Knorr-Bremse Group -Zmiany wizualne -Koncepcja złącz typu Deutsch -Wersja oprogramowania ECU modułu TEBS G2.2- Standard -Oprogramowanie diagnostyczne ECUtalk® Porównanie / Zmiany modułu TEBS G2.1 oraz modułu TEBS G
Knorr-Bremse Group │2 Zmiany wizualne Poniższe slajdy pokazują zmiany w obudowie modułu TEBS. Zmiany oznaczono kolorem czerwony i dodatkowo żółtym kółkiem. Moduł TEBS G2.1 Moduł TEBS G2.2
Knorr-Bremse Group │3 Moduł TEBS G2.1 Moduł TEBS G2.2 Wszystkie przyłącza siłowników hamulca roboczego zostały przeniesione do przedniej części modułu Zmiany wizualne
Knorr-Bremse Group │4 Przyłącze 42 zostanie przesunięte Moduł TEBS G2.1Moduł TEBS G2.2 Zmiany wizualne
Knorr-Bremse Group │5 Przyłącze 4 zostanie przesunięte poniżej przyłączy zasilających, a przyłącze znajdujące się w miejscu gdzie było przyłącze 4 pełni funkcję złącza kontrolnego. Moduł TEBS G2.1 Moduł TEBS G2.2 Zmiany wizualne
Knorr-Bremse Group │6 Wszystkie złącza elektryczne zostały przeniesione na jedną stronę modułu. Dlatego w module Standard wystepuje tylko jedna pokrywa przyłączy elektrycznych. Dodatkowo obudowa posiada zmodyfikowane punkty montażowe przewodów elektrycznych. Moduł TEBS G2.1Moduł TEBS G2.2 Zmiany wizualne
Knorr-Bremse Group │7 Podsumowanie - wszystkie przyłącza pneumatyczne są rozmieszczone w przedniej części modułu - przyłącze 42 zostało przesunięte - przyłącze 4 zostało przesunięte poniżej przyłaczy zasilania - przyłacze 28 (złącze kontrolne) posiada nowe oznaczenie - 29 oraz zostaje przesunięte w miejsce poprzedniego położenia złacza 4 - moduł posiada tylko jedną pokrywę przyłączy elektrycznych ponieważ przyłacza elektryczne zostały przeniesione na jednąstronę - zmodyfikowano punkty montażowe przewodów elektrycznych Zmiany wizualne
Knorr-Bremse Group │
Knorr-Bremse Group │9 Koncepcja złącz typu Deutsch Przyłącza czujników prędkości zostały zastąpione złączami typu Deutsch. Wszystkie przyłącza elektryczne po jednej stronie modułu. Przyłącza modułu TEBS G2.1 Nastąpiła także zmiana funkcji niektórych pinów 12-pinowego przyłacza typu Deutsch. Na kolejnych 5 slajdach przedstawione zostanie kilka typowych schematów. Przyłącza modułu TEBS G2.2
Knorr-Bremse Group │10
Knorr-Bremse Group │11
Knorr-Bremse Group │12
Knorr-Bremse Group │13
Knorr-Bremse Group │14
Knorr-Bremse Group │15
Knorr-Bremse Group │16 Wersja oprogramowania ECU modułu TEBS G2.2- Standard Moduły TEBS G2.2 wprowadzony został z funkcjami, które mogą zostać aktywowane w TEBS G2/G2.1 poprzez manualne zaktualizowanie oprogramowania. Moduły zostały wprowadzone z numerem kompatybilności - CN1000 (który oferuje taką samą funkcjonalność jak CN504) Co nowego w CN504? Poniższe funkcje są zapewnione w CN 504: 1.Aktywacja podnoszenia osi po prędkości SP. 2.Możliwość odczytu z zewnętrznych czujników ciśnienia 3.SLR – aktywacja świateł stop (Stop Lamp Request) 4.Funkcja bezpieczeństwa dla wywrotek (BLEF) 5.Możliwość zaprogramowania dodatkowej kontroli osi podnoszonej poprzez uruchomienie pedału hamulca w kabinie kierowcy. 6.Możliwość podłączenia TPMS Aktualne moduły TEBS G2/G2.1 Standard nadal będą dostarczane z CN 24. Oznacza to, że dopiero po manualnym zaktualizowaniu powyższe funkcje będą dostępne. TEBS G2.2 będzie posiadał te funkcje automatycznie.
Knorr-Bremse Group Dziękuję za uwagę Knorr-Bremse Polska SfN Sp.z o.o. Damian Myszka ul. Piaskowa 4/ Warszawa Tel: Tel. kom.: Fax.: