Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET."— Zapis prezentacji:

1 Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET

2 PORTRET – spore pole (do popisu) największy, nieinwazyjny format w Internecie największy, nieinwazyjny format w Internecie minimalna (i tylko czasami) konkurencja w walce o uwagę użytkownika wszystko o twojej marce w jednym miejscu!

3 PORTRET – spore pole (do popisu) Zwycięzca konkursu IAB USA: Rising Star Display Ad Units – na nowe formaty reklamowe dające największe możliwości kreatywne.Rising Star Display Ad Units Największy nieinwazyjny format w sieci - powierzchnia 300x1050px Dla nielubiących się dzielić - wyłączność reklamowa na wszystkie sloty CPM Wszystko o twojej marce w jednym miejscu, podane w atrakcyjnej formie: animacje flash, video, mapy, ankiety, galerie zdjęć, wtyczki społecznościowe, formularze, mini-gry etc. Przejrzysty, uporządkowany a zarazem elastyczny układ elementów w kreacji reklamowej

4 PORTRET - szczegóły ROZMIAR: 300x1050px MIEJSCE EMISJI: prawa nawigacja wybranych serwisów WYŁĄCZNOŚĆ* – dwa warianty do wyboru: -wariant I: na wszystkie formaty CPM -wariant II: na formaty layerowe oraz boks środtekstowy (wpadają reklamy emitowane w slocie top) *) wyłączność nie obejmuje reklam emitowanych w modelu Flat- Fee, takich jak np. sponsoring, czy emitowane poniżej Portretu boksy sponsorskie 300x60 px, reklamy Google Adsense i OnetEfekt

5 PORTRET - wyłączność wariant II wyłączność na formy layerowe oraz boks śródtekstowy wariant II wyłączność na formy layerowe oraz boks śródtekstowy wariant I wyłączność na wszystkie sloty CPM wariant I wyłączność na wszystkie sloty CPM

6 moduł 1 nagłówek moduł 2 moduł 3 moduł 4 stopka PORTRET - elementy

7 PORTRET - moduł 1 - nagłówek moduł 1 – nagłówek miejsce na logotyp klienta max rozmiar 270x40px moduł 1 – nagłówek miejsce na logotyp klienta max rozmiar 270x40px

8 PORTRET - moduł 2 moduł 2 – galeria, html, flash galeria - rozmiar zdjęcia 270x415px, max 16 zdjęć galeria rozwijana z miniaturkami – rozmiar zdjęć: 60x60px, 270x345px, 600x415px (zdjęcie w każdym rozmiarze to osobny plik, co pozwala na umieszczenie dodatkowych informacji na rozwiniętym zdjęciu). Rozwijanie po najechaniu. flash oraz kod html (co pozwala na tworzenie modułów o dowolnej zawartości, np. formularzy, sond, zdjęć z tekstem etc.) moduł 2 – galeria, html, flash galeria - rozmiar zdjęcia 270x415px, max 16 zdjęć galeria rozwijana z miniaturkami – rozmiar zdjęć: 60x60px, 270x345px, 600x415px (zdjęcie w każdym rozmiarze to osobny plik, co pozwala na umieszczenie dodatkowych informacji na rozwiniętym zdjęciu). Rozwijanie po najechaniu. flash oraz kod html (co pozwala na tworzenie modułów o dowolnej zawartości, np. formularzy, sond, zdjęć z tekstem etc.)

9 PORTRET - moduły 3 i 4 moduły 3 i 4: W modułach 3 i 4 możemy zamieścić następujące elementy: video: rozmiar 270x200, z opcją rozwijania, uruchamiany po akcji użytkownika (opcje playera tożsame z formą videoad) mapa Zumi : 270x200px (opcjonalnie mapa Google, jednak wiąże się to z dodatkowymi kosztami ponoszonymi przez klienta na rzecz Google – do oszacowania w zależności od ilości emisji) wtyczki społecznosciowe – Facebook, Twitter, etc flash oraz kod html (co pozwala na tworzenie modułów o dowolnej zawartości, np. formularzy, sond, zdjęć z tekstem etc.) moduły 3 i 4: W modułach 3 i 4 możemy zamieścić następujące elementy: video: rozmiar 270x200, z opcją rozwijania, uruchamiany po akcji użytkownika (opcje playera tożsame z formą videoad) mapa Zumi : 270x200px (opcjonalnie mapa Google, jednak wiąże się to z dodatkowymi kosztami ponoszonymi przez klienta na rzecz Google – do oszacowania w zależności od ilości emisji) wtyczki społecznosciowe – Facebook, Twitter, etc flash oraz kod html (co pozwala na tworzenie modułów o dowolnej zawartości, np. formularzy, sond, zdjęć z tekstem etc.)

10 PORTRET - stopka stopka tekst, grafika, kod html (np. link) max rozmiar grafiki 270x35px stopka tekst, grafika, kod html (np. link) max rozmiar grafiki 270x35px

11 PORTRET - ceny Portret jest oferowany wyłącznie w modelu CPM CENA z wyłącznością na wszystkie formaty CPM (wariant I) – 170 PLN CENA z wyłącznością tylko na formaty layerowe oraz boks śródtekstowy (wariant II)– 140 PLN Portret nie jest emitowany w modelu ROS zobacz betę I zobacz betę II

12 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET."

Podobne prezentacje


Reklamy Google