Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Horyzontalne scenariusze pracy

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Horyzontalne scenariusze pracy"— Zapis prezentacji:

1 Horyzontalne scenariusze pracy
Rozwiązania z pudełka dla każdego biura

2 Główne inicjatywy Business Intelligence dla każdego pracownika
Efektywna praca i komunikacja w zespołach Zarządzanie procesami biznesowymi

3 Business Intelligence dla każdego pracownika

4 will determine whether you win or lose.”
March 11-13, 2003 Information Worker Partner Airlift “How you gather, manage, and use information will determine whether you win or lose.” – Bill Gates

5 Dzisiejszy świat Odizolowane wyspy informacji
March 11-13, 2003 Information Worker Partner Airlift Dzisiejszy świat Odizolowane wyspy informacji Enterprise Resource Planning (ERP) Customer Relationship Management (CRM) Supply Chain Management (SCM) Web Clickstream Data Internet Commerce Call Center Marketing CRM oraz eCRM Internet F&A Zaopa-trzenie HR Inventory Firmowa Hurtownia Danych Intelligence is data with relevance and context

6 Wizja BI wg Microsoft Usprawnienie działania firm poprzez
udostępnienie wszystkim pracownikom wglądu w informacje biznesowe, prowadzącego do prostego, szybkiego podejmowania adekwatnych decyzji

7 Tradycyjne BI Kluczowe obszary BI BI dla całego przedsiębiorstwa
BI dla połączonych firm Tradycyjne BI BI dla małego i średniego biznesu

8 Produkty Microsoft z obszaru BI
Office 2003 SQL Server 2000

9 Główne narzędzia użytkownika Office XP/2003
March 11-13, 2003 Information Worker Partner Airlift Główne narzędzia użytkownika Office XP/2003 Wydajne narzędzia analityczne Microsoft PivotTable, Microsoft PivotChart – interaktywne, wielowymiarowe widoki dużych kolekcji danych Integracja pomiędzy aplikacjami Excel zintegrowany z resztą pakietu Office –współdzielenie wyników pracy i zespołowa praca nad raportami i analizami Możliwości rozbudowy Pełna integracja z XML, wykorzystanie usług Web Services i Microsoft .NET Framework – budowanie dowolnych rozwiązań bazujących na Microsoft Office

10 Współpraca zespołowa Technologie SharePoint
Zarządzanie raportami, analizami i dokumentami Wyszukiwanie informacji Subskrybowanie raportów Portale integrujące dane z wielu źródeł

11 Analizy poprzez Web Office Web Components
March 11-13, 2003 Information Worker Partner Airlift Analizy poprzez Web Office Web Components Rozwiązanie bez pisania kodu Wstawianie gotowych obiektów przy pomocy FrontPage Publikowanie interaktywnych danych bezpośrednio z Excel Możliwość rozbudowy na drodze programistycznej

12 Analizy Geograficzne MapPoint 2002
Ściśle zintegrowany z aplikacjami Office Smart Tags Import/Eksport Obrazowanie danych bezpośrednio z Excel lub SQL Server

13 Wizualizacja danych Data Analyzer
Graficzne analizy danych i wizualizacja Intuicyjne widoki danych Rozszerza możliwości SQL Server 2000 Analysis Services

14 Efektywna praca i komunikacja w zespołach

15 Wizja Microsoft Gotowe do wykorzystania i łatwe w użyciu rozwiązania pracy grupowej, integrujące informację, ludzi, procesy i narzędzia, pozwalające firmom na podjęcie największych wyzwań biznesowych.

16 Scenariusze pracy w zespołach
Praca grupowa Ułatwienie zespołom wydajnej pracy. Zwiększenie produktywności zróżnicowanych zespołów. Zniesienie barier we współdzieleniu informacji. Ochrona wiedzy korporacyjnej. Zwiększenie produktywności przez połączenie ludzi z informacją w dowolnym miejscu i czasie. Szybszy dostęp do właściwych informacji. Lepsze zarządzanie informacją. Zintegrowana komunikacja Udostępnienie pracownikom niezawodnego środowiska pracy mobilnej w biurze i w terenie. Lepszy dostęp do informacji. Większa integracja z procesami i aplikacjami biznesowymi. Mobilni pracownicy

17 Produkty Microsoft Platforma pracy grupowej Microsoft Office System
Aplikacje Serwery Microsoft Office System Microsoft Office System Usługi serwerowe Systemy operacyjne Windows Rights Management Services

18 Zarządzanie procesami biznesowymi

19 Wizja Microsoft Usprawnienie zdolności firmy do przewidywania, zarządzania i reagowania na zmiany rynku, a przez to zwiększenie potencjalnych możliwości zysku.

20 Główne cele Zmniejszanie kosztów reakcji na zmiany
lepsza komunikacja i koordynacja Wydajne zarządzanie personelem, technologią i zasobami wykorzystanie prostego w użyciu lecz bogatego w możliwości oprogramowania Zwiększenie wydajności i redukcja kosztów wykorzystaniu prostych i przyjaznych użytkownikowi narzędzi automatyzujących codzienne procesy biznesowe Łatwiejsza standaryzacja procesów biznesowych w ramach organizacji

21 Podstawowe produkty Microsoft Visio Microsoft Project
Projektowanie procesów biznesowych Instrumentacja Analiza przebiegu procesów Microsoft Project Nadzór i wykonanie procesów Analiza kosztów i efektywności

22 Przykłady praktyczne

23


Pobierz ppt "Horyzontalne scenariusze pracy"

Podobne prezentacje


Reklamy Google