ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Advertisements

Ul. Rysownicza 1/3 tel Motto szkoły: " Przyjaźnie wymagając, wydobyć z dziecka to, co najlepsze„. Szkoła Podstawowa.
Prywatne Gimnazjum Informatyczne Szkoła pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Bielsku-Białej Nowy wymiar nauki.
Głównym założeniem pracy w Miejskim Przedszkolu Nr 9 w Częstochowie są priorytety zawarte w Koncepcji Pracy Przedszkola wg których prowadzone są liczne.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
Ul. Harcerska Komorno Tel
Szkoła Podstawowa nr 12 im. Mariana Batki Łódź, ul Jurczyńskiego 1/3 tel.: ;
Czym jest Szkoła z klasą 2.0? „Szkoła z Klasą 2.0” to program, który ma na celu wypracowanie zasad dotyczących korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych.
Pionierka ogół umiejętności związanych z budowaniem przez harcerzy.
SPRAWOZDANIE Z PRACY Z MŁODZIEŻĄ ZA ROK 2015 KOŁO PZW KOLEJARZ-OFAMA OPOLE.
Sztandar szkoły płk St. Dąbek strona www (2 oddziały) – 60 os. (1 oddział) – 30 os. Technikum uzupełniające po ZSZ - Elektronik (1 oddział) – 30.
Tel Nasza szkoła zapewnia: wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną dbającą o rozwój uczniów, dobrze wyposażoną pracownię.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
SZKOLNY FESTIWAL NAUKI Szkoła Podstawowa Nr 4 w Chojnowie mgr Justyna Dziubak - Sobiechowska.
Harmonogram działań KANDYDATA do samorządowego gimnazjum w ramach elektronicznej rekrutacji na rok szkolny 2016/2017 Szkolenie dla Rodziców uczniów Szkoła.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. M. Dąbrowskiej w Radomiu ul. J. Gen. Sowińskiego 1 tel./fax:
Ul. Żeromskiego Szkoła przyjazna i otwarta dla każdego ucznia!
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
EWALUACJA PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIE J „Wyrównywanie dysproporcji w dostępie do przedszkoli dzieci z terenów wiejskich, w.
Ul. Lermontowa Łódź
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
ul. Gałczyńskiego 6 tel/fax:
Co to jest PaT? PaT to skrót od nazwy programu „Profilaktyka a Ty”. W programie znajdzie miejsce każdy, komu bliska jest myśl humanistyczna. Wartością.
PROJEKT EDUSCIENCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W CZELINIE.
Wybór najważniejszych, zdaniem uczniów, problemów związanych z korzystaniem z TIK w szkole oraz opracowanie wstępnych zapisów szkolnego kodeksu na ten.
Klasa humanistyczna (B). Co to jest humanizm? Humanizm jest to prąd filozoficzny, etyczny i kulturowy wywodzący się z epoki Odrodzenia, a także postawa.
ul. Więckowskiego – 734 ŁÓDŹ tel/fax (0-42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax (42)
Szkoła Podstawowa nr 3 im. majora Henryka Dobrzańskiego „HUBALA” Al. Harcerzy Zatorowców 6 91 – 144 Łódź (Teofilów) Telefon/fax. (42)
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Łodzi im. Fryderyka Chopina ul. Zacisze 7/ 9 MISJĄ SZKOŁY JEST ABY UCZEŃ GIMNAZJUM NR 3 OSIĄGNĄŁ SUKCES NA MIARĘ SWOICH MOŻLIWOŚCI.
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
Szkoła z klasą 2.0 „Czytamy i odkrywamy” Łobżenica,
Nasze przedszkole stwarza warunki do indywidualizacji pracy z dziećmi w zależności od ich potrzeb i możliwości, czemu służą zajęcia dodatkowe wspierające.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym „Przekonujemy się.
Objęta patronatem dwóch uczelni wyższych: *Politechniki Śląskiej w Katowicach Wydziału Inżynierii Materiałowej i Metalurgii oraz * Wyższej szkoły Biznesu.
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
D EBATA SZKOLNA KODEKS 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
Szkoła Podstawowa nr 45 im. Jana Matejki Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 206 w ŁODZI ul. Łozowa Łódź tel./fax
Ul. Lermontowa Łódź ssss.... pppp llll oooo dddd zzzz iiii nnnn tttt eeee rrrr iiii aaaa.... pppp llllwww.sp33.org.
Nasi uczniowie mogą liczyć na:  Wysoko wykwalifikowaną kadrę pedagogiczną, kreatywną, realizującą autorskie innowacje i programy  Fachową pomoc pedagogiczną.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
Szkolny Kodeks 2.0 Etapy pracy nad kodeksem. Nasza szkoła, jako jedna z 300 w Polsce bierze udział w programie Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła, jako.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX – Rozwój wykształcenia.
Edukacja skuteczna, przyjazna i nowoczesna Reforma systemu oświaty.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
? ? ? ? ? ? ? ? ? ?. Podstawowe informacje Ogólnopolski program Od r. do r. 5 edycja „Czytamy i odkrywamy” Wykorzystanie technologii.
KODEKS Podczas przygotowywania różnych prac, zadań, itp., zawsze podajemy źródło, z którego korzystamy.
Prezentację przygotował:
Łódź ul. Bojowników Getta Warszawskiego 3 tel. / fax (0-42)
Kodeks 2.0 Debata szkolna. Uczestnicy Klasa 6b Klasa 6 d Klasa 6 c klasa 1 c Klasa 4a.
Szkoła z Klasą Wychowawczyni pani Klaudia Gołoś-Robak.
Z Zapraszamy. Drzwi Otwarte 19 marca 2016 roku (sobota), godz – kwietnia 2016 roku (piątek), godz – Pomorska 105,
UL. PERLA ŁÓDŹ TEL./FAX (042)
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Rudzie Śląskiej.
Ucz i ucz się z TIK!.
KOMPUTER. Każdy uczeń szkoły ponad gimnazjalnej (oprócz LO) będzie posiadał własny przenośny komputer ( laptop ) który zastąpi zeszyt, książki, itp.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Debata Klasowa Temat: Kodeks 2.0
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
KODEKS.
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
Uczeń na progu II etapu edukacyjnego. Cz.2
ul. Grzybowska Warszawa
Zaangażowanie społeczne
Zapis prezentacji:

ZSB im. Powstańców Śląskich realizuje program

(MOST) Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe

T I K TECHNOLOGIE INFORMACYJNO - KOMUNIKACYJNE

Prezentacja działań programowych Szkoły z Klasą zrealizowanych w I semestrze Nasza szkoła w tym roku realizuje ogólnopolski program „Szkoła z Klasą”. To już druga edycja tego projektu, w której uczestniczymy.

Program Szkoła z Klasą od lat wspiera szkoły w przygotowywaniu młodych ludzi do życia w nowoczesnym świecie i w wychowywaniu ich na aktywnych obywateli, którzy chcą się uczyć i potrafią podejmować nowe wyzwania.

W klasie 2AT odbyła się, realizowana w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0, lekcja języka niemieckiego. Zajęcia prowadzone były w nowatorskiej formule, tzw. „odwróconej lekcji”. Odwrócona lekcja polega na zamianie kolejności form uczenia się – uczeń dostaje do opracowania materiał przed lekcją, a na zajęciach powtarza i utrwala nabyte wiadomości i umiejętności. Idea odwróconej lekcji (flip teaching) zrodziła się pod koniec XX wieku, w Stanach Zjednoczonych. Temat lekcji brzmiał: „Najciekawsze miejsca i zabytki na terenie Niemiec”.

Odwrócona lekcja

Odwrócona lekcja-geografia

13 stycznia klasa 4ET wykonywała zadanie, w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0. Realizowana była ścieżka „Uczymy innych”. Pięciu uczniów wcieliło się w rolę nauczycieli i poprowadziło lekcję języka polskiego na temat: Kim jest artysta? Czyli o mitycznym pojedynku Apollona i Marsjasza w interpretacji Zbigniewa Herberta.

Uczymy innych Sylwia, Basia, Monika, Roberta i Amadeusz brawurowo wcielili w życie ambitne cele, które sobie wcześniej założyli. Wzbogacili lekcje o prezentacje multimedialne, fragment rozmowy z żoną Zbigniewa Herberta oraz pokaz dzieł ikonicznych odwołujących się do mitu. Młodzi „nauczyciele” dobrze czuli się w nowej roli, ale również pozostali uczniowie przychylnie ocenili takie nieszablonowe zajęcia.

Uczymy innych

PRAWDA, ŻE JESTEM CUDOWNYM NAUCZYCIELEM…!

Uczymy innych DZIĘKI WAM ROZUMIEM POEZJĘ!!!

Czytanie ze zrozumieniem Ścieżkę edukacyjną „Czytanie ze zrozumieniem” realizowały w klasach IBT, IIAT i IIIAT Panie Dorota Suwart i Dorota Wójcik-Sokołowska. I etap polegał na analizie i interpretacji tekstów przygotowywanych na konkurs recytatorski.

Czytanie ze zrozumieniem

II etap polegał na debacie na temat: „Czy czytanie książek jest przestarzałe?”. W debacie brały udział klasy 3AT i 3BT.

Czytanie ze zrozumieniem

Weryfikacja Kodeksu 2.0 T I K

W ubiegłym roku szkolnym uczniowie i nauczyciele wspólnie wypracowali SZKOLNY KODEKS stycznia 2015r. odbyła się szkolna debata w celu jego zatwierdzenia. Na kolejnych slajdach zostaną przedstawione kolejne punkty SZKOLNEGO KODEKSU 2.0

Szkolny Kodeks TIK w miarę możliwości wykorzystują nauczyciele wszystkich przedmiotów, głównie w celach edukacyjnych. 2. Dążymy do wyposażenia wszystkich sal dydaktycznych w komputer z dostępem do Internetu i telewizor lub projektor. 3. Korzystając z TIK stosujemy się do regulaminów- dbamy o bezpieczeństwo i dobry stan komputerów, bezpieczeństwo danych i informacji dotyczących szkoły.

Szkolny Kodeks Szkoła zapewnia uczniom i nauczycielom dostęp do Internetu. 5. Uczymy się, ucząc innych i uczymy się od innych. 6. Nauczyciele i uczniowie stale doskonalą swoje umiejętności TIK. 7. Nauczyciele kształtują u uczniów umiejętności dokonywania selekcji oraz wartościowania treści internetowych źródeł informacji.

Szkolny Kodeks Przestrzegamy prawa autorskiego, prawa do wizerunku i praw pokrewnych- zgłaszamy wszelkie nadużycia w sieci. 9. Stosujemy się do zasad netykiety. 10. Uczniowie i nauczyciele wyłączają podczas lekcji telefony komórkowe. 11. Uczniowie korzystają ze sprzętu pod opieką i za zgodą nauczyciela.

Szkolny Kodeks Korzystając z sieci, pamiętamy o bezpieczeństwie dla siebie i innych. 13. Do kontaktów między nauczycielami, uczniami i rodzicami wykorzystujemy dziennik elektroniczny i inne portale, za zgodą stron. 14. W aktualizacji strony internetowej szkoły aktywnie uczestniczą chętni uczniowie i nauczyciele.

DYSKUSJA

Serdecznie dziękujemy za udział w spotkaniu! Zapraszamy na Szkolny Festiwal, który będzie podsumowaniem projektu, w czerwcu 2015r. Do zobaczenia!