Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Konkurs na projekt edukacyjny zrealizowany w Powiatowych Ośrodkach Wspierania Uczni ó w Zdolnych (POWUZ) 1. Powiat: Krak ó w 2. Nr POWUZ: II 3. Miejsce.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Konkurs na projekt edukacyjny zrealizowany w Powiatowych Ośrodkach Wspierania Uczni ó w Zdolnych (POWUZ) 1. Powiat: Krak ó w 2. Nr POWUZ: II 3. Miejsce."— Zapis prezentacji:

1 Konkurs na projekt edukacyjny zrealizowany w Powiatowych Ośrodkach Wspierania Uczni ó w Zdolnych (POWUZ) 1. Powiat: Krak ó w 2. Nr POWUZ: II 3. Miejsce POWUZ: Szkoła Podstawowa nr 25 w Krakowie 4. Przedmiot: Język angielski 5. Symbol grupy: SP-JA-GR 2 Imię i nazwisko nauczyciela: Joanna Buksa

2 Grupa realizująca projekt : Julia Jędryczko Elise Alvarez Marcin Kania Jaromir Wojakowicz Małgorzata Ćwiklik Gabriela Szuta Agnieszka Rębacz Magdalena Dziduch

3 Moduł: IX The Flag Day Temat projektu: Jak jest obchodzony Dzień Flagi w poszczególnych krajach świata? Czas realizacji : 10 godzin – 2 spotkania

4 Cele operacyjne projektu: - uczeń doskonali i rozwija sprawności językowe czytając, robiąc notatki, przygotowując prezentacje oraz opracowując w formie pisemnej i ustnej materiały dotyczące symboli narodowych poszczeg ó lnych państw, ich genezy i symboliki oraz sposob ó w obchodzenia Dnia Flagi w r ó żnych krajach świata - uczeń poznaje i stosuje słownictwo związane z opisem symboli narodowych, historią ich powstania oraz słownictwo związane z obchodami świąt narodowych -uczeń stosuje, doskonali i uzupełnia słownictwo związane z żywieniem, kuchniami r ó żnych narod ó w, ubraniami, tradycjami i zwyczajami - uczeń ćwiczy zdania w czasach przeszłych Past Simple i Past Continuous oraz czasie teraźniejszym Present Simple - uczeń stosuje konstrukcje There is.../There are i stronę bierną oraz tryb rozkazujący - uczeń szuka, selekcjonuje i opracowuje informacje dotyczące symboli narodowych, ich symboliki i genezy oraz informacji o r ó żnych formach obchod ó w Dnia Flagi na świecie - uczeń jest świadomy znaczenia symboli narodowych oraz form godnego obchodzenia świąt narodowych w życiu każdego narodu -uczeń uczy się szacunku dla symboli narodowych - uczeń poprzez pracę w grupie uczy się budować prawidłowe relacje interpersonalne z rówieśnikami - uczeń uczy się odpowiedzialności i sumienności w wykonywaniu podjętych przez siebie zadań.

5 Problemy szczegółowe (badawcze) do tematu projektu: - Jakie są symbole narodowe r ó żnych kraj ó w świata ? - Jak i kiedy powstały symbole narodowe w r ó żnych krajach świata ? - Jakie są r ó żnice pomiędzy symbolami narodowymi r ó żnych kraj ó w ? - Co reprezentują kolory i symbole na flagach r ó żnych państw ? - Kiedy obchodzony jest Dzień Flagi i inne święta narodowe w r ó żnych krajach świata ? - Jak obchodzony jest Dzień Flagi i inne święta narodowe w r ó żnych krajach świata ? - Jakie uroczystości odbywają się w Dniu Flagi w r ó żnych krajach świata ? - Jakie są typowe potrawy i napoje przygotowywane na obchody Dnia Fagi oraz innych świąt narodowych w r ó żnych krajach świata i jak je przyrządzić? - Jakie ubrania lub stroje narodowe noszą ludzie r ó żnych kraj ó w świata podczas obchod ó w dnia flagi i innych świąt narodowych ? - Jakie są podobieństwa i r ó żnice pomiędzy obchodami dnia flagi w r ó żnych krajach świata ?

6 Prezentujemy potrawy narodowe… samodzielnie wykonane

7 Z flagami państw poradziliśmy sobie znakomicie; niektórzy (Magda ) odkryli swój talent graficzny

8

9 Flagi państw zamieniły naszą salę w międzynarodową arenę

10

11 Marcin i Jaromir przygotowują prezentację z flagami wybranych państw

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21 Wszstkie cele projektu zostały osiągnięte, a złożenia zrealizowane. Wszyscy bardzo sumiennie wykonali przydzielone zadania, co w efekcie końcowym złożyło się na prezentację wszystkich uczniów na forum grupy. Prezentacja miała formę programu telewizyjnego, w którym każdy z uczniów zaprezentował obchody Dnia Flagi w wybranych przez siebie krajach oraz sposobów wykonania tradycyjnych potraw przygotowywanych w tym dniu ( prezentacja w języku angielskim). Świetnie się bawiliśmy, poznaliśmy przepisy na nowe, często egzotyczne potrawy, dowiedzieliśmy się wiele na temat kultury, tradycji wybranych państw, a wszystko to potrafimy opowiedzieć w języku angielskim


Pobierz ppt "Konkurs na projekt edukacyjny zrealizowany w Powiatowych Ośrodkach Wspierania Uczni ó w Zdolnych (POWUZ) 1. Powiat: Krak ó w 2. Nr POWUZ: II 3. Miejsce."

Podobne prezentacje


Reklamy Google