Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

call center to nie tylko infolinia

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "call center to nie tylko infolinia"— Zapis prezentacji:

1 call center to nie tylko infolinia
Central European Outsourcing Forum Kraków 7-8 listopada 2007

2 Agenda Infolinia na co dzień Dwa oblicza call center
Cykl życia Klienta w call center Call center w praktyce Call center to nie tylko infolinia

3 Infolinia na co dzień

4 Dwa oblicza infolinii Pozyskiwanie danych
Uzupełnianie danych o Kliencie Badania Sprzedaż Budowanie relacji Aplikacje Procedury (baza wiedzy, hurtownia danych) Ludzie (szkolenia, coaching) Systemy motywacyjne Zarządzanie relacjami (CRM) Technologia Automatyzacja procesów

5 Klient dla Firmy – cykl życia Klienta
Poszukiwanie Partnera Randka Zauroczenie ŚLUB Małżeństwo Życie codzienne Utrzymanie związku WARUNKI UMOWY, ZAKRES OBOWIAZKÓW OBSŁUGA, WSPARCIE (IT) UP&Cross Sales, Lojalność, Monitoring Płatności PROGRAMY UTRZYMANIA KLIENTA ONA – IDEALNA FIRMA ON – IDEALNY KLIENT BADANIA, SPRZEDAŻ EDUKACJA

6 Call center dla firmy Wspólny Wszyscy Poszukiwanie Sukces
Partnera Wspólny Sukces Nowy KLIENT Życie codzienne Wszyscy jesteśmy rodziną Badania, Strategia Procedury Bazy danych Edukacja Sprzedaż Sieć dystrybucyjna Technologia i wymagania KLIENTA Edukacja i Badanie potrzeb Sprzedaż Programy Lojalnościowe Zarządzanie Monitoring Płatności Klient Nasz FUN – Utrzymanie całej rodziny razem ONA - FIRMA ON – IDEALNY PARTNER

7 Call center w praktyce Badanie preferencji Wybór grupy docelowej
Dostosowanie produktu i procedur Aktywne pozyskiwanie Klientów Sporządzenie umowy Wysyłka/monitoring kurierów Wprowadzanie danych, skanowanie dokumentów, archiwizacja Formalności w imieniu Klienta Monitoring Płatności Budowa wartości Klienta Potencjalny Klient Klient

8 call center to nie tylko infolinia….
Najbardziej efektywny sposób zbierania informacji o kliencie Nowoczesne narzędzie sprzedaży Obniżenie kosztów działalności firmy Zcentralizowanie procesów logistycznych w call center Natychmiastowa płatność

9 Pytania/Dyskusja

10 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Paweł Wągrodzki Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu ContactPoint Sp. z o.o. tel


Pobierz ppt "call center to nie tylko infolinia"

Podobne prezentacje


Reklamy Google