Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Innowacje w sektorze usług Willem Kruidhof 2011. Pozwólcie Państwo, że się przedstawię Willem Kruidhof (1950) Partner w ECORYS Netherlands/ Innowacja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Innowacje w sektorze usług Willem Kruidhof 2011. Pozwólcie Państwo, że się przedstawię Willem Kruidhof (1950) Partner w ECORYS Netherlands/ Innowacja."— Zapis prezentacji:

1 Innowacje w sektorze usług Willem Kruidhof 2011

2 Pozwólcie Państwo, że się przedstawię Willem Kruidhof (1950) Partner w ECORYS Netherlands/ Innowacja i Przedsiębiorczość Sektor publiczny i prywatny Przedsiębiorca w sektorze skierowanym do odbiorców

3 Struktura mojej prezentacji Czym jest innowacja? Innowacja w sektorze usług Złe i dobre praktyki Studium Global Workforce

4 Mój osobisty pogląd na innowacje Innowacja to tworzenie wartości, a nie wynalazczość Wliczają się w nią wszystkie kroki: od pomysłu po sukces rynkowy Może jest tym, czego chcesz? Może da się zastosować prostsze podejście? Źródło:

5 Różne rodzaje innowacji Produkt/usługa Proces Model biznesowy

6 Innowacje w usługach/ produktach Patrz na trendy: ruchy na rynku tworzą przestrzeń na nowy biznes Patrz na technologię: rozwój sfery it oferuje możliwości wprowadzenia nowych usług Patrz na ofertę konkurencji: kopiowanie + ulepszanie! Najważniejszy wkład dostarcza twój klient!

7 Innowacja procesowa Rozwój technologii ICT, nowego oprogramowania i kanałów komunikacji to szansa na poprawienie przebiegu procesów i zmniejszenie kosztów dostawy usług Internet jako źródło inspiracji, w jaki sposób uczynić procesy innowacyjnymi Samozatrudnienie/ wolni strzelcy

8 Innowacja modelu biznesowego Umożliwia: Zmianę sposobu płatności za usługi (leasing, członkowstwo, umowy barterowe) Outsourcing części usług Franczyza jako źródło szybszego wzrostu

9 Pułapki do uniknięcia Spróbuj utrzymać własność intelektualną za pomocą patentu, modelu lub marki swojej innowacji Dla sektora publicznego: Uważaj na przepisy i certyfikaty!

10 Złe i dobre praktyki Modele składowe (roll models) są podstawą uzyskania klarownego obrazu innowacji, ale z drugiej strony: Statek na plaży jest latarnią dla morza

11 Przykład 1. : Chcę się pozbyć mojego samochodu! Problem: garaż wymaga większego nakładu pracy Używanie Marktplaats.nl/E-bay w poszukiwaniu samochodów do naprawy i sprzedaży Duże zainteresowanie! Rynek jako pośrednik w sprzedaży samochodów używanych 30,000 samochodów używanych sprzedanych do 1500 dilerów samochodowych Start w innych krajach

12 Przykład 2. NoSun Student przewodnikiem dla przyjaciół po Szkocji Marketing z ust do ust Nieoczekiwany rozwój rynku podróży jednodniowych/krótkich (ponad 1 miliard euro/rok w Holandii) Silna społeczność internetowa (dzienniki podróży wraz z zapisem video) Sklep internetowy

13 Przykład 3. : NetzoDruk (druk cyfrowy za pośrednictwem internetu) Zorganizowany jako sklep internetowy Szybki serwis, małe serie, niskie ceny, wysoka jakość Rzetelność i jakość są istotne ze względu na konkurencję Nowe innowacje jak DirectSmile są niezbędne do pokonania konkurencji

14 Global Workforce Przypadek w którym ja sam wpadłem w pułapkę

15 Branding innowacyjnej usługi Źródło: materiały Global Workforce

16 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Innowacje w sektorze usług Willem Kruidhof 2011. Pozwólcie Państwo, że się przedstawię Willem Kruidhof (1950) Partner w ECORYS Netherlands/ Innowacja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google