Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy za okres od 28 stycznia 2011 roku do 21 lutego 2011 roku.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SamorzĄd terytorialny
Advertisements

Informacje w zakresie możliwości poprawy sytuacji finansowej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp.
1. Obowiązki beneficjenta wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu Wrocław, lipiec 2009.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
CZYSTA INWESTYCJA – ROZWÓJ I EKOLOGIA
Informacja nt. stanu prac nad nowelizacją rozporządzenia w sprawie KSOW oraz zarządzenia w sprawie powołania Grupy Roboczej ds. KSOW.
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Prawodawstwo w zakresie gospodarki odpadami
- informacja dla jednostek samorządu terytorialnego
Nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi w Gminie Bytom
ZARZĄD OBSŁUGI JEDNOSTEK MIEJSKICH WSPÓŁPRACA Z SAMORZĄDAMI OSIEDLI
Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Regulamin dotyczący realizacji działań w ramach Planu Działania.
Stanisław Pajor Dyrektor Wydziału Zarządzania Funduszami Europejskimi
Wspieranie sektora pozarządowego w powiecie mławskim cel: ROZWÓJ ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH I AKTYWNOŚCI SPOŁECZNEJ MIESZKAŃCÓW POWIATU MŁAWSKIEGO Spotkanie.
System finansowy JST Podstawy prawne Podział zadań i kompetencji
Uchwała nr 7/14 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Strzelcach Krajeńskich z dnia 15 kwietna 2014r. W sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi.
Nowelizacja ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie
Fundusz sołecki Fundusz sołecki to środki zagwarantowane w budżecie gminy dla sołectwa na wykonanie przedsięwzięć służących poprawie warunków życia na.
Status radnego Mgr Michał Kiedrzynek.
ŚRODOWISKOWE DOMY SAMOPOMOCY LATA Na funkcjonowanie ŚDS przekazano łącznie: zł, z tego:  zł z ustawy budżetowej, 
Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału – Kazimierz Grubba Szkolenie - Akademia Pomorska w Słupsku – Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału.
_jarocin Informacja o prowadzonym audycie finansowo-prawnym w latach Urząd Miejski w Jarocinie Informacja o prowadzonym audycie finansowo-prawnym.
PODSUMOWANIE KADENCJI Inwestycje w 2008 r. Budowa kompleksu sportowego do programu „Moje boisko Orlik 2012” Zakup aparatury medycznej do SZOZ.
„Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów.
„Informacja dotycząca realizacji zadań w zakresie usuwania skutków klęsk żywiołowych w infrastrukturze komunalnej w 2015 r.” „Narodowy Program Przebudowy.
I OPOLSKIE FORUM MIKRORETENCJI Opole - 1 październik 2015r. Potrzeba prowadzenia mikroretencji do programów strategicznych Opolszczyzny oraz do priorytetów.
1 Gminne oraz Miejsko-Gminne Spółki Wodne kluczowi partnerzy Opolskiego Programu Mikroretencji.
Sprawozdanie z wykonania Budżetu Miasta za 2011 rok.
BUDŻET PROCEDURA - KAZUSY
INFORMACJA O REALIZACJI I WDRAŻANIU USTAWY O UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W GMINACH Emilia Kołaczek Departament Gospodarki Odpadami Warszawa, dnia 16.
Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy za okres od 10 grudnia 2010 roku do 26 stycznia 2011 roku.
BUDŻET MIASTA GDAŃSKA WYKONANIE ZA ROK PlanWykonanie% DOCHODY zł zł101 WYDATKI zł zł94 NADWYŻKA-
BUDŻET MIASTA PODATKI LOKALNE. DOCHODY + PRZYCHODY = WYDATKI + ROZCHODY ,19 zł zł = ,76 zł ,43 zł.
Zmiany w przepisach o ocenach oddziaływania na środowisko Monika Stańczak Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Wdrażania Regionalnego.
Departament Rozwoju Regionalnego, Wydział Zarządzania RPO, Biuro Ewaluacji RPO Zmiany w RPO WK-P na lata Zmiany w RPO WK-P na lata
Spotkanie informacyjne 25 października 2010 roku Śląski Urząd Wojewódzki.
Zespół-Komitet do Spraw Monitorowania Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich Warszawa, 9 grudnia 2005 r.
Plan gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Katowice
30 GRUDNIA Część 4  W dniach odbyły się szkolenia pn. „Gmina Przyjazna Środowisku”
PROJEKT BUDŻETU GMINY NA 2016 ROK Sesja Rady Miejskiej w Czechowicach–Dziedzicach 29 grudzień 2015 r.
Zasady funkcjonowania Kontraktu Terytorialnego w latach października 2012 r.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Wsparcie przygotowawcze dla LGD Lublin Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Departament.
ROK BUDŻET POWIATU WEGROWSKIEGO NA 2015 R. UCHWALONO DNIA 30 GRUDNIA 2014 R. UCHWAŁĄ RADY POWIATU WEGROWSKIEGO NR III/25/2014.
UST test 1.14 oraz test Test Nadzór nad działalnością komunalną: a) jest sprawowany nie tylko przez organy nadzoru nad działalnością komunalną;
Do 15 listopada 2015r. Burmistrz Grodkowa ma obowiązek przedłożenia Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej projektu budżetu na 2016 rok Inicjatywa.
INFORMACJA z wykonania budżetu Gminy Czersk za I półrocze 2016 r. wraz z informacją o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej 1.
Budżet powiatu nakielskiego na 2008 rok. Budżet powiatu opracowano na podstawie: Informacji Ministra Finansów Nr ST /2007 z dnia 10 października.
Sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2009 GMINA ŚWIEBODZICE.
1. Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa kulturowego w 2011 roku na terenie Dolnego Śląska.
Informacja o stanie finansowym Gminy Mściwojów Budżet Gminy Mściwojów na 2010r. został uchwalony przez Radę Gminy Mściwojów w dniu 2 grudnia 2009r. uchwałą.
Konferencja prasowa Podsekretarza Stanu Ryszarda Zarudzkiego Warszawa, 31 sierpnia 2016 r.
Samorządowy zakład budżetowy mgr Paweł Lenio Katedra Prawa Finansowego Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Spotkanie informacyjne
BUDŻET Regionalna Izba Obrachunkowa pozytywnie zaopiniowała sprawozdanie Burmistrza Miasta Jarosławia z wykonania budżetu za 2016 r.
UST 3.
Instalacje fotowoltaiczne w Gminie Mikołów
P r o j e k t Budżetu Gminy Grodków na rok 2017 Burmistrz Grodkowa.
Konsultacje społeczne projektu
Montaż kolektorów słonecznych na domach prywatnych w Gminie Dębica
Prezentacja projektu „Przygotowanie programu rewitalizacji Gminy Strzegom” oraz przebiegu prac nad programem Strzegom r.
DYSCYPLINA FIANASÓW PUBLICZNYHCH
Realizacja Programu Wieloletniego w województwie łódzkim
Krosno Odrzańskie – miejsce na Twoje inwestycje
Projekt budżetu 2001 Zarząd Miasta TYCHY.
KOLEKTORY SŁONECZNE SZCZAWNICA
Budżet obywatelski Gmina Janów Lubelski.
PROF. UAM DR HAB. KRYSTIAN M. ZIEMSKI
Pomoc państwa w wychowywaniu dzieci PROGRAM RODZINA 500+
Zapis prezentacji:

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy za okres od 28 stycznia 2011 roku do 21 lutego 2011 roku

I. Realizacja i przygotowanie inwestycji i prac remontowych

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. W zakresie inwestycji i remontów stolarkę okienną w Szkole Podstawowej w Lesznie Górnym Wymieniono stolarkę okienną w Szkole Podstawowej w Lesznie Górnym za kwotę ,93 zł - (wykonawcą prac był Zakład Produkcyjny „Okno – BROS” Artur Brose z Chodzieży). W zakresie zamówień publicznych bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie w latach W dniu 8 lutego br. minął termin składania ofert na bieżące utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w gminie w latach Została złożona jedna oferta firmy PHU Dubiel ze Szprotawy. Cena jednostkowa ofertowa 29,93 zł brutto. Planowany termin podpisania umowy r.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. Poprawa stanu technicznego świetlicy wiejskiej w Nowej Koperni Obecnie przygotowywana jest dokumentacja przetargowa dla zadania: „Poprawa stanu technicznego świetlicy wiejskiej w Nowej Koperni”. Planowany termin ogłoszenia postępowania przetargowego 25 lutego.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. W styczniu wyłoniono wykonawców usług geodezyjnych i rzeczoznawców majątkowych. Na usługi geodezyjne najkorzystniejszą ofertę złożył: Robert Przemyślański prowadzący Biuro Usług Geodezyjnych w Kożuchowie. Umowa została podpisana 7 lutego. Najkorzystniejszą ofertę na usługi rzeczoznawcze złożył: Artur Czechanowski prowadzący firmę Domart - Wycena Nieruchomości Doradztwo Inwestycyjne z Bytomia Odrzańskiego. Umowa została podpisana 7 lutego.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. W ramach prac społeczno-użytecznych od 1 lutego br. zatrudniono 53 osoby. Od 1 marca w ramach prac interwencyjnych zostanie zatrudnionych 20 osób na ½ etatu do następujących prac: - udrażnianie studzienek burzowych w celu odprowadzenia nadmiernej ilości wody z odpadów lub roztopu śniegu, - naprawa-zabezpieczenie dachu z papy na pomieszczeniu magazynowym na targowisku miejskim, - naprawa koszy na śmieci, ławek, znaków drogowych, tablic informacyjnych itp. - dozór obiektu mieszkalnego na byłym lotnisku w Wiechlicach, - utrzymywanie porządku na terenie miasta i gminy i odśnieżanie.

II. Realizacja działań związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy UE

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. W dniu 31 stycznia 2011 r. przekazano Parafii Rzymsko- Katolickiej w Szprotawie wypełniony wniosek o dofinansowanie ze środków budżetu Województwa Lubuskiego w roku 2011 zadania „Konserwacja i restauracja ołtarza „Serca Pana Jezusa” w kościele p.w. Wniebowzięcia Najświętszej Marii Panny w Szprotawie” wraz z kompletną dokumentacją aplikacyjną umożliwiającą Parafii ubieganie się o udzielenie dotacji celowej.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. W zakresie Jednostki Realizującej Projekt dla inwestycji „Kompleksowe rozwiązanie gospodarki wodno-ściekowej dla aglomeracji Szprotawa” 24 stycznia 2011r. dokonano zmiany struktury organizacyjnej JRP. Zmiana dotyczyła zmniejszenia składu osobowego tego wydziału (z ośmiu osób do pięciu – bez MAO) a tym samym podziału zadań i odpowiedzialności pracowników zespołu. Z dniem 1 lutego 2011r. na czas realizacji projektu, do komórki JRP przeniesiono trzech pracowników tut. Urzędu - dwie osoby zajmujące się pozyskiwaniem środków pozabudżetowych oraz jedną osobę z wydziału finansowego. Do pełnego składu JRP brakuje osoby na stanowisko ds. technicznych. W chwili obecnej trwa nabór na to wolne stanowisko pracy.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu tzw. MAO W dniu 1 lutego 2011r przystąpiłem do egzaminu przeprowadzonego przez Ministerstwo Środowiska w Warszawie w celu uzyskania nominacji Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu tzw. MAO. Postępowanie weryfikujące moją wiedzę w tym zakresie zakończyło się wynikiem pozytywnym, w związku z czym uzyskałem stosowny certyfikat umożliwiający pełnienie tej funkcji. Równocześnie w tym samym dniu Kierownik JRP uzyskał certyfikat upoważniający go do pełnienia funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu w przypadku mojej nieobecności.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. rozpoczęcia realizacji umowy W dniu 3 lutego 2011 r. Prezes Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze został poinformowany o zamiarze rozpoczęcia realizacji umowy na roboty budowlane objęte projektem pomimo zarzutów Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze W dniu 11 lutego 2011r. wpłynęło pismo z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Zielonej Górze zobowiązujące gminę do przekazania w terminie do 25 lutego br. dokumentacji przetargowych wszystkich rozstrzygniętych postępowań objętych zakresem projektu (w szczególności postepowania na roboty budowlane) w celu kontroli i ostatecznego rozstrzygnięcia, czy i w jakim wymiarze wykryte przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych uchybienia mają konsekwencje nałożenia gminie korekty finansowej w wysokości od 5 do 25% poziomu dofinansowania.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. DGP Dozorbud Polska sp. z o.o. z Legnicy W dniu 14 lutego 2011r. odbyło się spotkanie organizacyjne z Inżynierem Kontraktu firmą DGP Dozorbud Polska sp. z o.o. z Legnicy mający sprawować nadzór inwestorski w ramach projektu, podczas którego została przekazana dokumentacja projektowa oraz umowa z wykonawcą celem pełnienia obowiązków Inżyniera na przedmiotowej inwestycji.

III. Gospodarowanie majątkiem gminy i mieniem komunalnym

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. wysłano ogłoszenia o przetargu 6 działek pod zabudowę (ul. Kraszewskiego – Szprotawa) – 2 szt. sprzedano 16 boksów garażowych, podjęto zarządzenie w sprawie przeznaczenia do sprzedaży nieruchomości niezabudowanych położonych w Szprotawie przy ul. Waszyngtona - 16 boksów garażowych, 4 decyzje Wydano 4 decyzje o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. Zaopiniowano pozytywnie projekt przebudowy ulic 3-go Maja i Ciszowskiej w Szprotawie zlokalizowanych w ciągu dróg powiatowych 1062F i 1063F Zaopiniowano pozytywnie projekt rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 297 w miejscowości Leszno Dolne

Rolnictwo i ochrona środowiska IV. Rolnictwo i ochrona środowiska

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. Decyzje środowiskowe Budowie Zakładu Produkcji Opakowań Drewnianych Wydana została jedna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia polegającego na „Budowie Zakładu Produkcji Opakowań Drewnianych” na działce nr 92/4 we wsi Kartowice. Remonty świetlic świetlicy wiejskiej w Wiechlicach Remont instalacji elektrycznej w świetlicy wiejskiej w Wiechlicach w ramach, której wykonano wymianę listew ściennych, wymiany tablicy licznikowej, montaż osprzętu modułowego, wymiana przewodów kablowych, wymiana odgałęźników.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. Wybory sołtysów i rad sołeckich Trwają przygotowania do przeprowadzenia wyborów Sołtysów i Rad Sołeckich. 16 sołectwach Wybory zostaną przeprowadzone w dniach od 9 marca do 23 marca br. w 16 sołectwach.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. Melioracje Wodne Trwa przegląd rowów melioracyjnych na terenie Gminy Szprotawa w celu dokonania najpilniejszych prac na ciekach i zaplanowania prac konserwacyjnych. Trwa przygotowanie do kompleksowej konserwacji rowu melioracyjnego zwanego „Garlicą” we wsi Kartowice. Ustalani są właściciele gruntów przyległych do rowu w celu uzyskania zgody na wjazd sprzętu mechanicznego, który będzie wykonywał prace pogłębiające.

V. Edukacja, kultura i sport

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. koncepcji restrukturyzacji jednostek oświatowych W okresie sprawozdawczym trwały prace nad wypracowaniem możliwie najlepszej koncepcji restrukturyzacji jednostek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Szprotawa. Od 1 stycznia 2011 roku wydatki bieżące można pokrywać wyłącznie z dochodów bieżących. Konieczność podejmowania działań w tym zakresie wymuszone zostało przez zmiany w zasadach finansowania wydatków bieżących. Od 1 stycznia 2011 roku wydatki bieżące można pokrywać wyłącznie z dochodów bieżących.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. zabrakło około 6 mln zł na zbilansowanie zadań oświatowych Sytuacja ta sprawiła, iż w budżecie gminy zabrakło około 6 mln zł na zbilansowanie zadań oświatowych. Aby zapobiec sytuacji niewypłacalności szkół a w konsekwencji niewypłacalności gminy przeprowadzane były spotkania na których prezentowano i omawiano koncepcje zmian.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. 18 spotkań W okresie sprawozdawczym przeprowadzono 18 spotkań w sprawie restrukturyzacji sieci placówek oświatowych. Były to spotkania z: -mieszkańcami Szprotawy i miejscowości, w których znajdują się szkoły, -dyrektorami i radami pedagogicznymi poszczególnych placówek, -rodzicami, -samorządem szkolnym, -związkami zawodowymi.

Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej VI. Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. W zakresie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych: W terminie do 31 stycznia br. wszyscy przedsiębiorcy posiadających zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych złożyli wymagane ustawowo oświadczenia o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w 2010 roku celem naliczenia należnej opłaty za korzystanie z zezwoleń w 2011 roku. Nie wygaszono żadnego zezwolenia.

Sprawy obywatelskie VII. Sprawy obywatelskie

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. sporządzono 12 aktów stanu cywilnego, tj. 1 akt małżeństwa, 11 aktów zgonów, nadano około 17 numerów PESEL nowo narodzonym dzieciom z terenu naszej gminy, W dniu 2 lutego 2011 r. odwołano alarm przeciwpowodziowy, który był utrzymywany na naszym terenie, ze względu na wysoki stan wody na rzece Szprotawa.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. roczny plan pracy i regulamin Opracowano roczny plan pracy i regulamin Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego oraz wytyczne Burmistrza –Szefa Obrony Cywilnej Gminy Szprotawa do działania w zakresie Obrony cywilnej i zarządzania Kryzysowego. szkolenie podstawowe strażaków ratowników z OSP W dniach od 18 lutego do 27 marca br. w Jednostce Ratowniczo- Gaśniczej w Szprotawie zostanie przeprowadzone szkolenie podstawowe strażaków ratowników z OSP. Na ten kurs skierowano łącznie 21 osób. Ukończenie szkolenia daje strażakom uprawnia do udziału w działaniach ratowniczo-gaśniczych.

VIII. Stan zadłużenia Gminy Szprotawa

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r decyzji. Podatnikom podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku od nieruchomości ustalono wysokość podatków na 2011 rok na podstawie złożonych przez nich informacji podatkowych oraz obowiązujących stawek podatkowych. Wydano ponad 7600 decyzji. Decyzje ustalające wysokość podatków zostaną doręczone podatnikom przez pracowników Urzędu Miejskiego w Szprotawie, sołtysów, bądź za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. Prognozowany miesięczny stan zadłużenia Gminy Lp.WyszczególnienieJedn. wykonanieprognoza miesięczna 2009 rok2010 rok IDOCHODY OGÓŁEM IIPRZYCHODY 1kredyty i pożyczkizł0000 2obligacjezł RAZEM IIIROZCHODY 1 spłaty kredytów, pożyczek wykup obligacjizł RAZEM IV Zadłużenie z tytułu niespłaconych kredytów i obligacjizł VZobowiązania wymagalnezł VIZadłużenie ogółem (IV+V)zł VII Wskaźnik w % liczony wg art. 170 ustawy o finansach publicznych z dnia 30 czerwca 2005%21,82%52,29%36,94%36,11%

IX. Realizacja zadań Straży Miejskiej

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. W w/w okresie sprawozdawczym strażnicy udzielili 42 pouczenia oraz wystawili 15 mandatów na łączną kwotę 2.000,00 zł, wzięli udział w 22 interwencjach w miejscach publicznych. Strażnicy Straży miejskiej wykonywali również szereg innych działań wynikających bezpośrednio z ich zakresu obowiązków.

W zakresie realizacji zadań Wydziału Administracyjno -Organizacyjnego

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. Od 1 lutego br. w Urzędzie Miejskim w Szprotawie funkcjonuje nowa Struktura Organizacyjna Urzędu. Regulamin organizacyjny i zakres działań poszczególnych komórek organizacyjnych dostosowany został do zadań statutowych realizowanych przez Gminę.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r.

X. Promocja gminy, polityka informacyjna, kompleksowa obsługa inwestora

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. W dniu 14 lutego br. upamiętniono 66. rocznicę wyzwolenia Szprotawy. W hołdzie dla wszystkich, którzy zginęli walcząc o wolność Szprotawy, Burmistrz wraz z Zastępcą, Przewodniczącym Rady Miejskiej, Sekretarzem Gminy, harcerzami szprotawskiego hufca, przedstawicielami Światowego Związku Żołnierzy Armii Krajowej, przedstawicielami Związku Kombatantów Rzeczypospolitej Polskiej i Byłych Więźniów Politycznych w Szprotawie, zapalili znicz i złożyli kwiaty pod obeliskiem przy ul. Targowej.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. W dniach od 11 do 18 lutego br. przeprowadzono konsultacje społeczne projektu uchwały Rady Miejskiej w sprawie przyjęcia Programu współpracy Gminy Szprotawy w 2011 roku z organizacjami pozarządowymi. Na sesji w dniu 29 grudnia 2010 r. Rada Miejska podjęła uchwałę Nr IV/24/10 w sprawie programu współpracy Gminy Szprotawa w 2011 roku z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami. W dniu 4 lutego br., do tutejszego urzędu wpłynęło rozstrzygnięcie nadzorcze Wojewody Lubuskiego, stwierdzające nieważność w/w uchwały. W tej sytuacji zaistniała konieczność podjęcia nowej uchwały.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. Przygotowanie materiałów do VI Edycji Folderu z Ofertami Inwestycyjnymi Województwa Lubuskiego wydawanego przez Centrum Obsługi Inwestora, mieszczące się w Agencji Rozwoju Regionalnego w Zielonej Górze. Dni Szprotawy Jubileuszu 15-lecia partnerstwa Szprotawy i Gevelsbergu Rozpoczęcie przygotowań do obchodów Dni Szprotawy (28-29.V) oraz Jubileuszu 15-lecia partnerstwa Szprotawy i Gevelsbergu (3-5 VI).

XI. Inne zadania realizowane przez Burmistrza Szprotawy

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. ZBOIS z Krakowa firmy EKOSERVICE W dniu 26 stycznia odbyto spotkanie z reprezentantem firmy ZBOIS z Krakowa, która będzie realizowała projekt budowy oczyszczalni ścieków i przedstawicielem firmy EKOSERVICE w obecności adwokatów i kierownika JRP. Na spotkaniu tym omówiono sprawę pisma Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych mówiące o zastrzeżeniach proceduralnych oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska mówiące o możliwości nałożenia na gminę korekty finansowej w wysokości od 5 do 25% wartości inwestycji, tj. ok. 13 mln zł.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. 17 lutego br. Związku Zawodowego „Solidarność” i Związku Nauczycielstwa Polskiego W dniu 17 lutego br. odbyło się spotkanie z przedstawicielami Związku Zawodowego „Solidarność” i Związku Nauczycielstwa Polskiego w sprawie reorganizacji sieci placówek oświatowych na terenie gminy.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. W dniu 9 lutego 2011 r. Regionalnej Izby Obrachunkowej W dniu 9 lutego 2011 r. o godz w Sali Rycerskiej odbyło się spotkanie przedstawiciela Regionalnej Izby Obrachunkowej w Zielonej Górze - Pana Jarosława Kotowskiego z zaproszonymi organizacjami działającymi na terenie naszej gminy. Spotkanie dotyczyło nowelizacji ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, w tym rozliczania się organizacji z otrzymanych dotacji gminnych.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. 16 lutego W dniu 16 lutego odbyło się spotkanie z Naczelnikiem Zakładu Karnego w Krzywańcu dotyczące możliwości podpisania umowy na zatrudnienie więźniów do prac konserwacyjnych na terenie naszej gminy.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r. 17 lutego 2011 roku 17 lutego 2011 roku o godz w Szprotawskim Domu Kultury odbyło się spotkanie Burmistrza Szprotawy z mieszkańcami. „Bilans otwarcia”. Spotkanie dotyczyło przedstawienia sytuacji Gminy Szprotawa na początku kadencji , tzw. „Bilans otwarcia”. Szczegółowo omówione zostały najważniejsze obszary działalności gminy, w tym zwłaszcza obecną sytuację finansową oraz prognozę budżetową na najbliższe lata.

Sprawozdanie z działalności międzysesyjnej Burmistrza Szprotawy od 28 stycznia 2011 r. do 21 lutego 2011 r.

Dziękuję Państwu za uwagę. BURMISTRZ SZPROTAWY JÓZEF RUBACHA SZPROTAWA, DNIA 22 LUTEGO 2011 r.