Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pozycjonowanie korzyści SA dla dużych firm. Software Assurance: Korzyści Software Assurance: Partnerzy Software Assurance: Strategia sprzedaży.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pozycjonowanie korzyści SA dla dużych firm. Software Assurance: Korzyści Software Assurance: Partnerzy Software Assurance: Strategia sprzedaży."— Zapis prezentacji:

1 Pozycjonowanie korzyści SA dla dużych firm

2 Software Assurance: Korzyści Software Assurance: Partnerzy Software Assurance: Strategia sprzedaży

3

4 Nowe produkty Wdrażanie Szkolenia Wsparcie Korzyści specjalizowane

5

6 Nowe produkty Wdrażanie Szkolenia Wsparcie Korzyści specjalizowane Prawo do nowych wersji Licencje Step-Up Microsoft Desktop Optimization Pack Windows 7 Enterprise

7 Nowe produkty Wdrażanie Szkolenia Wsparcie Korzyści specjalizowane Usługi planowania Windows Virtual Desktop Access (VDA) Prawo wykorzystania mobilnego Office Subskrypcja TechNet w ramach SA Pakiet wielojęzyczny Microsoft Office

8 Nowe produkty Wdrażanie Szkolenia Wsparcie Korzyści specjalizowane Karnety szkoleniowe E-Learning Prawo użytkowania w domu

9 Nowe produkty Wdrażanie Szkolenia Wsparcie Korzyści specjalizowane Pomoc techniczna 24x7 Rozszerzona dostępnośc poprawek typu Hotfix

10 Nowe produkty Wdrażanie Szkolenia Wsparcie Korzyści specjalizowane Rezerwowe kopie do odtwarzania po awarii (Cold Backup) Windows Fundamentals for Legacy PCs Program licencjonowania kodu źródłowego Rozłożone płatności

11 1. Umożliwia klientom korzystanie z najnowszych wersji oprogramowania Microsoft 2. Pozwala na tworzenie przewidywalnych budżetów i lepsze zarządzanie kosztami, co jednocześnie przekłada się na zwiększenie efektywności 3. Zwiększa produktywność użytkowników końcowych oraz podnosi satysfakcję pracowników 4. Zwiększa potencjał personelu IT 5. Zwiększa niezawodność oraz podnosi produktywność IT

12

13 Stałe przychody Sprzedaż bardziej zaawansowanych usług Budowanie lepszych relacji z klientem Większą przejrzystość

14 Istotność zarządzania korzyściami Partner jako administrator korzyści Rekomendowane posiadanie wewnętrznego administratora korzyści Witryna Volume Licensing Service Center (VLSC)

15

16 1.Budowanie relacji z klientem na bazie SA 2.Zarządzanie dyskusją o wartościach

17

18 W organizacji zidentyfikowano następujące problemy: Użytkownicy nie mają zbyt wysokich umiejętności w zakresie obsługi produktów Office Personel IT boryka się z problemem aktualizacji wiedzy na temat produktów

19 Kotwica korzyści Klienci powinni być zachęcani, aby używać korzyści SA: Wcześnie Często Dogłębnie W szerokim zakresie

20 Kluczowe trzy kroki do odnowienia SA: I.Upewnij się, że właściwi ludzie w organizacji wiedzą o korzyściach płynących z Software Assurance II.Okresowo sprawdzaj przysługujące klientowi korzyści i poziom ich utylizacji III.Pomóż klientowi zrozumieć, które korzyści pozwalają na dostarczanie konkretnych rozwiązań. Zwróć uwagę, że wysoka utylizacja uprawdopodabnia chęć odnowienia

21

22 Wybierz właśnie korzyści, które mogą interesować odpowiednie typy organizacji: Małe firmy Stosunkowo proste scenariusze zastosowań Średnie firmy, mniej niż 500 komputerów Bardziej skomplikowane scenariusze i potrzeby w zakresie IT Duże firmy Najbardziej skomplikowane zastosowania

23 Wybierz właściwe korzyści, które pokażesz odpowiednim interesariuszom: Decydenci biznesowi Potrzebują zapewnienia, że poczynione inwestycje w technologie będą miały pozytywny wpływ na wynik finansowy i zwiększą produktywność pracowników Decydenci techniczni Oczekują elastyczności, wsparcia, oraz narzędzi do wdrażania i utrzymywania oprogramowania Specjaliści IT Chcę zwiększyć swoją produktywność dzięki szkoleniom, usługom wsparcia oraz wykorzystaniu nowych wersji produktów

24 Firma Tailspin Toys zakupiła pakiet licencji na Office SharePoint Server pozwalających na jego wdrożenie w organizacji, lecz nie wykonała jeszcze tego wdrożenia. Pracownicy działu IT uważają, że nie mają wystarczającej wiedzy do wykonania wdrożenia oraz martwią się o to jak będą później wspierać rozwiązanie. Nie mają również wiedzy jak przeprowadzić szkolenia dla użytkowników…

25 Rozmowy na temat Software Assurance powinny rozpocząć się możliwie wcześnie, Software Assurance powinno być pozycjonowane jako część kompletnego rozwiązania, Należy zidentyfikować bolączki klienta i wskazać te korzyści Software Assurance, które je rozwiązują Oferta powinna być oparta na wiedzy o potrzebach klienta Warto podkreślać, że Software Assurance jest najbardziej efektywnym kosztowo rozwiązaniem, pozwalającym na pozyskanie przyszłych wersji oprogramowania

26 Software Assurance: Korzyści Software Assurance: Partnerzy Software Assurance: Strategia sprzedaży

27 © 2010 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Forefront, Outlook, and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.


Pobierz ppt "Pozycjonowanie korzyści SA dla dużych firm. Software Assurance: Korzyści Software Assurance: Partnerzy Software Assurance: Strategia sprzedaży."

Podobne prezentacje


Reklamy Google