Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus Warszawa, 11.10.2012 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus Warszawa, 11.10.2012 r."— Zapis prezentacji:

1 Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus Warszawa, r.

2 Zarząd Dzielnicy i dane adresowe Imię i nazwisko Burmistrza WIESŁAW KRZEMIEŃ Adres ratusza Warszawa Plac Czerwca 1976r nr 1 Dane kontaktowe Tel , fax Godziny otwarcia Poniedziałek – piątek w poniedziałki w godzinach 16: :00 pracownicy Wydziału Obsługi Mieszkańców, Delegtury BAiSO i kasy pełnią dyżury. mapa

3 Warszawa, r. Krótka charakterystyka Dzielnicy Ursus, obszarowo jedna z najmniejszych spośród wszystkich Dzielnic Warszawy, zajmuje powierzchnię 9,4 kilometra kwadratowego. Położona jest w zachodniej części stolicy. Dzielnicę Ursus zamieszkuje mieszkańców / stan na dzień r./. Z uwagi na dynamicznie rozwijającą się infrastrukturę mieszkaniową dzielnicy i stale zwiększającą się liczbę mieszkańców, na terenie dzielnicy powstają nowe placówki oświatowe, budynki komunalne, baseny, ośrodki sportowe. Powstają parki i ośrodki rekreacyjno-sportowe. Organizowane są cykliczne imprezy kulturalne dla mieszkańców. Również modernizacja i rozbudowa infrastruktury technicznej jest dla władz Dzielnicy Ursus jednym z ważniejszych zadań. Stwarza doskonałe podstawy do rozwoju gospodarki, stanowi gwarancję postępu oraz komfortu życia mieszkańców.

4 Warszawa, r. Pokochaj Ursus !!! Za … 1.Piękne, nowoczesne, zielone i stale rozwijające się osiedla mieszkaniowe

5 Warszawa, r. 2. Parki

6 Warszawa, r. 3. Place zabaw dla dzieci

7 Warszawa, r. 4. Miejsca do rekreacji i wypoczynku

8 Warszawa, r. 5. Dobrą komunikację z Warszawą

9 Warszawa, r. 6. Nowoczesne placówki oświatowe:

10 Warszawa, r. 7. Organizację festynów i festiwali

11 Warszawa, r. 8. Rozwiniętą opiekę społeczną

12 Warszawa, r. 9. Przyjazny Urząd, w którym mieszkańcy są mile i profesjonalnie obsługiwani, bez zbędnego oczekiwania w kolejkach, w bardzo dobrych warunkach lokalowych

13 Warszawa, r. 10. Udogodnienia, które stworzyliśmy dla poprawy jakości obsługi mieszkańców naszej dzielnicy Czat z Burmistrzem w każdy poniedziałek miesiąca w godz Forum dla mieszkańców Dzielnicy podzielone na bloki tematyczne: -konsultacje społeczne, -sprawy dzielnicy, -strefa mieszkańców, -sprawy forum.

14 Warszawa, r. Punkt dostępu do Internetu /Hotspot/ dla mieszkańców Dzielnicy, który znajduje się na terenie Urzędu /parter budynku, przy stanowiskach WOM/. Info-Kiosk ustawiony przed budynkiem Urzędu Dzielnicy, w którym zamieszczona jest strona internetowa Urzędu Dzielnicy Ursus, plan Wydziału Obsługi Mieszkańców, przewodnik po sprawach załatwianych w Urzędzie oraz informacja o Dzielnicy. Bezpłatne porady prawnika dla mieszkańców Dzielnicy – dwa razy w miesiącu w godz –

15 Warszawa, r. Ekran multimedialny z bieżącymi informacjami na temat WOM, Urzędu oraz dzielnicy. Urzędnik on-line –bezpośredni kontakt z urzędnikiem w czasie rzeczywistym, który udziela odpowiedzi na różne pytania mieszkańców Dzielnicy. Obecnie trzech pracowników Wydziału udziela odpowiedzi na pytania mieszkańców. Zawiadamianie mieszkańców o odbiorze dokumentów telefonicznie a obecnie sms z systemu ewidencyjnego Signum, Zainstalowano udogodnienia dla matek z dziećmi – przewijak w łazience, urządzono kącik zabaw dla dzieci, Zakupiono dystrybutor wody dla odwiedzających Urząd, Uruchomiony został punkt obsługi dla osób niepełnosprawnych.

16 Warszawa, r. Bieżące informacje o Dzielnicy Ursus, galerie zdjęć, dostępne na stronach:

17 Warszawa, r. Warto być mieszkańcem naszej Dzielnicy

18 Warszawa, r.


Pobierz ppt "Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Ursus Warszawa, 11.10.2012 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google