Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Integracja działań bibliotek w woj. pomorskim na przykładzie Karty do Kultury.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Integracja działań bibliotek w woj. pomorskim na przykładzie Karty do Kultury."— Zapis prezentacji:

1 Integracja działań bibliotek w woj. pomorskim na przykładzie Karty do Kultury

2 Karta do Kultury – elektroniczna karta biblioteczna Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku Dostęp do zbiorów wszystkich filii WiMBP i Bibliotek w Redzie, Rumii, Wejherowie i Luzinie Karta zniżkowa do usług proponowanych przez Partnerów projektu: instytucje kultury, podmioty zajmujące się kulturą czasu wolnego: kina, kawiarnie, księgarnie, centra sztuki, szkoły językowe, kluby sportowe

3 Integracja bibliotek działających w sieci Karty do Kultury – komunikacja marketingowa Spójny projekt graficzny Jednolite materiały promocyjne Realizacja dedykowanych Karcie kampanii promocyjnych we wszystkich Bibliotekach uczestniczących w projekcie

4 Integracja działań bibliotek z Kartą do Kultury – zadania WiMBP Koordynacja działań marketingowych Koordynacja druku Kart do Kultury Pozyskiwanie nowych Partnerów Karty

5 Integracja działań Bibliotek z Kartą do Kultury – warunki i zadania Bibliotek uczestniczących w projekcie Praca w programie akceptującym karty biblioteczne z kodem kreskowym Zakup Kart do Kultury na własne potrzeby Pozyskiwanie nowych Partnerów Karty Przygotowywanie informacji zwrotnych dotyczących Karty do Kultury

6 Program Karty do Kultury - efekty Zadowolony czytelnik - 62 tysiące właścicieli Karty do Kultury w Gdańsku i 9000 czytelników z Kartą do Kultury w pozostałych bibliotekach -prosty dostęp do zbiorów bibliotecznych -ułatwienie dostępu do usług sektora kultury

7 Program Karty do Kultury - efekty Zadowolony Partner – 42 instytucje i podmioty biorące udział w projekcie -poszerzenie grupy odbiorców -nowe kanały informacyjne

8 Program Karty do Kultury - efekty A w bibliotekach? -wzrost liczby czytelników -zmiana wizerunku i sposobu postrzegania bibliotek -wykorzystanie potencjału marketingowego Karty do Kultury – wykreowanie rozpoznawalnej i pożądanej marki związanej z działalnością bibliotek

9 Dziękuję za uwagę! Paweł Braun


Pobierz ppt "Integracja działań bibliotek w woj. pomorskim na przykładzie Karty do Kultury."

Podobne prezentacje


Reklamy Google