Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Analiza bezpieczeństwa w ruchu drogowym na terenie powiatu strzyżowskiego w latach 2007 -2011 mł. insp. Andrzej Wędrychowicz mł. insp. Andrzej Wędrychowicz.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Analiza bezpieczeństwa w ruchu drogowym na terenie powiatu strzyżowskiego w latach 2007 -2011 mł. insp. Andrzej Wędrychowicz mł. insp. Andrzej Wędrychowicz."— Zapis prezentacji:

1 Analiza bezpieczeństwa w ruchu drogowym na terenie powiatu strzyżowskiego w latach 2007 -2011 mł. insp. Andrzej Wędrychowicz mł. insp. Andrzej Wędrychowicz 6 marca 2011 r. - Strzyżów 6 marca 2011 r. - Strzyżów

2 Zdarzenia drogowe w rozbiciu na wypadki i kolizje

3 Skutki wypadków

4 Sytuacja w poszczególnych gminach w latach 2006 - 2008 Gmina 20062007 2008 WypadkiZabiciRanniKolizjeWypadkiZabiciRanniKolizjeWypadkiZabiciRanniKolizje Strzyżów 214191492643015316119157 Czudec 156171371652213523132123 Frysztak 8011681037 801211794 Niebylec 123177914520 83911383 Wiśniowa 50527404 17801049 Razem 61136946070178346868491506

5 Sytuacja w poszczególnych gminach w latach 2009 - 2011 Gmina 200920102011 WypadkiZabiciRanniKolizjeWypadkiZabiciRanniKolizjeWypadkiZabiciRanniKolizje Strzyżów 162 155911719019330159 Czudec 182311301522614521343140 Frysztak 404 6610318776110 64 Niebylec 16523 97160369422534 101 Wiśniowa 746 4730453204 36 Razem 6113804955361015597012121500

6 Główne przyczyny wypadków z winy kierującego w 2007 roku

7 Główne przyczyny wypadków z winy kierującego w 2008 roku

8 Główne przyczyny wypadków z winy kierującego w 2009 roku

9 Główne przyczyny wypadków z winy kierującego w 2010 roku

10 Główne przyczyny wypadków z winy kierującego w 2011 roku

11 Wypadki na szlakach komunikacyjnych w latach 2007 - 2011

12 Nietrzeźwi kierujący w latach 2007 – 2011

13 najwięcej wypadków drogowych zaistniało w maju (13%) najwięcej wypadków drogowych zaistniało w maju (13%) w układzie tygodniowym najwięcej wypadków odnotowano w soboty (17%) w układzie tygodniowym najwięcej wypadków odnotowano w soboty (17%) układzie godzinowym 14 - 22 zaistniało 51,4 % ogółu wypadków, w których śmierć poniosło 7 osób układzie godzinowym 14 - 22 zaistniało 51,4 % ogółu wypadków, w których śmierć poniosło 7 osób Statystyki 2007 roku

14 najwięcej wypadków drogowych zaistniało w sierpniu (26%) najwięcej wypadków drogowych zaistniało w sierpniu (26%) w układzie tygodniowym najwięcej wypadków odnotowano w środy (18%) w układzie tygodniowym najwięcej wypadków odnotowano w środy (18%) w układzie godzinowym 14 - 22 zaistniało 47 % ogółu wypadków, w których śmierć poniosły 3 osoby w układzie godzinowym 14 - 22 zaistniało 47 % ogółu wypadków, w których śmierć poniosły 3 osoby Statystyki 2008 roku

15 najwięcej wypadków drogowych zaistniało w lutym (20%) najwięcej wypadków drogowych zaistniało w lutym (20%) w układzie tygodniowym najwięcej wypadków odnotowano we wtorki i środy ( po 20%) w układzie tygodniowym najwięcej wypadków odnotowano we wtorki i środy ( po 20%) w układzie godzinowym 6-14 i 14 - 22 zaistniało po 25 wypadków, co stanowi po 40 % w układzie godzinowym 6-14 i 14 - 22 zaistniało po 25 wypadków, co stanowi po 40 % Statystyki 2009 roku

16 najwięcej wypadków drogowych zaistniało w maju, lipcu i sierpniu (po 13%) najwięcej wypadków drogowych zaistniało w maju, lipcu i sierpniu (po 13%) w układzie tygodniowym najwięcej wypadków odnotowano w niedziele (22,6%) w układzie tygodniowym najwięcej wypadków odnotowano w niedziele (22,6%) w układzie godzinowym 14 - 22 zaistniało 47 % ogółu wypadków w układzie godzinowym 14 - 22 zaistniało 47 % ogółu wypadków Statystyki 2010 roku

17 najwięcej wypadków drogowych zaistniało w czerwcu (13%) najwięcej wypadków drogowych zaistniało w czerwcu (13%) w układzie tygodniowym najwięcej wypadków odnotowano w niedziele (20%) w układzie tygodniowym najwięcej wypadków odnotowano w niedziele (20%) w układzie godzinowym 14 - 22 zaistniało 41,4 % ogółu wypadków w układzie godzinowym 14 - 22 zaistniało 41,4 % ogółu wypadków Statystyki 2011 roku

18 Wnioski : - Budowa nowych dróg lub wskazanie dróg alternatywnych, - Poprawa infrastruktury drogowej (właściwe wyprofilowanie jezdni, odpowiednie pobocza, budowa chodników dla pieszych, doświetlenie przejść dla pieszych), - Profilaktyka (dzieci, młodzieży i dorosłych), - Kierowanie większej ilości policjantów do służby na drogach (służba ponadnormatywna), - Zwiększenie represji za wykroczenia drogowe.

19


Pobierz ppt "Analiza bezpieczeństwa w ruchu drogowym na terenie powiatu strzyżowskiego w latach 2007 -2011 mł. insp. Andrzej Wędrychowicz mł. insp. Andrzej Wędrychowicz."

Podobne prezentacje


Reklamy Google