Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Matylda Burszta 2006. Ramowy plan nauczania dla uczniów naszego gimnazjum jest bardziej rozbudowany niż plan szkoły publicznej. Więcej jest matematyki,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Matylda Burszta 2006. Ramowy plan nauczania dla uczniów naszego gimnazjum jest bardziej rozbudowany niż plan szkoły publicznej. Więcej jest matematyki,"— Zapis prezentacji:

1 Matylda Burszta 2006

2 Ramowy plan nauczania dla uczniów naszego gimnazjum jest bardziej rozbudowany niż plan szkoły publicznej. Więcej jest matematyki, polskiego, fizyki, biologii, chemii i informatyki. Średnia liczba zajęć dziennie to 7 lekcji. Przedmiot Klasy I Klasy II Klasy III Język polski 556 Historia 222 WOS 11 J. angielski 444 J. niemiecki 222 J. francuski 222 Matematyka 556 Fizyka 222 Chemia 221 Biologia 122 Geografia 122 Plastyka 11 Muzyka 11 Technika 2 Informatyka 222 W F 444 Godzina wych 111 Religia 111

3 Wyniki egzaminu gimnazjalnego w trzech rocznikach były wyższe od wyników w naszym powiecie, województwie i kraju. Nasza szkoła dobrze przygotowuje uczniów klas trzecich do egzaminów końcowych- służą temu wewnętrzne sprawdziany przygotowane przez naszych nauczycieli zachowujące formułę egzaminów zewnętrznych. Dla trzecioklasistów są także organizowane próbne egzaminy gimnazjalne przygotowane przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną. GHGM ŚREDNIA 33,1824,26 MAKSIMUM 50 MINIMUM 00 MEDIALNA 3625 MODALNA 4021 LICZBA UCZNIÓW WYNIKI W POLSCE 2005 R

4 Wyniki klasyfikowania i promowania za rok szkolny 2004/2005 w Gimnazjum Społecznym Milanowskiego Towarzystwa Edukacyjnego są następujące: Wszyscy ( 91 uczniów) są klasyfikowani i promowani 41 uczniów otrzymało świadectwa z wyróżnieniem ( 45% uczniów szkoły) W ocenach z zachowania przeważają oceny wzorowe i bardzo dobre, występują oceny dobre i nieliczne poprawne, lecz żadnych nieodpowiednich i nagannych Średnia ocen z obowiązkowych zajęć edukacyjnych dla klas: Pierwszych- 4,6 Drugich – 4,6 Trzecich- 4,8 Szkoły- 4,7 Wyniki nauczania mają odbicie w ocenach cząstkowych uzyskiwanych przez uczniów, a także świadczą o dobrym funkcjonowaniu WSO w szkole, który stwarza możliwość poprawy ocen uzyskiwanych w trakcie procesu edukacyjnego.

5 Nie w każdej szkole uczeń zna swoje prawa i obowiązki, natomiast Gimnazjum Społeczne w Milanówku posiada: -Statut szkoły -Regulamin szkoły -Wewnątrzszkolny system oceniania, promowania i klasyfikowania uczniów -Program naprawczy dla uczniów sprawiających problemy wychowawcze Wszystkie te dokumenty można przejrzeć na stronie internetowej szkoły:

6 Szkoła bierze udział w wielu ciekawych programach, między innymi: Europoint - projekt szkolny w ramach programu Socrates- Comenius (partnerzy to Wielka Brytania, Włochy, Rumunia) Cogito - kontynuacja programu Szkoła z Klasą Bellotto – program współpracy szkół z muzeami Green – program ekologiczny Nasza rzeka – projekt w ramach e-learningu Gimnazjum ma także certyfikat Szkoły z klasą

7 Zajęcia wychowania fizycznego odbywają się Hali Miejskiej w Milanówku. Ponadto w piątki każdy uczeń może jeździć na basen do Grodziska Mazowieckiego lub uczestniczyć w sks na hali. Te zajęcia są do wyboru i każdy może chodzić na to, co go interesuje i co lubi. Co roku szkoła bierze udział w Zimowej Spartakiadzie Szkół Niepublicznych w Zakopanem oraz w powiatowych zawodach pływackich. Rozgrywamy także mecze piłkarskie.

8 Uczniowie czasem mają problemy z nauką i zrozumieniem materiału. W innych szkołach często nie mają do kogo się zwrócić o pomoc. W tym celu w Społecznym Gimnazjum w Milanówku są prowadzone lekcje wyrównawcze dla uczniów z: Matematyki Polskiego Angielskiego Francuskiego Niemieckiego Historii i WOS Fizyki Geografii Biologii Informatyki

9 W naszej szkole jest niewiele klas dzięki czemu łatwiej jest się uczyć. Są trzy pierwsze klasy i po dwie klasy drugie i trzecie. Klasy nie przekraczają 20 osób.

10 1. Katarzyna Biedrzycka- matematyka 2. Renata Biłozór- plastyka 3. Mariola Borowska- wf 4. Mirosława Duchnowska- wf 5. Miłosz Jankowski- wf 6. Beata Jorgensen- j. francuski 7. Urszula Kiełczewska- j. polski 8. Dorota Kucharczyk- biologia 9. Janusz Lewoń- j. polski 10. Dorota Łazińska- matematyka 11. Agata Markiewicz- historia i łacina 12. Zofia Markowska- informatyka 13. Bogusława Masłyk- religia 14. Elżbieta Nowacka- matematyka 15. Beata Osiadacz- muzyka 16. Katarzyna Paluch- fizyka 17. Joanna Przybysz-Grochowska- j. angielski 18. Olaf Rodowald- geografia i wf 19. Magdalena Smorawińska- j. angielski i francuski 20. Luiza Sznaj- j. niemiecki 21. Monika Tylenda- j. angielski 22. Marcin Wróblewski- chemia


Pobierz ppt "Matylda Burszta 2006. Ramowy plan nauczania dla uczniów naszego gimnazjum jest bardziej rozbudowany niż plan szkoły publicznej. Więcej jest matematyki,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google