nie boję się jutra”. Regularność prowadzonych zajęć i wykwalifikowana kadra zapewniają uczniom możliwość zdobycia rozlicznych umiejętności intelektualnych.
Lekcja prowadzona przez uczennice klasy VI „c”
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Nikogo nie trzeba przekonywać, że eksperymenty wykonywane samodzielnie przez ucznia czy prezentowane przez nauczyciela sprawiają, że lekcje są bardziej.
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Świadome planowanie – świadomy wybór, czyli zajęcia z doradztwa zawodowego w gimnazjum Dorota Cebulak, Jolanta Wydmuch – doradca zawodowy w Gimnazjum nr.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
PRZYKŁADY WEBQUESTÓW DLA KLAS I – III SZKOŁY PODSTAWOWEJ „Cztery pory roku” Projekt „Razem i osobno” Stowarzyszenie Nauczycieli Edukacji Początkowej Projekt.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa II zabytki Krakowa 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobądź zamek Króla Maszyn prostych. 1.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I rzeczowniki 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Ocenianie Kształtujące
Projekt czytelniczy dla klas piątych
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Warsztaty przyrodnicze w Leśnym Kompleksie Promocyjnym „Lasy Doliny Baryczy” w Żmigrodzie Uczestnicy warsztatów – uczniowie klasy IIa i IIIa Szkoły Podstawowej.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
RAZEM NA WYCIECZCE - SPACER INTEGRACYJNY 16 kwietnia 2018.
Nauczyciel – teoria i/czy praktyka
Zapis prezentacji:

MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III powtórzenie wiadomości na temat wiosny 1 godz. lekcyjna

SPIS TREŚCI CELE ŚRODKI DYDAKTYCZNE METODY I FORMY PRACY PRZEBIEG ZAJĘĆ

CELE Ogólne poszerzanie i porządkowanie informacji na temat wiosny; poznawanie kwiatów i ptaków zwiastujących nadejście wiosny; wzbogacanie słownictwa uczniów; zdobycie umiejętności posługiwania się komputerem; ocena umiejętności czytania ze zrozumieniem; Uczeń potrafi wypowiedzieć się na temat wiosny; zna ważne daty i święta, które obchodzimy wiosną; potrafi wymienić kwiaty i zwierzęta, które zwiastują wiosnę; potrafi rozwiązywać zagadki i czytać ze zrozumieniem; potrafi włączyć i wyłączyć komputer oraz uruchomić prezentację; czyta ze zrozumieniem;

ZAGADNIENIA Wiosna Zjawiska atmosferyczne Utrwalanie zdobytej wiedzy

METODY I FORMY PRACY ŚRODKI DYDAKTYCZNE Metody i formy pracy burza mózgów; pogadanka praca w grupach gry interaktywne praca z komputerem komputer przeglądarka internetowa

PRZEBIEG ZAJĘĆ Witamy się z uczniami. Nauczyciel pokazuje uczniom kolejne slajdy zawierające poszczególne pytania związane z wiosną. Uczniowie mogą zostać podzieleni na dwie grupy. Każda grupa po kolei odpowiada na kolejne pytania. Grupa, która zbierze najwięcej punktów wygrywa. Podsumowanie zajęć i zakończenie lekcji.

ZAGADKI, REBUSY ZWIĄZANE Z WIOSNĄ

Grupa I Na zdjęciach pokazano ptaka, który zwiastuje nadejście wiosny. Co to za ptak?

Grupa II Na zdjęciach pokazano ptaka, który zwiastuje nadejście wiosny. Co to za ptak?

Grupa I Na ilustracji pokazano kwiat, który zwiastuje nadejście wiosny. Jaką nazwę nosi?

Grupa II Na ilustracji pokazano kwiat, który zwiastuje nadejście wiosny. Jaką nazwę nosi?

Grupa I Jak nazywa się słomianą kukłę, którą wedle zwyczaju wrzucano do rzeki by pożegnać zimę i powitać wiosnę?

Grupa II Co to jest gaik- maik?

Grupa I Nie ma lepszej lotniczki. Ogon niczym nożyczki. Lepi gniazdo pod strzechą, jest dla ludzi pociechą. W powietrzu toczy kółka. Kto to taki?

Grupa II Przyleciał szary ptaszek. Nad polem zaśpiewał jak dzwonek. Znają go dobrze dzieci – to jest…

Grupa I POLECENIE: Znajdźcie ukryte w zdaniach zwierzęta lub rośliny. Biegamy szybko po boisku.

Grupa II POLECENIE: Znajdźcie ukryte w zdaniach zwierzęta lub rośliny. Jacek ma całą gamę różnokolorowych samochodzików.

pora piękna Wiosna to roku Grupa I POLECENIE: Ułóżcie z podanych wyrazów zdanie. pora piękna Wiosna to roku

budzi przyroda się do Wiosną życia Grupa II POLECENIE: Ułóżcie z podanych wyrazów zdanie. budzi przyroda się do Wiosną życia