WELCOME! WITAMY NA SZKOLNYM KONKURSIE WIEDZY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Materiał do testu z działu 7 Podręcznik Steps in English 1 Klasa IV
Advertisements

TANIA I ATRAKCYJNA WYCIECZKA DO KRAKOWA
CZASOWNIK „BE”- „BYĆ” odmiana przez osoby
SZCZUPAK Szczupak pospolity, szczupak – szeroko rozprzestrzeniona, drapieżna ryba z rodziny szczupakowatych. Jej okołobiegunowy zasięg występowania jest.
ETwinning eTwinning project in Kończyce Małe primary school.
-Witam nazywam się Weronika Zgorzelska oraz Oliwia Kołakowska. -Witam serdecznie 1.Od kiedy pan gra w FC Barcelonie… -W FC Barcelonie gram od 13 roku.
Brytyjska rodzina królewska.
Język angielski czasy PRESENT Continuous NACIŚNIJ SPACJĘ
Present Simple vs. Present Continuous
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
Present simple vs Present continuous
My favourite sportsperson is Justyna Kowalczyk.. Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu Trzeci poziom konspektu Czwarty.
Która godzina?.
Słowa wyrażające czynności/action or doing words
VOCABULARY k l a s a 1 s z k. p d s t. OPRAC.: G. Brzoza 2009 r.
Quiz o krajach anglojęzycznych
Najlepsi sportowcy ostatnich lat z Gimnazjum nr 3 w Żywcu.
Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej
Kliknij, aby edytować style wzorca tekstu – Drugi poziom Trzeci poziom – Czwarty poziom » Piąty poziom.
III Festiwal Piosenki Angielskiej
CZAS PRESENT CONTINUOUS.
CZAS PAST CONTINUOUS.
„Usłyszysz dwukrotnie…” pierwsza część sprawdzianu szóstoklasisty z języka angielskiego to nie tylko słuchanie Małgorzata Brodzisz.
North Ireland. ● Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu – Drugi poziom konspektu ● Trzeci poziom konspektu – Czwarty poziom konspektu ● Piąty poziom.
Czasownik BYĆ Verb ‘to be’.
Food - jedzenie [ fud ] meal - posiłek [ mil ] dish - danie [ disz ]
Czasownik BYĆ Verb ‘to be’.
Rights of the child. Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty poziom konspektu  Piąty poziom.
Kliknij, aby edytować styl wzorca podtytułu Edukacyjny program społeczny „Jeżdżę z głową” Jeżdżę z głową Nasza drużyna Ankiety i deklaracje Ankiety i deklaracje.
„Tutaj wszyscy na Ciebie czekają…” Wolontariat w Hospicjum im. Aleksandry Gabrysiak.
Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu Drugi poziom konspektu  Trzeci poziom konspektu Czwarty.
ANGLIA.
POLISH LANGUAGE COURSE Lesson 1 Greetings and introducing yourself.
WIELKA BRYTANIA.
Quiz o Wielkiej Brytanii
Present Perfect.
Zwrot going to – określa nasze plany na przyszłość lub przewidywania:
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
Gustaw Morcinek was born in a very poor family. Gustaw Morcinek urodził się w bardzo biednej rodzinie.
You are about to see a few sentences in Polish. Try to translate them into English, but keep in mind they are: The First Conditonal The Second Conditional.
PLANET TIMES Czasy: -„be” Present Simple - Present Simple
S: Present Simple vs Present Continuous.
Przeczytaj uważnie polecenie Kliknij raz a pojawi się zadanie do wykonania Kliknij drugi raz i zobaczysz rozwiązanie Nie sprawdzaj rozwiązania, zanim się.
ESTONIA´S DOINGS SEPT.-NOV What has been done so far...
My Family Writing. Napisz list do przyjaciela z Anglii, w którym przedstawisz swoją rodzinę. Napisz jak się nazywają i czym się zajmują. Napisz jak wyglądają.
EUROPEJSKI DZIEŃ JĘZYKÓW 26 WRZEŚNIA WOLA MOKRZESKA 28 września 2015
In the theme: „Dance of colours”. Józef Szermentowski He was born on 16 February 1833 in Bodzentyn, He died on 6 September 1876 in Paris. Polish painter.
Pełna nazwa: The United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland.
2. SCHOOL School subjects, school activities. Types of schools – vocabulary rodzaje szkół - słownictwo kindergartenprimary school lower secondary school.
Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej Jest to państwo wyspiarskie, w którego skład wchodzą: Anglia (England) Szkocja (Scotland)
Polish Survival Kit BASIC POLISH WORDS AND EXPRESSIONS, THAT WILL KEEP YOU ALIVE ON THE STREET.
podmiot + to be + czasownik + ing podmiot + to be + not + czasownik + ing to be + podmiot + czasownik + ing Czasownik + ingwear wearing Czasownik zakończony.
ENGLAND.
Układ Tytuł Podtytuł.
Gustaw Morcinek was born in a very poor family.
INFORMACJE PODSTAWOWE Klasy czwarte Klasy piąte Klasy szóste
Tworzenie własnego tekstu: pocztówka
CZAS PRESENT CONTINUOUS
Present Continuous.
PRESENT CONTINUOUS TENSE
Tworzenie własnego tekstu: pocztówka
Czasy: Present continuous
Czasy: Present Simple vs present continuous
Wyrażanie przyszłości w języku angielskim
QUIZ O WIELKIEJ BRYTANII
Czasy: Past continuous
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
Klasa II moduł 09 SPORTS PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany.
Podtytuł Układ Tytuł.
Egzamin ósmoklasisty z języka angielskiego
Zapis prezentacji:

WELCOME! WITAMY NA SZKOLNYM KONKURSIE WIEDZY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO

RUNDA 1 „HERBATKA O PIĄTEJ” - WIEDZA O WIELKIEJ BRYTANII

Jak nazywa się królowa Wielkiej Brytanii: 1. Elżbieta II Elżbieta II Elżbieta II 2. Wiktoria II Wiktoria II Wiktoria II 3. Małgorzata II Małgorzata II Małgorzata II

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Jaką nazwę nosi stolica Wielkiej Brytanii?: 1. Bruksela Bruksela 2. Londyn Londyn 3. Paryż Paryż

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Jak nazywa się flaga Zjednoczonego Królestwa: 1. Jolly Pop Jolly Pop 2. British Jack British Jack 3. Union Jack Union Jack

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Jakie państwa wchodzą w skład Zjednoczonego Królestwa ? 1. Walia, Anglia, Szkocja, Irlandia Północna Walia, Anglia, Szkocja, Irlandia Północna 2. Anglia, Walia, Szkocja Anglia, Walia, Szkocja 3. Irlandia Północna, Anglia, Walia Irlandia Północna, Anglia, Walia

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Jak nazywa się brytyjska drużyna piłkarska? 1. Borussia Dortmund Borussia Dortmund Borussia Dortmund 2. Arsenal Londyn Arsenal Londyn Arsenal Londyn 3. Real Madryt Real Madryt Real Madryt

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Którą budowlę możemy zobaczyć w Londynie? 1 2 3

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Jakie kolory ma flaga Wielkiej Brytanii? 1. Czarny, czerwony, niebieski Czarny, czerwony, niebieski Czarny, czerwony, niebieski 2. Zielony, żółty, fioletowy Zielony, żółty, fioletowy Zielony, żółty, fioletowy 3. Czerwony, niebieski, biały Czerwony, niebieski, biały Czerwony, niebieski, biały

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu  Drugi poziom konspektu Trzeci poziom konspektu  Czwarty poziom konspektu Piąty poziom konspektu Szósty poziom konspektu Siódmy poziom konspektu Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu – Drugi poziom Trzeci poziom – Czwarty poziom » Piąty poziom Czym jest London Eye?. Statkiem 1. StatkiemStatkiem Budynkiem Budynkiem 2. BudynkiemBudynkiem Karuzelą widokową Karuzelą widokową 3. Karuzelą widokowąKaruzelą widokową

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Jak nazywają się pieniądze, którymi płaci się w Wielkiej Brytanii? 1. Funty Funty 2. FrankiFranki 3. Dolary Dolary

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu  Drugi poziom konspektu Trzeci poziom konspektu  Czwarty poziom konspektu Piąty poziom konspektu Szósty poziom konspektu Siódmy poziom konspektu Ósmy poziom konspektu Dziewiąty poziom konspektuKliknij, aby edytować style wzorca tekstu – Drugi poziom Trzeci poziom – Czwarty poziom » Piąty poziom Jajka na bekonie to posiłek, który Brytyjczycy jedzą na: 1. Śniadanie Śniadanie 2. Obiad Obiad 3. Kolację Kolację

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Trzy lata temu odbył się ślub następcy brytyjskiego tronu. Kogo? 1. Księcia Karola? 2. Księcia Williama? 2. Księcia Williama? 3. Księcia Harrego? 3. Księcia Harrego?

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Kto jest żoną brytyjskiego następcy tronu? 1 2 3

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

RUNDA 2 „PIERWSZE KOTY ZA PŁOTY” - PODSTAWY JĘZYKA

Policz do 10 w języku angielskim:

Wymień nazwy 5 zwierząt.

Wymień nazwy 5 kolorów

Wymień nazwy 5 członków rodziny

Wymień nazwy 5 posiłków.

Wymień nazwy 5 rzeczy związanych ze szkołą.

Powiedz alfabet od litery A do litery O

Wymień nazwy 4 zabawek

Wymień nazwy 4 aktywności

Policz od 10 do 20

Podaj 3 określenia położenia (na, w, pod)

Wymień nazwy 4 sprzętów domowych

RUNDA 3 „WIDZISZ I WIESZ” -CO JEST NA OBRAZKU?

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis. 1. It’s a doll. It’s a doll. 2. It’s a bike. It’s a bike. 3. It’s a ball. It’s a ball.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis. 1. It’s a plane. It’s a plane. 2. It’s a cat. It’s a cat. 3. It’s a bus. It’s a bus. V

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis. 1. It’s a car. It’s a car. 2. It’s a dog. It’s a dog. 3. It’s a pig. It’s a pig.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis. 1. It’s a hand. It’s a hand. 2. It’s a leg. It’s a leg. 3. It’s a lamp. It’s a lamp.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis. 1. It’s a notebook. It’s a notebook. 2. It’s a cd player. It’s a cd player. 3. It’s a pencil. It’s a pencil.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis. 1. It’s a window. It’s a window. 2. It’s a salad. It’s a salad. 3. It’s a sandwich. It’s a sandwich.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis.. It's raining.. It's raining. 1. It's raining.. It's raining. It's snowing. It's snowing. 2. It's snowing.It's snowing. It's sunny. It's sunny. 3. It's sunny.It's sunny.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis. It's raining. It's raining. 1. It's raining.It's raining. It's sunny. It's sunny. 2. It's sunny.It's sunny. It's cloudy. It's cloudy. 3. It's cloudy.It's cloudy.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis. It's raining. It's raining. 1. It's raining.It's raining. It's sunny. It's sunny. 2. It's sunny.It's sunny. It's stormy. It's stormy. 3. It's stormy.It's stormy.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis. It's raining. It's raining. 1. It's raining.It's raining.. It's sunny.. It's sunny. 2. It's sunny.. It's sunny. It's stormy. It's stormy. 3. It's stormy.It's stormy.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis. It's cloudy It's cloudy 1. It's cloudyIt's cloudy 2.It's windy. 2.It's windy. It's raining. It's raining. 3. It's raining.It's raining.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co widzisz na obrazku? Wybierz podpis.. It's snowing.. It's snowing. 1. It's snowing.. It's snowing. It's raining. It's raining. 2. It's raining.It's raining. It's sunny. It's sunny. 3. It's sunny.It's sunny.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

RUNDA 4 „ŻONGLUJĄC SŁOWAMI” - JAKA TO AKTYWNOŚĆ?

Co oni robią? He is reading. He is reading. 1. He is reading.He is reading. He is running. He is running. 2. He is running.He is running. He is walking. He is walking. 3. He is walking.He is walking.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co oni robią? It is playing football. It is playing football. 1. It is playing football.It is playing football. It is playing basketball. It is playing basketball. 2. It is playing basketball.It is playing basketball. It is playing computer games. It is playing computer games. 3. It is playing computer games.It is playing computer games.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co oni robią? He is walking. He is walking. 1. He is walking.He is walking. He is running. He is running. 2. He is running.He is running. He is dancing. He is dancing. 3. He is dancing.He is dancing.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co oni robią? He is running. He is running. 1. He is running.He is running. He is playing golf. He is playing golf. 2. He is playing golf.He is playing golf. 3.He is playing football. 3.He is playing football.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co oni robią? He is swimming. He is swimming. 1. He is swimming.He is swimming. He is running. He is running. 2. He is running.He is running. He is skipping. He is skipping. 3. He is skipping.He is skipping.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co oni robią? He is jumping. He is jumping. 1. He is jumping.He is jumping. He is running. He is running. 2. He is running.He is running. He is walking. He is walking. 3. He is walking.He is walking.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co oni robią? They’re eating. They’re eating. 1. They’re eating.They’re eating.. They’re dancing.. They’re dancing. 2. They’re dancing.. They’re dancing. They’re reading. They’re reading. 3. They’re reading.They’re reading.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co on robi? He’s walking. He’s walking. 1. He’s walking.He’s walking. He’s singing. He’s singing. 2. He’s singing.He’s singing. He’s eating. He’s eating. 3. He’s eating.He’s eating.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co ona robi? She’s flying. She’s flying. 1. She’s flying.She’s flying. She’s reading. She’s reading. 2. She’s reading.She’s reading. She’s dancing. She’s dancing. 3. She’s dancing.She’s dancing.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co oni robią? They’re singing. They’re singing. 1. They’re singing.They’re singing. They’re playing. They’re playing. 2. They’re playing.They’re playing. They’re moving. They’re moving. 3. They’re moving.They’re moving.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co ona robi? She’s flying. She’s flying. 1. She’s flying.She’s flying. She’s talking. She’s talking. 2. She’s talking.She’s talking. She’s writing. She’s writing. 3. She’s writing.She’s writing.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Co on robi? He’s walking. He’s walking. 1. He’s walking.He’s walking. He’s eating. He’s eating. 2. He’s eating.He’s eating. He’s reading. He’s reading. 3. He’s reading.He’s reading.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

RUNDA 5 „MIĘDZY NAMI” -DOKOŃCZ DIALOG

Odpowiedz na pytanie: How much is it? 1. It's nice.It's nice. 2. It's 5 pounds.It's 5 pounds. 3. It's mine.It's mine.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Odpowiedz na pytanie. How old are you? 1. I'm ten.I'm ten. 2. I'm Martha.I'm Martha. 3. I'm a student.I'm a student.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Odpowiedz na pytanie. Where are you from? 1. I'm Martha.I'm Martha. 2. I'm a student.I'm a student. 3. I'm from Poland.I'm from Poland.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Odpowiedz na pytanie. How can I get to the cinema? 1. Go straight and then turn left.Go straight and then turn left. 2.It's a very interesting film. 3. No, I'm not.No, I'm not.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Odpowiedz na pytanie. Is she from Canada? 1. Yes, I am.Yes, I am. 2. Yes, she is.Yes, she is. 3. No, I'm not.No, I'm not.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Odpowiedz na pytanie. Can you jump? 1.I'm jumping now. 2. Yes, I can. 3. No, she can't

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Odpowiedz na pytanie. What's the weather like today? 1. It's London. 2. It's my sister's. 3. It's raining.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Odpowiedz na pytanie. Where is the bread? 1. It’s an orange. 2. Seven. 3. The bread is on the table.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Odpowiedz na pytanie. What’s your lucky number? 1. Fifteen. 2. Yes, I can. 3. An apple.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Odpowiedz na pytanie. How do you spell your name? 1. Anna. 2. A-N-N-A. 3. Kowalska.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Odpowiedz na pytanie. What’s your name? 1. He’s Robert. 2. I’m Robert. 3. She’s Marta.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Odpowiedz na pytanie. What’s your favourite food? 1. Pencil. 2. Wardrobe. 3. Spaghetti.

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

RUNDA 6 „JAK WÓŁ DO KARETY” - KTÓRY WYRAZ NIE PASUJE?

Który wyraz nie pasuje? black black yellow dog green yellowdoggreen black yellowdoggreen

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Który wyraz nie pasuje? catcat elephant dog hamster elephantdoghamster catelephantdoghamster

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Który wyraz nie pasuje? carrotcarrot banana apple lemon bananaapplelemon carrotbananaapplelemon

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Który wyraz nie pasuje? runrun jump flower dance jumpflowerdance runjumpflowerdance

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Który wyraz nie pasuje? schoolschool pencil book rubber pencilbookrubber schoolpencilbookrubber

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Który wyraz nie pasuje? bedroombedroom kitchen door bathroom kitchendoorbathroom bedroomkitchendoorbathroom

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Który wyraz nie pasuje? painter painter doctor eight teacher doctoreightteacher painter doctoreightteacher

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Który wyraz nie pasuje? twelve twelve orange fifteen twenty orangefifteentwenty twelve orangefifteentwenty

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Który wyraz nie pasuje? hairhair eyes books ears eyes booksears haireyes booksears

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Który wyraz nie pasuje? chickenchicken doll plane car dollplanecar chickendollplanecar

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Który wyraz nie pasuje? chair chair table ball desk tableballdesk chair tableballdesk

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

Który wyraz nie pasuje? mothermother sister grandfather teapot sistergrandfather teapot mothersistergrandfather teapot

Well done !!!! next next

SORRY ! next next

WELL DONE! PORADZILIŚCIE SOBIE ZNAKOMICIE Autorki: Maria Jocek Katarzyna Stępniak