Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Porównanie statystyk 1/(e x -1) e -x 1/(e x +1). Rozkład Maxwella dla temperatur T 1

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Porównanie statystyk 1/(e x -1) e -x 1/(e x +1). Rozkład Maxwella dla temperatur T 1

1 Porównanie statystyk 1/(e x -1) e -x 1/(e x +1)

2 Rozkład Maxwella dla temperatur T 1

3 katastrofa w ultrafiolecie

4 Katastrofa w UV

5

6 Widmo Słońca w porównaniu z rozkładem dla ciała doskonale czarnego o T eff =T eff (Sun)

7 Rozkład Fermiego-Diraca dla T=0 K i T>0 K

8 Rozkład Fermiego-Diraca dla różnych temperatur

9 Przypadki graniczne rozkładu Fermiego-Diraca

10 Kubiak 1994

11 Gaz „normalny” Gaz zdegenerowany

12 N. Langer

13 Równanie stanu Schwarzschild 1958

14 N. Langer

15 nieprzezroczystość materii, , zależy od temperatury gęstości składu chemicznego nieprzezroczystość determinuje transport energii

16 Kubiak 1994

17

18

19 Wysokie temperatury  =0.02(1+X) (rozp. Thomsona) Pośrednie temperatury  =  1  T _ 3.5 (wzór Kramersa) bardzo niskie temperatury  =  1  1/2 T 4

20 Nieprzezroczystość,  (OPAL), w zależności od logT i log  /T 6 3 (T 6 =T/10 6 ) Pamyatnykh 1999, AcA 49, 119

21 „Opacity” wewnątrz modelu M=12 M , X=0.70, Z=0.02: OP (Seaton et al.) vs. OPAL (Livermore) vs. LAOL (Los Alamos) Pamyatnykh 1999, AcA 49, 119

22 OPAL 1996 Iglesias & Rogers OP 2005 Seaton i in. Low Temperature Rosseland Opacities Aleksander & Ferguson OPLIB (nowe Los Alamos) Colgan i in. 2013, 2015

23 Energia wiązania na jeden nukleon

24 Kubiak 1994

25 E ~30 MeV ~Z 1 Z 2 MeV r0r0 r1r1 E1E1 r

26  E1E1 E2E2 E Rezonans dla E 1 i E 2

27 N. Langer Zależność przekroju czynnego i czynnika S(E) od energii dla reakcji 3 He+ 4 He → 7 Be+γ

28 Christensen-Dalsgaard 2008

29

30 Baza danych o reakcjach jądrowych

31

32

33

34

35 Opolski, Cugier, Ciurla 1995

36 Cykl CNO

37 Opolski, Cugier, Ciurla 1995

38


Pobierz ppt "Porównanie statystyk 1/(e x -1) e -x 1/(e x +1). Rozkład Maxwella dla temperatur T 1

Podobne prezentacje


Reklamy Google