Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ Warszawa, 11.10.2012 r.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ Warszawa, 11.10.2012 r."— Zapis prezentacji:

1 Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ Warszawa, r.

2 Serdecznie zapraszamy! Burmistrz: Piotr Zalewski Adres: ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15, Warszawa Kontakt: tel.: , fax: , Godziny otwarcia: poniedziałek: godz – wtorek – piątek: 8.00 –

3 Warszawa, r. Jaka jest Praga-Północ? Niepowtarzalna, intrygująca, autentyczna. W umiejętny sposób łącząca tradycję i nowoczesność. Prawdziwy kawałek przedwojennego miasta. Dzielnica pełna skrajności i kontrastów. Jedyne miejsce w Warszawie, gdzie w tak dużym stopniu krzyżują się religie i kultury. Otwarta na innych skupia artystów, animatorów kultury, przyciąga inwestorów. Porównywana do dzielnic Berlina, Londynu czy Manchesteru Praga-Północ sprawia, że mieszkańcy ją kochają a turyści do niej wracają.

4 Warszawa, r. INFORMACJA TELEFON TABLICE OGŁOSZENIOWE FACEBOOKWWW KONTAKT BEZPOŚREDNI wygoda szybkość komunikatywność skuteczność Łatwy dostęp do urzędowych informacji:

5 Warszawa, r. Przyjazny Urząd Dzielnicy Praga-Północ - udogodnienia dla każdego: WOM osoby starszedzieci niepełnosprawni, osoby głuchonieme matki karmiąceprzedsiębiorcyturyści

6 Warszawa, r. Nowoczesność i wygoda przewijak dla niemowląt niekrępujący pokój dla karmiących matek kącik zabaw dla dzieci udogodnienia dla niepełnosprawnych (nagroda w konkursie WARSZAWA BEZ BARIER) profesjonalna pomoc dla głuchoniemych obsługa osób starszych poza kolejnością dostępność wody pitnej na sali aktualności wyświetlane na telebimie wystawy prac praskich artystów uatrakcyjniające przestrzeń WI-FI

7 Warszawa, r. dobra nawigacja porządek szybkość obsługi wszystkie wnioski przyjmowane są na parterze Urzędu system numerkowy i czytelne oznakowanie zwiększają komfort Interesantów Coraz krótszy czas obsługi Interesanta!

8 Warszawa, r. Rosnąca liczba przyjętych i załatwionych spraw! elastyczność efektywność dostosowanie do potrzeb

9 Warszawa, r. Przyjaźni, kompetentni urzędnicy = doinformowani Interesanci wstępna weryfikacja wniosków przez pracowników punktu informacyjnego łatwo dostępne wzory druków przejrzysta nawigacja po sali: plan WOM przy wejściu, oznakowania na podłodze jeden numerek = załatwienie sprawy + ewentualne opłaty w kasie

10 Warszawa, r. Kompleksowość obsługi Elastyczna reakcja na potrzeby Interesantów możliwość umówienia się na wizytę z miesięcznym wyprzedzeniem: osobiście, telefonicznie, przez pocztę elektroniczną lub Q-Calender Internet SMS-owe powiadomienia o odbiorze gotowych dokumentów zmieniająca się liczba stanowisk, wszechstronnie wyszkolona kadra zdolna kompleksowo obsłużyć Interesanta największa w Warszawie liczba stanowisk (cztery) przyjmujących wnioski związane ze świadczeniami rodzinnymi i alimentacyjnymi (11,5 tys. Interesantów rocznie) możliwość skorzystania z bufetu na terenie Urzędu dostępna Galeria Konferencyjna z interesującymi wystawami

11 Warszawa, r. Dlaczego jesteśmy najlepsi? ani jednej skargi od 2007 roku! czterokrotnie na podium w konkursie WOM jako jedyni w Warszawie! wyjątkowe udogodnienia odpowiadające na potrzeby Interesantów! wszechstronnie wyszkolona kadra! nowoczesne metody i narzędzia pracy! doskonałe warunki dla Interesantów! atrakcyjnie zaaranżowana przestrzeń!

12 Warszawa, r. Autor: Paulina Dmitruk


Pobierz ppt "Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Praga-Północ Warszawa, 11.10.2012 r."

Podobne prezentacje


Reklamy Google