Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Oferta marketingowa. Tradycyjna reklama? Jaki efekt finansowy przynosi reklama w gazecie? Jaki efekt finansowy przynosi reklama na stronie internetowej,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Oferta marketingowa. Tradycyjna reklama? Jaki efekt finansowy przynosi reklama w gazecie? Jaki efekt finansowy przynosi reklama na stronie internetowej,"— Zapis prezentacji:

1 Oferta marketingowa

2 Tradycyjna reklama? Jaki efekt finansowy przynosi reklama w gazecie? Jaki efekt finansowy przynosi reklama na stronie internetowej, gdzie wielu użytkowników ma zablokowane reklamy? Jak emocje z czytanych artykułów przelewają się na wizerunek Państwa firmy? Jaki efekt finansowy przynosi reklama na ulotce podrzuconej do skrzynki pocztowej? Jaki efekt finansowy przynosi reklama wyświetlana na telebimach przy drodze? Przepytaliśmy 100 przypadkowych osób – jakie widzieli reklamy na powyższych nośnikach? Co robią z ulotkami? Dowiedzieliśmy się że nikt na nic nie zwrócił uwagi a małymi wyjątkami.

3 Proponujemy coś bardziej dynamicznego i skuteczniejszego Żywą reklamę trafiającą do potencjalnej grupy klientów; Pozytywne emocje, które przetransferowane zostaną na Państwa firmę Finansowy efekt działań marketingowych Naszym priorytetem w tym działaniu jest to, by powierzone nam 100 zł przyniosło minimum 3 x tyle zysku! Odpowiednio wykreowany sponsoring jest pozytywnie postrzegany przez opinię publiczną i w ten sposób kreuje pozytywny wizerunek sponsora.

4 PIŁKARSKIE WADOWICE Rozgrywki futbolowe organizowane przez Nasz klub w ramach projektu Sportowe Wadowice – cała naprzód!. Składają się na nie piłkarskie ligi organizowane w 5 kategoriach wiekowych: -Open (dla amatorów), -Szkoły Średnie (Liga Juniorów oraz Juniorek), -Gimnazjum (Wadowickie Mistrzostwa Europy), -Szkoły Podstawowe (Mini Euro klasy 4-6), -Szkoły Podstawowe (Mini Euro klasy 0-3). Odbyła się jesienią 2011 roku i zgromadziła około 500 uczestników w sześciu organizowanych przez Nas rozgrywkach. Począwszy od najmłodszych (Szkoły Podstawowe), gdzie postawiliśmy na bezpunktową rywalizację, przez rozgrywki starszych adeptów futbolu, w których występowało aż 24 zespoły. Co ciekawe przeprowadzona Liga Juniorek wskazała potrzebę prowadzenia ligi również dla dziewcząt.

5 Trio Basket Wadowice Turniej koszykówki trójek organizowany już po raz drugi przez Nasz klub w ramach projektu Sportowe Wadowice – cała naprzód!. Składają się na nie cyklicznie organizowane turnieje wieńczone klasyfikacja generalną w 3 kategoriach wiekowych: Wadowicka Liga Trio basket Open - kobiety i mężczyźni, (95r. i starsi) Wadowicka Liga Trio basket Młodzików/czek w kategorii wiekowej (gimnazjum,) Wadowicka Liga Trio basket Najmłodszych kategoria wiekowa szkoła podstawowa; (klasy 3-6 szkoły podstawowej)

6 Sekcja piłki nożnej W tej sekcji posiadamy następujące grupy ćwiczebne: Junior starszy – 16 osób; II liga Junior młodszy – 16 osób ; I liga Trampkarze – 20 osób; I liga Młodziki I– 25 osób; I liga Młodziki II Wysoka – 20 osób; Młodziki III Tomice – 20 osób; grupa A Młodziki IV Skarpa – 20 osób; Orlik SP4 gr I– 15 osób; Orliki SP4 gr II – 15 osób; Orliki SP2 gr III – 15 osób; Orliki SP1 gr IV – 15 osób; Orliki Tomice gr V – 15 osób; - łącznie jest to ponad 270 osób! Żaki SP 4 gr I - 15 osób; Żaki SP 4 gr II– 15 osób; Żaki Skarpa gr III – 15 osób; Grupa dziewcząt – 20 osób;

7 Profile facebookowe Rozgrywki posiadają swój własny profil na portalu społecznościowym facebook, gdzie regularnie zagląda około 1000 osób, a zasięg informacji tam publikowanych sięga do kilku tysięcy osób! – dane ze statystyk facebook.

8 Ponadto regularne informacje na temat rozgrywek można znaleźć na na stronie internetowej PUKS Karol Wadowice, a także na portalu Sportowe Wadowice – patrona medialnego Piłkarskich Wadowic. Co jakiś czas rozgrywki relacjonują również popularne wadowickie serwisy: Wadowice24 oraz WadowiceOnline.

9 Korzyści z medialnej działalności Klubu: Możliwość promocji firmy dzięki: Filmy promocyjne (około 50 filmów z rozgrywek, meczy, turniejów i treningów) Miejsce na koszulkach (600 sztuk); Miejsce na koszulkach dla zwycięskich drużyn; Miejsce na koszulkach Klubowych druzyn Banery na zdjeciach cykliczne konkursy dla fanów rozgrywek, podczas rozgrywek, jak i po rozgrywkach (facebook), oraz dla członków Klubu; reklamy w formie banerów (portale: oraz informacje dotyczące sponsorów w artykułach(Głos Podbeskidzia, facebook oraz wyżej wymienione),

10 Filmy promocyjne Cykliczne, regularne filmy pokazujące rywalizację podczas Piłkarskich Wadowic, Trio basket Wadowice, Siatkarskie Wadowice – wraz z graficzną reklamą firmy i informacją o wspieraniu projektu w charakterze sponsora.

11 Galerie promocyjne Regularne galerie z rozgrywek wszystkich kategorii wiekowych, na których znajdzie się logo firmy. Zdjęcia publikowane w mediach.

12 Banery podczas rozgrywek Podczas rozgrywek na boiskach czy Sali gimnastycznej - możliwość zawieszenia wokół boiska reklam firmy.

13 Promocja związana z nagrodami nadruki logo na koszulkach dla uczestników (600 sztuk), grawer logo firmy na pucharach, logo na dyplomach sponsor tytularny nagród indywidualnych…

14 Sponsor tytularny nagród indywidualnych nagroda dla zwycięzcy cotygodniowych konkurencji piłkarskiej sprawności - Mini Mistrzostwa Europy, Król Strzelców (Wadowickie Mistrzostwa Europy, Liga Juniorów, Liga Juniorek oraz Wadowicka Liga Amatorska), Najlepszy bramkarz (Wadowickie Mistrzostwa Europy, Liga Juniorów, Liga Juniorek oraz Wadowicka Liga Amatorska). Stworzenie właściwego wizerunku przedsiębiorstwa, a także jego produktów dzięki możliwości przeniesienia image z podmiotu sponsorowanego na sponsora.

15 Grupy docelowe odbiorców: Dzieci 6-10 lat – 350 uczestników, 300 obserwatorów; Dzieci lat – 350 uczestników, 500 obserwatorów; Młodzież lat – 250 osób; 500 obserwatorów; Dorośli – bezpośredni uczestnicy – 150 osób; Dorośli – rodzice – osób; Dorośli – widzowie, czytelnicy, obserwatorzy – osób;

16 Pakiety współpracy

17 Pakiet I - finansowy Przedstawiamy pakiety miesięczne: Pakiet A: 50 zł – baner na zdjęciach; baner w 1 filmie; informacja na stronach; Pakiet B: 100 zł - baner na 70 zdjęciach; baner w 2 filmach; informacja i baner na facebooku – 1 raz w tygodniu; informacja na stronach; Pakiet C: 200 zł - baner na 150 zdjęciach; baner w 4 filmach; baner na koszulkach 1 drużyny; informacja i baner na facebooku – 1-2 raz w tygodniu; Pakiet D: 300 zł - baner na 250 zdjęciach; baner w 7 filmach; baner na koszulkach; baner na pucharach, informacja i baner na facebooku – 2-4 raz w tygodniu, informacje w prasie lokalnej; baner na oraz ;www.sportowewadowice.plwww.pukskarol.pl Pakiet E: 500 zł i więcej - baner na minimum 500 zdjęciach; baner w minimum 12 filmach; baner na dyplomach; baner na koszulkach; informacja i baner na facebooku – 2-4 raz w tygodniu; baner na oraz ; informacje w prasie lokalnej;www.sportowewadowice.plwww.pukskarol.pl W przypadku banerów na koszulkach – uzależnienie od czasu trwania współpracy. Istnieje także możliwość zorganizowania zawodów tytularnych przy współpracy dłuższej niż 6 miesięcy przy pakiecie D i E. Wystawiamy faktury VAT! Wtedy należy doliczyć do powyższych kwot – 23 % podatku. Przyjmujemy także darowizny – które tez można odliczyć od podatku.

18 Pakiet II - rzeczowy -sfinansowanie zakupu koszulek na nagrody, -stroje dla drużyny (koszulki, dresy, kurtki), -sfinansowanie pucharów oraz medali, -sfinansowanie indywidualnych, tytularnych nagród (Król Strzelców oraz Najlepszy Bramkarz), - nagroda za najlepsze zdjęcie z rozgrywek, -nagroda za najlepszy film przedstawiający rozgrywki, -nagroda Fair Play Piłkarskich Wadowic -zakup napojów -bony na usługi – fitness, gastronomia, -zniżki na usługi; W zależności od wartości wsparcia – oferujemy pakiety marketingowe według wyceny finansowej – na następnym slajdzie.

19 Sprawozdawczość z realizacji promocji firmy podczas rozgrywek screeny artykułów prasowych, zdjęcia z rozgrywek, filmy z rozgrywek, cykliczne maile w formie newslettera, płyta ze wszystkimi materiałami na zakończenie rozgrywek, koszulki z nadrukiem – reklamą firmy.

20 Podsumowanie Piłkarskie Wadowice to cykl rozgrywek, który w okolicznym środowisku sportowym jest pozytywnie kojarzony. Dzięki współpracy państwa firma będzie miała okazję na utożsamienie się z produktem, który w swoim rozwoju znajduje się na fali wznoszącej. Mecenat rozgrywek dla dzieci i młodzieży a także dla amatorów to okazja na zapadnięcie w pamięci wielu osób związanych z rozgrywkami bezpośrednio (zawodnicy) oraz pośrednio (kibice, znajomi, rodzina).

21 PUKS KAROL Wadowice Dynamicznie rozwijający się w Klub sportowy działającym od 9 lat. Oprócz strony sportowej, ważne jest dla nas wychowanie: zmieniamy świat na lepsze Proszę zwrócić uwagę, że oprócz niewątpliwej korzyści marketingowej dla Państwa firmy, jest także korzyść społeczna – setki dzieci zamiast plątać się – grają w piłkę!

22 Kontakt Menedżer: Karol Habrzyk Telefon: ; Mail:


Pobierz ppt "Oferta marketingowa. Tradycyjna reklama? Jaki efekt finansowy przynosi reklama w gazecie? Jaki efekt finansowy przynosi reklama na stronie internetowej,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google