Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

EDI NET - badania.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "EDI NET - badania."— Zapis prezentacji:

1 EDI NET - badania

2 Zmienia się konsumpcja mediów w Polsce
Zasięgi mediów Radio TV Online Magazyny INTERNET JASKRAWYM KOLOREM! Dynamiczny wzrost internetu Spadek zasięgu prasy codziennej Źródło: SMG/KRC TGI 2003 – 2008, TG: Populacja

3 Kobiety są w awangardzie tych zmian!
Zasięgi mediów TV Online Dzieniki Magazyny 0% 25% 50% 75% 100% mar-03 cze-03 wrz-03 gru-03 mar-04 cze-04 wrz-04 gru-04 mar-05 cze-05 wrz-05 gru-05 mar-06 cze-06 wrz-06 gru-06 mar-07 cze-07 wrz-07 gru-07 mar-08 cze-08 wrz-08 gru-08 Radio INTERNET JASKRAWYM KOLOREM! RADIO - CZYTELNE Kobiety - zasięg Internetu wyższy niż prasy codziennej! Zasięg magazynów wyższy niż telewizji! Źródło: SMG/KRC TGI 2003 – 2008, TG: Populacja

4 15 452 223 Polskie internautki w liczbach W Polsce żyje
kobiet powyżej 15 roku życia Źródło: SMG/KRC TGI 2009

5 6 765 724 To niemal połowa - 49,7% Polskie internautki w liczbach
kobiet to użytkowniczki Internetu To niemal połowa - 49,7% - polskich Internautów Źródło: SMG/KRC TGI, NetTrack 2009

6 +700% Coraz więcej kobiet w sieci +72% +89% +206% +319%
Korzystanie z Internetu w Polsce +700% +206% +319% +89% +72% 40% 47% 60% 53% 50% Dynamiczny wzrost liczby internautów w Polsce. Znacznie wyższa dynamika wzrostu w grupie kobiet! Polki równoprawnymi użytkowniczkami sieci! Dane: Net Track

7 82%! Wzrost siły nabywczej internautek Użytkowniczki Internetu
– struktura wiekowa 82%! LATA W PODPISIE POZIOMEJ OSI!!! Zmiana struktury wiekowej internautek. Wzrost grupy kobiet o największej sile nabywczej! Dane: Net Track

8 Kobiety spędzają coraz więcej czasu w internecie
+ 78% + 86% Bardzo dynamiczny wzrost czasu spędzanego w sieci i liczby odsłon w grupie kobiet Dane: PBI Gemius 2007 – 2009, Kobiety

9 Badanie Polskie Internautki 2009
Wiek Wyniki badań ilościowych Polskie Internautki 2009, przeprowadzonych przez Dom Badawczy MAISON w maju 2009. Wykształcenie Wielkość miejscowości Dane: Dom Badawczy MAISON, 2009, próba internautek. Źródło dla informacji o wieku i wykształceniu Polek: Rocznik statystyczny GUS 2008

10 Zainteresowania polskich internautek
Informacje poszukiwane przez internautki w ciągu ostatniego miesiąca Wiadomości oraz informacje praktyczne Tematy typowo kobiece i… informacje naukowe. Informacje dla kobiet i mężczyzn Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

11 20% czyta blogi, a 8% prowadzi je samodzielnie!
Polskie internautki są interaktywne 89,2% badanych korzysta z serwisów społecznościowych (Nasza Klasa, Facebook, Grono…) 85% posługuje się komunikatorami internetowymi 53% korzysta z serwisów video (YouTube, Wrzuta) 20% czyta blogi, a 8% prowadzi je samodzielnie! 18% aktywnie dyskutuje na forach Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

12 56% korzysta z konta bankowego przez Internet
Internautki nie obawiają się sieci 56% korzysta z konta bankowego przez Internet 51% robi zakupy w sklepach internetowych 43% bierze udział w aukcjach internetowych Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

13 Internautki szukają informacji i pomysłów
Kulinaria - I miejsce Internet Gdy chcę przygotować danie, którego nigdy nie robiłam, wtedy... Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

14 Internautki szukają informacji i pomysłów
Moda - II miejsce internet Gdy chcę kupić modną sukienkę, wtedy... Większe, czytelne - legenda! Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

15 Internautki szukają informacji i pomysłów
Dziecko – Internet jak specjalista Gdy chcę się dowiedzieć czegoś o rozwoju lub zdrowiu dziecka, wtedy... Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

16 Zmiany w mediach wpływają na rynek reklamy.
Wpływy Internetu 2008 3 miejsce pod względem udziału we wpływach Internet – III medium reklamowe w 2008 Magazyny na II pozycji Dane: StarLink


Pobierz ppt "EDI NET - badania."

Podobne prezentacje


Reklamy Google