Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Area in top right corner for customer or partner logotypes, marks or project names. See Best practice for example. Our logotype as a discrete sender Headline.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Area in top right corner for customer or partner logotypes, marks or project names. See Best practice for example. Our logotype as a discrete sender Headline."— Zapis prezentacji:

1 Area in top right corner for customer or partner logotypes, marks or project names. See Best practice for example. Our logotype as a discrete sender Headline 40 pt Sub-headline 24 pt Text 24 pt See Best practice when inserting images. Access Blue line for Internal and 40% Black line for external presentation. April, Wzrost dochodów z przesyłania danych – 61 mld USD do 189 mld USD w 2009 Komunikacja 46% Rozrywka 36% Informacja 13% Zawartość korporacyjna 5% mld USD mld USD Komunikacja 67% Rozrywka 25% Informacja 7% Zawartość korporacyjna 1% Źródło: Strategy Analytics, August 2004 Wzrost dochodów z przesyłania danych przez komórkę Komunikacja pozostaje główną siłą napędową dochodów

2 Area in top right corner for customer or partner logotypes, marks or project names. See Best practice for example. Our logotype as a discrete sender Headline 40 pt Sub-headline 24 pt Text 24 pt See Best practice when inserting images. Access Blue line for Internal and 40% Black line for external presentation. April, WCDMA – Globalny Wybór Światowy zasięg Źródło: Ericsson

3 Area in top right corner for customer or partner logotypes, marks or project names. See Best practice for example. Our logotype as a discrete sender Headline 40 pt Sub-headline 24 pt Text 24 pt See Best practice when inserting images. Access Blue line for Internal and 40% Black line for external presentation. April, WCDMA na Świecie Czarny tekst = wspierane przez Ericsson Źródło: Ericsson AMERYKA PÓŁNOCNA USA: AT&T Wireless Systems EUROPA ŚRODKOWO- WSCHODNIA I AZJA Austria:3, Mobilkom, tele.ring, One, T-Mobile Bahrain:MTC-Vodafone Belgia: Vodafone Chorwacja:Vip.Net Dania: 3 Finlandia: TeliaSonera, Elisa Francja: SFR, Orange Niemcy: D2 Vodafone, mm02, T-Mobile, E-Plus Grecja: TIM, Cosmote, Vodafone Węgry:T-Mobile Holandia: Vodafone, KPN Norwegia: Telenor, Netcom Irlandis: Vodafone Izrael:Cellcom, Partner Włochy:3, Vodafone, TIM Mauritius: Emtel Luxembourg: Tango, P & T Polska: Polkomtel, PTC Portugalia: Vodafone, TMN, Optimus Słowenia: Mobitel Hiszpania: Vodafone, Telefonica, Amena Szwecja: 3, TeliaSonera, Tele2/Comviq, Vodafone Szwajcaria:Swisscom UK:3, Vodafone, T-Mobile, Orange, mmO2 ZEA:Etisalat AZJA-PACYFIK Australia: 3 Hong Kong: 3, Smartone, CSL Japonia: NTT DoCoMo, VodafoneKK Singapur: Singtel AFRICA RPA: Vodacom Ericsson dostawcą 37 z 62 sieci WCDMA

4 Area in top right corner for customer or partner logotypes, marks or project names. See Best practice for example. Our logotype as a discrete sender Headline 40 pt Sub-headline 24 pt Text 24 pt See Best practice when inserting images. Access Blue line for Internal and 40% Black line for external presentation. April, Uchwycenie potencjału usług głosowych % Brak odpowiedzi 10-15% Zajęte 10-20% Przeciążenie 0.5%-1.5% Błędy w użyciu 10% Techniczne % Procent Źródło: Ericsson > % Liczba SMS-ów Liczba rozmów Nieaktywne 40% niedokończonych rozmów 42% nie używa codziennie telefonu Stymulowanie użycia poczty głosowej Powiadamiania Szkolenia Promocja rozmów, tanie SMS-y Stymulowanie codziennego użycie 1 rozmowa/dzień/nieaktywna: Dochód +10% Zakończone Rozmowy

5 Area in top right corner for customer or partner logotypes, marks or project names. See Best practice for example. Our logotype as a discrete sender Headline 40 pt Sub-headline 24 pt Text 24 pt See Best practice when inserting images. Access Blue line for Internal and 40% Black line for external presentation. April, Tworzeniu Weryfikacji Wprowadzeniu na Rynek Pomoc dostawcom zawartości i aplikacji w... Aplikacji Identyfikacji Realizacji Zarządzaniu Pomoc Operatorom w... Usługami Ericsson

6 Area in top right corner for customer or partner logotypes, marks or project names. See Best practice for example. Our logotype as a discrete sender Headline 40 pt Sub-headline 24 pt Text 24 pt See Best practice when inserting images. Access Blue line for Internal and 40% Black line for external presentation. April, Ericsson - światowe portfolio ~200 aplikacji Lineage Online role playing game Apple iTunes Music Download CinemaPop Movies on Demand Pressplay Music streaming/download Real One Video/audio on Demand TransTV TV and VoD over DSL Netvigator Broadband content portal Zoomtown Video Lovesearch Dating service BrainPOP Childrens education SingNet Filtering Content filtering Connect and Protect Home networking Living Health Telemedicine Kingston – Broadband TV Fastweb – Triple Play Offer Telia – Games-on-demand Zinio – Digital Publishing AFL Legend/Telstra Victory Cam TeliaSonera Intranet Anywhere E-meeting Video/web conferencing Projektplatsen Project collaboration Mpower Voice over DSL Groove Workspace P2P collaboration Yahoo Webhosting Terraplay Online gaming platform iPhysicianNet Sales process efficiency tool Trygg Butik Securitas surveillance Terra Lycos – Communication Tool for SMEs Diveo Internet Infrastructure Optus Online Business Nordea Corporate TV Atchik Lifestyle Services AnywhereNews Voice Content Botfighter Location Game Cineman Film Site Come2uS Mobile Game (CDMA) InFusio Downloadable Games Jamdat WAP Game Laimigais SMS Lottery Lifestylers WAP Game Linktone SMS Quiz Meteo Mobile Weather Mobilehits MMS Cartoon MMS Football Content ReachU Bomber WIND MMS Calcio EZWeb Mobile Portal GPRSLand Mobile Portal i-mode Mobile Portal Pipebeach Voice Portal KTF Magic N SKT June Multimedia MOBILE COMMERCE Beamgate Shopping Services EMT Mobile parking First Direct Mobile Banking Nordea Mobile Banking Heineken SMS Advertisement Quios SMS Advertisement mTicket Online Booking City Transport m-Ticketing Aspiro Mobile Chat Copa Alerts Pushed Content DateTrak Mobile Dating Freever Mobile Communities ImaHima Instant Messaging InirU Location Based Services MailtreX Mobile MatchEm TV Chat MTV3 TV Chat Show M-pill Medicine Reminder mTaxi Mobile Football Community Movie Sha-Mail Nate Drive P2P Video telephony ReachU Friendfinder Someone Called You SMS QQ Mobile Instant Messaging Sha-mail Photo Messaging Solomio Smart Call Options OnStar Telematics (CDMA) Jumbuck Mobile World Chat Alice Connect BlackBerry PDA (Mobitex) Vodafone Wireless Office General Wireless Executive SMS Telia HomeRun WLAN Vodafone Dispatcher ViAir Wireless Inbox Turkcell - Mobile VPN Talk Group Call Visiarc CAD Viewer Klient telefonii stacjonarnej Przedsiębiorstwo korzystające z telefonii stacjonarnej Rozrywka przez komórkę; portale Handel przez komórkę Komunikacja przez komórkę Przedsiębiorstwo korzystające z telefonii komórkowej

7 Area in top right corner for customer or partner logotypes, marks or project names. See Best practice for example. Our logotype as a discrete sender Headline 40 pt Sub-headline 24 pt Text 24 pt See Best practice when inserting images. Access Blue line for Internal and 40% Black line for external presentation. April, Porównanie operatorów Wpływ aplikacji na użycie MMS Op. AOp. B 3 miliony 1,2 miliona Całkowita liczba abonent ó w MMS dzięki aplikacjom ~65% ? MMS/ tydzień Dane - lato 2003 ~0.5 Poziom cen Praktyczny Rozrywka Aplikacje - cel Liczba użytkownik ó w MMS 10% Penetracja Pozytwne trendy Negatywne trendy Aplikacje MMS: MMS Viewer Kompozytor Poczt ó wki Album Ściąganie danych MMS Applications: Garfield Ernie Horoskopy Zdjęcia z imprez Flirt & Randki Lokalny komediant Nieruchomości Mapy Galerie


Pobierz ppt "Area in top right corner for customer or partner logotypes, marks or project names. See Best practice for example. Our logotype as a discrete sender Headline."

Podobne prezentacje


Reklamy Google