Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?"— Zapis prezentacji:

1 HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?

2 Rodzaje platform sprzętowych w urządzeniach mobilnych

3 Rodzaje platform sprzętowych w telefonach komórkowych Java / C++Bada C++ na Linux Java ME + API BB, Adobe AIR OBJ-C Java Mobile Edition Symbian C++, Java, Python, WRT C++,.net, Java ME Silverlight /.net

4 Rodzaje platform sprzętowych Rynek Polski – 40 mln urządzeń ok 10 %ok 2 % Poniżej 0,4 % Ok 2,5 % ok. 69 % ok. 15 % Poniżej 0,2 % ok 0,025 %

5 Rodzaje platform sprzętowych Rynek Polski – zmiany

6 Rodzaje platform sprzętowych Rynek globalny

7 Dostępność HTML 5 w smartfonach = 100%

8 Aplikacje mobilne vs serwisy HTML

9 vs

10 Aplikacje mobilne vs serwisy HTML vs

11 Aplikacje mobilne vs serwisy HTML

12 vs Aplikacje mobilne vs serwisy HTML

13 vs Aplikacje mobilne vs serwisy HTML

14 Serwisy HTML5 – case study Euro.wp.pl

15 Serwisy HTML5 – case study FT dedykowany dla iOS

16 Aplikacja Android – case study FT

17 Serwisy HTML5 – case studies

18 Aplikacje natywne – case studies

19 Dystrybucja - dotarcie do klienta

20 Dystrybucja – dotarcie do klienta Kanały dystrybucji aplikacji Sklepy producentów OS/Hardware Operatorzy komórkowi Niezależne sklepy Preinstalacja producentów Inne

21 Dystrybucja – dotarcie do klienta Kanały dystrybucji HTML5

22 Zalety aplikacji natywnych 1.Dystrybucja przez sklepy typu App Store 2.Swipe & Multitouch 3.Używanie kamery, fizycznych przycisków np. Menu w Android, 4.Wykrywanie poziomu baterii, numeru MSISDN, IMEI, roota urządzenia 5.Aktywne widgety na pulpicie w Android 6.Notyfikacje systemowe 7.Preinstalacja w urządzeniu 8.Brak konieczności znania i wpisywania adresu www do przeglądarki 9.Oszczędność dla użytkownika – pobieranie z sieci wyłącznie wybranych treści 10.Działanie w trybie online i offline 11.Wsparcie producentów OS – nowe możliwości zarezerwowane dla aplikacji natywnych

23 Przykłady aplikacji natywnych nie do zrobienia w HTML5

24 Wady aplikacji natywnych 1.Mnogość kontentu w sklepach typu App Store 2.Produkcja kilku wersji aplikacji (czas i koszt) 3.Stały support aplikacji po wprowadzeniu nowych wersji OS 4.Porting aplikacji na nowe urządzenia i rozdzielczości (fragmentaryzacja urządzeń)

25 Zalety stron HTML5 1.Produkcja jednej wersji serwisu (czas i koszty) – wyjątek FT dedykowany na iOS 2.Reklama w Google Adwords – dla zwykłej www i wersji HTML5 Wady stron HTML5 1.Pierwsze pobranie treści wyłącznie online 2.Brak możliwości wykorzystania natywnych elementów systemów OS 3.Brak notyfikacji systemowych i komunikacji bezpośredniej z odbiorcą 4.Brak widgetów systemowych 5.Brak wsparcia grafiki 3D dla gier i zaawansowanych aplikacji 6.Pełne wykorzystanie możliwości platformy OS wymaga dedykowanego HTML5

26 Podsumowanie – dla kogo aplikacje, dla kogo HTML5

27 Rozwiązanie dla każdego? += Hybryda

28 HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji? NIE – TO KOLEJNE NARZĘDZIE DOTARCIA DO KLIENTA

29 Dziękuję Dane kontaktowe Tomasz Witt WWW:


Pobierz ppt "HTML5 - czy przewróci do góry nogami rynek aplikacji?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google