Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

<First name> <Last name>

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "<First name> <Last name>"— Zapis prezentacji:

1 <First name> <Last name>
Wzrost dochodów z przesyłania danych przez komórkę Komunikacja pozostaje główną siłą napędową dochodów Zawartość korporacyjna 5% Zawartość korporacyjna 1% Informacja 7% Informacja 13% Rozrywka 25% Komunikacja 46% Komunikacja 67% Rozrywka 36% Non voice revenues – Communication remains key: According to Strategy Analytics, revenues from wireless data is expected to increase from approxiamtely 61 BUSD in 2004 to 189 BUSD in 2009. SMS will be the dominant application over the time frame, decreasing from 58% to 27% between the years Communication services will decrease as % of total data revenues but will still be dominant in with SMS (27%) and MMS (11%) as key services Entertainment application is expected to grow from 25% in 2004 to 36% in 2009 with music/media (11%) as the main growth driver. Information services are also expected to grow from 7% to 13% during the forecasting period. The growth is evenly spread out among the different services. Examples of services within the categories: Communication: SMS, EMS, MMS, Entertainment: Games, Music/media, sports, ringtones Information: Travel and transport info, directory services, leisure info, news 2004 61 mld USD 2009 189 mld USD Wzrost dochodów z przesyłania danych – 61 mld USD do 189 mld USD w 2009 Źródło: Strategy Analytics, August 2004 Ericsson in the Service Layer

2 WCDMA – Globalny Wybór Światowy zasięg
<First name> <Last name> WCDMA – Globalny Wybór Światowy zasięg We see the WCDMA is the Global Choice given the economies of scale and possibility of worldwide roaming. We estimate that by 2007, the mobile operators in the majority of countries in the world will be offering WCDMA services. Źródło: Ericsson Ericsson in the Service Layer

3 EUROPA ŚRODKOWO- WSCHODNIA I AZJA
WCDMA na Świecie EUROPA ŚRODKOWO- WSCHODNIA I AZJA Austria: 3, Mobilkom, tele.ring, One, T-Mobile Bahrain: MTC-Vodafone Belgia: Vodafone Chorwacja: Vip.Net Dania: 3 Finlandia: TeliaSonera, Elisa Francja: SFR, Orange Niemcy: D2 Vodafone, mm02, T-Mobile, E-Plus Grecja: TIM, Cosmote, Vodafone Węgry: T-Mobile Holandia: Vodafone, KPN Norwegia: Telenor, Netcom Irlandis: Vodafone Izrael: Cellcom, Partner Włochy: 3, Vodafone, TIM Mauritius: Emtel Luxembourg: Tango, P & T Polska: Polkomtel, PTC Portugalia: Vodafone, TMN, Optimus Słowenia: Mobitel Hiszpania: Vodafone, Telefonica, Amena Szwecja: 3, TeliaSonera, Tele2/Comviq, Vodafone Szwajcaria: Swisscom UK: 3, Vodafone, T-Mobile, Orange, mmO2 ZEA: Etisalat AMERYKA PÓŁNOCNA USA: AT&T Wireless Systems AZJA-PACYFIK Australia: 3 Hong Kong: 3, Smartone, CSL Japonia: NTT DoCoMo, VodafoneKK Singapur: Singtel AFRICA RPA: Vodacom Ericsson dostawcą 37 z 62 sieci WCDMA Źródło: Ericsson Czarny tekst = wspierane przez Ericsson

4 Uchwycenie potencjału usług głosowych
<First name> <Last name> Uchwycenie potencjału usług głosowych 40% niedokończonych rozmów 42% nie używa codziennie telefonu % Brak odpowiedzi 10-15% Zajęte 10-20% Przeciążenie 0.5%-1.5% Błędy w użyciu 10% Techniczne % Procent > 5 3 - 5 Liczba rozmów 1 - 2 42% Surprisingly low probability of call back is seen from operators doing the analysis comparing Call Data Records with drop call statistics. Not many operators have done this analysis. The top 3 % here indicating dropped call/congestion are in many times AVERAGE data, and are (Sept 2002) higher (worse) than indicated here. And if you look at peak time and hot spots the situation is often much worse. 1% traffic increase if you do a radio network improvement using OSS and other tools are guaranteed if you have not done one during the past six months. This is valid if you do not add any additional hardware (transceivers etc), if you are allowed to add infrastructure to remove bottlenecks the traffic increase figures are of course much higher. 1 - 2 3 - 5 > 5 Zakończone Rozmowy Nieaktywne Liczba SMS-ów Stymulowanie użycia poczty głosowej Powiadamiania Szkolenia Promocja rozmów, tanie SMS-y Stymulowanie codziennego użycie 1 rozmowa/dzień/nieaktywna: Dochód +10% Źródło: Ericsson Ericsson in the Service Layer

5 <First name> <Last name>
Ericsson Tworzeniu Weryfikacji Wprowadzeniu na Rynek Pomoc dostawcom zawartości i aplikacji w... Aplikacji Identyfikacji Realizacji Zarządzaniu Pomoc Operatorom w... Usługami Ericsson in the Service Layer

6 Ericsson - światowe portfolio ~200 aplikacji
<First name> <Last name> Ericsson - światowe portfolio ~200 aplikacji Przedsiębiorstwo korzystające z telefonii stacjonarnej Przedsiębiorstwo korzystające z telefonii komórkowej Klient telefonii stacjonarnej Rozrywka przez komórkę; portale Handel przez komórkę Komunikacja przez komórkę Lineage Online role playing game Apple iTunes Music Download CinemaPop Movies on Demand Pressplay Music streaming/download Real One Video/audio on Demand TransTV TV and VoD over DSL Netvigator Broadband content portal Zoomtown Video Lovesearch Dating service BrainPOP Children’s education SingNet Filtering Content filtering Connect and Protect Home networking Living Health Telemedicine Kingston – Broadband TV Fastweb – Triple Play Offer Telia – Games-on-demand Zinio – Digital Publishing AFL Legend/Telstra Victory Cam TeliaSonera Intranet Anywhere E-meeting Video/web conferencing Projektplatsen Project collaboration Mpower Voice over DSL Groove Workspace P2P collaboration Yahoo Webhosting Terraplay Online gaming platform iPhysicianNet Sales process efficiency tool Trygg Butik Securitas surveillance Terra Lycos – Communication Tool for SME’s Diveo Internet Infrastructure Optus Online Business Nordea Corporate TV Atchik Lifestyle Services AnywhereNews Voice Content Botfighter Location Game Cineman Film Site Come2uS Mobile Game (CDMA) InFusio Downloadable Games Jamdat WAP Game Laimigais SMS Lottery Lifestylers WAP Game Linktone SMS Quiz Meteo Mobile Weather Mobilehits MMS Cartoon MMS Football Content ReachU Bomber WIND MMS Calcio EZWeb Mobile Portal GPRSLand Mobile Portal i-mode Mobile Portal Pipebeach Voice Portal KTF Magic N SKT June Multimedia MOBILE COMMERCE Beamgate Shopping Services EMT Mobile parking First Direct Mobile Banking Nordea Mobile Banking Heineken SMS Advertisement Quios SMS Advertisement mTicket Online Booking City Transport m-Ticketing Aspiro Mobile Chat Copa Alerts Pushed Content DateTrak Mobile Dating Freever Mobile Communities ImaHima Instant Messaging InirU Location Based Services MailtreX Mobile MatchEm TV Chat MTV3 TV Chat Show M-pill Medicine Reminder mTaxi Mobile Football Community Movie Sha-Mail Nate Drive P2P Video telephony ReachU Friendfinder Someone Called You SMS QQ Mobile Instant Messaging Sha-mail Photo Messaging Solomio Smart Call Options OnStar Telematics (CDMA) Jumbuck Mobile World Chat Alice Connect BlackBerry PDA (Mobitex) Vodafone Wireless Office General Wireless Executive SMS Telia HomeRun WLAN Vodafone Dispatcher ViAir Wireless Inbox Turkcell - Mobile VPN Talk Group Call Visiarc CAD Viewer Ericsson in the Service Layer

7 Porównanie operatorów Wpływ aplikacji na użycie MMS
<First name> <Last name> Porównanie operatorów Wpływ aplikacji na użycie MMS Op. A Op. B Aplikacje MMS: MMS Viewer Kompozytor Pocztówki Album Ściąganie danych MMS Applications: Garfield Ernie Horoskopy Zdjęcia z imprez Flirt & Randki Lokalny komediant Nieruchomości Mapy Galerie 3 miliony 1,2 miliona Całkowita liczba abonentów Liczba użytkownikówMMS 10% Penetracja 70 000 MMS/ tydzień Pozytwne trendy Negatywne trendy And these two operators are in the same country. MMS dzięki aplikacjom ~65% ? ~0.5€ Poziom cen Praktyczny Rozrywka Aplikacje - cel Dane - lato 2003 Ericsson in the Service Layer


Pobierz ppt "<First name> <Last name>"

Podobne prezentacje


Reklamy Google