Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów 14.06.2007.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów 14.06.2007."— Zapis prezentacji:

1 Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów 14.06.2007

2 Tarnowskie Centrum Informacji od 01.01.2006 jako jednostka budżetowa GMT Poprzednio: TRCKiOT jako zakład budżetowy GMT

3 Największe osiągnięcia TCI: II miejsca w Konkursie na Najlepsze CIT w 2006r (2005r – wyróżnienie) Odznaka Honorowa Ministra Gospodarki "Za Zasługi dla Turystyki" dla dyrektora TCI Współorganizacja finału plebiscytu Wielkie Odkrywanie Małopolski w Tarnowie Miejsce TCI we władzach regionalnych i ogólnopolskich: - wiceprzewodniczący Zarządu Ogólnopolskiego Forum IT - członek Zarządu MOT (druga kadencja)

4 Bieżące zadania związane z obsługą turystów: Obsługa turystów (osobiście w punkcie IT na Rynku jak również w wakacje w budce przy dworcach PKP/PKS, telefonicznie, fax, e-mail, na bieżąco również uzupełnianie materiałów na stacjach paliw w regionie w hotelach, w punktach IT w regionie i w Krakowie) Aktualizacja portalu turystycznego www.it.tarnow.pl (wersje językowe: pol., ang., niem., franc. i włoska); współpraca z różnymi portalami w sprawie wykorzystania naszych informacji Bezpłatny dostęp do Internetu na Rynku dla mieszkańców i turystów Zakup gadżetów reklamowych do odsprzedaży w punkcie IT jak również do dystrybucji podczas targów, imprez targowych Dystrybucja informacji o Tarnowie i regionie: wysyłka materiałów do POIT i polskich ambasad wysyłka do biur podróży i innych punktów IT standy na stacjach benzynowych w regionie, hotelach, atrakcjach turystycznych

5 Działania promocyjne: Reklama w Krakowie (w wydawnictwach, min.: Cracow in your pocket, The Vistor Malopolska), szynobusie (Kraków – Lotnisko) Reklama w innych wydawnictwach: TTG, artykuły w gazetach branżowych Targi krajowe: Katowice (SILESIA TOUR): kwiecień Gdańsk (GTT): kwiecień Kraków (KST): kwiecień Warszawa (LATO, największe targi w stolicy): kwiecień Wielki Piknik w Pszczynie (impreza plenerowa dla Śląska): czerwiec Poznań (TOUR SALON, największe targi w Polsce): październik Targi zagraniczne: Berlin (ITB, największe targi turystyczne na świecie): marzec Budapeszt (UTAZAS): kwiecień Londyn – (WTM, drugie co do wielkości targi na świecie): listopad Kijów (UKRAINE): październik Udział pośredni (materiały z Tarnowa dystrybuowane przez Małopolską Organizację Turystyczną oraz Urząd Marszałkowski): Mediolan, Barcelona, Moskwa, Paryż

6 Współdziałanie z branżą turystyczną i mediami branżowymi: Organizacja Study Press Organizacja Study Tour Pomoc dla MOT i Urzędu Marszałkowskiego przy organizowaniu Study Press/Tour na terenie Tarnowa i okolicy; Bieżąca współpraca z mediami branżowymi (np.: TTG, Wiadomości Turystyczne, Aktualności Turystyczne) oraz portalami branżowymi (np.: www.turystyczny.pl www.itpolska.pl)

7 Działania promocyjne na terenie miasta: Organizacja Spacerków po Tarnowie Organizacja Jarmarku Galicyjskiego Współorganizacja Wielkiego Odkrywania Małopolski – finał plebiscytu w Tarnowie Pomoc przy organizacji różnych imprez, min.: Puchar Polski we wspinaczce Montaż znaków drogowych E22c (7 szt.) oraz D-34 (4 szt.) Montaż oznakowania atrakcji turystycznych po Tarnowie (szlaki: Bema, Renesansu, Żydowski, Szczepanika; pojedyncze atrakcje) łącznie 22 słupki

8 Działalność wydawnicza: Przewodnik po Tarnowie (w trakcie realizacji) Folder Tarnów i region (wersje językowe: polska, angielska, niemiecka, hiszpańska, włoska); na bieżąco Ulotki Tarnów (darmowe ulotki dystrybuowane w mieście i w regionie); 18 rodzajów tematycznych

9 Działania na rzecz posiadania danych statystycznych: Ewidencja obiektów świadczących usługi noclegowe w Tarnowie Współpraca z Urzędem Statystycznym Ewidencja udzielonych przez TCI informacji Ewidencja liczby turystów odwiedzających miasto i region Badania ankietowe przy współpracy z MOT Analiza i opracowanie pozyskanych informacji

10 Działalność komercyjna TCI: Wynajem pomieszczeń w siedzibie TCI Wynajem pokoi hotelowych i sali konferencyjnej, Prowadzenie sprzedaży w punkcie IT: wydawnictwa o mieście i regionie, pamiątki, widokówki wraz ze znaczkami (również znaczki zagraniczne) mapy turystyczne, plany miast przewodniki turystyczne Organizacja i obsługa spotkań i szkoleń, Pozyskiwanie reklamodawców do wydawnictw TCI

11 Dziękuję za uwagę Zapraszam do współpracy z Tarnowskim Centrum Informacji


Pobierz ppt "Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów 14.06.2007."

Podobne prezentacje


Reklamy Google