Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Call center to nie tylko infolinia Central European Outsourcing Forum Kraków 7-8 listopada 2007.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Call center to nie tylko infolinia Central European Outsourcing Forum Kraków 7-8 listopada 2007."— Zapis prezentacji:

1 call center to nie tylko infolinia Central European Outsourcing Forum Kraków 7-8 listopada 2007

2 Agenda Infolinia na co dzień Dwa oblicza call center Cykl życia Klienta w call center Call center w praktyce Call center to nie tylko infolinia

3 Infolinia na co dzień

4 Pozyskiwanie danych Uzupełnianie danych o Kliencie Badania Sprzedaż Budowanie relacji Dwa oblicza infolinii Aplikacje Procedury (baza wiedzy, hurtownia danych) Ludzie (szkolenia, coaching) Systemy motywacyjne Zarządzanie relacjami (CRM) Technologia Automatyzacja procesów

5 Klient dla Firmy – cykl życia Klienta OBSŁUGA, WSPARCIE (IT) UP&Cross Sales, Lojalność, Monitoring Płatności WARUNKI UMOWY, ZAKRES OBOWIAZKÓW BADANIA, SPRZEDAŻ EDUKACJA ONA – IDEALNA FIRMA ON – IDEALNY KLIENT Poszukiwanie Partnera Randka Zauroczenie ŚLUB Utrzymanie związku PROGRAMY UTRZYMANIA KLIENTA Małżeństwo Życie codzienne

6 Call center dla firmy Programy Lojalnościowe Edukacja i Badanie potrzeb Sprzedaż Technologia i wymagania KLIENTA Badania, Strategia Procedury Bazy danych Edukacja Sprzedaż Sieć dystrybucyjna ONA - FIRMA ON – IDEALNY PARTNER Poszukiwanie Partnera Wspólny Sukces Nowy KLIENT Życie codzienne Zarządzanie Monitoring Płatności Wszyscy jesteśmy rodziną Klient Nasz FUN – Utrzymanie całej rodziny razem

7 Call center w praktyce Badanie preferencji Wybór grupy docelowej Dostosowanie produktu i procedur Aktywne pozyskiwanie Klientów Sporządzenie umowy Wysyłka/monitoring kurierów Wprowadzanie danych, skanowanie dokumentów, archiwizacja Formalności w imieniu Klienta Monitoring Płatności Budowa wartości Klienta Potencjalny Klient Klient

8 call center to nie tylko infolinia…. Najbardziej efektywny sposób zbierania informacji o kliencie Nowoczesne narzędzie sprzedaży Obniżenie kosztów działalności firmy Zcentralizowanie procesów logistycznych w call center Natychmiastowa płatność

9 Pytania/Dyskusja

10 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Paweł Wągrodzki Dyrektor Działu Sprzedaży i Marketingu ContactPoint Sp. z o.o. tel


Pobierz ppt "Call center to nie tylko infolinia Central European Outsourcing Forum Kraków 7-8 listopada 2007."

Podobne prezentacje


Reklamy Google