Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Gwarancja Kontraktowa Contractual warranty Najpierw wymiana, później formalności 23 czerwca 2009.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Gwarancja Kontraktowa Contractual warranty Najpierw wymiana, później formalności 23 czerwca 2009."— Zapis prezentacji:

1 Gwarancja Kontraktowa Contractual warranty Najpierw wymiana, później formalności 23 czerwca 2009

2 Schneider Electric 2 - Division - Name – Date Gwarancja Kontraktowa Wyniki Ankiety Zadowolenia Klientów wskazują, że sposób obsługi wymiany wadliwego produktu jest źródłem niezadowolenia Klientów Wdrożenie nowej Polityki Gwarancyjnej powinno być źródłem zadowolenia klientów oraz powinno wyróżnić Schneider Electric na tle konkurencji Wielu naszych Klientów staje się globalnymi zatem jesteśmy zobowiązani zapewnić spójne i jednoznaczne zasady obsługi bez względu na miejsce powstania niezgodności

3 Schneider Electric 3 - Division - Name – Date Gwarancja Kontraktowa - Główna zasada to « Replace first and fast, discuss later » Najpierw wymiana, później formalności – oznacza to, że zgłaszając do Centrum Obsługi Klienta chęć skorzystania z gwarancji kontraktowej Partner otrzymuje produkt sprawny w najbliższym możliwym czasie. Po wymianie produktu, wadliwy należy odesłać do Schneider Electric Polska Gwarancja kontraktowa dotyczy tylko i wyłącznie produktów nienaprawialnych. (produkty magazynowane – natychmiastowa wysyłka, produkty niemagazynowane – skrócenie czasu oczekiwania na nowy produkt). Lista produktów nienaprawialnych dostępna jest w Centrum Obsługi Klienta Warunkiem uruchomienia procesu gwarancji kontraktowej jest odesłanie przez Partnera* Formularza Gwarancji Kontraktowej do Centrum Obsługi Klienta. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie lub w Centrum Obsługi Klienta *Partner – firma, która pozostaje w bezpośredniej relacji z firmą Schneider – jest płatnikiem

4 Schneider Electric 4 - Division - Name – Date Gwarancja kontraktowa Odesłanie wadliwego produktu powinno nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania nowego produktu przez Partnera na adres: Schneider Electric Polska Dział Reklamacji Ul. Gierdziejewskiego Warszawa Nr sprawy HD ….. Gwarancja kontraktowa

5 Schneider Electric 5 - Division - Name – Date Gwarancja kontraktowa Partner ( Dystrybutor, Integrator Systemu, Instalator) otrzymuje argument handlowy. Zasada Replace first and fast, discuss later – Najpierw wymiana, później formalności powinna być przejrzysta dla Klienta Finalnego. Partner nie ponosi ryzyka związanego z gwarancją kontraktową, ale jest zobowiązany do wzięcia udziału w rozmowie z Klientem Finalnym jeśli okaże się, że reklamowany produkt okazał się sprawny (po przeprowadzonych testach w SE Polska) Partner jest całkowicie odpowiedzialny za zapewnienie odesłania wadliwego produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania nowego produktu – w przeciwnym wypadku zostanie wystawiona faktura Partner jest zobowiązany przesłać do Schneidera wypełniony Formularz gwarancji kontraktowej z uwzględnieniem numeru referencji, numeru faktury zakupowej SEPolska oraz krótkim opisem uszkodzenia Nowy produkt może zostać wysłany bezpośrednio do Klienta Finalnego jeśli będzie takie życzenie Partnera (należy zaznaczyć na Formularzu gwarancji kontraktowej)

6 Schneider Electric 6 - Division - Name – Date Gwarancja Kontraktowa - proces Klient Dział reklamacji / Serwis Czy produkt jest naprawialny ? TAK NIE Naprawa Zgłoszenie gwarancyjne TAK Centrum Obsługi Klienta Czy produkt jest dostępny? Natychmiastowa wysyłka nowego produktu NIE Dostawa produktu w najbliższym możliwym terminie Tabela produktów nienaprawialnych Formularz gwarancji kontraktowej Formularz gwarancji kontraktowej (strona www) Sprawdzenie danych formularza


Pobierz ppt "Gwarancja Kontraktowa Contractual warranty Najpierw wymiana, później formalności 23 czerwca 2009."

Podobne prezentacje


Reklamy Google