Kampania „Bajkowy urlop w Polsce” Podsumowanie zrealizowanych dotychczas działań w projekcie Promujmy Polskę Razem.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Piotr Grzegorz Woźniak Podsekretarz Stanu, Główny Geolog Kraju
Advertisements

Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
Serwisy WWW polskich gmin i powiatów. Anno Domini 2002.
Śląski System Informacji Turystycznej
XXXII Sympozjum Współczesna Gospodarka i Administracja Publiczna
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
SZPITALE W TRAKCIE PRZEKSZTAŁCEŃ W SPÓŁKI Z UWZGLĘDNIENIEM LICZBY SZPITALI W WOJEWÓDZTWACH I DANYCH DEMOGRAFICZNYCH Mieszkańcy 1-ogółem; 4-miasta.
FUNDUSZE UNIJNE WSPIERAJĄ ROZWÓJ TURYSTYKI Konferencja prasowa minister Grażyny Gęsickiej 12 lipca 2007 r.
PROGRAM BUDOWY SIECI „ROSzEFS”
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Województwo pomorskie –
Rozw ó j Polski Wschodniej. 2 października 2007 r. komisarz ds. polityki regionalnej Danuta Hübner podpisała decyzję Komisji Europejskiej przyjmującą
X WSKAŻ WOJEWÓDZTWO GRA DYDAKTYCZNA KLIKNIJ ŻEBY ROZPOCZĄĆ GRĘ.
Norbert Kubiak Łukasz Łapanowski Aleksandra Nike Bartłomiej Stawski.
STOP DLA GMO - STREFY WOLNE OD GMO W POLSCE
Kampania wizerunkowa Polski przed
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
INTERREG IVC podsumowanie
Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO.
Agroturystyka, turystyka na obszarach wiejskich, kwatery
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
C E L E Kielce r. XXIII Konferencja Szkoleniowa SDSiZ RP : SDSiZ RP K I.
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
Prawdziwa rewitalizacja - odpowiedź na zjawiska kryzysowe w miastach
BIURO GŁÓWNE LCI: ul. Plac Teatralny 4, Bydgoszcz; tel ; fax: ; Tu realizowany.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału rynku pracy Niespodziewany impuls: motywy kulturowe a dynamika rozwoju rynku pracy w regionie.
Narada z przedstawicielami komend wojewódzkich PSP, szkół PSP oraz CMP odpowiedzialnymi za archiwizację dokumentacji Częstochowa, dnia maja 2015.
Program Współpracy Transgranicznej Polska – Białoruś – Ukraina jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Mikroprojekt nr 7: „Wspólne.
Krajowe i regionalne programy operacyjnego na lata wsparcie rozwoju infrastruktury na obszarach wiejskich. Pani Agnieszka Dawydzik, Dyrektor.
Obserwatorium Integracji Społecznej Projekt „Koordynacja na rzecz aktywnej integracji” Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Polskie Stronnictwo Ludowe Listy kandydatów na posłów i senatorów 29 sierpnia 2015 r.
Wyniki egzaminów zewnętrznych w 2015 r.. Wstępne informacje o wynikach sprawdzianu po klasie VI w 2015 r. kraj73%61%78%70% l.p. j.polskimatematykaj.angielskij.niemiecki.
Mała retencja poprzez inicjatywy obywatelskie I OPOLSKIE FORUM MIKRORETENCJI
Zmiany w Planie działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Radziejowice, 17 czerwca 2015 r. Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju.
„ Zróżnicowanie regionalne w rozwoju rolnictwa oraz jego wpływ na problemy ekonomiczne i społeczne obszarów wiejskich” „ Zróżnicowanie regionalne w rozwoju.
Wyszukiwanie danych o sytuacji gospodarczej i społecznej cd.
BIURO KWIATOWE FLOWER Alicja Żurek gr. HISTORIA BIURA Biuro kwiatowe „FLOWER” powstało w 1997 roku we Wrocławiu. Firma posiada 16 oddziałów w całej Polsce.
INFORMACJA O REALIZACJI I WDRAŻANIU USTAWY O UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W GMINACH Emilia Kołaczek Departament Gospodarki Odpadami Warszawa, dnia 16.
Dług Dr inż. Krzysztof Bogusławski
„Struktura ochrony ludności w Polsce” dr inż. Mariusz Mazurek Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie.
Krzysztof Margol. Cele projektu: -zbudowanie modelowego systemu uzyskiwania przychodów przez wiejskie organizacje pozarządowe; - zwiększenie potencjału.
CEL PROJEKTU Celem projektu jest zwiększenie kompetencji oraz jakości i efektywności działania 560 pracowników/czek instytucji odpowiedzialnych za kreowanie.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
KONFERENCJA DLA PRZEWODNICZĄCYCH GMINNYCH KOMISJI ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW ALKOHOLOWYCH Danuta Janusz Ekspert Wojewódzki ds. Informacji o Narkotykach i.
Wg Pana Profesora Michała Troszyńskiego (GUS) Umieralność okołoporodowa wczesna w latach 1999 – 2008 Współczynnik umieralności >500g Województwo
Departament Polityki Regionalnej Podział krajowej rezerwy wykonania.
Stan turystyki biznesowej w Polsce. Turystyka w Polsce – turystyka przyjazdowa.
Cyfrowobezpieczni.pl w 2016 r. i plany na przyszły rok Artur Krawczyk
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Dr Anna Augustynowicz, Dr Aleksandra Czerw
Ogólnopolski PROGRAM stypendialny
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
PARTNERZY KRAJOWI Sieć SPLOT ( Stowarzyszenie ESWIP ( Regionalnym Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych, Wrocław.
PARTNERZY KRAJOWI Sieć SPLOT ( Stowarzyszenie ESWIP ( Regionalnym Centrum Wspierania Inicjatyw Pozarządowych, Wrocław.
(z wyłączeniem Działania 8 Plan komunikacyjny)
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.” Materiał opracowany przez Centrum Doradztwa Rolniczego.
Zmiana Planu Operacyjnego KSOW na lata
ALLIANZ struktura organizacyjna sprzedaży korporacyjnej
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Finansowanie świadczeń szpitalnych z zakresu reumatologii przez Oddziały Wojewódzkie NFZ                                                            
Zmiana Planu Operacyjnego KSOW na lata
CEL PROJEKTU Celem projektu jest zwiększenie kompetencji oraz jakości i efektywności działania 560 pracowników/czek instytucji odpowiedzialnych za.
Środki UE z perspektywy w województwie kujawsko-pomorskim
Stan realizacji na i plan działań na 2018 r.
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
Wyniki wyboru LSR w 2016 r. Czerwiec 2016 r.
dr inż. Bożena Karwat-Woźniak Zakład Polityki Społecznej i Regionalnej
Zapis prezentacji:

Kampania „Bajkowy urlop w Polsce” Podsumowanie zrealizowanych dotychczas działań w projekcie Promujmy Polskę Razem.

Cele kampanii → pokazanie Polakom, w jaki sposób Polska Organizacja Turystyczna promuje nasz kraj za granicą - w ramach projektu unijnego Promujmy Polskę Razem - i jak zachęca turystów zagranicznych do odwiedzania Polski; → prezentacja mieszkańcom regionalnych walorów turystycznych – odkrycie atrakcji, które są na wyciągnięcie ręki, przede wszystkim przez pryzmat Certyfikowanych Produktów Turystycznych.

Projekt Promujemy Polskę Razem → Promujmy Polskę Razem - projekt unijny realizowany w latach – największe zagraniczne kampanie multimedialne promujące polską turystykę! → rejs po Europie żaglowca Fryderyk Chopin, → kampania „Feel Invited” przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012™, → kampania „Polska. Come and find your story”. →

Projekt Promujemy Polskę Razem → „Bajkowy urlop w Polsce” 6.06 – → prezentacja efektów projektu Promujmy Polskę Razem; → podsumowanie współpracy z ROT-ami przy tworzeniu bajkowych kreacji; → symboliczne podziękowanie za wspólne działania → obrazy będące reprodukcjami kreacji.

→ akcje ambientowe, → działania media relations i konferencje prasowe, → konkurs „Zostań twarzą regionu”, → kampania billboardowa. Elementy kampanii

Akcje ambientowe →16 akcji w każdym z 16 regionów Inowrocław, Kraków, Łódź, Wrocław, Gorzów Wielkopolski, Podzamcze (Zamek Ogrodzieniec), Gdańsk, Białystok, Lublin, Gniezno, Kurozwęki, Kamień Pomorski, Olsztyn, Rzeszów, Opole, Warszawa 6 czerwca – 18 września 2014 roku

Akcje ambientowe →scena z tłem bajkowej kreacji (bez postaci i rekwizytów); → uczestnicy odgrywali inscenizacje inspirowane walorami turystycznymi regionu oraz bajkową kreacją z kampanii POT; →ponad 100 różnych rekwizytów zostało wykorzystanych w scenkach.

Akcje ambientowe → gwiazdy znane z ekranów telewizyjnych wspierały uczestników na scenie, przyciągały publiczność i media.

Akcje ambientowe → celem było propagowanie regionalnych Certyfikowanych Produktów Turystycznych - wśród uczestników rozdano 8000 map regionów z oznaczonymi ich lokalizacjami; → bezpośrednie transmisje internetowe akcji > 100 godzin transmisji w Internecie.

Bajkowy urlop w Polsce

Badanie przeprowadził PBS w dniach roku, techniką wywiadu MOBI na próbie n=1920 osób uczestniczących w eventach POT lub zamieszkujących dane województwo. → jak ogólnie ocenia Pan(i) akcję promocyjną „Bajkowy urlop w Polsce”? 47 % raczej dobrze / 31% bardzo dobrze →jak ocenia Pan(i) konkurs „Zostań twarzą regionu”? 45% raczej dobrze / 36 % bardzo dobrze Badanie oceny akcji ambientowych w ramach kampanii "Bajowy urlop w Polsce

→ czy akcja promocyjna „Bajkowy urlop w Polsce” dostarczyła Panu(i) nowych informacji o możliwościach spędzenia urlopu/czasu wolnego? TAK - 33% w Polsce TAK - 48% w regionie → proszę powiedzieć, na ile zgadza się Pan(i)z opinią: „Każdy turysta znajdzie w Polsce coś dla siebie” 40% zdecydowanie zgadzam się Badanie oceny akcji ambientowych w ramach kampanii "Bajowy urlop w Polsce

Media relations, konferencje prasowe → uczestnicy: przedstawiciele POT, przedstawiciele Regionalnych Organizacji Turystycznych (ROT), władze samorządowe, branża turystyczna; → na konferencjach obecni dziennikarze z ponad 100 redakcji.

Media relations, konferencje prasowe →389 publikacji, w tym: → 290 w Internecie → 63 w prasie drukowanej → 25 w telewizji → 11 w radiu → Kanały przekazu: → główny przekaz - Internet 82,7% publikacji → prasa 16,4% → telewizja 0,9% → Wydźwięk publikacji: → informacyjny 86,1%, → pozytywny 13,9%, → brak publikacji o wydźwięku negatywnym

Media relations, konferencje prasowe → szacunkowo około 4,5 mln kontaktów z przekazami o kampanii w prasie i Internecie; → szacunkowo około 5,7 mln widzów relacji z kampanii Teleekspresie TVP 1 ( , na podstawie danych o wielkości widowni programu); → >1,5 mln złotych ekwiwalentu reklamowego publikacji.

Konkurs „Zostań twarzą regionu” → zdjęcia inscenizacji odegranych na scenie przez uczestników konkursu publikowane w Internecie; → głosowanie internetowe przez 10 dni → wyłonienie po 8 nominacji w każdym regionie; → spośród nominacji jury wyłoniło po 1 zwycięskiej inscenizacji w każdym regionie → ich autorzy to TWARZE REGIONÓW.

Konkurs „Zostań twarzą regionu” → twarzregionu.pl – strona konkursu, główna platforma kampanii w internecie; głosowanie przez stronę, newsy; → blisko odsłon strony; → prawie unikalnych użytkowników; → 3 minuty 45 sekund, to średni czas spędzony na stronie → Facebook - fanpage POT – głosowanie, foto-relacje

Konkurs „Zostań twarzą regionu” → 900 zdjęć konkursowych; → ponad 1500 uczestników na zdjęciach konkursowych w tym m.in. w kostiumach: Koziołka Matołka, rzymskiego wojownika, Batmana, Supermena, clowna, kota w butach, pruskiego oficera w pikielhaubie, szlachcica a la Zagłoba; a także 11 psów, dzikie ptaki (puchacz i jastrząb Harrisa), szczur hodowlany, dmuchane i pluszowe zabawki, kilkanaście własnych rowerów uczestników, 1 prawdziwy motocykl, 2 meleksy. → prawie głosów oddanych w konkursie przez stronę internetową kampanii.

Kampania billboardowa → kampania-wystawa → wyjątkowa - współtworzona przez zwykłych ludzi – TWARZE REGIONÓW → 256 nośników w całej Polsce (w stolicach regionów) → po 16 plakatów w każdym regionie: 1 z kreacją z danego regionu + 15 z pozostałych

→ KUJAWSKO-POMORSKIE Andrzej Koziński → MAŁOPOLSKIE Monika i Krzysztof Jaskuleccy z synem Szymonem → ŁÓDZKIE Ewa Bieńkowska, Agnieszka Galuś, Marcin Galuś, Aleksandra Mendelbaum → DOLNOŚLĄSKIE Tomasz Nawara, Agnieszka Baczewska → LUBUSKIE Linda Mezali → ŚLĄSKIE Autor: Dariusz Pustuła → POMORSKIE Katarzyna Goliat, Jędrzej Rybakowski → PODLASKIE Radosław Sławiński → LUBELSKIE Dorota Ceglarska, Artur Zawadzki → WIELKOPOLSKIE Artur Karwowski → ŚWIĘTOKRZYSKIE Wiktoria Grzywna, Katarzyna Kęska → ZACHODNIOPOMORSKIE Julia Mruk → WARMIŃSKO-MAZURSKIE Małgorzata Kośnik z córką Klaudią → PODKARPACKIE Magdalena Wierzbicka, Bartłomiej Siembrzuch → OPOLSKIE Magdalena Bochenek, Magdalena Gumienna, Krystyna Miarka, Kornelia Stiler → MAZOWIECKIE Justyna Jurkowska Konkurs „Zostań twarzą regionu”

Kampania billboardowa KUJAWSKO-POMORSKIE Andrzej Koziński MAŁOPOLSKIE Monika i Krzysztof Jaskuleccy z synem Szymonem ŁÓDZKIE Ewa Bieńkowska, Agnieszka Galuś, Marcin Galuś, Aleksandra Mendelbaum DOLNOŚLĄSKIE Tomasz Nawara, Agnieszka Baczewska

Kampania billboardowa LUBUSKIE Linda Mezali ŚLĄSKIE Dariusz Pustuła POMORSKIE Katarzyna Goliat, Jędrzej Rybakowski PODLASKIE Radosław Sławiński

Kampania billboardowa LUBELSKIE Dorota Ceglarska, Artur Zawadzki WIELKOPOLSKIE Artur Karwowski ŚWIĘTOKRZYSKIE Wiktoria Grzywna, Katarzyna Kęska ZACHODNIOPOMORSKIE Julia Mruk

Kampania billboardowa WARMIŃSKO-MAZURSKIE Małgorzata Kośnik z córką Klaudią PODKARPACKIE Magdalena Wierzbicka, Bartłomiej Siembrzuch OPOLSKIE Magdalena Bochenek, Magdalena Gumienna, Krystyna Miarka, Kornelia Stiler MAZOWIECKIE Justyna Jurkowska

„Bajkowy urlop w Polsce” w liczbach

Dziękujemy za uwagę