MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.

Prezentacja na temat: "MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r."— Zapis prezentacji:

2 MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.

4 CELE MINI-ZIELONEJ SZKOŁY: Integracja klasy, wzmacnianie poczucia przynależności do grupy. Zawieranie przyjaźni między dziećmi. Stwarzanie warunków do większej samodzielności dzieci. Nabycie przez dzieci przekonania, że w odpowiednich warunkach sami dadzą sobie radę. Radość dzieci i poczucie miłego spędzenia czasu w gronie kolegów i koleżanek. Nawiązanie bliższego kontaktu z wychowawcą. Zwiedzenie ciekawych miejsc w Warszawie.

5 HARMONOGRAM ZAJĘĆ

6 PIĄTEK – 5. 06. 2009 r. GodzinaZadania dla całej klasy Zadania dla wybranych osób 17. 30 zbiórka w szkole (na parterze) 17. 35 – 18.00 przygotowanie miejsca do spania przygotowanie sali do dyskoteki, przygotowanie podwieczorku i kolacji 18.00 – 20.45 dyskoteka konkursy podwieczorek odtwarzanie z płyt CD (wcześniej przygotowanych) utworów muzycznych, przeprowadzenie konkursów 20.45 – 21.05kolacja 21.05 – 21.30przygotowanie do spania sprzątanie po kolacji, uporządkowanie sali po dyskotece 21.30 – 22.00 słuchanie bajki na dobranoc 22.00cisza nocna

7 SOBOTA – 6. 06. 2009 r. GodzinaZadania dla całej klasyZadania dla wybranych osób 8.00pobudka 8.00 – 8.20 ubieranie się, toaleta poranna, 8.20 – 8.50 gimnastyka poranna – -gry i zabawy sportowe, przygotowanie śniadania 8.50 – 9.30 śniadanie, przygotowanie kanapek na wycieczkę, sprzątanie po śniadaniu 9.30 – 9.40 przygotowanie do wyjścia na wycieczkę 9.40wyjście na wycieczkę 10.30 – 12.30 zwiedzanie Parku Łazienkowskiego przekazanie (zdobytych wcześniej) informacji na temat wybranych miejsc w Łazienkach 13.20 obiad w Pizzerii Dominium (ul. Grójecka 22/24) 14.10powrót do szkoły 14.15 – 15.50 oglądanie filmu: „Madika z Czerwcowego Wzgórza” sprzątanie 15.50 – 16.00 sprzątanie, pakowanie śpiworów

8 P I Ą T E K

10 To nie jest takie proste P I Ą T E K

14 Niektórzy po raz pierwszy samodzielnie przygotowali sobie kanapkę. P I Ą T E K

15 NOCUJEMY W SZKOLE

18 S O B O T A

21 Wiadomości o Fryderyku Chopinie przekazała nam Zuzia SOBOTA

28 Łukasz opowiedział nam o Pałacu na Wodzie i o Teatrze na Wyspie

30 Dziewczynki sprzątają naszą „stołówkę”. Chłopcy odnoszą na miejsce materace.

31 „Na naszej mini – zielonej szkole najbardziej podobało nam się zwiedzanie Parku Łazienkowskiego, nocowanie w szkole i konkursy. Naszym zdaniem noc w szkole była za krótka. Najprzyjemniejsze dla nas było oglądanie pawi, słuchanie informacji od przewodników i podziwianie Pomnika Fryderyka Chopina. Wszystko było bardzo udane.” Autorki na zdjęciu „Na naszej mini – zielonej szkole najbardziej podobało nam się zwiedzanie Parku Łazienkowskiego, nocowanie w szkole i konkursy. Naszym zdaniem noc w szkole była za krótka. Najprzyjemniejsze dla nas było oglądanie pawi, słuchanie informacji od przewodników i podziwianie Pomnika Fryderyka Chopina. Wszystko było bardzo udane.” Autorki na zdjęciu

32 „Pewnego dnia, w piątek, gdy byliśmy na mini – zielonej szkole, szybko pobiegliśmy na dyskotekę. Było tam bardzo przyjemnie. Dzieci zaczęły się bawić i tańczyć. Mieliśmy bardzo mało czasu. Szybko poszliśmy na kolację, potem się myć i spać. Następnego dnia pojechaliśmy do Parku Łazienkowskiego. Widzieliśmy tam bardzo piękne zwierzęta, np. pawie, wiewiórki i kaczki. Potem pojechaliśmy na pizzę. Była bardzo smaczna. Wszyscy byli bardzo zadowoleni. Nigdy nie zapomnimy tej mini – zielonej szkoły.” Autorzy na zdjęciu

Pobierz ppt "MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r."