Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Agenda szkolenia 1.KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe 2.Zarządzanie Strategiami Cenowymi 3.Zarządzanie Sugestiami Sprzedaży 4.Zarządzanie Sprzedażą Wiązaną

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Agenda szkolenia 1.KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe 2.Zarządzanie Strategiami Cenowymi 3.Zarządzanie Sugestiami Sprzedaży 4.Zarządzanie Sprzedażą Wiązaną"— Zapis prezentacji:

1

2 Agenda szkolenia 1.KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe 2.Zarządzanie Strategiami Cenowymi 3.Zarządzanie Sugestiami Sprzedaży 4.Zarządzanie Sprzedażą Wiązaną 5.Zarządzanie Strategiami Marżowymi 6.Zarządzanie Centralną Kartoteką Towarów 7.Warunki handlowe

3 KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe Zobaczmy, że: Współczesny pacjent ma coraz częściej tendencję do wyszukiwania najkorzystniejszej dla niego oferty na rynku, gdzie cena jest na pewno jednym z najważniejszych czynników. Często obserwuje się jednak efekt przywiązania do marki, gdzie jakość świadczonych usług i poczucie bycia wyjątkowym jest równie ważne. Rynek farmaceutyczny zmienia się dynamicznie a konkurencja na nim jest olbrzymia. Jest przy tym dosyć mocno zależny od zmiennego prawa. Wobec czego: jeżeli damy klientowi atrakcyjną ofertę, która dynamicznie będzie dostosowywana do szybkich zmian, jeżeli będziemy weryfikować skuteczność prowadzonej polityki zarządzania i regularnie ją dostrajać. To: z dużym prawdopodobieństwem będziemy mogli powiedzieć, że osiągniemy sukces rynkowy, a jeżeli będziemy wspomagać się w zarządzaniu nowoczesnymi rozwiązaniami informatyczne to z pewnością prawdopodobieństwo jeszcze bardziej wzrośnie.

4 Co zrobić aby rozpocząć pracę w KS-OmniPharm? Właściwie niewiele: –zapewnić dostęp do internetu, –jednokrotne odwiedzić apteki celem instalacji narzędzia komunikacyjnego – dla klientów posiadających KS-ZSA nie będzie nawet takiej konieczności –mieć chęci, chęci i jeszcze raz chęci Ale po kolei w kilku prostych krokach: –Krok 1 – uruchomić przeglądarkę (preferowany IE w wersji co najmniej 8.0), wejść na stronę https://www.ks-omnipharm.pl/ - użytkownik może być poproszony o instalację dodatku Silverlight co należy wykonać, https://www.ks-omnipharm.pl/ –Krok 2 – dokonać rejestracji z wykorzystaniem przygotowanego formularza rejestracyjnego –Krok 3 – przeczytać i zaakceptować udostępniony regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną –Krok 4 – oczekiwać na wiadomość , w której zostanie przesłany certyfikat wymagane hasła i inne informacje potrzebne do rozpoczęcia pracy –Krok 5 – zainstalować w każdej z aptek aplikację umożliwiającą komunikację KS- OmniPharm z systemem KS-AOW –Krok 6 – można pracować 4

5 Model dystrybucji usług KS-OmniPharm został stworzony jako rozwiązanie rozproszone, które może być hostowane przez dowolny podmiot, hostowane są usługi Zalety hostingu rozwiązania przez usługodawcę: –użytkownik nie troszczy się o aktualizację rozwiązania, zawsze jest dostępna najnowsza wersja, –użytkownik nie troszczy się o utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej, –prace serwisowe prowadzone są w czasie nie zakłócającym pracy, –bardzo łatwo i praktycznie bezkosztowo można przystąpić do testowania rozwiązania, Możliwość hostowania rozwiązania samodzielnie: –użytkownik troszczy się o aktualizację rozwiązania, najnowsza wersja rozwiązania jest dostępna dla użytkownika dopiero po aktualizacji środowiska, –użytkownik troszczy się o utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej, –prace serwisowe prowadzi użytkownik –testowanie rozwiązania wymaga zbudowania infrastruktury teleinformatycznej przez użytkownika Architektura rozwiązania –Aplikacja webowa (KS-OmniPharm) –Serwer usług (część kanału komunikacyjnego po stronie centralnej) –Aplikacja dostępowa (część kanału komunikacyjnego po stronie apteki) –Aplikacja sprzedażowa (KS-AOW) 5 KAMSOFT Dostawca usług KS-OmniPharm Zarządzający siecią aptek Apteka KS-BLOZ Kontrola dostępu do rozwiązania Usługi KS-OmniPharm Aplikacja dostępowa Usługa aktualizacji KS-AOW Przeglądarka internetowa

6 określanie założeń, których spełnienie w aptece spowoduje zastosowanie przyjętej strategii cenowej określanie efektów zastosowania strategii w postaci zmiany ceny sprzedaży produktów określanie terminu obowiązywania strategii cenowej, wybranie aptek, w których strategia cenowa ma obowiązywać w określonym terminie pozyskiwanie informacji o dostarczeniu strategii cenowej do apteki, pozyskiwanie informacji o skutkach przyjętej strategii w aptekach, odwoływanie strategii cenowej w wybranych aptekach, przedłużanie działania strategii cenowej, zarządzanie cennikami Korzyści: jednolita strategia cenowa w danej grupie aptek, możliwość dostosowania oferty dla pacjenta, pozyskiwanie wiedzy o realizacji strategii cenowej w aptece Strategie cenowe - Jak skutecznie wpływać na cenę sprzedaży produktów w sieci aptek? 6

7 określanie listy produktów w trakcie sprzedaży, których powinna być sugerowana sprzedaż innych produktów, określenie produktów sugerowanych, określanie terminu obowiązywania sugestii sprzedaży, wybranie aptek, w których sugestia sprzedaży ma obowiązywać w określonym terminie pozyskiwanie informacji o dostarczeniu sugestii sprzedaży do apteki pozyskiwanie informacji o zastosowaniu się do sugestii sprzedaży w aptekach, odwołanie sugestii sprzedaży w wybranych aptekach, przedłużanie obowiązywania sugestii sprzedaży, Korzyści: zwiększenie zysku poprzez sprzedaż produktów z większą marżą zwiększenie zysku w wyniku dodatkowych umów z dostawcami (producentami) na sprzedaż ich produktów możliwość zarządzania kategorią produktów poprzez określenie liderów w danych grupach towarowych, podstawa do budowy polityki motywacyjnej personelu w aptekach Sugestie sprzedaży – Co można zrobić aby sprzedawać w aptekach produkty, na których możemy zarobić najwięcej? 7

8 określanie listy produktów w trakcie sprzedaży, których powinna być sugerowana sprzedaż dodatkowego produktu, określenie produktów sugerowanych, określanie terminu obowiązywania sprzedaży wiązanej, wybranie aptek, w których sprzedaż wiązana ma obowiązywać w określonym terminie pozyskiwanie informacji o dostarczeniu sprzedaży wiązanej do apteki, pozyskiwanie informacji o zastosowaniu się do sugestii sprzedaży w aptekach, odwołanie sugestii sprzedaży w wybranych aptekach, przedłużanie obowiązywania sugestii sprzedaży, Korzyści: zwiększenie obrotu poprzez sprzedaż produktów, które być może nie zostałyby sprzedane, atrakcyjna oferta dla pacjenta – wsparcie w postaci terapii komplementarnej, wiedza o skuteczności realizacji sprzedaży wiązanej – podstawa do opracowania polityki motywacyjnej personelu w aptekach Sprzedaż wiązana – Jak w prosty sposób możemy zwiększyć obrót w każdej z aptek? 8

9 określenie strategii marżowej dla danej grupy towarów: określone ceny detaliczne lub marże detaliczne określanie terminu obowiązywania strategii marżowej, wybranie aptek, w których strategia marżowa ma obowiązywać w określonym terminie odwołanie strategii marżowej w wybranych aptekach, przedłużanie obowiązywania strategii marżowej, organizowanie przecen centralnych Korzyści: jednolita polityka marżowa w danej grupie aptek, elastyczne zarządzanie marżą w całej sieci aptek Strategie marżowe – Jak skutecznie zarządzać poziomami marż? 9

10 organizacja centralnej kartoteki towarowej, aktualizacja centralnej kartoteki towarowej na podstawie zmian urzędowych, wykorzystanie bazy BLOZ do budowy CKT oraz do jej aktualizacji, automatyczne propagowanie zmian do aptek, porządkowanie kartotek towarowych w aptekach pod kątem prawidłowego powiązania z bazą KS-BLOZ, integracja z KS-ZSA w obszarze zarządzania CKT zarządzanie grupami towarowymi statycznymi i dynamicznymi centralne zarządzanie powiązaniami CKT z kartoteką lokalną w aptece mechanizm zgłaszania zapotrzebowania na nowe karty towarowe Zarządzanie Centralną Kartoteką Towarową 10

11 Wszystko o testowaniu KS-OmniPharm Dostawca usług umożliwia klientowi ich przetestowanie według następujących zasad: przewiduje się możliwość korzystania z wersji demo systemu w pełnej jego funkcjonalności przez okres 1 miesiąca, po zakończeniu okresu testowego lub w trakcie jego trwania można dokonać zakupu usług bez straty konfiguracji i zgromadzonych danych przez pierwsze 3 miesiące od daty wprowadzenia każdej z usług na rynek możliwe jest jej testowanie, w ramach ceny usługi podstawowej. Nie należy przez to rozumieć, że zasada obowiązuje przez pierwsze 3 miesiące po wdrożeniu u konkretnego klienta, ale od dnia opublikowania rozwiązania na rynku, 11

12 Warunki handlowe KS-OmniPharm Aktualny cennik dostępny jest pod adresem Lp.UsługaCena katalogowa 1.1 Usługa "Podstawowa" dla nieposiadających aktualnej subskrypcji na licencję KS- ZSA 157,50 zł 1.2 Usługa "Podstawowa" dla posiadających aktualną subskrypcję na licencję KS-ZSA lub korzystających z Usługi co najmniej 1 rok 31,50 zł 2.Usługa "Strategie Cenowe"16,67 zł 3.Usługa "Sugestie Sprzedaży"10,00 zł 4.Usługa "Strategie Marżowe"16,67 zł 5.Usługa "Sprzedaż Wiązana"10,00 zł 4.Usługa "Hostingowa"41,67 zł Suma dla 1 apteki/miesiąc (dla usługi podstawowej 1.1)252,50 zł Suma dla 1 apteki/miesiąc (dla usługi podstawowej ,50 zł Suma dla 1 apteki/rok (dla usługi podstawowej 1.1)3 030,00 zł Suma dla 1 apteki/rok (dla usługi podstawowej ,00 zł Podane ceny są cenami netto i dotyczą opłat miesięcznych na jedną aptekę.

13 Kontakt Tomasz Pawlik Tel Karolina Goleń Tel.: Tel.: wew.16 Zapraszamy do współpracy ! 13

14 Dziękuję za uwagę 14


Pobierz ppt "Agenda szkolenia 1.KS-OmniPharm a otoczenie biznesowe 2.Zarządzanie Strategiami Cenowymi 3.Zarządzanie Sugestiami Sprzedaży 4.Zarządzanie Sprzedażą Wiązaną"

Podobne prezentacje


Reklamy Google