Plan budowy dróg na lata 2016-2022. Biorąc pod uwagę ogrom potrzeb związanych z budową i przebudową dróg gminnych, przy tworzeniu planu na najbliższe.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Advertisements

STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
Ocena ładu i porządku miasta Mielca dokonana przez Straż Miejską w oparciu o kompleksowy przegląd miasta dokonany w dniu r.
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta Helu”
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Przygotowanie projektu technicznego
RZESZÓW - 8 LISTOPADA 2012 R.. Wybrane zrealizowane inwestycje: remont ul. Mieszka I od ul. Kustronia do al. Niepodległości; wykonanie połączenia ul.
PLAN ROZWOJU I MODERNIZACJI URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH I URZĄDZEŃ KANALIZACYJNYCH MIASTA I GMINY GOLENIÓW NA LATA
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego Przebudowa mostu nad rzeką Tywą w Pniewie,
INWESTYCJE W gminie Dobrodzień W ROKU 2013
inwestycyjnych i remontowych
ZDW Kraków Orawska droga Maj 2011 r.. ZDW Kraków Projekt Orawska droga jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Unijny sukces Będzina Foto Borkowcy. Nie zostaliśmy wpuszczeni w... K A N A Ł
Bogusław Waksmundzki.
INFORMACJA O PROJEKCIE I JEGO REALIZACJI Przebudowa i remont ciągów części dróg powiatowych Powiatu Chrzanowskiego przebiegających na obszarach gmin Alwernia,
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH WZDŁUŻ JEZDNI DROGI PUBLICZNEJ GMINNEJ
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
III warianty realizacyjne. Droga wojewódzka 132, której częścią jest ulica Kostrzyńska, aktualnie posiada nawierzchnię w części asfaltową a w części.
Zespół szkół nr 5 w Jarocinie
Rozpoczęcie budowy osiedla Nowe Żerniki prezentacja zakresu realizacji
INWESTYCJE W ZAKŁADZIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W MOŃKACH.
WIELOLETNI PLAN ROZWOJU GMINY JAROCIN NA LATA
PUBLICZNE DROGI GMINNE O CHARAKTERZE LOKALNYM I NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ Wprowadzenie, akty prawne DROGA PUBLICZNĄ – jest droga zaliczona na podstawie ustawy.
INWESTYCJE W GMINIE DOBRODZIEŃ w roku Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dobrodzieniu ul. Parkowa, Topolowa, Mańki Przebudowa sieci wodociągowej.
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
Przebudowa ulicy powiatowej Nr 3087N Śląskiej w Morągu (na długości 452,64 m) Zadanie dofinansowane w ramach Programu Wieloletniego pn. „Narodowy Program.
Kliknij, aby dodać tekst INWESTYCJE wykonane w 2014 roku Powiatowy Zarząd Dróg w Rawiczu.
BUD Ż ET SKAR Ż YSKA-KAMIENNEJ NA 2012 ROK Opracowała Magdalena Grzmil.
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Wykorzystanie funduszy unijnych przez Miasto Leszno Tomasz Malepszy Prezydent Miasta Leszna.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
TRAKT WIELU KULTUR etap II rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
ZEBRANIE WIEJSKIE ZAKRĘT, R.. WYNIKI BADANIA POTRZEB INWESTYCYJNYCH MIESZKAŃCÓW ZAKRĘTU, PRZEPROWADZONEGO PRZEZ RADNĄ ALEKSANDRĘ RUTKOWSKĄ.
PROJEKT BUDŻETU GMINY NA 2016 ROK Sesja Rady Miejskiej w Czechowicach–Dziedzicach 29 grudzień 2015 r.
„Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez modernizację dróg powiatowych w Łochowie – ul. 1.
Zrealizowane inwestycje w 2014 r.. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sieprawiu Modernizacja oczyszczalni ścieków w Sieprawiu za kwotę 6,649 mln zł w.
INWESTYCJE marca 2008 roku. INWESTYCJE – BUDŻET 2007 Plan budżetu na rok 2007 zakładał kwotę ,00 W okresie od 1 stycznia do 31 grudnia.
Maria Wasiak – mocne wsparcie dla Bydgoszczy Urząd Miasta Bydgoszczy
PIASTÓW – NASZE MIASTO. Inwestycje realizowane przez Miasto Piastów w roku 2012.
WYKONANIE BUDŻETU MIASTA GDAŃSKA W 2007 ROKU Gdańsk 19.
TYCHOWSKA STREFA INWESTYCYJNA GMINA TYCHOWO Utworzenie Podstawowej Infrastruktury Urbanistyczno -Technicznej TI S.
Inwestycje i remonty w 2015 roku Starostwo Powiatowe w Wołominie.
Planowane inwestycje drogowe 2013 roku.  Budowa odwodnienia i kanalizacji deszczowej w Al. Wojska Polskiego i ul. Warszawskiej (od ul. J. Skorupki do.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 4223 W ul. Szamoty.
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
REALIZACJA FUNDUSZU SOŁECKIEGO W ROKU 2015
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA
SPOTKANIE Z OFICEREM ROWEROWYM 14 WRZEŚNIA 2017
INWESTYCJE REALIZOWANE I PLANOWANE
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Inwestycje Miasta i Gminy Ostrzeszów w 2015 r.
WIELOLETNI PROGRAM INWESTYCYJNY POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
Program Priorytetowy „OGRANICZENIE NISKIEJ EMISJI
PROJEKT BUDŻETU GMINY STRZELCE OPOLSKIE NA 2019 ROK
Przebudowa drogi powiatowej Nr 1219N
Zapis prezentacji:

Plan budowy dróg na lata

Biorąc pod uwagę ogrom potrzeb związanych z budową i przebudową dróg gminnych, przy tworzeniu planu na najbliższe lata kierowaliśmy się następującymi przesłankami/założeniami: priorytetowe potraktowanie ulic o nawierzchni nieutwardzonej, przy których ludzie zamieszkują od dziesięcioleci; wymiana nawierzchni jezdni ulic miejskich wykonanych z kamienia polnego; kontynuacja działań podejmowanych w minionych okresach; próba rozwiązywania problemów w szerszym spectrum niż jedna ulica; stworzenie podstaw do kontynuowania działań w przyszłości np. przez budowę odbiorników wód opadowych dla kolejnych ulic; poprawa funkcjonowania podstawowego układu komunikacyjnego w mieście.

Nie potrzeba głębokiej analizy żeby wskazać obszar miasta, w którym większość ulic nie posiada utwardzonej nawierzchni – Zatorze. Inwestycje w tym rejonie wiążą się również z budową sieci kanalizacji deszczowej, co niestety znakomicie podnosi poziom kosztów inwestycyjnych, ale jeżeli dziś nie podejmiemy tego trudu może się okazać, że na asfalt w niektórych ulicach przyjdzie czekać kolejne dziesięciolecia. Pierwsze trzy rejony zaplanowane do działań o charakterze inwestycyjnym zlokalizowane są właśnie w tym obszarze miasta.

Pierwszy obszar obejmujący ulice od nr 1 do 8 zlokalizowane w rejonie skrzyżowania ulic Karniszewickiej i Wspólnej. Do ich odwodnienia konieczne jest poprowadzenie kolektora deszczowego ulicą Warzywną i dalej Wspólną oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej w ulicach.

Poza skutecznym odwodnieniem tych ulic zyskujemy na przyszłość możliwość: odwodnienia odcinka ulicy Wspólnej i skrzyżowania z ulicą Karniszewicką; odwodnienia odcinka ulicy Karniszewickiej od skrzyżowania ze Wspólną do ulicy Jaworowej; odwodnienia i budowy docelowej nawierzchni w ulicy Brauna. Należy wspomnieć, iż w roku 2009 powstała dokumentacja projektowa budowy wraz z odwodnieniem ulic Brzoskwiniowej i Cyprysowej.

Kolejna na liście jest ulica Glebowa. Ulica wyposażona od kilkudziesięciu lat w kanalizację deszczową. Próby sukcesywnej budowy jezdni rozpoczęte w latach zakończyły się połowicznym efektem - w zeszłym roku dotarliśmy do połowy drogi.

Pozycje od 10 do 21 to obszar miasta ograniczony ulicami Karniszewicką i Torową oraz terenami PKP.

W ramach Projektu dofinansowanego z Funduszu Spójności wybudowany został kolektor deszczowy w ulicach Olszynowej, Świerkowej i Żniwnej stwarzający możliwości odwodnienia i utwardzenia ulic w rejonie.

Przy udziale środków pochodzących od mieszkańców wykonano nawierzchnie ulic Kasztanowej, Jarzębinowej i Leszczynowej. W 2015 roku asfalt pojawił się na ulicy Olszynowej na odcinku od ulicy Karniszewickiej do Wiązowej. Na ulicy Wiązowej zawiązał się komitet, którego kosztem i staraniem opracowana została dokumentacja projektowa przebudowy ulicy. W ulicy Osikowej (na odcinku powyżej ulicy Karniszewickiej) kosztem i staraniem mieszkańców wybudowany został chodnik po stronie wschodniej.

Klimkowizna - w tym rejonie planowane jest utwardzenie siedmiu ulic pomiędzy ulicami Podmiejską i Gruntową.

Ostatnie ulice w centrum o nawierzchni gruntowej – Mickiewicza i Słowackiego.

W rejonie ograniczonym ulicami Partyzancką, Św. Jana i Karniszewicką proponuje się przebudowę ostatnich ulic o nawierzchni gruntowej wraz z budową brakujących odcinków kanalizacji ogólnospławnej w ulicach Tulipanowej i Ogrodowej. W 2015 roku nową nawierzchnię z kostki betonowej (dzięki współpracy miasta i spółki ZEC) uzyskała ulica Kwiatowa.

Mając na względzie spójność układu komunikacyjnego oraz bezpieczeństwo a także przygotowany do realizacji projekt budowy ciągu pieszo-rowerowego oraz oświetlenia w ulicy Wiejskiej (na odcinku ulica Zagajnikowa – ulica Miodowa) w planie ujęto przebudowę ulicy Hermanowskiej (w oparciu o pobudowany kolektor deszczowy w ramach projektu dofinansowanego z Funduszu Spójności) i Miodowej (z budową kanalizacji na odcinku Hermanowska – Wiejska) wraz z budową oświetlenia ulicznego. Dodatkowo zaplanowano zakończenie prac rozpoczętych przez Społeczny Komitet związanych z budową ulicy Kasztelańskiej oraz przebudowę ulicy Hetmańskiej.

Ulica Próżna dyskutowana na Komisji Gospodarki Komunalnej (jedyne obecnie „czynne” pozwolenie na budowę) i dopełnienie układu komunikacyjnego – końcówki ulic Sempołowskiej i Targowej oraz budowa ulicy Świątka.

Kolejny rejon... Budowa odcinka ulicy Siennej nie wymaga chyba komentarza. Lokalna inicjatywa budowy odcinka drogi ulicy Popławskiej wraz z odwodnieniem – opracowana przez inicjatorów dokumentacja i deklaracja udziału w wysokości zł. Sporna i Podgórna - ostatnie ulice nieutwardzone na „Młodzieniaszku”.

Ulica Zaradzyńska – odcinek od ul. Wolskiej do ul. mjr Hubala. Projekt zainicjowany przez Gminę Ksawerów do realizacji w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej. Z uwagi na uwarunkowania (odwodnienie) zaproponowany do realizacji po przebudowie ulicy Warszawskiej (również w ramach ww. programu) od „Dużego Skrętu” do granic miasta z budową kolektora deszczowego do ulicy Widzewskiej. Realizacja obu projektów stwarza możliwość odprowadzenia wód deszczowych z terenu przewidzianego pod budownictwo mieszkaniowe ograniczonego ulicami Warszawską – Ksawerowską – Zaradzyńską – Miłą, a co za tym idzie również budowy dróg.

Dalej na liście ulice: Piaskowa – łącznik pomiędzy ulicami Sikorskiego i Kresową – alternatywa objazdu skrzyżowania Warszawska i Sikorskiego VII łopatka Rzgowskiej – ostatnia nieutwardzona uliczka odchodząca od Rzgowskiej Sybiraków – dojazd do nieruchomości i zespołu garaży, ale przede wszystkim do terenów rozwoju budownictwa jednorodzinnego – ulica Wołyniaków

Ostatnia grupa – drogi o nawierzchni z kamienia polnego poszerzone o omawianą wcześniej ulicę Warszawską oraz układ komunikacyjny istotny dla obsługi budownictwa wielorodzinnego na Bugaju tj. ulice Dolną, Prosnaka i Małą.