Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aleksandra Nigbor - rozkładówki zawierającej fotografię i tekst
Advertisements

Zmiany w egzaminie maturalnym od 2015 r.
PODZIAŁ STATYSTYKI STATYSTYKA STATYSTYKA MATEMATYCZNA STATYSTYKA
Wyobraźcie sobie, że przychodzicie do domu i mama
W i e l o K ą t Y OPRACOWAŁA: Elżbieta Jasiak.
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
WIELKOŚCI WPROST PROPORCJONALNE
Opracował: Nowak Paweł
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Lekcja klasa V.
Drogi Uczniu!!!!!! Jeżeli oglądasz prezentację to znaczy, że znasz już wszystkie typy reakcji chemicznych i umiesz je rozpoznawać! Aby ułatwić Ci przyswajanie.
Tablice.
Dodawanie i odejmowanie wektorów
Przedmiotowy System Oceniania z matematyki dla klas IV, V i VI
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
Maria Jolanta Różańska
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
Jednomiany i sumy algebraiczne
FIGURY GEOMETRYCZNE Materiały do nauki.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
Odkrywanie cząstek elementarnych cześć I
T Zsuwanie się bez tarcia Zsuwanie się z tarciem powrót.
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Temat: Opis prostopadłościanu i sześcianu.
Wewnątrzszkolny system oceniania
SCHOLARIS Scholaris, czyli Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej, to dostępny publicznie i bezpłatny portal zawierający.
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
1.
Czytanie ze zrozumieniem
Układ podręcznika To już znasz ćwiczenia literackie i językowe odwołujące się do wiedzy i umiejętności z gimnazjum ćwiczenia literackie i językowe odwołujące.
Pomagać zawsze można. Pomoc w nauce  Pomoc w lekcjach pomaga większości uczniom pomaga w kartkówkach, sprawdzianach, zadaniach, lub testach.  Uczniowie.
Omawianie lektury pt. „Chłopcy z Placu Broni”
Idea oceniania kształtującego
JAK KORZYSTAĆ Z WSiPnet.pl
` Czym się zajmujemy: ZadajPytanie.pl – Portal Wymiany Wiedzy Ultimat er – marketingowy system komunikacji bezpośredniej Odpowiedz.pl – Serwis Pytań.
Duch klasy Jak motywować uczniów do nauki?
Systemy zapisywania liczb:
Zadanie na dobry początek *. Pytanie kluczowe: Czy łatwiej wbić gwóźdź za pomocą lekkiego czy ciężkiego młotka w deskę dębową? *
PROJEKT PRZYGOTOWANY PRZEZ CZŁONKÓW KOŁA MATEMATYCZNEGO POD KIERUNKIEM PANI MILENY MAKOWSKIEJ.
UKŁAD RÓWNAŃ LINIOWYCH INTERPRETACJA GRAFICZNA
Maria Skłodowska-Curie. Sobota, 18 październik 2014 rok Temat: Maria Skłodowska-Curie, uczona wszechczasów. Maria Skłodowska ur. w Polsce w 1867 roku,
Prawo autorskie.
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
1. Czego będziemy się uczyć na lekcjach matematyki w klasie czwartej?
Paragraf 1.5 Sporządzamy wykresy.
Fizyka jako nauka przyrodnicza
Paragraf 1.4 Pomiar ciśnienia.
Paragraf 1.3 Gęstość substancji.
Przedmioty artystyczne są 3:  Muzyka – p. Karolina Szurek, tylko w klasie pierwszej  Plastyka – p. Małgorzata Ozga w klasie 1 i 3 po pół roku  Zajęcia.
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
Motywacja do nauki. na początek nowego roku szkolnego.
Paragraf 1.2 Siła ciężkości Co to jest nanosekunda?
Lekcja powtórzeniowa (bez paragrafu)
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Jak wyznaczyć masę przedmiotu codziennego użytku bez użycia.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Budowa fizyczna i chemiczna kości.
Czym zajmuje się fizyka ?
Gimnazjum Publiczne im. Mikołaja Kopernika w Ziębicach Rok szkolny 2010/2011.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Zdobądź zamek Króla Maszyn prostych. 1.
1.
Deutschunterricht Thema: Wie schmeckt’s ?.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Funkcje jednej zmiennej
Wycieczka do Kinoteki grup 0b i 0c
Wstęp do Informatyki - Wykład 14
Ocenianie z zastosowaniem wagi oceny
Cel lekcji dla ucznia Na dzisiejszej lekcji, pracując indywidualnie i w parze, nauczysz się redagować ogłoszenie, by wykorzystać tę umiejętność.
Zajęcia dodatkowe AKADEMIA UMYSŁU Ćwiczenie koncentracji ZESTAW nr 3
Zapis prezentacji:

Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień W nauce istnieje tylko fizyka, cała reszta to zbieranie znaczków Ernest Rutherford Paragraf 1.1 Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień

Zadanie na dobry początek Ułóż trzy pytania do poniższego tekstu: „Fizyka zajmuje się materią, a ściślej mówiąc własnościami materii i to tylko tymi, które można zmierzyć i wyrazić ilościowo (czyli za pomocą liczb). Cechy takie nazywamy wielkościami fizycznymi. Wielkościami fizycznymi są więc między innymi długość, czas, masa, ciężar, objętość, ale na przykład kształt, zapach czy smak już wielkościami fizycznymi nie są.”

Bieżąca lekcja (paragraf 1.1) Data: Temat: Wielkości fizyczne, które mierzysz na co dzień. Uwaga: Pamiętaj o podpisie rodzica pod pracą domową w zeszycie ćwiczeń i w zeszycie przedmiotowym.

Praca domowa do paragrafu 1.1 Część obowiązkowa: Przeczytaj w podręczniku rozdział 1.1 Wypełnij ćwiczenia do powyższego rozdziału Wykonaj w zeszycie przedmiotowym (od tyłu) zadania ze zbioru „Proste zadania…” od numeru 1.1 do numeru 1.22 Dla tych co chcą wiedzieć więcej: Obejrzyj: www.zamkor.pl→ Fizyka→ Portal ucznia→ Animacje i sfilmowane…→ str.9 „Skalowanie termoskopu” Obejrzyj: www.scholaris.pl/resources/run/id/48136 (animacja) Obejrzyj: www.scholaris.pl/resources/run/id/73019 (plansza) Obejrzyj: www.scholaris.pl/resources/run/id/63150 (plansza) Pamiętaj: na następnej lekcji kartkówka z materiału obecnej lekcji (jak zawsze)

Zdania podsumowujące Dokończ poniższe zdania: Na dzisiejszej lekcji dowiedziałem się, że... zaciekawiło mnie.... zdziwiło mnie...

Koniec