Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota."— Zapis prezentacji:

1 Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota

2 Tygodniowa sprzedaż egzemplarzowa dzienników w woj. pomorskim Źródło: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, styczeń ‘2002 – lipiec ‘2002

3 Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002, Media plan - prasowy Koszt dotarcia CPT dla wybranych gazet codziennych w woj. pomorskim Dla wszystkich tytułów wzięto pod uwagę czytelnictwo i ceny reklam dotyczące woj. pomorskiego Koszt jednorazowego dotarcia do tysiąca osób z grupy celowej obliczono przy założeniu, iż zamieszczono reklamę na 1 stronie ogłoszeniowej (CB) wg stawek cennikowych

4 poniedziałek wtorek środa czwartek Dodatki Dziennika Bałtyckiego W soboty dołączamy do Dziennika kolorowe, bezpłatne dodatki

5 Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota."

Podobne prezentacje


Reklamy Google