Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wydział Obsługi Mieszkańców na Woli – profesjonalizm, miła obsługa, wysoka jakość!

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wydział Obsługi Mieszkańców na Woli – profesjonalizm, miła obsługa, wysoka jakość!"— Zapis prezentacji:

1 Wydział Obsługi Mieszkańców na Woli – profesjonalizm, miła obsługa, wysoka jakość!

2 Urząd Dzielnicy Wola m.st. Warszawy Burmistrz: Marek Andruk Powierzchnia Dzielnicy: 19,26 km² Liczba mieszkańców Dzielnicy: ok. 135 tysięcy Al. Solidarności 90, Warszawa, tel. centr.: (22) (03),

3 Z LOTU PTAKA...

4 W IEDZA O TWARTOŚĆ M OBILNOŚĆ W IARYGODNOŚĆ O BOWIĄZKOWOŚĆ L OJALNOŚĆ A LTRUIZM

5 udzielanie informacji o trybie i procedurach rozpatrywania spraw urzędowych wydawanie podstawowych druków (meldunki, wymeldowanie, dowody osobiste, zaświadczenia z ewidencji ludności, wnioski o udostępnienie danych, wnioski o udzielenie informacji publicznej, prawa jazdy, NIP-3) gromadzenie informacji przydatnych dla mieszkańców w zakresie realizowanej w Dzielnicy polityki społecznej, kultury i sportu, oświaty, środowiska, infrastruktury KRÓTKI PRZEWODNIK: JAK...

6 ...GDZIE...

7 Okienko nr 1, 2, 3 (Ewidencja ludności: B) – Dowody osobiste Okienko nr 4, 5, 6 (Ewidencja ludności: A) – Meldunki Okienko nr 7 (Komunikacja: L) – Prawa jazdy Okienko nr 8 i 9 (C, D) – Architektura, Nieruchomości, Geodezja, Infrastruktura, drogownictwo, kancelaria, sprawy różne Okienko nr 10, 11, 12 (F) – Sprawy lokalowe Okienko nr 13 i 14 (G) – Działalność gospodarcza Okienko nr 15 i 16 (Komunikacja: H) – Rejestracja pojazdów – obsługa firm Okienko nr 17 (Komunikacja: M) – Wydawanie dokumentów po realizacji Okienko nr 18, 19, 20 (Komunikacja: I) – Rejestracja pojazdów Okienko nr 21 (Komunikacja: J) – Odbiór dowodów rejestracyjnych

8 zameldowanie na pobyt stały i czasowy wymeldowanie z pobytu stałego i czasowego wydawanie zaświadczeń z ewidencji ludności przyjmowanie wniosków na dowód osobisty wydawanie gotowych dokumentów...CO

9 ARCHITEKTURA wydawanie decyzji o warunkach zabudowy/pozwoleniu na budowę/rozbiórkę, zgłoszenie robót budowlanych wypis i wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego NIERUCHOMOŚCI podziały nieruchomości sprzedaż nieruchomości użytkownikowi wieczystemu zagadnienia dotyczące opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu sprawy związane z wycinką drzew lub krzewów

10 GEODEZJA wypis z rejestru gruntów, kartoteki lokali i budynków zaświadczenie o numerze porządkowym nieruchomości, nadanie numeru porządkowego INFRASTRUKTURA wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie imprezy powodującej utrudnienia w organizacji ruchu BIURO PODAWCZE

11 Pomoc skierowana do mieszkańców Dzielnicy Wola poprzez: obniżkę czynszu ze względu na niskie dochody dodatek mieszkaniowy dla wszystkich właścicieli lokali mieszkaniowych, którzy spełniają kryteria dochodowe i metrażowe Zaspokojenie potrzeb mieszkaniowych: najem lokalu zamiana lokalu regulacja tytułu prawnego

12 wpis do ewidencji działalności gospodarczej zmiana we wpisie zawieszenie działalności gospodarczej wznowienie działalności gospodarczej potwierdzenie własnego wpisu do ewidencji potwierdzenie wpisu innego przedsiębiorcy

13 H (firmy z osobowością prawną – KRS)I (klienci indywidualni) rejestracja pojazdu (nowego zakupionego w Polsce, sprowadzonego z zagranicy, zabytkowego, marki SAM) przerejestrowanie pojazdu wyrejestrowanie pojazdu z powodu innego niż sprzedaż samochodu wpisywanie i wykreślanie adnotacji do/z dowodu rejestracyjnego oraz karty pojazdu (współwłaściciel, gaz, hak, taxi, zastaw) zgłoszenie zmiany (rodzaju pojazdu, adresu, nazwiska właściciela) składanie wniosków o wymianę/wtórnik dowodu rejestracyjnego, wydanie karty pojazdu, nalepki kontrolnej, znaków legalizacyjnych lub tablic/y rejestracyjnych/-nej czasowe wycofanie pojazdu z ruchu

14 odbiór stałego dowodu rejestracyjnego po czasowej rejestracji odbiór nowego dowodu rejestracyjnego po wymianie odbiór wtórnika dowodu rejestracyjnego zwrot dowodu rejestracyjnego zatrzymanego przez policję przyjmowanie wniosków wydawanie gotowych dokumentów M (odbiór dokumentów) odbiór dokumentów po realizacji w stanowiskach I oraz H

15 Druki dostępne na stojakach sklasyfikowano, by łatwiej można było je odnaleźć, np.: Niektóre druki, a także informacje dotyczące konkretnych spraw wraz z wykazem wymaganych dokumentów oraz opłat związanych z daną operacją można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Miasta: w zakładce eWOM Wydział Obsługi Mieszkańców – poradnik interesanta

16 Oferujemy mieszkańcom również: informacyjno-czytelniczy dla dorosłych dla najmłodszych, znudzonych sprawami tychże dorosłych KĄCIK / \

17 Zapewniamy komfort: cielesny... WINDA

18 ...i duchowy, poprzez kontemplację sztuki klasycznej oraz abstrakcyjnej

19 Wystrój Wydziału Obsługi Mieszkańców na Woli często odzwierciedla wydarzenia kalendarzowe pierwszy dzień wiosny Dzień Kobiet Boże Narodzenie Wielkanoc..

20 CZEKAMY NA PAŃSTWA!


Pobierz ppt "Wydział Obsługi Mieszkańców na Woli – profesjonalizm, miła obsługa, wysoka jakość!"

Podobne prezentacje


Reklamy Google