Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kancelaris 3.00 Wydawnictwo C.H.Beck www.beck.pl www.beck.pl.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kancelaris 3.00 Wydawnictwo C.H.Beck www.beck.pl www.beck.pl."— Zapis prezentacji:

1 Kancelaris 3.00 Wydawnictwo C.H.Beck

2 Ewidencja klientów Dostęp do dokumentów sprawy Rozliczenia z klientami na podstawie czasu pracy pracowników Dostęp do własnych źródeł wiedzy – książki, artykuły, orzeczenia Praca w zespole Sprawna administracja Klienci Sprawy Rozliczenia Biblioteka Administracja Pracownicy Czego potrzebuje kancelaria ?

3 Dlaczego warto mieć program komputerowy ? Łatwy dostęp do istniejących dokumentów elektronicznych Usprawnienie w kontaktach z klientami Zwiększenie efektywności pracy kancelarii Ułatwienia w pracy grupowej

4 Kancelaris 3.00 OGÓLNE MOŻLIWOŚCI PROGRAMU

5 Kancelaris 3.00 Nowoczesne rozwiązanie ! Program opracowany przy udziale aktywnych zawodowo radców prawnych i adwokatów z wieloletnim doświadczeniem Program opracowany przy udziale aktywnych zawodowo radców prawnych i adwokatów z wieloletnim doświadczeniem Rozwiązania stosowane w międzynarodowych firmach prawniczych i konsultingowych dostosowane do polskich warunków Rozwiązania stosowane w międzynarodowych firmach prawniczych i konsultingowych dostosowane do polskich warunków Wykorzystanie najnowszych technologii informatycznych Wykorzystanie najnowszych technologii informatycznych Autorzy posiadający międzynarodowe tytuły MCP (Microsoft Certified Professional) w zakresie programowania. Autorzy posiadający międzynarodowe tytuły MCP (Microsoft Certified Professional) w zakresie programowania.

6 Kancelaris 3.00 Dlaczego ten program ? Kancelaris to kompleksowe rozwiązanie realizujące wszystkie wymagania kancelarii. WYMAGANIAREALIZACJA Ewidencja klientów Kartoteka klientów Dostęp do dokumentów sprawy Sprawa, akta, terminy, wydarzenia Rozliczenia z klientami na podstawie czasu pracy pracowników Zlecenia, faktury, czynności, czas pracy Dostęp do własnych źródeł wiedzy – książki, artykuły, orzeczenia Biblioteka – pozycje, wzory, katalogi i wyszukiwanie Biblioteka – pozycje, wzory, katalogi i wyszukiwanie Praca w zespole Terminarze i zlecanie zadań Sprawna administracja Kartoteka pracowników, uprawnienia

7 Kancelaris 3.00 Możliwości programu: Kancelaria Kancelaria Kartoteka Kartoteka Sprawy Sprawy Rozliczenia Rozliczenia Biblioteka Biblioteka Moje biurko Moje biurko Administracja Administracja

8 Kancelaris 3.00 Dlaczego ten program ? Ujednolicony interfejs ułatwiający obsługę Możliwość dopasowania dowolnej listy do własnych wymagań i zapamiętania tych ustawień Szybkie wydruki

9 Ujednolicony interfejs

10 Opis rozwiązań DOSTOSOWYWANIE WIDOKU LISTY Każda lista zawarta w programie może zostać przez każdego pracownika dowolnie sformatowana i taki układ może zostać zapamiętany. Prawy klawisz otwiera menu podręczne

11 Wszystkie dane powiązane ze sobą i łatwo dostępne. Kancelaris 3.00 Dlaczego ten program ?

12 Opis rozwiązań POWIĄZANIA W RÓŻNYCH CZĘŚCIACH SYSTEMU FAKTURY ZALICZKI WPŁATY TERMINY ZADANIA WERSJE DOKUMENTÓW DOKUMENTY WYDARZENIA TERMINY ZADANIA

13 Kancelaris 3.00 KARTOTEKI

14 KLIENCI I POZOSTAŁE KARTOTEKI Kancelaria reprezentuje swoich klientów wobec organów i innych osób i podmiotów prawnych. Opis rozwiązań

15 Kancelaris 3.00 Kartoteka Klienci Klienci Organy Organy Podmioty/Osoby Podmioty/Osoby

16 Kancelaris 3.00 Kartoteka klientów Pełne dane Pełne dane Możliwość zapisu kilku adresów (siedziby, korespondencyjny, kontaktowy) Możliwość zapisu kilku adresów (siedziby, korespondencyjny, kontaktowy) Możliwość zapisu różnych typów kontaktów (telefony, , strony WWW, etc.) Możliwość zapisu różnych typów kontaktów (telefony, , strony WWW, etc.) Przydzielanie osoby prowadzącej Przydzielanie osoby prowadzącej Przegląd spraw i zleceń Przegląd spraw i zleceń

17 Kancelaris 3.00 ZLECENIA I SPRAWY

18 Opis rozwiązań Z jakimi problemami zgłaszają się klienci? 1. Klient przychodzi po pisemną poradę prawną w sprawie VAT. 2. Stała obsługa klienta w miesiącu marcu, w ramach której kancelaria negocjowała z wierzycielem i rozważała sprawę PIT wspólnika. 3. Klient po wydaniu przez Kancelarię opinii w sprawie CIT i negatywnej decyzji organu zaskarżył sprawę do WSA i chce, aby kancelaria reprezentowała go w sądzie.

19 Opis rozwiązań Z jakimi problemami zgłaszają się klienci? 1. Klient przychodzi po pisemną poradę prawną w sprawie VAT. 2. Stała obsługa klienta w miesiącu marcu, w ramach której kancelaria negocjowała z wierzycielem i rozważała sprawę PIT wspólnika. 3. Klient po wydaniu przez Kancelarię opinii w sprawie CIT i negatywnej decyzji organu zaskarżył sprawę do WSA i chce, aby kancelaria reprezentowała go w sądzie.

20 Konieczność rozdzielenia rozliczeń i tematu sprawy PRZYKŁADROZLICZENIAzlecenieTEMATsprawa Pisemna porada w sprawie VAT. 1 za poradę 1 VAT Stała obsługa klienta w miesiącu marcu w ramach, której kancelaria negocjowała z wierzycielem i rozważała sprawę PIT wspólnika. 1 za stałą obsługę 2 lub więcej -wierzytelność -PIT wspólnika Klient po wydaniu przez Kancelarię opinii w sprawie CIT i negatywnej decyzji organu zaskarżył sprawę do WSA i chce, aby kancelaria reprezentowała go w sądzie. 2 lub więcej - za opinię - za reprezentację 1 CIT OGÓLNY PRZYPADEK wielewiele Opis rozwiązań

21 Kancelaris 3.00 ZLECENIA

22 ZLECENIE ZLECENIE= umowa z klientem określająca w jaki sposób będzie rozliczana praca kancelarii Opis rozwiązań

23 Jak obliczana jest kwota należna kancelarii za wykonane godziny pracy kwota do zapłaty = opłata stała (ryczałt) + większa z kwot: kwota_minimalna za godziny albo kwota za godziny ponad limit godzin w ryczałcie wg stawek

24 Opis rozwiązań Jak obliczana jest kwota... Przykład 1 Sposób rozliczeń: stała kwota za gotowość 200 PLN rozliczenie wg godzin 50 PLN / godz Pola do wypełnienia: Opłata stała, Rozliczanie wg godzin Rozliczenia: Kwota końcowa będzie SUMĄ kwot wynikających z opłaty za gotowość i wynikającej z wykonanych czynności Firma przepracowała 10 godzin w miesiącu to opłata wyniesie 200 PLN + 10 * 50 PLN = 700 PLN

25 Opis rozwiązań Sposób rozliczeń: Według godzin (50PLN/godz.), ale nie mniej niż (200zł) Pola do wypełnienia: Kwota minimalna, Rozliczanie wg godzin Rozliczenia: a) Firma przepracowała 10 godzin w miesiącu opłata wyniesie 10 * 50 PLN = 500 PLN (500 > 200). b) Firma przepracowała 1 godzinę to opłata wyniesie 200 PLN (50 < 200) Jak obliczana jest kwota... Przykład 2

26 Opis rozwiązań Jak rozliczane są czynności pracownika ? Zlecenie ma 3 ważne pola dotyczące czynności: - minimalny czas trwania - jednostka - sposób zaokrąglania Przykład: - minimalny czas trwania – 30 minut - jednostka – 15 minut - sposób zaokrąglania - w górę (każde rozpoczęte...) Czas trwania (min.) Do rozliczeń (min) Czas do faktury (godz.)

27 Kancelaris 3.00 Rozliczenia Ewidencja zleceń (umów) Ewidencja zleceń (umów) Tworzenie i ewidencja faktur w dowolnej walucie Tworzenie i ewidencja faktur w dowolnej walucie Rejestrowanie i przeglądanie wykonanych czynności Rejestrowanie i przeglądanie wykonanych czynności Ocena efektywności pracy pracowników Ocena efektywności pracy pracowników Raporty, analizy finansowe i statystyki Raporty, analizy finansowe i statystyki

28 Różne typy zleceń: stała obsługa, zadanie, projekt Różne typy zleceń: stała obsługa, zadanie, projekt Różnorodność formy rozliczeń Różnorodność formy rozliczeń Standardowe rozliczenia: - ryczałt, - wg czasu czynności, - z opłatą za gotowość - z limitem godzin Standardowe rozliczenia: - ryczałt, - wg czasu czynności, - z opłatą za gotowość - z limitem godzin Wystawianie i rozliczanie faktur Wystawianie i rozliczanie faktur Rozliczanie zaliczek Rozliczanie zaliczek Szczegółowe uprawnienia pracowników Szczegółowe uprawnienia pracowników Kancelaris 3.00 Zlecenia

29 Kreator pomagający wystawić fakturę z możliwość modyfikacji wszystkich danych przed wystawieniem faktury Kreator pomagający wystawić fakturę z możliwość modyfikacji wszystkich danych przed wystawieniem faktury Automatyczny i ręczny dobór czynności uwzględnianych w fakturze Automatyczny i ręczny dobór czynności uwzględnianych w fakturze Drukowanie faktury i zestawień dla klienta wg różnych konfiguracji Drukowanie faktury i zestawień dla klienta wg różnych konfiguracji Kontrola wpłat i przelewów regulujących płatności Kontrola wpłat i przelewów regulujących płatności Wykaz zafakturowanych czynności Wykaz zafakturowanych czynności Różnorodność rozliczeń na fakturze Różnorodność rozliczeń na fakturze Dwustopniowe zatwierdzanie Dwustopniowe zatwierdzanie Kancelaris 3.00 Faktury

30 Statystyki Statystyki Raporty Raporty Kancelaris 3.00 Statystyki i raporty

31 Kancelaris 3.00 SPRAWY

32 SPRAWA SPRAWA= temat prac jakie na zlecenie klienta wykonuje kancelaria Opis rozwiązań

33 Wyszukiwanie wg Wyszukiwanie wg pracowników pracowników katalogów spraw katalogów spraw klientów klientów Historia zawierająca Historia zawierająca terminy terminy dokumenty dokumenty wydarzenia wydarzenia zadania zadania Kancelaris 3.00 Drzewko i historia spraw

34 Akta i repertorium spraw Akta i repertorium spraw Katalogi spraw Katalogi spraw Drzewko spraw Drzewko spraw Wyszukiwanie spraw Wyszukiwanie spraw Rejestrowanie dokumentów w sprawie Rejestrowanie dokumentów w sprawie Książka korespondencji Książka korespondencji Wydruki dla poczty Wydruki dla poczty możliwości programu Kancelaris 3.00 Repertorium spraw

35 Strony w sprawie Strony w sprawie Podział na etapy Podział na etapy Ewidencja dokumentów wykonanych w ramach sprawy Ewidencja dokumentów wykonanych w ramach sprawy Zlecanie zadań Zlecanie zadań Rejestrowanie terminów spotkań i rozpraw Rejestrowanie terminów spotkań i rozpraw Informacja o innych wydarzeniach w sprawie Informacja o innych wydarzeniach w sprawie Szczegółowe uprawnienia pracowników Szczegółowe uprawnienia pracowników Kancelaris 3.00 Akta spraw

36 Kancelaris 3.00 USŁUGI

37 Konieczność rozdzielenia rozliczeń i tematu sprawy PRZYKŁADROZLICZENIAzlecenieTEMATsprawa Pisemna porada w sprawie VAT. 1 za poradę 1 VAT Stała obsługa klienta w miesiącu marcu w ramach, której kancelaria negocjowała z wierzycielem i rozważała sprawę PIT wspólnika. 1 za stałą obsługę 2 lub więcej -wierzytelność -PIT wspólnika Klient po wydaniu przez Kancelarię opinii w sprawie CIT i negatywnej decyzji organu zaskarżył sprawę do WSA i chce, aby kancelaria reprezentowała go w sądzie. 2 lub więcej - za opinię - za reprezentację 1 CIT OGÓLNY PRZYPADEK wielewiele Opis rozwiązań

38 Powiązanie zlecenia i sprawy USŁUGA - PRACA WYKONANA PRZEZ KANCELARIĘ w jakiejś sprawie w jakiejś sprawie rozliczana według zlecenia rozliczana według zlecenia Opis rozwiązań

39 ZLECENIA, SPRAWY i USŁUGI dla porady prawnej ZLECENIE ZADANIOWE ZLECENIE: typy zadaniowego ryczałtem 200pln SPRAWA:VAT USŁUGA: Napisanie opinii prawnej UWAGI: Wszystkie elementy stworzą się automatycznie w trakcie tworzenia zlecenia

40 Opis rozwiązań ZLECENIA, SPRAWY i USŁUGI dla stałej obsługi ZLECENIE STAŁA OBSŁUGA ZLECENIE: Stała obsługa 50pln/godzinę SPRAWY: 1. PIT wspólnika 2. Wierzytelność Kowalskiego 3. VAT 2001 USŁUGI: 1. napisanie opinii prawnej w sprawie PIT wspólnika 2. negocjacje z Kowalskim 3. wizyta w US w sprawie VAT bieżąca obsługa (bez spraw) UWAGI: przy zakładaniu zlecenia automatycznie stworzy się usługa: bieżąca obsługa, przy zakładaniu zlecenia automatycznie stworzy się usługa: bieżąca obsługa, inne usługi oraz sprawy zostaną utworzone przy zakładaniu sprawy inne usługi oraz sprawy zostaną utworzone przy zakładaniu sprawy

41 Opis rozwiązań ZLECENIA: 1. Zadanie napisania opinii ( ryczałt 200pln ) 2. Zadanie reprezentacji w procesie ( ryczałt 1000pln ) SPRAWA:CIT USŁUGI: 1. napisanie opinii 2. reprezentacja w procesie UWAGI: Obie usługi stworzą się automatycznie w trakcie tworzenia zleceń ZLECENIA, SPRAWY i USŁUGI dla wielu porad DWA ZLECENIA ZADANIOWE

42 KOD usługi = temat pracy (sprawa) + sposób rozliczeń (zlecenie) Usługa łączy ze sobą sprawę i zlecenie. Jest także postawą dla rejestracji czynności pracowników. Kancelaris 3.00 Usługi

43 Kancelaris 3.00 PRACOWNICY I UPRAWNIENIA

44 Kancelaris 3.00 Kancelaria Kancelaria Kancelaria Pracownicy Pracownicy Zespoły Zespoły Terminarz kancelarii Terminarz kancelarii Terminarz zajętości zasobów Terminarz zajętości zasobów

45 Opis rozwiązań UPRAWNIENIA Uprawnienia w kancelariach dotyczą przede wszystkim dostępu do poszczególnych akt spraw, ale także opierają się na umowie, że ktoś wykonuje pewnego rodzaju czynności np. wystawia faktury, kontroluje czas pracy innych pracowników itp. W zależności od wielkości, ale także, od zaufania do pracowników, ilości prawników i asystentów itp. kancelaria może wymagać, aby ograniczyć dostęp pracowników do niektórych spraw. W systemie Kancelaris mamy: uprawnienia na poziomie pracowników, które dotyczą głównie tego jakie operacje może w systemie wykonywać dany pracownik. uprawnienia na poziomie spraw/zleceń, które dotyczą tego, czy pracownik ma prawo: - do wglądu w akta spraw, - do wglądu w dane zlecenia, - rozliczać czynności w ramach zlecenia

46 Opis rozwiązań UPRAWNIENIA DO SPRAW I ZLECEŃ Szczególną sytuację mamy przy dostępie do spraw i zleceń, dlatego, że prawa dostępu są określone zarówno na poziomie szczegółowym (np. w sprawie) i ogólnym (pracownik). W takim wypadku prawa do sprawy/zlecenia są wypadkową praw szczegółowych sprawy/zlecenia i ogólnych praw pracownika. Tę sytuację ilustruje rysunek.

47 Opis rozwiązań UPRAWNIENIA OGÓLNE DO SPRAW I ZLECEŃ SPRAWA: - przeglądanie wszystkich - dodawanie i edycja - dostęp do dokumentów ZLECENIE: - przeglądanie wszystkich - dodawanie i edycja

48 Opis rozwiązań POZOSTAŁE UPRAWNIENIA OGÓLNE FAKTURY: - przeglądanie - dodawanie i edytowanie - zatwierdzanie CZYNNOŚCI: - przeglądanie wszystkich pracowników - rejestrowanie za innych pracowników STATYSTYKI RAPORTY

49 Ewidencja danych (adresy, kontakty, kartoteka osobowa) Ewidencja danych (adresy, kontakty, kartoteka osobowa) Różne kategorie pracowników (radca, prawnik, aplikant...) Różne kategorie pracowników (radca, prawnik, aplikant...) Standardowe stawki dla pracowników i kategorii Standardowe stawki dla pracowników i kategorii Przypisywanie pracownikom określonych uprawnień (np. przeglądanie faktur) Przypisywanie pracownikom określonych uprawnień (np. przeglądanie faktur) Kreator nadawania uprawnień do spraw i zleceń Kreator nadawania uprawnień do spraw i zleceń Kancelaris 3.00 Pracownicy

50 Opis rozwiązań PRACOWNICY A SPRAWY I ZLECENIA ZLECENIASPRAWY PRACOWNICY PRZYDZIAŁ -umożliwia rejestrowanie czynności w ramach tego zlecenia -z prawem przeglądanie daje dostęp do danych zlecenia czyli np. sposobu rozliczeń UPRAWNIENIE -daje dostęp do wszystkich danych sprawy

51 Kancelaris 3.00 Uprawnienia spraw i zleceń Uprawnienia w zleceniu określają stawkę godzinową oraz dostęp do danych finansowych. Uprawnienia w sprawie określają dostęp do informacji o sprawie.

52 Opis rozwiązań DWA SUGEROWANE ROZWIĄZANIA Kancelaria, w której pracownicy mają mieć dostęp do swoich spraw i obowiązków. Sugerujemy wprowadzenie ogólnych uprawnień dotyczących dostępu do spraw i zleceń tylko w szczególnych okolicznościach, np. dla właściciela. Kancelaria, w której pracownicy mają dostęp do wszystkiego. Każdy pracownik może otrzymać uprawnienia ogólne. Wymagane jest przydzielanie do zleceń z określeniem stawki rozliczeń. Kancelaria może skorzystać z opcji Przydzielaj wszystkich pracowników do wszystkich spraw i zleceń, w ramach której każdy z pracowników ma automatycznie przydzielane uprawnienia do nowych spraw i zleceń.

53 Opis rozwiązań SUGEROWANE ROZWIĄZANIA Finanse, statystyki i raporty Osoby odpowiedzialne za finanse oraz właściciele powinni otrzymać dostęp do faktur, statystyk i raportów Czynności Przeglądanie czynności dostępne dla kierownictwa firmy. Dostęp do rejestrowania czynności za inne osoby może otrzymać, np. sekretarka, która wprowadza dane dostarczane w formie papierowej.

54 Kancelaris 3.00 CZYNNOŚCI I CZAS PRACY

55 Opis rozwiązań CZYNNOŚCI PRACOWNIKA Usługa jest realizowana przez pracowników. Może być ich kilku (np. negocjacje) albo jeden, ale wykonujący wiele różnych czynności. Realizując usługę pracownicy wykonują czynności w sprawach klientów, które są rozliczane według zleceń klientów

56 Opis rozwiązań CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNE Pracownicy wykonują też czynności na rzecz kancelarii. Są to czynności administracyjne. Czynności te nie są związane ze sprawą ani zleceniem. Są to czynności administracyjne. Czynności te nie są związane ze sprawą ani zleceniem. Czynności administracyjne mają swój TYP dostępny w słowniku. Typ podobnie jak kod usługi może być podstawą rozliczeń pracownika.

57 Rejestrowanie czynności i związanych z nimi kosztów Rejestrowanie czynności i związanych z nimi kosztów Przeglądanie czynności w ramach różnych kryteriów: - wg klientów, - wg zleceń, - wg pracowników Przeglądanie czynności w ramach różnych kryteriów: - wg klientów, - wg zleceń, - wg pracowników Podsumowania czynności (czas trwania, godzin zafakturowanych) Podsumowania czynności (czas trwania, godzin zafakturowanych) Automatyczne obliczanie godzin do rozliczenia Automatyczne obliczanie godzin do rozliczenia Kancelaris 3.00 Rejestrowanie czynności

58 Rejestracja nominalnego i rzeczywistego czasu pracy pracowników Rejestracja nominalnego i rzeczywistego czasu pracy pracowników Kancelaris 3.00 Czas pracy

59 Kancelaris 3.00 KLIENCI ZLECENIA i SPRAWY ZLECENIA i SPRAWYPRACOWNICY

60 Opis rozwiązań POWIĄZANIA W RÓŻNYCH CZĘŚCIACH SYSTEMU RAZ JESZCZE FAKTURY ZALICZKI WPŁATY TERMINY ZADANIA WERSJE DOKUMENTÓW DOKUMENTY WYDARZENIA TERMINY ZADANIA

61 Kancelaris 3.00 DOKUMENTY W SPRAWIE

62 Opis rozwiązań DOKUMENTY W trakcie rozwiązywania sprawy klienta pracownicy kancelarii pracują z dokumentami w formie papierowej i elektronicznej. Każdy dokument ma swój cykl życia począwszy od wersji pierwotnej, a skończywszy, po wielu poprawkach, na wersji ostatecznej. Dokument może się składać z kilku plików lub zeskanowanych stron. Może to być np. umowa i dwa dodatkowe załączniki, jednak większość dokumentów ma tylko 1 plik.

63 Opis rozwiązań STRUKTURA DOKUMENTU DOKUMENT WERSJA 1WERSJA 2 PLIK 1 - umowa PLIK 2 - załącznik

64 Opis rozwiązań GDZIE SĄ PRZECHOWYWANE DOKUMENTY NA DYSKU SIECIOWYM ? katalog z bazą danych katalog z bazą danych DANE DANE BAZA WIEDZY – na pliki z bazy wiedzy BAZA WIEDZY – na pliki z bazy wiedzy TMP – na tymczasowe pliki np. załączniki zadań TMP – na tymczasowe pliki np. załączniki zadań DOKUMENTY – na dokumenty spraw DOKUMENTY – na dokumenty spraw KLIENT - katalog ze skrótami do swoich spraw KLIENT - katalog ze skrótami do swoich spraw SPRAWA – katalog z plikami dokumentów SPRAWA – katalog z plikami dokumentów Każdy plik ma w nazwie: - nazwę dokumentu - wersję - numer pliku (strony)

65 Lista dokumentów w sprawie Kancelaris 3.00 Dokumenty spraw Możliwość skanowania pism przychodzących Kreator rejestracji dokumentu

66 Kancelaris 3.00 Ułatwienia dla dokumentów z jednym plikiem WIELE PLIKÓWJEDEN PLIK

67 Współpraca z Microsoft Word® Współpraca z Microsoft Outlook® Współpraca z Microsoft Excel® Kancelaris 3.00 Współpraca z Microsoft Office(R)

68 Kancelaris 3.00 BIBLIOTEKA

69 Biblioteka Prowadzenie biblioteki Prowadzenie biblioteki Możliwość skorzystania ze wzorów dokumentów Możliwość skorzystania ze wzorów dokumentów Informacje o problemach i zagadnieniach Informacje o problemach i zagadnieniach Wyszukiwanie: - wg katalogów - wg słów kluczowych - wg dowolnych kryteriów Wyszukiwanie: - wg katalogów - wg słów kluczowych - wg dowolnych kryteriów Zakładki na często używanych pozycjach (ulubione) Zakładki na często używanych pozycjach (ulubione)

70 Kancelaris 3.00 Lista pozycji Ewidencja pozycji bibliotecznych Ewidencja pozycji bibliotecznych Podział pozycji wg typów (artykuły, książki, orzeczenia, glosy itp.) Podział pozycji wg typów (artykuły, książki, orzeczenia, glosy itp.) Ewidencja egzemplarzy Ewidencja egzemplarzy Katalogowanie i przypisywanie słów kluczowych Katalogowanie i przypisywanie słów kluczowych Łatwe wyszukiwanie elementów według zadanych kryteriów Łatwe wyszukiwanie elementów według zadanych kryteriów Łączenie pozycji z dokumentami w sprawie Łączenie pozycji z dokumentami w sprawie

71 Kancelaris 3.00 Wzory Wzory dokumentów przygotowane przez C.H.Beck Wzory dokumentów przygotowane przez C.H.Beck Możliwość dodawania własnych wzorów Możliwość dodawania własnych wzorów Bezpieczna możliwość udostępnienia dokumentu w sprawie jako wzoru dokumentu Bezpieczna możliwość udostępnienia dokumentu w sprawie jako wzoru dokumentu

72 Kancelaris 3.00 Wyszukiwanie i zakładki Wyszukiwanie: - wg słów kluczowych - wg katalogów - wg dowolnych kryteriów Wyszukiwanie: - wg słów kluczowych - wg katalogów - wg dowolnych kryteriów Możliwość zapamiętania wyników wyszukiwania w formie zakładki Możliwość zapamiętania wyników wyszukiwania w formie zakładki

73 Kancelaris 3.00 MOJE BIURKO, PRACA GRUPOWA

74 Moje biurko Bieżące akta Bieżące akta Lista zadań: - do wykonania - zleconych innym pracownikom Lista zadań: - do wykonania - zleconych innym pracownikom Osobisty terminarz każdego pracownika Osobisty terminarz każdego pracownika Możliwość przesyłania sobie komunikatów Możliwość przesyłania sobie komunikatów Przypomnienia o zadaniach i terminach Przypomnienia o zadaniach i terminach

75 Kancelaris 3.00 Terminarz prywatny Widok dzienny, tygodniowy i miesięczny Widok dzienny, tygodniowy i miesięczny Terminy prywatne i publiczne Terminy prywatne i publiczne Powiązanie ze sprawami Powiązanie ze sprawami Różne kryteria filtrowania Różne kryteria filtrowania Lista zadań do wykonania Lista zadań do wykonania Lista wykonanych czynności Lista wykonanych czynności

76 Kancelaris 3.00 Lista zadań Listy zadań: - do wykonania - zleconych innym pracownikom Listy zadań: - do wykonania - zleconych innym pracownikom Powiązanie zadań ze sprawami Powiązanie zadań ze sprawami Różne kryteria filtrowania zadań Różne kryteria filtrowania zadań Przypomnienia o zadaniach Przypomnienia o zadaniach

77 Opis rozwiązań TYPY TERMINÓW - kolory PRYWATNY – niezależnie czy w sprawie czy nie PUBLICZNY (kancelarii) – bez sprawy np. zebranie zespołu PUBLICZNY (kancelarii) – w sprawie np. termin rozprawy

78 Kancelaris 3.00 Terminarz kancelarii Możliwość przydzielenia wielu pracowników do terminu Możliwość przydzielenia wielu pracowników do terminu Powiązanie ze sprawami Powiązanie ze sprawami Spersonalizowane przypomnienia dla każdego pracownika Spersonalizowane przypomnienia dla każdego pracownika

79 Kancelaris 3.00 ADMINISTRACJA

80 Kancelaris 3.00 Administracja Codzienna, automatyczna archiwizacja bazy danych Codzienna, automatyczna archiwizacja bazy danych Możliwość ręcznego zarchiwizowania danych w dowolnym momencie Możliwość ręcznego zarchiwizowania danych w dowolnym momencie Możliwość samodzielnego definiowania słowników programu Możliwość samodzielnego definiowania słowników programu Automatyczne aktualizacje przez internet Automatyczne aktualizacje przez internet

81 Kancelaris 3.00 SYSTEM POMOCY SAMOUCZKI POMOC TECHNICZNA

82 Opis rozwiązań SYSTEM POMOCY Ikonka na pasku narzędziowym uruchamia system elektronicznej pomocy Ikonka na pasku narzędziowym uruchamia system elektronicznej pomocy W każdym miejscu programu klawisz F1 otworzy pomoc dla danego elementu W każdym miejscu programu klawisz F1 otworzy pomoc dla danego elementu System elektroniczny to ponad 100 stron pomocy dotyczącej programu System elektroniczny to ponad 100 stron pomocy dotyczącej programu Rozdział 2 pomocy elektronicznej zawiera praktyczne ćwiczenia związane z edytowaniem danych w programie. Wykonując polecenia rozpoczynające się znakiem można przejść prosty kurs korzystania z programu. Rozdział 2 pomocy elektronicznej zawiera praktyczne ćwiczenia związane z edytowaniem danych w programie. Wykonując polecenia rozpoczynające się znakiem można przejść prosty kurs korzystania z programu.

83 Opis rozwiązań A jeśli zdarzy się błąd w programie ? Technologie informatyczne rozwijają się bardzo szybko i są tworzone przez wielu niezależnych autorów. W związku z tym, nie sposób ustrzec się błędów w programach komputerowych. Najczęstszą przyczyną błędów są: 1. różnice w systemie komputerowym użytkownika i autora programu ( np. zainstalowane inne oprogramowanie, korzystanie z innego sprzętu itp.) 2. wytworzenie się sytuacji nieprzewidzianej przez autora (np. inna kolejność działań użytkownika, odmienny sposób pracy itp.) Dlatego ważniejszym staje się nie to, czy błąd wystąpił, ale jak szybko producent jest w stanie go poprawić.

84 Opis rozwiązań A jeśli zdarzy się błąd w programie ? Celem producentów systemu Kancelaris jest jak najszybsze dostarczanie swoim klientom poprawnych rozwiązań, dlatego w przypadku wystąpienia błędu w naszym oprogramowaniu prosimy o niezwłoczną informację. Aby nasza pomoc mogła być szybka prosimy o przygotowanie następujących danych....

85 Opis rozwiązań 1.Dane zgłaszającego 2.Dane o komputerze, na którym wystąpił błąd: - pojemność dysku i procent zajętości, - system operacyjny i prawa użytkownika tego systemu, - zainstalowane oprogramowanie pakietu Office 3. Wersja programu kancelaris, w której wystąpił błąd 4. Czas wystąpienia błędu: w czasie instalacji czy podczas działania? 5. Miejsce wystąpienia – formatka, zakładka (np. Pracownicy zakładka Uprawnienia) 6. Wcześniejsze czynności – np. otworzyłem formatkę Pracownicy, wszedłem do zakładki Stawki, dodałem stawkę w euro, potem kliknąłem w zapisz i program się zamknął;) 7. Dokładny opis błędu - co nie działa, jaki komunikat zostaje wyświetlony, najlepszy byłby zrzut ekranu wykonany przyciskiem Alt+PrintScrn i wklejony w dokument Worda 9. Czy błąd pojawia się przy każdym powtórzeniu powyższej sekwencji czynności? Pomoc techniczna jest dostępna pod numerem: (0-22) A jeśli zdarzy się błąd w programie ?

86 Opis rozwiązań PRZYSZŁOŚĆ System Kancelaris jest systematycznie rozwijany w oparciu o państwa sugestie System Kancelaris jest systematycznie rozwijany w oparciu o państwa sugestie Jesteśmy otwarci na sugestie dotyczące naszego programu, bierzemy je wszystkie pod uwagę i w miarę możliwości staramy się je realizować Jesteśmy otwarci na sugestie dotyczące naszego programu, bierzemy je wszystkie pod uwagę i w miarę możliwości staramy się je realizować Swoje uwagi prosimy kierować drogą elektroniczną: Swoje uwagi prosimy kierować drogą elektroniczną:

87 Dziękujemy za zapoznanie się z naszą ofertą. Mamy nadzieję, że niniejsza prezentacja przybliżyła Państwu możliwości naszego programu. Infolinia: www: Kancelaris 3.00 Dziękujemy


Pobierz ppt "Kancelaris 3.00 Wydawnictwo C.H.Beck www.beck.pl www.beck.pl."

Podobne prezentacje


Reklamy Google