Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałIreneusz Wilusz Został zmieniony 10 lat temu
1
1 Technologia informacyjna Małe ojczyzny – propagujemy region, w którym mieszkamy
2
2 Przegląd zagadnień Wprowadzenie do programu MS Publisher Szablony publikacji Zaprojektowanie folderu Przygotowanie materiałów do folderu Redagowanie broszury Prezentacja prac
3
3 Zastosowanie MS Publisher: publikacje do drukowania witryny sieci WEB poczta elektroniczna zestawy projektów Inne programy do tworzenia publikacji MS Publisher jako aplikacja DTP
4
4 Szablony MS Publisher
5
5 Określenie zawartości folderu Jakie informacje będą umieszczone w folderze? Jakie zdjęcia będą umieszczone w folderze? Gdzie zostaną umieszczone informacje o autorach i źródłach wykorzystanych materiałów? Jakie będą kryteria oceny? Jaka będzie punktacja dla poszczególnych kryteriów?
6
6 Zasady organizacyjne podczas wykonywania folderu Pracujemy w grupach. Każda grupa składa się z dwóch zespołów. Każda grupa ustala zakres treści oraz obrazów, które będzie miała w swojej publikacji. Grupy dokonują podziału pracy dla zespołów - jeden zespół przygotowuje tekst (gromadzi informacje i redaguje je w edytorze Word), drugi zespół skanuje, wyszukuje obrazy oraz dokonuje ich obróbki graficznej pod kątem publikacji. Folder wykonuje każdy zespół, na bazie przygotowanych w grupie materiałów.
7
7 Przygotowanie folderów do prezentacji n=0 Maksymalny czas prezentacji 5 minut Ciekawe informacje zwarte w folderze Ciekawe zdjęcia umieszczone w folderze Źródła materiałów wykorzystanych w broszurze (teksty, zdjęcia)
8
8 Prezentacja wykonanych prac Prezentacja pracy za pomocą projektora oraz w postaci wydrukowanej Ocena prac wg wcześniej ustalonych kryteriów Wybór najciekawszej broszury
9
9 Podsumowanie Jakie zdania spełnia MS Publisher? Czy utworzenie folderu było trudnym zdaniem? Jakie największe trudności wystąpiły podczas tworzenia folderu? Czy podział pracy ułatwił i usprawnił realizację zadania?
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.