Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 1 Przez Brno do Europy 24.11. 2003 Wroclaw.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 1 Przez Brno do Europy 24.11. 2003 Wroclaw."— Zapis prezentacji:

1

2 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 1

3 Przez Brno do Europy Wroclaw

4 Ambasada RP w Pradze, Wydział Ekonomiczno-Handlowy, Pan Remigiusz Górski : Wydział Ekonomiczno-Handlowy Ambasady RP w Pradze uważa, że uczestnictwo w targach organizowanych przez spółkę BVV – Veletrhy Brno jest ważnym narzędziem marketingowym dzięki któremu polskie przedsiębiorstwa mogą pozyskać partnerów na czeskim rynku

5 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 4 Brno – miasto w sercu Europy Warszawa Wiedeń Budapeszt Bratysława Brno Berlin Düsseldorf Praga Poznań Monachium 200 km 400 km Lipsk

6 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 5 Brno – węzeł komunikacyjny Europy Środkowej Drogowy Drogowy Brno leży na magistrali Zachód – Wschód (E50) Francja – Ukraina i na magistrali Północ – Południe (E65) Skandynawia – Bałkany Kolejowy Kolejowy Euro City, Inter City Brno zostało włączone do projektu europejskiej sieci szybkiej kolei (VRT) Lotniczy Lotniczy regularne międzynarodowe połączenia lotnicze do Pragi i Wiednia Odległość Brno - Praga: ok. 210 km (2 godz. jazdy samochodem) Odległość Brno - Wiedeń: ok. 120 km (1,5 godz. jazdy samochodem)

7 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 6 7 powodów dla których należy wziąć udział w targach w Brnie Wysokiej jakości tereny wystawowe na światowym poziomie Jasna koncepcja i filozofia Odpowiedni wystawcy Odpowiedni goście Kompleksowy charakter i wysoka jakość usług Infrastruktura i atmosfera miasta Brna Tradycja i marka niemeckej jakości

8 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 7 Wysokiej jakości tereny wystawowe na światowym poziomie … inwestujemy w Wasz sukces inwestuje BVV inwestuje w infrastrukturę targową: w ciągu ostatnich 4 lat zainwestowano w infrastrukturę terenu ok. 1 miliarda koron Business Center Business Center – miejsce spotkań decision makers Pawilon V Pawilon V – m 2 powierzchni wystawowej brutto Expoparking Expoparking krytych miejsc do garażowania Press Center Press Center - komfort i serwis dla dziennikarzy Hala Kongresowa Hala Kongresowa w hotelu Holiday Inn na 450 osób Pawilon F Pawilon F Inwestycja wartości 160 mln Kč, Powierzchnia wystawowa brutto ok m 2 Wireless Wireless podłączenie wystawców do internetu - włączenie do sieci całego terenu targów wjazd Nowy, o dużej przepustowości wjazd dla gości

9 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 8 Mapa terenów targowych Expoparking Business Centre Press Centre Holiday Inn Pawilon V Pawilon F Powierzchnia targów: m 2 Liczba pawilonów:16 Powierzchnia wystawowa brutto: m 2

10 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 9 Nowy pawilon F Powierzchnia wystawowa brutto: m 2 Powierzchnia wystawowa netto: m 2 Powierzchnia wystawowa netto: m 2 Budowa trwała 191 dni Budowa trwała 191 dni Funkcjonuje od MSV 2003 Funkcjonuje od MSV 2003

11 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 10 częścią struktur europejskich Targi o charakterze inwestycyjnym stały się już częścią struktur europejskich za pośrednictwem organizacji branżowych - współorganizatorów tych targów (np. MSV - CECIMO, Autosalon + Autotec - OICA, Woodtec - Eumabois) pośredniczenie w nawiązywaniu kontaktów handlowych Celem BVV jest pośredniczenie w nawiązywaniu kontaktów handlowych a nie sprzedaż metrów kwadratowych. międzynarodowego Według kryteriów UFI na terenach BVV realizowane jest % międzynarodowego programu wystawienniczego w ramach Republiki Czeskiej. Łącznie stanowi to 43 projekty, z nich 17 to numer jeden w Europie Środkowej, a 35 w Republice Czeskiej. i jest na najlepszej drodze do osiągnięcia analogicznej pozycji również w Polsce i w Austrii W pewnych branżach (przemysł maszynowy, motoryzacyjny …) Brno posiada silną pozycję na kierunku Słowacja i Węgry i jest na najlepszej drodze do osiągnięcia analogicznej pozycji również w Polsce i w Austrii Jasna koncepcja i filozofia (1) … targi są zwierciadłem rynku

12 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 11 Jasna koncepcja i filozofia (2) … pomagamy w rozwoju branż Czołowa pozycja i wysoka jakość targów w Brnie wynika przede wszystkim z tego, że rozwoju większości prezentowanych branż biorą aktywny udział w rozwoju większości prezentowanych branż. Negocjacje towarzyszące, seminaria, konferencje itp. są forum dla rozmów sfer przedsiębiorczości oraz państwa i wspomagają rozwój poszczególnych branż funkcję lobbystyczną posiadają funkcję lobbystyczną, bowiem udostępniają neutralną bazę dla spotkań ludzi tej samej branży, którzy w innych okolicznościach nie siedliby przy jednym stole spotkań dają możliwość spotkań z przedstawicielami władzy ustawodawczej i wykonawczej Przygotowują przedsiębiorców czeskich na wejście do UE – w programach towarzyszących informują o szansach i zagrożeniach

13 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 12 Targi BVV prezentują następujące branże : 1. Przemysł transport 3. Technologie informatyczne i komunikacyjne, bezpieczeństwo, edukacja 5. Moda i obuwie 7. Turystyka i czas wolny 6. Opieka zdrowotna 4. Rolnictwo przemysł spożywczy, leśnictwo 2. Budownictwo, wnętrza, sektor komunalny …więcej informacji….

14 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 13 Top targi BVV MSV (Międzynarodowe Targi Maszynowe) INVEX (Międzynarodowe Targi Technologii Informatycznych i Komunikacyjnych) IBF (Międzynarodowe Targi Budownictwa) AUTOTEC & AUTOSALON SALIMA (Międzynarodowe Targi Spożywcze) EMBAXPRINT (Międzynarodowe Targi Przemysłu Opakowań, Papierniczego i Poligraficznego - materiały, maszyny i technologie) STYL (Międzynarodowe Targi Mody) TECHAGRO (Międzynarodowe Targi Techniki Rolniczej) IDET (Międzynarodowe Targi Techniki Obronnej, Bezpieczeństwa i Specjalnych Systemów Informatycznych)

15 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 14 K – tworzywa sztuczne INTERKAMA - automatyzacja MSV BOOT - statki BOAT KABO GDS - obuwie IBF Technika sanitarna, klimatyzacja, ogrzewanie Synergia z Messe Düsseldorf …współpracujemy ze światowymi liderami w zakresie branż: Drupa - poligrafia & opakowania Embax-Print CARAVAN SALON caravaning Brno

16 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 15 Odpowiedni wystawcy.. Kim są nasi wystawcy? WYSOKI STOPIEŃ UMIĘDZYNARODOWIENIA: W 2002 roku udział wystawców zagranicznych wystawców zagranicznych na wszystkich targach wynosił 25% NOWE KONTAKTY nowych firm co roku na terenach wystawienniczych prezentuje się ok. 15% nowych firm, które tutaj poszukują nowych kontaktów handlowych małe i średnie przedsiębiorstwa, 2/3 wystawców na BVV stanowią małe i średnie przedsiębiorstwa, których udział w czeskim eksporcie wynosi ok. 37%. 2/3 wystawców za jeden z głównych celów udziału w targach uważa prezentację nowych lub unowocześnionych produktów i usług Jedna czwarta firm przyjeżdża na targi celem zawarcia konkretnych transakcji i znalezienia klientów

17 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 16 Skąd pochodzą wystawcy zagraniczni? Udział wystawców zagranicznych na targach w Brnie w 2002 roku

18 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 17 … Z ZAGRANICY… Na targach w Brnie co roku wzrasta udział zarejestrowanych i uiszczających opłatę gości zagranicznych. W 1999 roku wynosił on 4,6%, w 2002 roku było to już 6,4%! Na targach międzynarodowych ten udział wynosi 7,6% Najwyższy udział jest na targach OPTA (16,7%), EmbaxPrint (14%), STYL (13,3%). Europy Środkowej W 2002 roku w porównaniu z rokiem 2001 udział uiszczających opłatę gości z Europy Środkowej (resp. krajów kandydujących do UE) wzrósł jak następuje: + 8,6 % z Węgier + 0,5 % ze Słowacji … SPECJALIŚCI… decision makers Udział gości - specjalistów (tzw. decision makers) wynosi ok. 70% … NOWE KONTAKTY… 24% nowych gości Co roku odwiedza tereny wystawowe 24% nowych gości, a zatem i nowych kontaktów … UŻYTKOWNICY INTERNETU… Liczba gości na stronach internetowych BVV w marcu 2003 roku: (w ciągu roku wzrost o 184%), 60% z nich to goście zagraniczni 50% z nich znajdowało się zagranicą. W 2002 roku przeglądało strony internetowe BVV gości, z czego 50% z nich znajdowało się zagranicą. Odpowiedni goście … kim są nasi goście?

19 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 18 Skąd pochodzą goście zagraniczni? Udział gości zagranicznych na targach w Brnie w 2002 roku

20 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 19 Wystawcy i goście z Polski W targach w Brnie jako wystawcy wzięły udział m.in. Następujące polskie firmy: Key, Press Glas, Teofilów, Bumar, Piaski, Komandor, Cersanit, Kabi, Larkis, Stolar, Piechowice, Demar, Wkręt-Met, Kinkel, Redan Ulubione targi wystawców: Styl+Kabo, IDET, Mobitex+JVSZ, MSV+IMT Ulubione targi gości: Techagro, MSV+IMT, Styl+Kabo, IBF, Autotec, Salima, Embax-Print

21 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 20 Kompleksowy charakter i wysoka jakość usług - produkty i usługi szyte na miarę Organizacja targów międzynarodowych Kompleksowe usługi wystawiennicze Wynajem powierzchni Usługi pomocnicze (Business Center) Usługi konferencyjne i kongresowe Usługi medialne Turystyka targowa Serwis gastronomiczny EXPOPARKING – parkowanie przez cały rok Zagraniczna działalność targowa Serwis dla dziennikarzy (Press Center) Centrum Budowlane EDEN 3000 Szkolenia dla wystawców Elektroniczny katalog firm ww.bvv.cz/expocongress ww.bvv.cz/expotravelling

22 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 21 Infrastruktura i atmosfera miasta Brna Brno = drugie co do wielkości miasto Republiki Czeskiej Miasto o tradycjach przemysłowych i uniwersyteckich Odpowiednie możliwości zakwaterowania: ponad 60 placówek, 34 hotele z 6000 łóżek, 29 pensjonatów i innych placówek z 8000 łóżek Idealne położenie w centrum Europy, znaczący węzeł komunikacyjny – skrzyżowanie dróg i autostrad oraz magistrali kolejowych Ekonomia: Inwestycje w region Brna w ciągu ostatnich dziesięciu lat przekroczyły 1 mld EUR PKB miasta Brna w 2002 roku to 3 mld EUR (= 4% PKB RCz) Targi w Brnie wykraczają poza rynek wewnętrzny, w istocie reprezentując region ekonomiczny liczący 65 milionów potencjalnych klientów

23 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 22 Nowoczesne targi z 75-letnią tradycją 1928 –powstanie terenów wystawowych z okazji Wystawy Kultury Współczesnej w Czechosłowacji 1959 – 1. Międzynarodowe Targi w Brnie

24 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved –podpisanie umowy o reprezentowaniu Messe Düsseldorf 1990 – założenie spółki Brněnské veletrhy a výstavy (BVV) 1998 – wejście udziałowca większościowego Messe Düsseldorf 1999 –założenie spółki akcyjnej Veletrhy Brno 2001 – zniesienie BVV bez likwidacji, przeniesienie praw na a.s. Veletrhy Brno Nowoczesne targi z 75-letnią tradycją

25 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 24 Nasi właściciele: Messe Düsseldorf60,4 % Messe Düsseldorf60,4 % miasto Brno33,8 % miasto Brno33,8 % akcjonariusze mniejszościowi 5,8 % akcjonariusze mniejszościowi 5,8 % Struktura własnościowa firmy Veletrhy Brno naśladuje model niemiecki

26 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 25 Fakty i dane 2002 DANE STATYSTYCZNE Powierzchnia wystawowa netto m 2 Powierzchnia wystawowa netto m 2 Wystawcy z 54 krajów Wystawcy z 54 krajów Goście (w tym akcje gościnne) Goście (w tym akcje gościnne) WYNIKI EKONOMICZNE Obroty50 mln EUR Obroty50 mln EUR

27 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 26 Targi Brno - największe w Europie Środkowej Organizatorzy wynajmujący ponad m 2

28 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 27 Przedstawicielstwo BVV w Polsce Agencja Promocji Eksportu Kontakt: Jarosław Krykwiński Adres:ul. Okulickiego 42/44, Częstochowa, Polska Telefon / Fax: , Web:www.targi.brno.pl

29 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved wap.bvv.cz wap.bvv.cz Telefon: Telefon: Fax: Fax: Inne informacje

30 Dziękujemy za uwagę !

31 Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 30


Pobierz ppt "Veletrhy Brno © 2003, All Rights Reserved 1 Przez Brno do Europy 24.11. 2003 Wroclaw."

Podobne prezentacje


Reklamy Google