STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Firma Systemy Call Center Sp. z o.o. od kilku lat specjalizuje się w projektowaniu, realizacji oraz administracji systemów dla call center. Jesteśmy profesjonalistami w tematyce call center, dysponując wiedzą zarówno od strony potrzeb biznesu jak i zagadnień inżynierskich. Proponujemy innowacyjne rozwiązanie - Virtual Call Center - które jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów w obszarze usprawnienia organizacji pracy w przedsiębiorstwie oraz wsparcia sprzedaży. Systemy Call Center Sp. z o.o.
Virtual Call Center (VCC) to innowacyjne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie. Virtual Call Center (VCC) Virtual Call Center funkcjonuje w modelu SaaS, dzięki czemu posiada szereg przewag nad tradycyjnym call center.
Software as a service (SaaS) to model dystrybucji oprogramowania gdzie aplikacja jest przechowywana i udostępniana przez producenta użytkownikom poprzez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z konsumenta na dostawcę. Model SaaS - Definicja
AGENT PUBLICZNA SIEĆ TELEFONICZNA AGENT SUPERVISOR HELP DESK Jak to działa?
HELP DESKSUPERVISOR AGENT Wsparcie ON-LINE
AGENT SUPERVISOR Klucz 256 Kbit Bezpieczeństwo
Wirtualne vs. Stacjonarne
Kompleksowość Niewątpliwą przewagą Virtual Call Center nad podobnymi technologiami jest jego kompleksowoś Ć. Dowodem tego jest fakt, iż wdrożenie tylko jednej aplikacji pozwala uzyska Ć pełen pakiet rozwiązań.
Dotarcie do większej liczby klientów Wzrost efektywności pracy w przedsiębiorstwie Standaryzacja pracy i procesów biznesowych Narzędzie kontroli dla menagera zarządzającego Funkcja CRM - budowanie wiedzy o kliencie Wykorzystanie efektu skali Co daje VCC?
Nadzór i kontrola Funkcjonalność Bieżący monitoring pracy agentów Statystyki Czas/ilość połączeń Raporty aktywność Wykresy Filtry danych
Zarządzanie kampaniami Funkcjonalność Proste projektowanie Parametry kampanii Tryby dzwonienia Przydzielanie uprawnień Kalendarz Skrypty/Formularze Klasyfikatory Prosty import danych
Zarządzanie zespołem Funkcjonalność Użytkownicy Edycja kont Notatki Numeracja Przydzielanie uprawnień
Archiwizacja nagrań Funkcjonalność Dostęp on-line Proste wyszukiwanie Filtry danych Łatwy export Podsłuchiwanie rozmów
Ocena wyników Funkcjonalność Ocena wyników Statystyki ilościowe Statystyki jakościowe Połączenia Filtry danych Wyniki agentów Eksport raportów
Wsparcie sprzedaży Komunikacja z klientami i partnerami Tworzenie baz danych o klientach Prowadzenie kampanii handlowych Badania opinii klientów Wsparcie procesu windykacji Organizacja pracy w firmie Kontrola pracowników Inne? Zastosowania
5 - 6 stanowisk wykorzystywane do: Komunikacja z klientami i partnerami Wsparcie sprzedaży – umawianie spotkań Wsparcie procesu windykacji Zalety: Standaryzacja pracy i procesów biznesowych Narzędzie kontroli dla menedżera zarządzającego Funkcja CRM SME Dla kogo?
stanowisk wykorzystywanych do Sprzedaż produktów i usług Umawianie spotkań Budowanie trwałych relacji z klientami Zalety: Organizacja pracy Wzrost efektywności Wykorzystanie efektu skali Firmy handlowe / Korporacje Dla kogo?
Prowadzenie kampanii handlowych Badania opinii klientów Ankiety Zalety: Niższe koszty utrzymania aplikacji Skalowalność na żądanie Koncentracja na własnej specjalizacji Call Center Dla kogo?
Zapraszamy do współpracy Systemy Call Center Ul. Wilcza 31/1A warszawa tel