ZESPOŁU SZKÓŁ W BRZEŹNIE GIMNAZJUM. 15 ABSOLWENTÓW: UKOŃCZYŁO SZKOŁĘ ŚREDNIĄ (5 STUDIUJE), 7 UKONCZYŁO SZKOŁĘ ZAWODOWĄ ( 4 TECHNIKA I LICEA UZUPEŁNIAJĄCE)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 ul. Zamkowa 16 a
Advertisements

Rodzic jako doradca zawodowy
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
EDUKACJA KLUCZEM DO SUKCESU Projekt współfinansowany z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
Nabór do szkół ponadgimnazjalnych Tarnowa Analiza naboru Rok szkolny 2008/2009 Wyniki naboru w poszczególnych szkołach.
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
„Zmiany w kształceniu ogólnym i zawodowym”
Spotkanie z rodzicami i uczniami
WYDZIAŁ NAUKI o ŻYWNOŚCI (ABSOLWENCI 2012) BADANIE OPINII ABSOLWENTÓW WN O Ż O PROCESIE KSZTAŁCENIA ORAZ ICH LOSY ZAWODOWE.
Badanie losów absolwentów
Chojnice 2009 rok. Wiedza pozwala dobrze wybra ć !
TECHNIK ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH
Analiza wyników Ankiety dla absolwentów Szkoły Podstawowej nr 3 w Płocku Płock, czerwiec 2013 r.
Rodzice pierwszymi doradcami zawodowymi swoich dzieci.
„Kształcenie ponadgimnazjalne”
MODU Ł Kszta ł cenie ponadgimnazjalne – systemy rekrutacyjne Klasa II.
Zmiany w szkolnictwie zawodowym
Czynniki potrzebne GIMNAZJALIŚCIE przy wyborze szkoły marzeń
Co dalej Gimnazjalisto ?
„Moja szkoła – mój zawód, moja przyszłość”.
Czyli CO I JAK BY MIEĆ ZAWÓD.  W ramach programu Leonardo da Vinci PL1-LEO Tytuł projektu: „Interdyscyplinarny wymiar kształcenia zawodowego.
Oczekiwania edukacyjne 15-latków w badaniach PISA w Polsce
PRACOWNIKU OŚWIATY – SKORZYSTAJ Z NOWYCH MOŻLIWOŚCI Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie.
Losy absolwentów ZSP Nr 2 im. Tadeusza Kościuszki w Stalowej Woli Rok ukończenia szkoły 2014.
Wybory edukacyjno-zawodowe absolwentów, zdających maturę w 2014 roku.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
Egzaminy zawodowe, maturalne i gimnazjalne 2014 r.
Co to jest spacer edukacyjny?
Kierunki kształcenia  Technik Górnictwa Podziemnego  Górnik Eksploatacji Podziemnej.
III Forum Gospodarcze Województwo Kujawsko-Pomorskie.
Z A R Z Ą D Z A Ć Potrafię PRAKTYCZNIE WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA OCHRONĄ PRACY W KATOWICACH.
XVI Liceum Profilowane CXIII Liceum Ogólnokształcące Technikum nr 11
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
Prezentacja Monitora kształcenia i szkolenia 2015 Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Warszawie Warszawa 25 listopada 2015.
trzyletnia zasadnicza szkoła zawodowa SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE DLA MŁODZIEŻY.
I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika – najlepsza szkoła ponadgimnazjalna w powiecie żywieckim I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Żywcu.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
Dołącz do nas!!!. Profil akademicki Współpraca z Uniwersytetem Ekonomicznym w Poznaniu.
LOSY ABSOLWENTÓW ROCZNIKA 2014/2015 W czerwcu 2015 nasze gimnazjum ukończyło 176 uczniów. Naukę w szkołach ponadgimnazjalnych podjęło 174 osoby: w liceach.
Edukacja i konkursy w szkołach średnich Sebastian Kowalski POL-EKO-APARATURA.
Bezrobotni absolwenci szkół wyższych i ponadgimnazjalnych w województwie pomorskim Joanna Witkowska Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku Ogólnopolska.
KSZTAŁCENIE ZAWODOWE A RYNEK PRACY W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM Wydział Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Lublin, grudzień 2007 Kuratorium Oświaty w Lublinie.
CO DALEJ PO SZKOLE ZAWODOWEJ? Zmiany w kształceniu zawodowym.
Wyniki egzaminu maturalnego 2006 Maria Krystyna Szmigel OKE Kraków_2006.
WYBIERAMY SZKOŁĘ PONADGIMNAZJALNĄ INFORMACJE DLA TRECIOKLASISTÓW I NIE TYLKO……… /2017.
 Matura 2011  Matura nasze oczekiwania? MATEMATYKA ZESPÓŁ SZKÓŁ SPOŻYWCZYCH.
Sprawozdanie za rok szkolny 2014/2015. Wyniki ogólne- Egzamin 2015 Język polski Historia i wiedza o społeczeństwie Matematyka Przedmioty przyrodnicze.
LOSY ABSOLWENTÓW SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO – WYCHOWAWCZEGO IM. WALDEMARA KIKOLSKIEGO W BIAŁYMSTOKU Białystok, 23 września 2015r.
EWALUACJA DOTYCZĄCA BADANIA LOSÓW ABSOLWENTÓW (rocznik ) w Publicznym Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie.
Alchemia czy wróżbiarstwo
Badanie losów edukacyjnych absolwentów
LOSY ABSOLWENTÓW LO 2015/2016.
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
Losy absolwentów Publicznego Gimnazjum Nr 24 w Białymstoku
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ NR 46 W WARSZAWIE
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
I Liceum Ogólnokształcące im. M
Spotkanie z rodzicami uczniów klas gimnazjalnych
PODSUMOWANIE PRACY SZKOŁY ZA OKRES 2015/2016
MIEJSKI OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
Losy absolwentów publicznego gimnazjum nr 24 w Białymstoku
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
Liceum Ogólnokształcące im. Sebastiana Petrycego w Pilźnie
I Liceum Ogólnokształcące im. M
Szkoła podstawowa i co dalej?. Szkoła podstawowa i co dalej?
Reforma szkolnictwa zawodowego (szkoły dla młodzieży)
Zapis prezentacji:

ZESPOŁU SZKÓŁ W BRZEŹNIE GIMNAZJUM

15 ABSOLWENTÓW: UKOŃCZYŁO SZKOŁĘ ŚREDNIĄ (5 STUDIUJE), 7 UKONCZYŁO SZKOŁĘ ZAWODOWĄ ( 4 TECHNIKA I LICEA UZUPEŁNIAJĄCE) OGÓŁEM : 12 OSÓB MA WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE 5 WYŻSZE. WNIOSEK: 80% ABSOLWENTÓW UKOŃCZYŁO SZKOŁY ŚREDNIE, 33,3% ZDOBYŁO/ZDOBYWA WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE.

- 10 ABSOLWENTÓW: - 7 LICEUM/TECHNIKUM (1 STUDIA), - 3 ZAWODOWE (2 UZUPEŁNIAJĄCE) OGÓŁEM: 9 MA WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, 1 WYŻSZE WNIOSEK: 90% ABSOLWENTÓW UKOŃCZYŁO SZKOŁY ŚREDNIE, 10% ZDOBYWA WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE UWAGA – DANE NIEPEŁNE, MOŻE BYĆ WIECEJ OSÓB STUDIUJĄCYCH.

11 ABSOLWENTÓW : 7 LICEUM/TECHNIKUM (2 STUDIUJE), 4 ZAWODOWE (1UZUPEŁNIAJĄCE)  OGÓŁEM:  8 WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE,  2 WYŻSZE W TRAKCIE REALIZACJI  WNIOSEK:  73% ZDOBYŁO WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE,  9% UZUPEŁNIA, 18% ZDOBYWA WYŻSZE

9 ABSOLWENTÓW, 1 NIE ŻYJE, 6 LICEUM/TECHNIKUM, 2 ZAWODOWE WNIOSEK: 75% ZDOBYWA WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE,

17 ABSOLWENTÓW, 9 LICEUM/TECHNIKUM, 8 ZAWODOWE WNIOSEK: 53% ZDOBYWA WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE

12 ABSOLWENTÓW, 8 LICEUM/TECHNIKUM, 4 ZAWODOWE WNIOSEK: 67% ZDOBYWA WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE

13 ABSOLWENTÓW, 9 LICEUM/TECHNIKUM, 4 ZAWODOWE WNIOSEK: 70% ZDOBYWA WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE

rocznikLiczba maturzystów% % % % %

rocznikLiczba uczniów szkół średnich% % % % ZESTAWIENIE % ABSOLWENTÓW UCZĘSZCZAJĄCYCH DO SZKÓŁ ŚREDNICH

 wszyscy uczniowie z naszej szkoły dostają się do szkół pierwszego wyboru: trafność przygotowania preorientacji zawodowej,  Znaczny % uczniów naszej szkoły zdobywa wykształcenie średnie, kontynuuje naukę tendencja wzrostowa – coraz więcej uczniów wybiera szkoły średnie,  uczniowie nie mają problemu z radzeniem sobie w szkołach w dużych miastach (większość kontynuuje naukę w Poznaniu i Swarzędzu)

UCZNIOWIE GIMNAZJUM W BRZEŹNIE SĄ DOBRZE PRZYGOTOWANI DO DALSZEJ NAUKI, MAJĄ MOTYWACJĘ DO ZDOBYWANIA WYKSZTAŁCENIA I ODNOSZĄ SUKCESY EDUKACYJNE!