Szkoła z klasą 2.0 Otwarte zasoby i prawa autorskie. Klasa IV.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak korzystać z platformy e-learningowej? Podsumowanie
Advertisements

7 punktów Kodeksu 2.0.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
DOROBEK NAUKOWY I DYDAKTYCZNY PRACOWNIKÓW WYŻSZYCH UCZELNI W BAZACH DANYCH I BIBLIOTEKACH CYFROWYCH WYSZUKIWANIE I OCENA.
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Cel programu: lepsze wykorzystanie w uczeniu i komunikowaniu się technologii informacyjno- komunikacyjnych.
PROJEKT EDUKACYJNY DZIECI HOLOKAUSTU
Kodeks 2.0 Prezentację wykonała : Roksana Druszcz
Kodeks 2.0 Zespół Szkół im. Aleksandra Fredry w Odrzykoniu.
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
KLASOWY KODEKS 2.0 KLASA V e ROK SZKOLNY 2013/2014
Założenia PROJEKTU
Kodeks 2.0 Szkoły Podstawowej nr 4
Efektywne wyszukiwanie informacji w Internecie by Katarzyna Wilk is licensed under a Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów.
Debata szkolna W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MYŚLISZEWICACH
LICENCJE.
z języka angielskiego – czas Present Simple
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Gwiazdka – zabłyśnij pomysłem (projekt animowanej kartki świątecznej)
Szkoła z klasą EKO - PLASTYKA.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
Nauka przenosi się do sieci
Wyrównywanie szans edukacyjnych Zespół Szkół nr 2 w Tychach.
Gdy uzyskamy zgodę autora lub gdy są objęte licencją GPL.
LICEUM PROFILOWANE O PROFILU ZARZĄDZANIE INFORMACJĄ
Źródła energii na świecie
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Gdzie ich szukać? Flickr.comFlickr.com – CC Open Clip Art LibraryOpen Clip Art Library – grafika w domenie publicznej.domenie publicznej.
Projekt: Blogi w szkole Uczniowie klasy: IV C i VI A p. Kinga Gawrońska i p. Ewa Indulska - Pikul.
Opracowała Edyta Drabek Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. J. Lompy W Katowicach Filia w Chorzowie.
Częstochowa, 1 marca 2007 r. Społeczeństwo informacyjne w Częstochowie Opinie uczniów na temat zajęć dydaktycznych prowadzonych w ramach projektu „Społeczeństwo.

Zasady korzystania z Internetu
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
Polska organizacja zbiorowego zarządzania prawami autorskimi twórców. Akronim ZAiKS w nazwie pochodzi od nazwy Związek Autorów i Kompozytorów Scenicznych.
DEBATA SZKOLNA WITAMY SERDECZNIE!!! CHCEMY STAĆ SIĘ SZKOŁĄ Z KLASĄ.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Nasze wyzwania przedstawione na slajdach Prezentuje się Szkoła Podstawowa nr 2 w Inowrocławiu „Szkoła z klasą 2.0 ”
Biblioteka.pollub.pl facebook.com/BibliotekaPL. Katarzyna Panasiewicz Modele otwartego dostępu.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Targi grudnia 2013 r.. Kodeks 2.0 Punkt 9 Chronimy prawa autorskie.
Gimnastyka Sportowa Drużynowe Mistrzostwo Polski Juniorów ( I.Drążkowski, A.Bejger ) Igor Drążkowski → Mistrz Polski Juniorów w Wieloboju, → Mistrz Polski.
MOJE ŻYCIE I … A N I O Ł Y. Postacie aniołów uczniowie wykonali grafiką komputerową. Prace zostały wykorzystane do wykonania zaproszeń na podsumowanie.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
PRAWA AUTORSKIE I UZYSKIWANIE PLIKÓW Z INTERNETU.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W BIELINIE P OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW W I SEMESTRZE 2015/2016r.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Projekt edukacyjny - Arkady Fiedler w oczach matematyka Pixabay.com CC0 Public Domain.
Konkursy i seminaria metodyczne dla nauczycieli informatyki.
Bezpieczeństwo w sieci – wyniki badań
Uczniowie wyróżniający się pod względem nauki i zachowania w klasach I – III Szkoła Podstawowa:
Podsumowanie pracy szkoły 2016/2017
im. Mieszka I w Białymstoku
Edukacja Medialna Otwarte zasoby w Internecie
Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach
„Kolorowo na Gronowej”
Witaj, jestem Iza. Przygotowałam dla Ciebie puzzle, które możesz wykorzystać w swojej prezentacji Udanego tworzenia :)
Dzień dobry! Mikołaj Lasek – Pan Wuefista. Wykorzystanie nowoczesnych technologii w pracy z uczniem podczas zajęć WF.
Wikipedia, wolna encyklopedia
UCZNIOWIE WYRÓŻNIENI ZA BARDZO DOBRE WYNIKI W NAUCE (średnia ocen co najmniej 4,75) i WZOROWE LUB BARDZO DOBRE ZACHOWANIE KLASY 4-8 SZKOŁY PODSTAWOWEJ.
Platforma LearningApps
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Szkoła z klasą 2.0 Otwarte zasoby i prawa autorskie. Klasa IV

Uczniowie: Filip Czaska, Julia Kałkus, Natalia Tomczak, Marcel Jarosz, Jakub Klupś, Paweł Jerzyk, Piotr Jerzyk, Hubert Nowakowski, Hubert Cichosz, Nikodem Talaga, Miłosz Litwińczuk, Robert Sroczyński

Szkoła z klasą 2.0 Otwarte zasoby i prawa autorskie.  Zadanie okazało się dla uczniów klasy IV bardzo trudne.  Uczniowie zdobyli ogólną wiedzę związaną z prawami autorskimi.  Uczniowie wiedzą czym są wolne licencje (Creative Commons).  Uczniowie dowiedzieli się dlaczego należy podpisywać źródła i jak to robić.  Uczniowie zrozumieli czym są Otwarte Zasoby.

Szkoła z klasą 2.0 Otwarte zasoby i prawa autorskie.  Najtrudniejsze okazało się samodzielne opisanie grafiki lub tekstu  Kilku uczniów miało problemy z samodzielnym, poprawnym zapisem adresu bibliograficznego.  Samodzielne, swobodne wyszukiwanie materiałów na licencjach Creative Commons w Internecie będzie wymagało jeszcze wielu ćwiczeń.  Ogólną wiedzę uczniowie zdobyli.