Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zasady pisania poprawnych E-maili do nauczycieli/wykładowców. Opracowanie Rafał PastwaRafał Pastwa Spis zasad zakończ kliknij na mnie!

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zasady pisania poprawnych E-maili do nauczycieli/wykładowców. Opracowanie Rafał PastwaRafał Pastwa Spis zasad zakończ kliknij na mnie!"— Zapis prezentacji:

1

2 Zasady pisania poprawnych i do nauczycieli/wykładowców. Opracowanie Rafał PastwaRafał Pastwa Spis zasad zakończ kliknij na mnie!

3 Zasady pisania i Zasada 1 Zasada 2 Zasada 3 Zasada 7 Zasada 8 Uwaga końcowa powrót do strony głównej Na szkolnych stronach często macie podane adresy do Waszych nauczycieli prowadzących z Wami zajęcia. Wielu wykładowców przyjeżdża na zajęcia z innych miast. Wysłanie do nich a to czasami jedyny sposób skontaktowania się z nimi. Pisząc pamiętajcie o pewnych obowiązujących zasadach. Zasada 4 Zasada 5 Zasada 6

4 Zasada 1 W ach używamy form grzecznościowych np.: "Szanowny Pan Profesor", "Szanowna Pani Doktor". "Szanowny Pan Magister". Niedopuszczalne jest rozpoczynanie a od "Cześć" lub "Witam" - taką formę możecie przyjąć pisząc do organizacji studenckich - np.: do Samorządu Studenckiego lub do Koła Naukowego. cofnijdalej

5 Zasada 2 Każdy podpisujemy imieniem i nazwiskiem oraz rokiem i kierunkiem studiów. cofnijdalej

6 Zasada 3 W temacie a wpisujemy krótką informację dotyczącą treści przesyłanej wiadomości. cofnijdalej

7 Zasada 4 e powinny być krótkie i konkretne. Rozpisywanie się w u jest niewskazane (chyba, że jest to konieczne ze względu na specyfikę sprawy jaką macie do wykładowcy). cofnijdalej

8 Zasada 5 Jeśli piszecie na ogólny np.: sekretariat instytutu, dziekanat lub rektorat, w tytule a i w nagłówku wpisujecie osobę, do której kierujecie a wraz z jego tytułami naukowymi np.: "Szanowny Pan Prorektor - dr hab. Stefan Marek Grochalski, prof. UO". cofnijdalej

9 Zasada 6 Używanie w u do wykładowcy wyrazów "gwaropodobnych" typu "ziomki ", " ekipa" czy "zajefajne" jest niedopuszczalne. cofnijdalej

10 Zasada 7 Przed wysłaniem a sprawdzamy, czy nie zrobiliśmy w nim błędów ortograficznych (najczęściej robią to za nas programy pocztowe). Możesz też skorzystać z Wielkiego Słownika Ortograficznego PWN. cofnijdalej

11 Zasada 8 Dołączanie do a wszelkich załączników jest dopuszczalne pod warunkiem, że te załączniki są niezbędne i dotyczą treści a. cofnijdalej

12 Uwaga końcowa Jeśli zastosujecie się do wyżej wymienionych zasad, uprości to przekazywanie informacji pomiędzy wykładowcami a studentami i pozwoli Wam załatwić wiele pozornie niemożliwych do załatwienia spraw. cofnijdalej

13 Bibliografia koniecpowrót do strony głównej


Pobierz ppt "Zasady pisania poprawnych E-maili do nauczycieli/wykładowców. Opracowanie Rafał PastwaRafał Pastwa Spis zasad zakończ kliknij na mnie!"

Podobne prezentacje


Reklamy Google