Celem Polityki Transportowej Państwa jest spełnienie: racjonalnych oczekiwań społeczeństwa wywołanych wzrostem mobilności, co oznacza wzrost zapotrzebowania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Miejski Obszar Funkcjonalny
Advertisements

Miejski obszar funkcjonalny – Puławy
Polityka Spójności ___________ Maciej Nowicki
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Wojewoda Kujawsko-Pomorski OPINIA WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO na temat zgodności celów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Polityka regionalna Unii Europejskiej szansa i wyzwanie dla Polski
Dokumenty wprowadzające politykę wspólnotową. Zasada programowania oznacza, że instytucje Unii Europejskiej kontrolują i monitorują wykorzystanie środków.
PROGNOZA ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO PROJEKTU STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO- POMORSKIEGO NA LATA
1 OPINIA WOJEWODY DOLNOŚLĄSKIEGO w sprawie zgodności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego z celami Strategii Rozwoju Kraju 2007.
Strategia rozwoju społeczno-gospodarczego województwa warmińsko-mazurskiego do roku 2025 ze szczególnym uwzględnieniem Ełku, Gołdapi i Olecka Suwałki,
MIASTA – PARTNERZY PROJEKTU Płock – Miasto (Partner) wiodący + lider bloku tematycznego Włocławek, Elbląg – Partner projektu – lider bloku tematycznego.
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Nowa koncepcja polityki regionalnej państwa Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Strategia Rozwoju Miasta Włocławek jako podstawa do aplikacji o środki zewnętrzne w tym Unii Europejskiej Włocławek, 24 września 2012 roku.
Przebudowa drogi krajowej nr 7
D o l n o ś l ą s k i e B i u r o G e o d e z j i
MIASTA PRZYJAZNE PIESZYM i ROWERZYSTOM
* wszelkie oddziaływania władz państwowych (szczebla centralnego, lokalnego, regionalnego) mające na celu: 1. zaspokojenie potrzeb turystycznych własnego.
Wspieranie współpracy metropolitalnej w nowej perspektywie finansowej
ŚRÓDMIEŚCIE OLSZTYNA KOMUNIKACJA W ZINTEGROWANYM PROGRAMIE ROZWOJU PRZESTRZENNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA, MARZEC 2014.
Strategia Rozwoju Ostródzko-Iławskiego Obszaru Funkcjonalnego
„Obszary funkcjonalne – nowe podejście
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
Strategia Rozwoju Ostródzko-Iławskiego Obszaru Funkcjonalnego OBSZARY OBJĘTE WSPÓŁPRACĄ W RAMACH OIOF Ochrona zdrowia, bezpieczeństwo publiczne, pomoc.
Strategia Rozwoju Ostródzko-Iławskiego Obszaru Funkcjonalnego OBSZARY OBJĘTE WSPÓŁPRACĄ W RAMACH OIOF Zagadnienia z zakresu: edukacja i kultura.
Platforma informacyjna wsparciem procesu optymalizowania rozwoju systemu transportowego KRAKOWIC dr hab. inż. Andrzej Szarata Politechnika Krakowska Katowice,
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Wizja Mazowsza do 2030 r. Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego Warszawa, 6 maja 2015 r.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego
KOMUNIKACJA ROWEROWA NA TERENIE MIASTA OTWOCK. KOALICJA ROWEROWA OTWOCK.
Program Budowy Dróg Krajowych na lata
Strategia Rozwoju Kraju aktualizacja Strategii Rozwoju Kraju
Warszawa, dnia 25 sierpnia 2015 r.
IV warsztaty eksperckie SUiKZP Policentryczność Gdańska I 16 października 2015 I.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
1 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne (ZIT). 2 Zintegrowane Inwestycje Terytorialne to nowy instrument: - rozwoju terytorialnego, - wdrażania zintegrowanych.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Harmonogram prac nad RPO WD DziałanieTermin I projekt RPO WD października 2013 r. Konsultacje społeczne28 października - 2 grudnia 2013 r.
Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
Stan wypełnienia warunkowości ex ante dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata Olsztyn, 22 stycznia 2016.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU NA LATA DYSKUSJA PUBLICZNA Gdańsk r. Tomasz Budziszewski Biuro.
Zasady naboru wniosków dla Działania 9.1. Transport miejski w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Kryteria wyboru projektów w ramach poddziałania Efektywność energetyczna - mechanizm ZIT - wsparcie dotacyjne Regionalny Program Operacyjny Województwa.
1Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Informacja o realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata
Justyna Wieczorkiewicz-Molendo Biuro ZIT WrOF Urząd Miejski Wrocławia Mechanizm Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych /ZIT/ jako nowe rozwiązania dla.
Zalecenia Komisji Europejskiej w ramach rocznego przeglądu RPO dla Woj. Warmińsko-Mazurskiego Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Emilii.
Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Kieleckiego Obszaru Funkcjonalnego na lata Kielce, kwiecień 2017 r.
m.st. Warszawa | Aktualizacja strategii rozwoju Warszawy
Wykorzystanie środków unijnych przez powiat działdowski w ramach RPO WiM na lata Planowane nabory w nowej perspektywie Departament.
Stan wdrażania programów operacyjnych na lata
Główne błędy popełniane we wnioskach aplikacyjnych w zakresie opisu zgodności projektu ze Strategią ZIT AJ Wydział Zarządzania Zintegrowanymi Inwestycjami.
Dlaczego nowe studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Gdańska? Konferencja: „Gdańsk w nowej perspektywie – porozmawiajmy.
The development of sustainable urban mobility in Upper Silesia agglomeration Robert Tomanek Katowice,
Warunki wstępne (ex ante) stan
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Szkolenie dla Wnioskodawców z zakresu Działania 11.4
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
Program Operacyjny Polska Wschodnia
POLITYKA TERYTORIALNA w Województwie Kujawsko-Pomorskim
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zasady ogólne ochrony środowiska w Polsce
KONSULTACJE SPOŁECZNE DOT. POŁĄCZENIA UL. BURACZANEJ I STRZELCÓW
Województwa Dolnośląskiego 2030
Zapis prezentacji:

Celem Polityki Transportowej Państwa jest spełnienie: racjonalnych oczekiwań społeczeństwa wywołanych wzrostem mobilności, co oznacza wzrost zapotrzebowania na dostępność transportową, uwzględniając przy tym wieloletnie niedoinwestowanie systemu transportu oraz następujące czynniki: tempo wzrostu gospodarczego, przekraczające 5% PKB rocznie, które spowoduje dalszy wzrost zapotrzebowania na transport, przekształcenia przestrzenne oraz zmiany stylu życia, które będą powodowały wydłużanie podróży, konieczność zmniejszania negatywnego oddziaływania transportu na środowisko przyrodnicze i warunki życia. POLITYKA TRANSPORTOWA

OBOWIĄZUJĄCE DOKUMENTY UWZGLĘDNIAJĄCE POLITYKĘ TRANSPORTOWĄ : STRATEGIA ROZWOJU MIASTA – OLSZTYN 2020 STRATEGIA ROZWOJU MIASTA – OLSZTYN 2020 STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO ZINTEGROWANY PROGRAM ROZWOJU PRZESTRZNNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA ZINTEGROWANY PROGRAM ROZWOJU PRZESTRZNNEGO ŚRÓDMIEŚCIA OLSZTYNA PLAN ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO DLA MIASTA OLSZTYNA NA LATA PLAN ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO DLA MIASTA OLSZTYNA NA LATA POLITYKA TRANSPORTOWA

PODSTAWOWE KIERUNKI WYNIKACJĄCE Z OBOWIĄZUJĄCYCH DOKUMENTÓW: ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ SIECI DRÓG Z UWZGLĘDNIENIEM POTRZEB PIESZYCH I ROWERZYSTÓW ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ SIECI DRÓG Z UWZGLĘDNIENIEM POTRZEB PIESZYCH I ROWERZYSTÓW PRIORYTET TRANSPORTU ZBIOROWEGO PRIORYTET TRANSPORTU ZBIOROWEGO USPOKOJENIE RUCHU W ŚRÓDMIEŚCIU USPOKOJENIE RUCHU W ŚRÓDMIEŚCIU POLITYKA TRANSPORTOWA

POLITYKA TRANSPORTOWA REALIZOWANA BĘDZIE W RAMACH: PROGRAMU OPERACYJNEGO POLSKA WSCHODNIA PROGRAMU OPERACYJNEGO POLSKA WSCHODNIA PRIORYTET 4e – TRANSPORT PUBLICZNY NISKOEMISYJNY PRIORYTET 4e – TRANSPORT PUBLICZNY NISKOEMISYJNY PRIORYTET 7b – BUDOWA DRÓG PONADLOKALNYCH PRIORYTET 7b – BUDOWA DRÓG PONADLOKALNYCH ZIT RPO WARMIA I MAZURY ZIT RPO WARMIA I MAZURY PRIORYTET 4e – TRANSPORT PUBLICZNY PRIORYTET 4e – TRANSPORT PUBLICZNY PRIORYTET 7b – BUDOWA DRÓG (DR.LOKALNE) PRIORYTET 7b – BUDOWA DRÓG (DR.LOKALNE) EKOMOBILNY MOF – BUDOWA ŚCIEŻEK ROWEROWYCH EKOMOBILNY MOF – BUDOWA ŚCIEŻEK ROWEROWYCH POLITYKA TRANSPORTOWA

INWESTYCJE DROGOWE ZREALIZOWANE DO 2014r. TRANSPORT ZBIOROWY do 2014r, INWESTYCJE DROGOWE PLANOWANE W PERSPEKTYWIE TRANSPORT ZBIOROWY LINIA TRAMWAJOWA do 2014 LINIA TRAMWAJOWA

TRANSPORT ZBIOROWY PO ROKU 2020 LINIA TRAMWAJOWA PRIORYTET TRANSPORTU PUBLICZNEGO WĘZEŁ PIECZEWO WĘZEŁ OLSZTYN WSCHÓD WĘZEŁ OLSZTYN ZACHÓD WĘZEŁ JAROTY WĘZEŁ OLSZTYN POŁUDNIE POLITYKA TRANSPORTOWA

SYSTEM ŚCIEŻEK ROWEROWYCH POLITYKA TRANSPORTOWA