Knorr-Bremse Group -Zmiany wizualne -Koncepcja złącz typu Deutsch -Wersja oprogramowania ECU modułu TEBS G2.2- Standard -Oprogramowanie diagnostyczne ECUtalk®

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Praca dyplomowa inżynierska
Advertisements

PROTOKÓŁ LIBERO. PRZEPISY 26 ASYSTENT SEKRETARZA 26.2 OBOWIĄZKI - Zapisuje zastępowanie zawodników z udziałem Libero.
Anatomia sprzętu.
Skanowanie obrazów i rysunków
Prezentacja na temat: Porównanie Windows XP i Windows 7
SEMAG 2009 Centrum Badawcze Systemów Teleinformatycznych i Aplikacji Sprzętowych Instytut Tele- i Radiotechniczny WARSZAWA Metoda oceny stanu wyłącznika.
PALETA PRODUKTÓW.
Interaktywna prezentacja użytkowa
INTERFEJSY ZASILACZY.
Zasady dotyczące ruchu drogowego rowerzystów
Połączenia owijane Połączenia zaciskane Złącza
Samobieżny pojazd poszukiwawczy sterowany komputerowo. Mączka Paweł Warszawska Wyższa Szkoła Informatyki Warszawa 2007 Promotor mgr inż. Dariusz Olczyk.
Czujki sejsmiczne programowane z PC
REZYSTOR.
Na przykładzie Netscape Navigator 4.0 Źródło: Galen Grimes, Sherry Kinkoph Netscape Communicator 4 w 10 minut Intersoftland, Warszawa 1998 WAŻNIEJSZE FUNKCJE.
ZESTAW KOMPUTEROWY.
Niezawodne dostarczanie energii w obszarach szczególnie wrażliwych
Zabezpieczenia Łukoochronne Energia wiatru
UKŁAD HYDRAULICZNY SPYCHARKI BAT- M
2N - Lift Easy Talk Lift Mod. Podstawowy Gwarancja Bezpieczeństwa.
HDD (hard disk drive) Źródło:
Interfejsy urządzeń peryferyjnych
STACJA MONITOROWANIA POJAZDÓW PROXY GPS Zarządzanie sprzętem Zarządzanie ludźmi Ustawienia systemu Paliwo Historia i analiza tras RaportyLokalizacja OnlineAlarmy.
Nie bać się mechatroniki
Strefa Klienta Multitechniki. Strefa Klienta Multitechniki (SKM) powstała w celu: polepszenia jakości usług, poprzez udoskonalenie komunikacji pomiędzy.
WSPOMAGANIE DIAGNOSTYKI UKŁADÓW BEZPIECZEŃSTWA
Temat 4: Rodzaje, budowa i funkcje urządzeń sieciowych.
Konkurs Ofert 2007 Instalacja oprogramowania Kopiowanie danych.
Testowanie zasilaczy komputerowych
DZIEŁ Z KATALOGU PUBLIKACJI
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Program pomiaru systemu SAP SAP Basis Release 6.40
Instrukcja obsługi regulatora temperatury do kotłów z podajnikiem ślimakowym lub tłokowym COBRA z podłączonymi modułami zaworu mieszacza ALLIGATOR i GSM.
ContiPressureCheck Monitoring ciśnienia i temperatury opon Ciężarówek/Naczep/Autobusów Standbild (VOR der Präsentation)
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
SamSerwis, Moduł: Systemy Sygnalizacji Pożarowej
SPRZET KOMPUTEROWY.
Program pomiaru systemu SAP SAP Web AS 6.20 Krótki Przewodnik Pomiaru Systemu SAP (SAP System Measurement)
ZADANIE 1 PRZYGOTOWANIE DO JAZDY, SPRAWDZENIE STANU TECHNICZNEGO PODSTAWOWYCH ELEMENTÓW POJAZDU ODPOWIEDZIALNYCH BEZPOŚREDNIO ZA BEZPIECZEŃSTWO JAZDY.
Zintegrowany sterownik przycisków. Informacje podstawowe Każdy przycisk jest podłączony do sterownika za pośrednictwem dwóch przewodów, oraz dwóch linii.
Budowa zasilacza.
Temat 6: Dokumentacja techniczna urządzeń sieciowych.
Budowa zaworu rozdzielającego suwakowego.
WGRYWANIE DANYCH SKANERA S2. Wgrywanie danych Skanera oznacza: Wysyłanie danych skanowań wykonanych za pomocą Skanera do globalnego serwera Nu Skin. Zalety:
OBSŁUGIWANIE OKRESOWE NR 1 (OO-1) co 100 mth
Dokumentacja obsługi programów Kamil Smużyński Piotr Kościński.
Nowe portfolio produktowe Zalewane okablowanie M8-,M12- 7/8”
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Rejestrator danych wypadku trzeciej generacji
NOWINKI TECHNICZNE. HISTORIA -Volvo – 1944 r. laminowana przednia szyba -Volvo – Stworzenie 1 pasów bezpieczeństwa 1959 r. -Mercedes – Benz – Zastosowanie.
GRAWITACYJNE SYSTEMY ODDYMIANIA
SPRZĘGANIE PRZYCZEPY Z POJAZDEM SILNIKOWYM
KATEGORIA B+E PRAWA JAZDY
1 Co nowego w ArtPro ArtPro+ ●Aplikacja towarzysząca.
System podczerwieni Zdalne przekazywanie informacji tramwaj – sterownik zwrotnicy Tomasz Szczypek.
Sterownik zwrotnic WS90E
POLITECHNIKA POZNAŃSKA WBMiZ Zakład Urządzeń Mechatronicznych STEROWNIKI URZĄDZEŃ MECHATRONICZNYCH
Systemy laboratoryjnych powierzchni roboczych z żywic epoksydowych OCIEKACZE Z ŻYWIC EPOKSYDOWYCH DURCON.
Systemy laboratoryjnych powierzchni roboczych z żywic epoksydowych PŁYTY GRZEWCZE W BLATACH ROBOCZYCH DURCON.
1 TEBS © Knorr-Bremse München - T/AS TEBSTEBS B rake S ystem Elektroniczy układ hamulcowy przyczepy E lektronic T railer.
Przeglądarka wyników Moldex3D R10 Viewer
TouchScreen Pro3 oraz Pro4K
Porty, złącza, standardy itp..
AudaPad / AudaShare AudaShare PRO (2.8)
Budowa roweru – układ jezdny, napędowy, hamulcowy i elektryczny
Instalacja kotłów na biomasę w Gminie Jastrzębia w ramach realizacji projektu pn.: „Odnawialne Źródła Energii na terenie Gminy Jastrzębia”
ASSISTENZA TECNICA LR Instalacja oprogramowania , programowanie i obsługa systemu Direct Plus Landirenzo do obsługi silników z bezpośrednim wtryskiem.
POPRAWA EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ W OBSZARZE EKSPLOATACJI I ROZWOJU SIECI .
Adres do strony internetowej:
Zapis prezentacji:

Knorr-Bremse Group -Zmiany wizualne -Koncepcja złącz typu Deutsch -Wersja oprogramowania ECU modułu TEBS G2.2- Standard -Oprogramowanie diagnostyczne ECUtalk® Porównanie / Zmiany modułu TEBS G2.1 oraz modułu TEBS G

Knorr-Bremse Group │2 Zmiany wizualne Poniższe slajdy pokazują zmiany w obudowie modułu TEBS. Zmiany oznaczono kolorem czerwony i dodatkowo żółtym kółkiem. Moduł TEBS G2.1 Moduł TEBS G2.2

Knorr-Bremse Group │3 Moduł TEBS G2.1 Moduł TEBS G2.2 Wszystkie przyłącza siłowników hamulca roboczego zostały przeniesione do przedniej części modułu Zmiany wizualne

Knorr-Bremse Group │4 Przyłącze 42 zostanie przesunięte Moduł TEBS G2.1Moduł TEBS G2.2 Zmiany wizualne

Knorr-Bremse Group │5 Przyłącze 4 zostanie przesunięte poniżej przyłączy zasilających, a przyłącze znajdujące się w miejscu gdzie było przyłącze 4 pełni funkcję złącza kontrolnego. Moduł TEBS G2.1 Moduł TEBS G2.2 Zmiany wizualne

Knorr-Bremse Group │6 Wszystkie złącza elektryczne zostały przeniesione na jedną stronę modułu. Dlatego w module Standard wystepuje tylko jedna pokrywa przyłączy elektrycznych. Dodatkowo obudowa posiada zmodyfikowane punkty montażowe przewodów elektrycznych. Moduł TEBS G2.1Moduł TEBS G2.2 Zmiany wizualne

Knorr-Bremse Group │7 Podsumowanie - wszystkie przyłącza pneumatyczne są rozmieszczone w przedniej części modułu - przyłącze 42 zostało przesunięte - przyłącze 4 zostało przesunięte poniżej przyłaczy zasilania - przyłacze 28 (złącze kontrolne) posiada nowe oznaczenie - 29 oraz zostaje przesunięte w miejsce poprzedniego położenia złacza 4 - moduł posiada tylko jedną pokrywę przyłączy elektrycznych ponieważ przyłacza elektryczne zostały przeniesione na jednąstronę - zmodyfikowano punkty montażowe przewodów elektrycznych Zmiany wizualne

Knorr-Bremse Group │

Knorr-Bremse Group │9 Koncepcja złącz typu Deutsch Przyłącza czujników prędkości zostały zastąpione złączami typu Deutsch. Wszystkie przyłącza elektryczne po jednej stronie modułu. Przyłącza modułu TEBS G2.1 Nastąpiła także zmiana funkcji niektórych pinów 12-pinowego przyłacza typu Deutsch. Na kolejnych 5 slajdach przedstawione zostanie kilka typowych schematów. Przyłącza modułu TEBS G2.2

Knorr-Bremse Group │10

Knorr-Bremse Group │11

Knorr-Bremse Group │12

Knorr-Bremse Group │13

Knorr-Bremse Group │14

Knorr-Bremse Group │15

Knorr-Bremse Group │16 Wersja oprogramowania ECU modułu TEBS G2.2- Standard Moduły TEBS G2.2 wprowadzony został z funkcjami, które mogą zostać aktywowane w TEBS G2/G2.1 poprzez manualne zaktualizowanie oprogramowania. Moduły zostały wprowadzone z numerem kompatybilności - CN1000 (który oferuje taką samą funkcjonalność jak CN504) Co nowego w CN504? Poniższe funkcje są zapewnione w CN 504: 1.Aktywacja podnoszenia osi po prędkości SP. 2.Możliwość odczytu z zewnętrznych czujników ciśnienia 3.SLR – aktywacja świateł stop (Stop Lamp Request) 4.Funkcja bezpieczeństwa dla wywrotek (BLEF) 5.Możliwość zaprogramowania dodatkowej kontroli osi podnoszonej poprzez uruchomienie pedału hamulca w kabinie kierowcy. 6.Możliwość podłączenia TPMS Aktualne moduły TEBS G2/G2.1 Standard nadal będą dostarczane z CN 24. Oznacza to, że dopiero po manualnym zaktualizowaniu powyższe funkcje będą dostępne. TEBS G2.2 będzie posiadał te funkcje automatycznie.

Knorr-Bremse Group Dziękuję za uwagę Knorr-Bremse Polska SfN Sp.z o.o. Damian Myszka ul. Piaskowa 4/ Warszawa Tel: Tel. kom.: Fax.: