Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

EDI NET - badania. Zmienia się konsumpcja mediów w Polsce Źródło: SMG/KRC TGI 2003 – 2008, TG: Populacja Zasięgi mediów Spadek zasięgu prasy codziennej.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "EDI NET - badania. Zmienia się konsumpcja mediów w Polsce Źródło: SMG/KRC TGI 2003 – 2008, TG: Populacja Zasięgi mediów Spadek zasięgu prasy codziennej."— Zapis prezentacji:

1 EDI NET - badania

2 Zmienia się konsumpcja mediów w Polsce Źródło: SMG/KRC TGI 2003 – 2008, TG: Populacja Zasięgi mediów Spadek zasięgu prasy codziennej Radio TV Online Magazyny Dynamiczny wzrost internetu

3 Kobiety są w awangardzie tych zmian! Zasięg magazynów wyższy niż telewizji! Kobiety - zasięg Internetu wyższy niż prasy codziennej! Źródło: SMG/KRC TGI 2003 – 2008, TG: Populacja Zasięgi mediów

4 W Polsce żyje kobiet powyżej 15 roku życia Polskie internautki w liczbach Źródło: SMG/KRC TGI 2009

5 To niemal połowa - 49,7% - polskich Internautów kobiet to użytkowniczki Internetu Źródło: SMG/KRC TGI, NetTrack 2009 Polskie internautki w liczbach

6 Coraz więcej kobiet w sieci Korzystanie z Internetu w Polsce +700% +206% +319% +89% +72% 40% 47% 60% 53% 50% Dane: Net Track Polki równoprawnymi użytkowniczkami sieci! Znacznie wyższa dynamika wzrostu w grupie kobiet! Dynamiczny wzrost liczby internautów w Polsce.

7 Wzrost siły nabywczej internautek Użytkowniczki Internetu – struktura wiekowa Wzrost grupy kobiet o największej sile nabywczej! Zmiana struktury wiekowej internautek. 82%! Dane: Net Track

8 Kobiety spędzają coraz więcej czasu w internecie Bardzo dynamiczny wzrost czasu spędzanego w sieci i liczby odsłon w grupie kobiet Dane: PBI Gemius 2007 – 2009, Kobiety + 78% + 86%

9 Badanie Polskie Internautki 2009 Dane: Dom Badawczy MAISON, 2009, próba internautek. Źródło dla informacji o wieku i wykształceniu Polek: Rocznik statystyczny GUS 2008 Wiek WykształcenieWielkość miejscowości Wyniki badań ilościowych Polskie Internautki 2009, przeprowadzonych przez Dom Badawczy MAISON w maju 2009.

10 Zainteresowania polskich internautek Informacje poszukiwane przez internautki w ciągu ostatniego miesiąca Dane: Dom Badawczy Maison, 2009 Wiadomości oraz informacje praktyczne Tematy typowo kobiece i… informacje naukowe. Informacje dla kobiet i mężczyzn

11 Polskie internautki są interaktywne Dane: Dom Badawczy Maison, ,2% badanych korzysta z serwisów społecznościowych (Nasza Klasa, Facebook, Grono…) 85% posługuje się komunikatorami internetowymi 53% korzysta z serwisów video (YouTube, Wrzuta) 20% czyta blogi, a 8% prowadzi je samodzielnie! 18% aktywnie dyskutuje na forach

12 Internautki nie obawiają się sieci 56% korzysta z konta bankowego przez Internet 51% robi zakupy w sklepach internetowych 43% bierze udział w aukcjach internetowych Dane: Dom Badawczy Maison, 2009

13 Internautki szukają informacji i pomysłów Kulinaria - I miejsce Internet Gdy chcę przygotować danie, którego nigdy nie robiłam, wtedy...

14 Dane: Dom Badawczy Maison, 2009 Moda - II miejsce internet Gdy chcę kupić modną sukienkę, wtedy... Internautki szukają informacji i pomysłów

15 Dane: Dom Badawczy Maison, 2009 Dziecko – Internet jak specjalista Gdy chcę się dowiedzieć czegoś o rozwoju lub zdrowiu dziecka, wtedy... Internautki szukają informacji i pomysłów

16 Zmiany w mediach wpływają na rynek reklamy. Dane: StarLink Magazyny na II pozycji Wpływy Internetu zł 3 miejsce pod względem udziału we wpływach Internet – III medium reklamowe w 2008


Pobierz ppt "EDI NET - badania. Zmienia się konsumpcja mediów w Polsce Źródło: SMG/KRC TGI 2003 – 2008, TG: Populacja Zasięgi mediów Spadek zasięgu prasy codziennej."

Podobne prezentacje


Reklamy Google