Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PROJEKT I REALIZACJA REKLAMY WYŻSZEJ UCZELNI Z WYKORZYSTANIEM ANIMACJI KOMPUTEROWEJ W ŚRODOWISKU 3D PRACA DYPLOMOWA JULIA STOJANOW PROMOTOR MGR INŻ. DANIEL.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PROJEKT I REALIZACJA REKLAMY WYŻSZEJ UCZELNI Z WYKORZYSTANIEM ANIMACJI KOMPUTEROWEJ W ŚRODOWISKU 3D PRACA DYPLOMOWA JULIA STOJANOW PROMOTOR MGR INŻ. DANIEL."— Zapis prezentacji:

1 PROJEKT I REALIZACJA REKLAMY WYŻSZEJ UCZELNI Z WYKORZYSTANIEM ANIMACJI KOMPUTEROWEJ W ŚRODOWISKU 3D PRACA DYPLOMOWA JULIA STOJANOW PROMOTOR MGR INŻ. DANIEL JAROSZEWSKI

2 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D PROJEKT WYBÓR STRATEGII POKAZANIE, ŻE SZKOŁA NADĄŻA ZA TECHNOLOGIAMI I NOWINKAMI JEST DLA LUDZI AMBITNYCH I CHCĄCYCH COŚ W ŻYCIU OSIĄGNĄĆ POMYSŁ REKLAMA ROZGRYWA SIĘ NA TERENIE SZKOŁY I JEST WIRTUALNYM SPACEREM PO JEJ POMIESZCZENIACH KAŻDE Z POMIESZCZEŃ JEST IDEALNE – PIĘKNE, Z KLASĄ, PRZESTRONNE SZKOŁA TO MIEJSCE, O JAKIM KAŻDY MARZY

3 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D DOKUMENTACJA PROJEKTU STORYBOARD SZKIC NAJWAŻNIEJSZYCH SCEN POSTAĆ KOMIKSU ZAWIERA DYMKI, KOMENTARZE, UWAGI SCENARIUSZ POWSTAJE W NASTĘPSTWIE STORYBOARDU I JEST JEGO ROZWINIĘCIEM

4 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D STORYBOARD

5 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D REALIZACJA ETAPY ZDJĘCIA REFERENCYJNE MODELOWANIE OBIEKTÓW TEKSTUROWANIE (POKRYWANIE MATERIAŁEM) PRZYGOTOWANIE SCENY [ŚWIATŁA, KAMERY) TWORZENIE ANIMACJI RENDEROWANIE ANIMACJI MONTAŻ NIELINIOWY

6 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D ZDJĘCIA REFERENCYJNE

7 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D MODELOWANIE OBIEKTÓW TWORZENIE WIRTUALNYCH OBIEKTÓW NA PODSTAWIE ZDJĘĆ REFERENYJNYCH WYJĄTKOWA CZASOCHŁONNOŚĆ WYMAGA CIERPLIWOŚCI I UMIEJĘTNOSCI PLANOWANIA ZDECYDOWANA WIĘKSZOŚĆ OTACZAJĄCYCH NAS OBIEKTÓW JEST TECHNICZNIE PROSTA DO WYKONANIA POJEDYNCZE TRUDNIEJSZE OBIEKTY WYMAGAJĄ WYOBRAŹNI PRZESTRZENNEJ NA ZAAWANSOWANYM POZIOMIE

8 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D MODELOWANIE OBIEKTÓW - PRZYKŁAD

9 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D MODELOWANIE OBIEKTÓW - PRZYKŁAD

10 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D TEKSTURWANIE OBIEKTÓW NADAWANIE MODELOM KOLORÓW, FAKTURY, INNYCH WŁACIWOŚCI NP. ZDEFINIOWANIE SPOSOBU ODBIJANIA ŚWIATŁA TEKSTURY BITMAPOWE UTWORZONE NA PODSTAWIE ZDJĘĆ RZECZYWISTYCH POWIERZCHNI, NAJCZĘŚCIEJ ZDJĘĆ REFERENCYJNYCH CZASEM MUSZĄ BYĆ POWTARZALNE TEKSTURY PROCEDURALNE PARAMETRYZOWANE OBRAZY TWORZONE PROGRAMOWO, NP. OBICIE FOTELA

11 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D TEKSTUROWANIE OBIEKTÓW - PRZYKŁAD

12 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D OBIEKTY PO TEKSTUROWANIU

13 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D TWORZENIE SCENY SCENA OTOCZENIE WYMODELOWANYCH OBIEKTÓW ( SCIANY, WIDOK ZA OKNEM, NIEBO, INNE BUDYNKI ] OŚWIETLENIE KAMERY Z CELEM

14 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D OŚWIETLENIE UŻYTO TRADYCYJNYCH LAMP, OŚWIETLAJĄCYCH SCENĘ ZA POMOCĄ ALGORYTMU ŚLEDZENIA PROMIENI WIĘCEJ LAMP - LEPSZY EFEKT, WOLNIEJSZE OBLICZENIA ALTERNATYWA – ALGORYTM ENERGETYCZNY DUŻO WOLNIEJSZY ( OKOŁO PÓŁ GODZINY NA KLATKĘ ) EFEKT FOTOREALIZMU PRZYKŁAD – SCENA 15-STO MINUTOWA, 375 KLATEK 30 MINUT x 375 KLATEK = 1 TYDZIEŃ, 1 DOBA I 3,5 GODZINY

15 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D ANIMACJA ANIMOWANIE KAMER KAMERA Z CELEM – DWA OSOBNE OBIEKTY DO ANIMACJI, KAMERA + CEL UMIESZCZENIE NA DWÓCH NIEZALEŻNYCH TORACH, PO KTÓRYCH PRZESUWAJĄ SIĘ OD POCZĄTKU DO KOŃCA ANIMACJI ZMIENNĄ JEST PROCENT PRZEBYTEJ DROGI NA ŚCIEŻCE– A NIE POŁOŻENIE CZY OBRÓT POMOC PRZY MANIPULACJI PRĘDKOŚCIĄ - INTERPOLACJA

16 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D ANIMOWANIE SZAF BIBLIOTECZNYCH WYKORZYSTANIE MODUŁU XPRESSO

17 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D RENDEROWANIE PRZELICZENIE SCENY 3D I UTWORZENIE Z NIEJ ANIMACJI LUB OBRAZU PRZYKŁADOWE OBLICZANE ELEMENTY: ODBICIA ŚWIATŁA, ZAŁAMANIA ŚWIATŁA, CIENIE, MGŁY JAKOŚĆ WYRENDEROWANEJ KLATKI JEST ODWROTNIE PROPORCJONALNA DO SZYBKOŚCI OBLICZEŃ WSTECZNE PLANOWANIE FILM OKOŁO 1 MINUTY, W SCENACH PO 10 – 15 SEKUND POJEDYNCZA SCENA: SEKUND (250 – 375 KLATEK) OCZEKIWANY CZAS OBLICZEŃ: 12 GODZIN (720 MINUT) WNIOSEK: NA JEDNĄ KLATKĘ MOŻNA PRZEZNACZYĆ 2 – 3 MINUTY.

18 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D RENDEROWANIE - PARAMETRY ANTYALIASING – WYGŁADZANIE KRAWĘDZI GŁĘBOKOŚĆ POLA – USTAWIENIE GŁĘBI OSTROŚCI KAMERY ROZDZIELCZOŚĆ – TELEWIZYJNA PAL (720 x 576) PRAKTYCZNY CZAS RENDEROWANIA JEDNEJ KLATKI: OKOŁO 5 – 8 MINUT

19 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D MONTAŻ NIELINIOWY OPROGRAMOWANIE: ADOBE PREMIERE MUZYKA – PIERWSZE WYZWANIE MONTAŻU 3 FRAGMENTY INSTRUMENTALNE W UTWORZE, PRZEPLATANE ZWROTKAMI: SEK – WSTĘP INSTRUMENTALNY SEK – WSTAWKA INSTRUMENTALNA, Z WOKALEM SEK – CHÓR WYMAGANA OLBRZYMIA PRECYZJA PRZY CIĘCIU FRAGMENTÓW (PRZEJŚCIA NIE POWINNY BYĆ WYCHWYTYWALNE DLA WIDZA)

20 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D MUZYKA PROBLEM 1. ZA KRÓTKA ROZWIĄZANIE: ZAPĘTLENIE FRAGMENTU WSTĘPU PROBLEM 2. WOKAL W 2 FRAGMENCIE ROZWIĄZANIE: ZROBIENIE Z NIEGO ATUTU

21 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D MONTAŻ OBRAZU MATERIAŁ FILMOWY DO MONTAŻU POWINIEN BYĆ DŁUŻSZY OD ZMONTOWANEGO DŹWIĘKU PRZEJŚCIA OBRAZU WPASOWAĆ W AKCENTY MUZYCZNE KRÓTKIE, NIE ZWRACAJĄCE UWAGI PRZEJŚCIA MIĘDZY UJĘCIAMI

22 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D MONTAŻ OBRAZU – GOTOWA SEKWENCJA

23 Projekt i realizacja reklamy wyższej uczelni z wykorzystaniem animacji komputerowej w środowisku 3D WNIOSKI MODELOWANIE OBIEKTÓW JEST WZGLĘDNIE PROSTE, DOPÓKI NIE ZOSTANIE PRZEKROCZONA PEWNA GRANICA ICH ZŁOŻONOŚCI – MODELOWANIE POZA NIĄ WYMAGA WYPRACOWANEJ WYOBRAŹNI PRZESTRZENNEJ, TALENTU I PRAKTYKI. BEZWZGLĘDNIE NALEŻY KORZYSTAĆ Z ALGORYTMU ENERGETYCZNEGO W OŚWIETLENIU SCEN FOTOREALISTYCZNYCH – PROJEKT NALEŻY TAK OPRACOWAĆ, ABY BYŁO TO MOŻLIWE MUZYKĘ NALEŻY MONTOWAĆ PRZED OBRAZEM

24 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "PROJEKT I REALIZACJA REKLAMY WYŻSZEJ UCZELNI Z WYKORZYSTANIEM ANIMACJI KOMPUTEROWEJ W ŚRODOWISKU 3D PRACA DYPLOMOWA JULIA STOJANOW PROMOTOR MGR INŻ. DANIEL."

Podobne prezentacje


Reklamy Google