Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Czym jest pokojowo.pl Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz Pokazuje prawdziwe produkty Komponuje różne elementy we wnętrzu Możliwość zestawiania produktów różnych producentów i różnych kategorii Serwis społecznościowy Nowoczesny marketing Przewodnik po produktach (katalog w atrakcyjnej formie)
2
Grupa docelowa Młode kobiety (szczególne wskazanie na tę grupę)
Użytkownicy serwisów poświęconych wnętrzom Młodzi ludzie chcący kupić mieszkanie Użytkownicy, którzy chcą coś zmienić w mieszkaniu/domu
3
Scenariusz użycia aplikacji
Szukanie inspiracji Szukanie porad i oceny Przeszukiwanie katalogu produktów Rozrywka
4
Krok 1 Strona główna serwisu Pokojowo.pl
5
Krok 2 Wybór pomieszczenia
6
Krok 3 Przykładowy pusty pokój Wybór kategorii (katalog)
7
Krok 4 Wybrana kategoria Przeszukiwanie katalogu
8
Krok 4 Wybrana kategoria - farby Przeszukiwanie katalogu Wybór koloru
9
Krok 4 - cd Wybrana kategoria - meble Przeszukiwanie katalogu
Wybór produktu
10
Krok 5 Wybrany produkt na „scenie” Informacje o produkcje
Pasek narzędzi
11
Profil użytkownika
12
Przykładowe projekty
13
Przykładowe projekty
14
to jedyne narzędzie na polskim rynku, które umożliwi klientom aranżacje on-line i wyobrażenie sobie jak produkt będzie wyglądał w ich mieszkaniu.
15
to agencja interaktywna działająca od 2001 roku, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach na potrzeby mediów interaktywnych. Click5 wykona aplikację Pokojowo.pl Do klientów agencji należą takie marki jak Agora, Danone, Ecco, Orlen, TPSA czy Tymbark. Od 2007 roku Click5 obsługuje globalny budżet marki Scott Sports, lidera rynku sportów outdoor. Agencja należy do jednej z najczęściej nagradzanych firm w branży reklamowej, zdobyła między innymi Grand Prix Kreatura 2007, statuetki KTR 2005, 2007, Złote Orły 2007, nagrody Webstar Festival oraz wyróżnienia przyznane przez Art Directors Club Europe, Flash Forward i Golden Drum Festival.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.