Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl www.Dom.pl, www.Galeriaprojektów.pl, www.SolidnyDom.pl Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl www.Dom.pl, www.Galeriaprojektów.pl, www.SolidnyDom.pl Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego."— Zapis prezentacji:

1 Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego 5/ Warszawa NIP tel. (0-22) tel. (0-22)

2 Billboard 750X100 Banner 468X60 Rectangle Medium 300x250 Button 150X150 Sky Scraper 120x600 Standardowe reklamy: Button mały prostokąt w komponowany w serwis, po prawej stronie. 150x150 / 10 kB Banner Prostokąt o wymiarach 468x60 pikseli. Zajmuje stałą pozycje na górze strony. 468x60 / 15 kB Billboard Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. 750x100 / 20 kB Box śródtekstowy (rectangle) Reklama umieszczana centralnie, wewnątrz treści prezentowanych na stronie. 300x250 / 25 kB Sky Scraper Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu. 120x600 / 20 kB

3 Double Billboard 750X200 Standardowe reklamy: Double Billboard Pozioma forma reklamy umieszczana centralnie w górnej części witryny. Format: GIF, JPEG, SWF Jednostka rozliczeniowa: 1000 odsłon 750x100 / 20 kB

4 Cross Banner 780X120 Standardowe reklamy: Cross Banner Pozioma forma reklamy umieszczana jako box śródtekstowy. Format: GIF, JPEG, SWF Jednostka rozliczeniowa: 1000 odsłon 780x120 / 20 kB

5 Sky Scraper expand 360x600 Sky Scraper 120x600 Billboard 750X100 Banner 468X60 Billboard expand 750x300 Standardowe Rozwijane reklamy: Billboard rozwijany Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. Po najechaniu kursorem myszy rozwija się (w dół) do większych rozmiarów. Po zdjęciu kursora myszy z reklamy ponownie zwija się do poprzedniego rozmiaru. 750x100 – do 750x300 / 30 kB Sky Scraper rozwijany Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu. Po najechaniu kursorem myszy rozwija się (w lewo) do większych rozmiarów. Po zdjęciu kursora myszy z reklamy ponownie zwija się do poprzedniego rozmiaru. 120x600 – do 360x600 / 30 kB

6 Reklamy wyskakujące: Brandmark (shaped pop-up) Graficzna reklama w formie okna pop-up mogąca jednak przybierać dowolny kształt. Brandmark wyświetlany jest nad treścią strony w przeglądarce, można przesuwać go w obrębie okna przeglądarki, w którym wyświetlana jest strona. Nie może zasłaniać loga ani belki nawigacyjnej. Musi zawierać przycisk zamknięcia "X (minimalna wielkość 14x14 pikseli), przycisk minimalizacji do postaci belki oraz przycisk powrotu do pierwotnej postaci. 300x300 / 20 kB max.capping=5 na sesje

7 Formy wyskakujące Toplayer Reklama w formie animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych, wyświetlana nad treścią strony w zakresie okna przewijania, które nie zasłania stale logo ani belki nawigacyjnej. Każda reklama tego typu musi zawierać przycisk zamykania reklamy umieszczony w prawym górnym rogu głównego elementu kompozycji. Minimalny rozmiar przycisku zamykania to 14x14 pikseli z umieszczonym w środku krzyżykiem "X". Rozmiary i dokładne miejsce wyświetlania są ustalane indywidualnie – w zależności od serwisu. rozmiar: Dowolny waga: 30 kB max.capping=3, z wyjątkiem strony głównej, gdzie capping =1

8 Pasek reklamowy 610x20 rozwinięcie 610X300 Pasek rozwijany Interaktywny pasek graficzny, umieszczany nad główną treścią środkowej kolumny serwisu, który po najechaniu na niego kursorem myszy rozwija się do większego rozmiaru, co pozwala na pokazanie dodatkowych treści. rozmiary: 610x30 w rozwinięciu 610x100 lub 610x300 waga: 15 kB

9 Sky Scraper 120x600 Billboard 750X100 Banner 468X60 Standardowe Pływające reklamy: Banner pływający Prostokąt o wymiarach 468x60 pikseli. Zajmuje stałą pozycje na górze strony. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. 468x60 / 15 kB Billboard pływający Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscuw oknie przeglądarki, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. 750x100 / 20 kB Sky Scraper pływający Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu, pływając nie przesłania go. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. 120x600 / 20 kB

10 interstital z billboarda pełny ekran Formy wyskakujące Interstitial Reklama w formie pełnoekranowej animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych, całkowicie przykrywająca treść strony. Każda reklama tego typu musi zawierać przycisk zamykania reklamy umieszczony w prawym górnym rogu kompozycji. Minimalny rozmiar przycisku to 14x14 pikseli z umieszczonym w środku krzyżykiem "X". Szczegółowe warunki techniczne, dokładna forma i sposób prezentacji są każdorazowo uzgadniane z reklamodawcą. Pełny ekran, 30 kB max.capping=1

11 Scroll footer 1100x30 Scroll footer Reklama w postaci przewijającego się paska na samym dole okna przeglądarki. Może zawierać określony tekst, elementy graficzne, animowane, a nawet interaktywne. Mimo ewentualnego przewijania strony pasek reklamowy pozostaje na swoim miejscu. rozmiary: 1100x30 waga: 25kB

12 Billboard 750X100 Banner 468X60 Sky Scraper 120x600 SurroundAd Reklama, która pokazuje się użytkownikowi jednocześnie na dwóch dużych formach reklamy. Istnieje możliwość interakcji pomiędzy tymi dwiema formami reklamowymi.

13 VideoAd 300x250 VideoAd Reklama wykorzystująca nowe technologie (streaming), które pozwalają na emisję filmu reklamowego z dźwiękiem. Rozmiary: 300x250 Do 15 sekund. Technika streamingu do ustalenia.

14 Reklama wyświetlana na całej stronie serwisu jako tło. Wyceniana na tydzień. Format gif lub jpg. Tapeta

15 Sponsoring całego serwisu lub konkretnych sekcji w serwisiepozwala na dotarcie do silnie sprecyzowanych grup docelowych. Oferta obejmuje kompleksowe kampanie sponsoringowe. Cały serwis może mieć umieszczone loga sponsora w miejscach nie do pominięcia wzrokiem oraz w aliansie z logo serwisu. (np. sponsoruje Beckers) Sponsoring serwisu lub tematu tygodnia/miesiąca

16 Belka otwierająca 1100x30 Śródtekst 870X100 Belka zamykająca 1100x30 Podobnie jak w przypadku działu dedykowanego i sponsoringu, branding jest elementem oferty handlowej. Dzięki zawężonym wynikom wyszukiwania konkretnej oferty, łatwo określić profil użytkownika. Branding jest formą ściśle dedykowaną i polega na jednoczesnym wyświetlaniu trzech form na odsłonie. Belka otwierająca Śródtekst Belka zamykająca Branding

17 Billboard 700X100 Rectangle Medium 300x250 Formy reklamy: - Stała obecność w sekcji - Sponsoring - Obrendowanie serwisu w logo - Billboard - Banner - Rectangle - Zajawki na stronie głównej. Forum

18 Tapeta cały ekran Formy reklamy: - reklama w postaci stałej obecności reklam w sekcji - tapeta BLOGI

19 zajawka Artykuł sponsorowany Artykuł sponsorowany może być na wybrany temat, który jest związany z produktami lub usługami klienta. Zajawki najnowszych artykułów pokazują się na stronie głównej w postaci zdjęcia i tekstu do 300 znaków. czas emisji: nieograniczony Strona z artykułem może zawierać elementy graficzne (logo, produkt, wykres, itp.) Klient/agencja dostarcza tekst artykułu oraz materiały do wykonania strony (grafiki: np. logo, zdjęcia, wykresy, itp.) Specyfikacja techniczna: Zajawka: grafika 220x140 pikseli plus tekst: max. 300 Znaków, 15 kB Artykuł: nie więcej niż znaków (ze spacjami), linki tekstowe - nie więcej niż 5, informacja, które fragmenty tekstu lub grafiki mają być hiperłączami do stron Klienta i pod jakie adresy mają kierować. Tekst jest opatrzony komentarzem artykuł sponsorowany. Czas przygotowania strony od momentu otrzymania kompletu materiałów wynosi 3 dni robocze.

20 Mailing Baner firmowy Serwis dom.pl posiada w swojej ofercie mailling o całkowitej liczbie kont równej kont. Istnieje możliwość zamieszczania reklam w mailingu w postaci tekstów sponsorowanych, jak również banerów klienta. Cena za wysyłkę do całej bazy: PLN

21 Targetowanie proste Godziny Dnia (Day Parting) Dla telewizji prime time wypada na wieczór. Prime time dla Internetu przypada w dzień. Dzięki zastosowaniu Godzin Dnia, reklamodawca może zdecydować, w której części dnia jego reklama będzie emitowana na serwisie, aby dotrzeć do wybranej grupy osób, w odpowiednim czasie. Godziny Dnia przydadzą się każdemu, kto zechce zsynchronizować swoje działania reklamowe z przekazem radiowym i telewizyjną promocją. Dopłata 10% do ceny emisji. Dni tygodnia W soboty i niedziele spada odwiedzalność i skraca się czas spędzany na witrynie, użytkownicy podczas jednej wizyty odwiedzają średnio mniej bo tylko 5 (w dni powszednie 7) stron www serwisu.Są wtedy bardziej otwarci na reklamę i chętniej w nią klikają. W dni powszednie poszukują przede wszystkim informacji. Dopłata 10% do ceny emisji. Capping Capping to ograniczenie emisji reklamy (jednej lub wszystkich form) do jednego użytkownika w wybranym czasie (dzień, tydzień, cała kampania). Dopłata 20% do ceny emisji. Geotargeting Daje możliwość wyświetlania reklam w zależności od rejonu geograficznego, z którego użytkownik łączy się z Internetem. System rozpoznaje użytkownika na podstawie jego adresu IP.Można kierować reklamę według kraju, województwa i miasta (na przykład emitować reklamę tylko do mieszkańców Warszawy albo do gości z USA). Dopłaty do ceny emisji: Kraj (poza Polską)+10% województwo poza mazowieckim +25% woj. mazowieckie lub miasto +50% poza Warszawą Warszawa i okolice +100% Meteotargeting System jest zasilany informacjami o aktualnej sytuacji meteorologicznej z całej Polski z podziałem na rejony odpowiadające nowym województwom. Dzięki temu można go wykorzystać wspólnie z systemem geolokalizującym. W przypadku nierozpoznanego rejonu kraju podawana jest uśredniona prognoza dla całej Polski. System aktualizuje informacje co godzinę i bierze pod uwagę następujące zmienne: zachmurzenie, temperatura, temperatura odczuwalna, wilgotność, ciśnienie, zjawiska atmosferyczne (opady: deszcz, śnieg, grad, burza). Dopłata do emisji 25%

22 Cennik ROS

23 Cennik ROSc.d.


Pobierz ppt "Bo w Dom-u najlepiej Prezentacja oferty reklamowej Spółki Dom.pl www.Dom.pl, www.Galeriaprojektów.pl, www.SolidnyDom.pl Dom.pl Sp. z o.o. Skwer Wyszyńskiego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google