Sprawozdanie z wykonania zadania nr 2 Województwo – PODLASKIE Miasto – JUCHNOWIEC GÓRNY Szkoła – ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W JUCHNOWCU GÓRNYM.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W związku z obchodami Roku 2012 Roku Janusza Korczaka
Advertisements

Biblioteka "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał.
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Oto my !  Uczniowie spędzający czas w świetlicy
Projekt w programie Szkoła z Klasą 2.0. Oglądanie czy czytanie – oto jest pytanie!
Kształtowanie kompetencji czytelniczych-
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 w Strzelcach Opolskich
Korespondencja elektroniczna
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym
Znaki drogowe Test sprawdzający
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
EXCEL TO HTML Wykonawca Jarosław Ferenc. CO CHCEMY UZYSKAC Przed uzupełnieniem Po uzupełnieniu.
X WSKAŻ WOJEWÓDZTWO GRA DYDAKTYCZNA KLIKNIJ ŻEBY ROZPOCZĄĆ GRĘ.
Gry dydaktyczne z fizyki
Gimnazjum Nr 1 im. Orląt Przemyskich w Przemyślu.
Dwa ognie Katarzyna Walczyk.
Karnawał Z grą w „ chińczykOle „.
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Korespondencja seryjna
WITAJ W INTERNETOWYM CENTRUM INFORMACJI MULTIMEDIALNEJ Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Tadeusza Kościuszki w Czerwionce - Leszczynach.
INSTRUKCJA DO GRY 1. Gra przeznaczona jest dla maksymalnie trzech graczy. 2. Celem gry jest dotarcie do ostatniego pola, oznaczonego napisem „META”, szybciej.
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
W świecie sieci Wskazówki Informacje dodatkowe Przygotowanie do gry
ETwinning Europejskie Partnerstwo Szkół. Czym jest „eTwinning”? Jest to jeden z programów realizowanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji – FRSE.
Zadanie TIK – lekcja pt. Nasza klasowa netykieta
Harry Potter i Komnata Tajemnic
Harry Potter O magii, przygodzie, tajemnicy, przyjaźni i najlepszej szkole na świecie…
Kości zostały rzucone…
POLSKA GRA JĘZYKOWA „MÓJ PIERWSZY QUIZ”. PROJEKT COMENIUSA : “Wiem, że mogę.” Interaktywne gry i Technologie Informacyjne dla nowoczesnej edukacji europejskich.
Szkoły Podstawowej w Uhowie. I. Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych: Biblioteki szkolne- bramy do życia 1. Wykonanie z sentencji, myśli, aforyzmów.
„ Serce jako organ życia i uczuć”
8 listopada 2011r. reportaż z Publicznej Szkoły Podstawowej im. św. Stanisława Kostki w Biesiadkach.
Seminarium z biofotoniki
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
DISCOVER WELLSTAR STWÓRZ W SPOSÓB PRAWIDŁOWY LISTĘ NAZWISK.
Wskazówki Przygotowanie do gry Elementy gry Historia Twórcy Copy Right Notice Informacje dodatkowe Zagraj!!! W świecie sieci.
,,Kto jest przyjacielem lasu.’’
Kości zostały rzucone Suma oczek.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Apetyt na czytanie Jan Brzechwa „Akademia Pana Kleksa”
Instrukcja Rejestracja do I edycji Gimnazjalnej Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie Instrukcja
„Filtry i funkcje bazodanowe w EXCELU”
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Jak wyznaczyć masę przedmiotu codziennego użytku bez użycia.
Moja pierwsza strona internetowa  O mnie O mnie  Moje hobby Moje hobby  Moja ulubiona książka Moja ulubiona książka  Moje marzenia Moje marzenia 
Prefekt- Gemma Farley Opiekun- Severus Snape Nazwa domu- Slitherin Znani bochaterowie- Snape, Malfoy, Goyle, Crabbe, Krwawy Baron.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Konkursy przedmiotowe dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów organizowane przez Lubelskiego Kuratora Oświaty w roku szkolnym 2009/2010.
Wstawiamy quiz do filmu. zaczynam od rejestracji.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
W tym roku szkolnym przystąpiliśmy do projektu prowadzonego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą Projekt ma za zadanie odpowiedzieć.
Uruchamianie programu. Po rozwinięciu zakładki Inwentaryzacja należy wybrać pierwszą pozycję - Inwentaryzacje.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 1
Innowacja pedagogiczna „Pasja programowania”
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 3
Języki obce.
Wyznaczanie indukcji magnetycznej
Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 2
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
REGULAMIN BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
Imię i nazwisko nauczyciela
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Imię i nazwisko nauczyciela
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO-CZERWONYCH
Korespondencja elektroniczna
Zapis prezentacji:

Sprawozdanie z wykonania zadania nr 2 Województwo – PODLASKIE Miasto – JUCHNOWIEC GÓRNY Szkoła – ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W JUCHNOWCU GÓRNYM Nazwa grupy – SZÓSTA A Imię i nazwisko nauczyciela – JOLANTA SAMOJLUK

Na czym polegało zadanie? Nasza gra została oparta na znajomości książki Harry Potter i kamień filozoficzny. Jej tytuł brzmi: „W świecie Harry’ego Pottera”. Uczniowie uwielbiają wszystkie części tej lektury, oglądają filmy będące jej adaptacją, w związku z tym chętnie przystąpili do jej utworzenia.

Zasady Gra jest przewidziana dla grupy liczącej od 2 do 8 osób. Na początku wszyscy gracze ustawiają się na „Starcie” i po kolei rzucają kostką, zaczynając od najmłodszego uczestnika do najstarszego. Grę wygrywa ten, kto pierwszy znajdzie się w Hogwarcie. Gdy staniesz na polu ze ''?'', odpowiadasz na pytanie związane z treścią lektury. Jeżeli odpowiesz poprawnie, idziesz o 2 pola do przodu, jeśli odpowiesz źle, cofasz się o 3 pola. Jeśli staniesz na polu z literą ''S'', możesz skrócić sobie drogę wyznaczoną trasą. Jeżeli staniesz na polu z miotłą, w nagrodę rzucasz kostką jeszcze raz. Jeżeli znajdziesz się na polu ze szczurem, cofasz sie o 4 pola. Kiedy znajdziesz się na polu z literą ''H'', Hagrid pomaga ci przejść dalej tajemniczymi skrótami, więc pokonujesz wyznaczoną przez niego trasę.

Grę wykorzystaliśmy dn roku na lekcji języka polskiego w ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Języka Ojczystego, a następnie przekazaliśmy do świetlicy szkolnej. Tam panie udostępniły grę pozostałym czytelnikom.

Album przedstawiający naszą grę

Dziękujemy za uwagę