Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru."— Zapis prezentacji:

1 Extended Sites nowa jakość w e-commerce

2 Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego spółka pod nazwą PMA Invest Sp. z o.o. We wrześniu 2009 roku został uruchomiony pierwszy sklep internetowy prowadzony pod adresem W swojej ofercie posiada numizmaty, pióra, obrazy, zapalniczki, modele samochodów i wiele innych produktów dla kolekcjonerów. W październiku 2009 roku zapadła decyzja o przekształceniu spółki ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną prowadzoną pod zmienioną nazwą Internetowy Dom Handlowy S.A. 1 marca 2010 roku zakończył się proces przekształcenia spółki PMA Invest Sp. z o.o. w spółkę Internetowy Dom Handlowy S.A. Dariusz Leśniak - Paduch - Przewodniczący Rady Nadzorczej, pomysłodawca i współzałożyciel Internetowego Domu Handlowego S.A. Z sukcesem założył, poprowadził i sprzedał w latach 2005 – 2008 spółkę emonety.pl S.A. W roku 2008 przychody spółki emonety.pl S.A. sięgnęły 20 mln zł, a zysk netto oscylował na poziomie 1 mln zł netto. W Internetowym Domu Handlowym S.A. odpowiedzialny za rozwój nowych kierunków rozwoju, wizję i strategię. Łukasz Bartczak - prezes Zarządu, związany z branżą e-commerce od 6 lat, współtwórca, a potem wiceprezes Zarządu największego internetowego portalu numizmatycznego w Polsce emonety.pl S.A. Związany z firmą PMA Invest Sp. z o.o. od samego początku, jest pomysłodawcą projektu prowadzonego pod nazwą sklekolekcjonera.pl, który po 5 miesiącach działalności osiągnął dodatnie wyniki finansowe. W Internetowym Domu Handlowym S.A. odpowiedzialny za działania operacyjne. Pomysłodawcy i założyciele

3 Projekt IDH S.A. 9 własnych marek sprzedażowych 70 sklepów partnerskich obsługiwanych przez system Extended Sites centralny magazyn i call center baza produktowa przekraczająca 250 tys. artykułów Extended Sites jest modelem biznesowym polegającym na przeniesieniu całego ciężaru związanego z założeniem, bieżącą obsługą klienta, aktualizacją oferty towarowej, promocją, zbieraniem zamówień i wysyłką na IDH S.A. przy jednoczesnym zachowaniu własnej marki sprzedażowej po stronie klienta. Usługa ta najlepiej sprawdza się w serwisach internetowych, które mają znaczący ruch generowany przez swoich użytkowników i chcą ten ruch przekuć na pieniądze. Extended Sites Obecnie w systemie Extended Sites obsługiwanych jest 70 sklepów, w tym projekty e-commerce takich partnerów jak: Ringier Axel Springer, Biblionetka.pl, G+J Polska, Stopklatka S.A., Edipresse Polska, Platforma Mediowa Point Group S.A. (sklep Machina.pl) i wiele innych.

4 Rynek

5 Reaktywacja znanych marek sprzedażowych Rok 2010 był dla IDH okresem wytężonej pracy nad restrukturyzacją przejętych firm i połączeniem ich w jeden działający organizm, który będzie działać na pełnych obrotach. Z końcem kwietnia 2011 wszystkie niezbędne operacje zostały zakończone, a wszystkie sklepy działają pod jednym systemem sprzedażowym i z jednej serwerowni znajdującej się w filii Kielcach, gdzie również znajduje się centrum sprzedażowe i biuro obsługi klienta. Jednocześnie proces logistyczny jest realizowany z jednego centralnego magazynu znajdującego się w Mościskach pod Warszawą. W tym czasie wprowadzono również wiele innowacyjnych funkcjonalności, m.in. system rekomendacji podobny do tego, jakim posługuje się Amazon. W roku 2009 trzy sklepy, które obecnie są w strukturach IDH były jednymi z czołowych sklepów internetowych w Polsce ze znaczącymi przychodami i liczbą użytkowników.

6 TOP 120 za rok 2010 Jeden ze sklepów Internetowego Domu Handlowego S.A. w raporcie Internet Standard za rok 2010 został sklasyfikowany na 28 miejscu TOP 120 sklepów internetowych w Polsce.

7 Rozwój Internetowego Domu Handlowego S.A. Zwiększenie zasięgu sprzedaży przez sklepy partnerskie prowadzone w systemie Extended Sites (również wprowadzenie dodatkowych usług dla partnerów) Uruchomienie innowacyjnego mobilnego systemu sprzedaży towarów i usług (na urządzenia przenośne) - w 2012 roku. IDH będzie operatorem systemu. Wzbogacenie oferty o dodatkowe treści elektroniczne takie jak e-booki oraz mp3 (tzw. download). Uruchomienie kanału sprzedaży przez TV (wykorzystanie jednej z platform telewizji) Zbudowanie unikalnego systemu badań zachowań klienta sklepu internetowego przy współpracy z ICI


Pobierz ppt "Extended Sites nowa jakość w e-commerce. Historia powstania Internetowego Domu Handlowego S.A. 16 lutego 2009 roku została wpisana do Krajowego Rejestru."

Podobne prezentacje


Reklamy Google