Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu www.gamfi.pl facebook.com/Gamfi.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu www.gamfi.pl facebook.com/Gamfi."— Zapis prezentacji:

1 Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu facebook.com/Gamfi

2 Zawartość prezentacji Rynek gier i gamifikacja Platforma Gamfi Case study - wdrożenie gamifikacji dla HBO Polska

3 Rynek gier komputerowych

4 Rynek gier komputerowch

5 Rynek gier komputerowych jest najszybciej rosnącą branżą z pośród wszystkich branż kreatywnych To w grach powstają innowacyjne rozwiązania i modele umożliwiające angażowanie użytkowników oraz ich komercjalizację z niespotykaną dotąd dla innych rozwiązań efektywnością

6 Rynek gier komputerowch

7 Gamifikacja

8 Dlaczego gramy w gry? Stereotypy

9 Dlaczego gramy w gry? Badania

10

11

12 Gamifikacja Przenoszenie innowacyjnych modeli angażowania i komercjalizacji użytkowników wykorzystywanych w grach komputerowych do innych branż w obszarach marketingu, sprzedaży i zarządzania zasobami ludzkimi.

13 Gamfi Social Engagement Tool

14 Wyzwania komunikacji na facebooku Małe zaangażowanie społeczności Obniżanie zasięgu komunikacji na facebooku Im większa społeczność tym większe nakłady

15 Co umożliwia Gamfi? Angażowanie społeczności Wykorzystanie komercyjne społeczności do promocji Selekcjonowanie ambasadorów marki

16 Gamifikacja procesu przy pomocy Gamfi

17 Jak działa Gamfi? Użytkownicy aplikacji wykonują zadania promocyjne Zadania to np. wejście na stronę WWW, obejrzenie video na YouTube – przez użytkownika lub jego znajomych Za wykonywanie zadań użytkownicy otrzymują punkty, w oparciu o które tworzone są rankingi użytkowników Za punkty użytkownik może też wylicytować w aplikacji nagrody związane tematycznie z marką

18 Mechanizmy ZadaniaiMisje Punkty Levelowanie Status Nagrody Gamifikacja

19 Przykładowe zadania użytkowników w Gamfi kliki leady obejrzenia zakupy ankiety udostępnienia fani quizy zameldowania Skany QR

20 Schematy zaangażowania użytkowników 3 pkt6 pkt9 pkt

21 HBO Play Case study

22 Cele HBO #1 Jest mało fanów, chcemy więcej! #2 Chcemy większej aktywności fanów! #3 Chcemy skomercjalizować fanów! #4 Mało odtworzeń klipów na YouTube!

23 Zaproponowaliśmy wdrożenie Gamfi Social Engagement Platform, rozwiązania umożliwiającego komercjalizację fanów, przez zaangażowanie ich do promocji marki, z wykorzystaniem mechanizmów gamifikacji Rozwiązanie

24 Co się zmieniło po dwóch tygodniach? Średnia liczba obejrzeń klipu na YouTube przed uruchomieniem aplikacji Po uruchomieniu aplikacji Gamfi 1,5 tys. użytkowników wykonało 30 tys. zadań promocyjnych

25 Kampanie w HBO Play

26 Kampanie w okresie 12 miesięcy w HBO Play ) Rodzina Borgiów 2) Gra o Tron (sezon 2) 3, 4, 5) np. Czysta krew 6) Bez Tajemnic 2 7) Gra o Tron (sezon 3) - aktualnie 7

27 Sukces! #1 30 tys. wiernych fanów tylko z aplikacji. #2 Wzrost współczynnika zaangażowania o blisko 100% #3 Użytkownicy wykonali dla HBO 350 tys. zadań prmocyjnych #4 Ilość odtworzeń klipów na YouTube dzięki Gamfi 100 tys.

28 Dziękuję Arkadiusz Cybulski Tel współzałożyciel i prezes zarządu Gamfi dyrektor ds. rozwoju w one2tribe, developerze gier internetowych współtwórca szkoły tworzenia gier komputerowych Digital Frontier twórca Komitetu Rozwoju Branży Gier i Gamifikacji w Polsce przy Krajowej Izbie Gospodarki Cyfrowej


Pobierz ppt "Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu www.gamfi.pl facebook.com/Gamfi."

Podobne prezentacje


Reklamy Google