STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Prezentacja firmy Remigiusz Siudziński Warszawa,
Pozwól pomóc swojej firmie! Informacje o systemie.
Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Zapraszamy na prezentację Aplikacji Ramzes 10 październik 2011, godzina

system zarządzania zasobami ludzkimi
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Budowanie rozwiązań biznesowych na platformie MOSS 2007
Najbardziej pożądane cechy rozwiązań CRM na przykładzie bs4 CRM
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
1 Projekt System 7/24. Białystok, 9 lipiec 2007 System 7/24 - jako przykład współpracy BIZNES - SAMORZĄD Warszawa,
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
Administracja zintegrowanych systemów zarządzania
Co to jest SOA Czym SOA nie jest
To idealne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie.
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Współczesne systemy informacyjne
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
Wady i zalety Microsoft Word –a
InfinitERP prezentacja systemu.
Nowoczesny system zarządzania firmą
IPartner Twojego Sukcesu Prezentacja usługi iPartner24.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Internet i telekomunikacja NETInstal Pszów ul. Łanowa 34 tel (Poland) tel (U.K.) opracowanie: inż. Błażej.
Human Resources Management Software Prezentacja produktu
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
Interactive Marketing Partner marketing
Contact Center jutra – nowoczesne metody interakcji z klientem Antoni Biedrzycki ITD Polska Warszawa 2006.
Ogólnokrajowa karta miejska
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
Sp. z o.o. w Toruniu Jesteśmy firmą od 20 lat działająca na rynku IT Posiadamy System Zarządzania Jakością zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Systemy PABX 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
GRUPA PROFPROJEKT jest firmą informatyczną o profilu przyjaznym biznesowi. Specjalizujemy się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań IT dla firm, aplikacji.
IMPEX GEO Jeden z największych dostawców sprzętu pomiarowego dla zastosowań geodezyjnych i GIS, dystrybutor firm Trimble, Nikon i Spectra Precision. Firma.
Internetowego Biura Rachunkowego
Narzędzie wspierające zarządzanie organizacj Parentis Sp. z o. o
CRM – wady i zalety UŁ, WMiI, Katedra Analizy Matematycznej i Teorii Sterowania 2008.
Dni Użytkowników Aplikacji QAD 2013 Trzebieszowice 3-4 października 2013.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Agenda O Nas Ogólne informacje o Produkcie Job Manager – idealne rozwiązanie Aplikacja Webowa Aplikacja Kliencka Najnowsze zmiany.
call center to nie tylko infolinia
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
Ekran System Kompleksowa odpowiedź na zagrożenia wewnętrzne Monitoring Aktywności Użytkownika.
KOMPANIA WĘGLOWA S.A..
SIEĆ KLIENT-SERWER Pojęcie sieci typu klient – serwer.
ENERGETYKA maja 2003 Sala Afrykańska, na terenie Międzynarodowych Targów Katowickich.
Zarządzanie stacjami roboczymi przy wykorzystaniu urządzeń i oprogramowania KACE serii 1000, 2000, 3000 Adam Pura, IT Projekt Jacek Gralik, Quest Dystrybucja.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA z siedzibą w Rzeszowie WYDZIAŁ INFORMATYKI STOSOWANEJ VPN TYPU KLIENT-SERWER, KONFIGURACJA NA MICROSOFT ISA 2006.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Zintegrowane systemy informatyczne
frameLOGIC – profil partnera frameLOGIC dostarcza biznesowi najlepsze rozwiązania IT w obszarach zarządzania realizacją zadań oraz zasobami. Od niemal.
Scoris Assessor – Wspomaga system e-oceniania. RM Education Firma założona w 1973 r. Obsługuje tylko rynek edukacyjny Notowana na London Stock Exchange.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
RAKSSQL Systemy do zarządzania INTERSYSTEM Autoryzowany Dystrybutor RAKS Warszawa | Kraków
Ramowy program studiów
Nowoczesne zarządzanie
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Ramzes Sp. z o. o. ul. Fasolowa 31A Warszawa Dział handlowy tel
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.

Firma Systemy Call Center Sp. z o.o. od kilku lat specjalizuje się w projektowaniu, realizacji oraz administracji systemów dla call center. Jesteśmy profesjonalistami w tematyce call center, dysponując wiedzą zarówno od strony potrzeb biznesu jak i zagadnień inżynierskich. Proponujemy innowacyjne rozwiązanie - Virtual Call Center - które jest odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów w obszarze usprawnienia organizacji pracy w przedsiębiorstwie oraz wsparcia sprzedaży. Systemy Call Center Sp. z o.o.

Virtual Call Center (VCC) to innowacyjne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientami i prowadzenia kampanii sprzedażowych na najwyższym poziomie. Virtual Call Center (VCC) Virtual Call Center funkcjonuje w modelu SaaS, dzięki czemu posiada szereg przewag nad tradycyjnym call center.

Software as a service (SaaS) to model dystrybucji oprogramowania gdzie aplikacja jest przechowywana i udostępniana przez producenta użytkownikom poprzez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z konsumenta na dostawcę. Model SaaS - Definicja

AGENT PUBLICZNA SIEĆ TELEFONICZNA AGENT SUPERVISOR HELP DESK Jak to działa?

HELP DESKSUPERVISOR AGENT Wsparcie ON-LINE

AGENT SUPERVISOR Klucz 256 Kbit Bezpieczeństwo

Wirtualne vs. Stacjonarne

Kompleksowość Niewątpliwą przewagą Virtual Call Center nad podobnymi technologiami jest jego kompleksowoś Ć. Dowodem tego jest fakt, iż wdrożenie tylko jednej aplikacji pozwala uzyska Ć pełen pakiet rozwiązań.

Dotarcie do większej liczby klientów Wzrost efektywności pracy w przedsiębiorstwie Standaryzacja pracy i procesów biznesowych Narzędzie kontroli dla menagera zarządzającego Funkcja CRM - budowanie wiedzy o kliencie Wykorzystanie efektu skali Co daje VCC?

Nadzór i kontrola Funkcjonalność Bieżący monitoring pracy agentów Statystyki Czas/ilość połączeń Raporty aktywność Wykresy Filtry danych

Zarządzanie kampaniami Funkcjonalność Proste projektowanie Parametry kampanii Tryby dzwonienia Przydzielanie uprawnień Kalendarz Skrypty/Formularze Klasyfikatory Prosty import danych

Zarządzanie zespołem Funkcjonalność Użytkownicy Edycja kont Notatki Numeracja Przydzielanie uprawnień

Archiwizacja nagrań Funkcjonalność Dostęp on-line Proste wyszukiwanie Filtry danych Łatwy export Podsłuchiwanie rozmów

Ocena wyników Funkcjonalność Ocena wyników Statystyki ilościowe Statystyki jakościowe Połączenia Filtry danych Wyniki agentów Eksport raportów

Wsparcie sprzedaży Komunikacja z klientami i partnerami Tworzenie baz danych o klientach Prowadzenie kampanii handlowych Badania opinii klientów Wsparcie procesu windykacji Organizacja pracy w firmie Kontrola pracowników Inne? Zastosowania

5 - 6 stanowisk wykorzystywane do: Komunikacja z klientami i partnerami Wsparcie sprzedaży – umawianie spotkań Wsparcie procesu windykacji Zalety:  Standaryzacja pracy i procesów biznesowych  Narzędzie kontroli dla menedżera zarządzającego  Funkcja CRM SME Dla kogo?

stanowisk wykorzystywanych do Sprzedaż produktów i usług Umawianie spotkań Budowanie trwałych relacji z klientami Zalety: Organizacja pracy Wzrost efektywności Wykorzystanie efektu skali Firmy handlowe / Korporacje Dla kogo?

Prowadzenie kampanii handlowych Badania opinii klientów Ankiety Zalety:  Niższe koszty utrzymania aplikacji  Skalowalność na żądanie  Koncentracja na własnej specjalizacji Call Center Dla kogo?

Zapraszamy do współpracy Systemy Call Center Ul. Wilcza 31/1A warszawa tel