Kodeks 2.0. Szkoła Podstawowa nr 52 im. Marii Dąbrowskiej w Krakowie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KODEKS 2.0 ZESPOŁU SZKÓŁ W RZEPEDZI
Advertisements

KODEKS 2.0 Szko ł y Podstawowej w Mi ł aczewie Kodeks 2.0 SP Mi ł czew Poradnik Jak w ł a ś ciwie korzysta ć z Internetu.
Bezpieczny Internet.
Szkolny Kodeks 2.0.
KODEKS 2.0.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
LOGO SZKOŁA PODSTAWOWA nr 11 SZKOLNY KODEKS 2.0. Click to edit Master text styles LOGO 1. Ucz i ucz się z TIK. KODEKS 2.0 Wykorzystujemy komputery na.
Zagrożenia w Internecie i bezpieczeństwo w sieci Opracowali : Jessica Olszewska, Sebastian Lingowski, Bartosz Nowakowski.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Czy wiesz, że?... INTERNET …TO JEST SPIS TREŚCI NIEBEZPIECZEŃSTWO SPOŁECZNOŚĆ INTERNETOWA DZIECKO W INTERNECIE ZAUFANE STRONY INTERNETOWE WIRUSY.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
Bądź bezpieczny w Internecie Razem tworzymy lepszy Internet.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Debata szkolna Zespół Szkół w Rybnie r.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
Mam prawo do ochrony swoich danych osobowych Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych. Inicjatywa edukacyjna skierowana do nauczycieli.
Debata Szkolna Kodeks 2.0 korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w szkole.
Zagrożenia w Internecie. Spis treści Rodzaje zagrożeń w Internecie Zagrożenia związane z komputerami Zagrożenia związane z oprogramowaniem Zagrożenia.
Idealna szkoła z TIK 1.Tablety zamiast podręczników 2.Tablice interaktywne 3.Sprawnie działające komputery 4.Tablety dla każdego ucznia w każdej sali lekcyjnej.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
Dzień Bezpiecznego Internetu
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program
Przygotowała: Anna Słowik. Głównym celem prezentacji jest uświadomienie rodzicom zagrożeń wynikających z użytkowania Internetu (oszustwa, wyłudzania,
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
 Internet daje morze możliwości pamiętajcie jednak, że niesie ze sobą pewne zagrożenia. Przekażemy wam kilka ważnych wskazówek jak być bezpieczny w Internecie.
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
Opracowały : Aneta Biłanik i Klaudia Będkowska z III c.
Z ASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z I NTERNETU. 1. C HROŃ SWOJĄ PRYWATNOŚĆ W SIECI ! Jeśli bierzesz udział w jakimkolwiek forum publicznym w Internecie,
SZKOLNA DEBATA Czyli jak bezpiecznie poruszać się w sieci.
Jesteśmy uczniami klasy 1 ZSZ w zawodzie fryzjer. Postanowiliśmy przeprowadzić badania społeczne wśród uczniów- młodocianych pracowników w zakresie.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
KODEKS Podczas przygotowywania różnych prac, zadań, itp., zawsze podajemy źródło, z którego korzystamy.
Kodeks 2.0 Debata szkolna. Uczestnicy Klasa 6b Klasa 6 d Klasa 6 c klasa 1 c Klasa 4a.
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
Prof. dr hab. Mariusz Jędrzejko Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego Jak kształtować stosunek dziecka do multimediów MCPU Mazowieckie Centrum Profilaktyki.
Zadaniem szkoły jest opracowanie, przetestowanie i wprowadzenie w życie zasad korzystania z technologii komunikacyjno-informacyjnych (TIK) w nauczaniu.
DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU. S PIS TREŚCI 1. INTERNET INTERNET 2. DZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETUDZIEŃ BEZPIECZNEGO INTERNETU 3.RAZEM TWORZYMY LEPSZY INTERNETRAZEM.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
BEZPIECZNE KORZYSTANIE Z INTERNETU
Bezpieczny Internet.
Internet to nie tylko gry .
Ucz i ucz się z TIK!.
Internet to nie tylko gry
Biblioteka Gimnazjum w Suchowoli
BEZPIECZEŃSTWO W SIECI
BEZPIECZEŃSTWO W INTERNECIE
Bezpieczeństwo w sieci
Bezpieczny Internet 12 października 2017.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Debata Klasowa Temat: Kodeks 2.0
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
Spis treści Co to jest cyberprzemoc? Skutki przemocy wirtualnej
LEKCJA BEZPIECZEŃSTWA
Spis treści Co to jest cyberprzemoc? Skutki przemocy wirtualnej
Bezpieczne korzystanie z Internetu
KODEKS.
Bezpieczeństwo w sieci
„Zagrożenia związane z użytkowaniem Internetu”
Niebezpieczeństwa związane z korzystania z Internetu.
Regulamin pracowni komputerowej
Jakie ZAGROŻENIA mogą czyhać na Ciebie w Internecie?
DBI 2019 – Jak minął ten dzień?
BEZPIECZNY INTERNET Nigdy nie podawaj w Internecie swojego prawdziwego imienia i nazwiska. Posługuj się nickiem, czyli pseudonimem, internetową ksywką.
Zapis prezentacji:

Kodeks 2.0. Szkoła Podstawowa nr 52 im. Marii Dąbrowskiej w Krakowie.

1.Korzystamy z komputera w towarzystwie osoby dorosłej. 2. Wchodzimy tylko na strony internetowe przeznaczone dla dzieci. 3.Gramy w gry przeznaczone dla dzieci. 4.Zwracamy uwagę na czas korzystania z komputera (nie za długo).

 Korzystamy z zestawu komputerowego w obecności dorosłych.  Wybieramy gry odpowiednie do naszego wieku i zainteresowań.  Nie spędzamy zbyt wiele czasu przy komputerze.  Pamiętamy o właściwym oświetleniu.  Siedząc przy komputerze, zachowujemy prawidłową postawę.

Zasady ogólne systematyczne korzystanie z e-dziennika jak najczęstsze korzystanie z pracowni komputerowej na różnych lekcjach wykorzystać e-podręczniki częstsze korzystanie z tablicy multimedialnej Zasady szczegółowe korzystania z multimediów w szkole w pracowni komputerowej plecaki układamy w wyznaczonym miejscu komputery włączamy gdy wydaje takie polecenie nauczyciel pracując przy komputerze nie jemy, ani nie pijemy korzystamy z tych stron w Internecie, na które zezwoli nauczyciel nie korzystamy z portali społecznościowych w szkole Internetu nie traktujemy jako jedynego wiarygodnego źródła informacji wykorzystując wiadomości z Internetu podajemy źródło

1.Zachowaj ostrożność w Sieci. 2.Z dostępnych źródeł korzystaj rozważnie i uczciwie. 3.Wykorzystuj zasoby Internetu krytycznie - nie wszystkie odnalezione w Sieci treści są prawdziwe lub poprawne. 4.Nie kradnij cudzej własności - szanuj pracę innych, pozwól innym uszanować Twoją. 5.Komunikuj się (za pomocą e-Dziennika, poprzez portale społecznościowe) pamiętając o zasadzie ograniczonego zaufania. 6.Nie zapamiętaj swoich haseł w przeglądarkach. 7.Dbaj o swoją prywatność - nie zdradzaj nikomu swoich danych. 8.Przed udostępnieniem czyichś zdjęć, filmów czy danych zapytaj właściciela o zgodę. 9.Zwracaj uwagę, ile czasu poświęcasz na korzystanie z komputera (Internetu). 10.Aktualizuj oprogramowanie antywirusowe i firewall na urządzeniach, z których korzystasz.

1.Wykorzystujemy Tik na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych. 2.Korzystamy ze stron, które poszerzają naszą wiedzę. 3.Przestrzegamy praw autorskich i podajemy źródło wiedzy. 4.Nie pobieramy z Internetu nieznanych plików, oprogramowania, gier, filmów. 5.Korzystamy tylko z legalnych i licencjonowanych źródeł. 6.Nie podajemy swoich danych osobowych, haseł. 7.Mówimy osobie dorosłej jeśli jesteśmy ofiarą „cyberprzemocy” 8.Zachowujemy kulturę słowa w sieci. Nie zamieszczamy bezmyślnie zdjęć swoich i kolegów 9.Kontaktujemy się z nauczycielami za pomocą e-dziennika. 10.Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem z kolegami i nauczycielami i rodzicami.